تور استانبول از اصفهان

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.9 از 5 | از 158 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تور های پیشنهادی از مبدا تهران

استانبول یکی از مقاصد خارجی محبوب در میان ایرانیان از قدیم تا امروز است. سالانه گردشگران زیادی از کشورمان به منظور گردش، خرید یا تجارت راهی این شهر زیبا در ترکیه می‌شوند. اگر ساکن تهران نیستید یک خبر خوش برایتان وجود دارد که لازم نیست حتما تور خود را از مبدا پایتخت رزرو کنید و برای این سفر ابتدا از شهر خود راهی تهران شده و از آنجا به استانبول بروید زیرا این آفر از شهرهای دیگری همچون مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان هم برگزار می‌شود و می‌توانید از همانجایی که به شما نزدیک‌تر است تورتان را رزرو نمایید. در این مطلب قصد داریم درباره تور استانبول از اصفهان صحبت کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت لحظه آخر همراه باشید.

تور استانبول از اصفهان

تور استانبول - برگزاری پکیج های متنوع زمینی و هوایی + تضمین کمترین قیمت بازار

قیمت تور استانبول از اصفهان

قیمت تور استانبول از اصفهان به‌طورکلی به دلیل تنوع و عرضه کمتر ممکن است از آفرهای استانبول اصفهان بیشتر باشد اما باز هم نمی‌توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت زیرا فاکتورهایی همچون سطح هتل (5 ستاره، 4 ستاره، 3 ستاره و...) زمان سفر (بهار، تابستان، پاییز و زمستان)، تعداد روزهای سفر، نوع زمینی و هوایی بودن سفر و همچنین نوع پرواز ( اکونومی، بیزینس، فرست کلاس) و... روی قیمت نهایی تور تاثیر دارد. برای اینکه بتوانید ارزان‌تر سفر کنید باید این فاکتورها را ارزان‌تر انتخاب کنید. راه دیگر هم رزرو تور لحظه آخری است.

قیمت تور استانبول از اصفهان

تور لحظه آخری استانبول از اصفهان

آفر لحظه آخری به پکیج‌هایی گفته می‌شود که زمان زیادی تا تاریخ پروازشان نمانده اما هنوز ظرفیت خالی دارد و بنابراین گردشگران می‌توانند با هزینه کمتر رزروشان کند. قیمت برخی از تورهای لحظه آخری حتی ممکن است تا 60 درصد هم کاهش پیدا کند. در صورتی که قصد رزرو تور لحظه آخری استانبول از اصفهان را دارید باید ابتدا خود را برای سفر آماده کنید و سپس آفر مورد نظرتان را رزرو نمایید. زیرا در تورهای لحظه آخری فرصت کافی برای آماده شدن و برنامه‌ریزی سفر وجود ندارد و ممکن است مجبور شوید یکی دو روزه چمدانتان را بردارید و راهی ترکیه شوید. همچنین تورهای لحظه آخری انتخاب مناسبی برای های سیزن‌ها نیستند زیرا معمولا در این ایام عرضه از تقاضا کمتر است و آفرهای پیشنهادی آژانس‌های مسافرتی به سرعت پر می‌شوند و ممکن است به‌طورکلی برنامه سفر شما را به هم بریزند.

تور لحظه اخری استانبول از اصفهان

تور استانبول اصفهان؛ زمینی یا هوایی؟

احتمال کمتری وجود دارد که بتوانید تور زمینی استانبول از اصفهان را پیدا کنید زیرا این نوع تور بیشتر در ایام شلوغ و از مبدا تهران برنامه‌ریزی می‌شود. بنابراین بیشتر آفرها از مبدا اصفهان هوایی هستند. ایرلاین‌هایی همچون ترکیش ایرلاین و قطر ایرویز از اصفهان به استانبول پرواز دارند.

تور استانبول از اصفهان به صورت هوایی بیشترین تعداد رزرو را دارد.

تور استانبول از اصفهان چند روزه برگزار می شود؟

تور استانبول از اصفهان در روزها و حالت مختلف برنامه‌ریزی می‌شود که برخی از محبوب‌ترینشان به شرح زیر است:

  • تور استانبول 4 شب و5 روز از اصفهان
  • تور استانبول 7 شب و8 روز از اصفهان
  • تور استانبول 3 شب و 4 روز از اصفهان
  • تور استانبول 2 شب و 3 روز از اصفهان

تور استانبول از اصفهان چند روزه برگزار می شود؟

بهترین زمان سفر به استانبول از اصفهان

بهترین زمان سفر به استانبول از نظر آب و هوایی را باید فصل بهار و پاییز دانست. در این دو فصل این شهر آب و هوای فوق‌العاده مطبوعی دارد و برای پیاده‌روی، شهرگردی و خرید کردن فوق‌العاده است. اگر هدفتان از سفر به استانبول خرید کردن است، شاید بهتر باشد در زمان حراج‌های آخر فصل این تور را رزرو کنید تا بتوانید خرید ارزان‌تری داشته باشید.

اصفهانی ها در استانبول در کدام هتل ها اقامت می کنند؟

در شهر استانبول هتل‌های متنوعی با قیمت‌ها و درجه‌های مختلف وجود دارد که شما باید براساس نیاز و بودجه خود یکی را انتخاب کنید. برخی از این هتل‌ها به شرح زیر هستند:

  • هتل هیلتون بسفروس
  • هتل چر استانبول
  • هتل شرایتون سیتی‌سنتر استانبول
  • هتل الیت ورد
  • هتل گرند هیلاریوم
  • هتل آیکون استانبول

این هتل ها در استانبول میان اصفهانی ها بیشترین محبوبیت را دارند.

رزرو تور اصفهان به استانبول لحظه آخر چه مزایایی دارد؟

اگر قصد دارید تور استانبول از اصفهان را رزرو کنید، می‌توانید آفرهای مختلفی که در این صفحه وجود دارد را بررسی نمایید و از میان آنها یک گزینه را انتخاب کنید. رزرو تور از لحظه آخر می‌تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

  • به شما امکان مقایسه تورهای مختلف با ویژگی‌های متفاوت از هم را می‌دهد.
  • می‌توانید قبل از سفر مشاوره لازم برای مسافرتتان را دریافت کنید.
  • در طول سفر شما را پشتیبانی می‌کند.
  • یک مرجع معتبر و مطمئن با 10 سال سابقه برای رزرو تور است.

 

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. جمشید جمشید 1402/09/25
    2 نفر پسندیدند
    ارزون دیگه قیمتش؟ نیست؟! :)
  2. سامان سامان 1402/09/25
    0 نفر پسندیدند
    اصفهانی هم نشدیم بریم استانبول!