تور ارمنستان از مشهد

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.5 از 5 | از 124 کاربر

تور ارمنستان از مشهد برگزار نمی شود!

به‌طورکلی پروازهای مشهد به ارمنستان بسیار محدود هستند و برای سال 1403 اصلا پروازی از مشهد به مقصد ارمنستان وجود ندارد و بنابراین نمی‌توانید تور ارمنستان از مشهد هوایی پیدا کنید. به همین دلیل کسانی که می‌خواهند از مشهد به ارمنستان سفر کنند باید ابتدا خود را به تهران برسانند و از آنجا به این سفر بروند. باید بدانید که حتی اگر آفری از خود مشهد هم پیدا کنید؛ قطعا این آفر نسبت به همین تور از تهران قیمت بالاتری دارد. پس اگر عجله ندارید بهتر است سفر به این کشور زیبا را از تهران برنامه‌ریزی کنید تا هم گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشید و هم هزینه کمتری بپردازید.

تور ارمنستان از مشهد

چقدر باید برای تور ارمنستان از مشهد هزینه کنیم؟

اگرچه به‌طورکلی قیمت تور ارمنستان از مشهد، بیشتر از همین تور از تهران است اما باز هم فاکتورهای زیادی روی قیمت نهایی تاثیر دارد. از میان این فاکتورها می‌توان به ستاره هتلی که برای اقامت خود انتخاب می‌کنید؛ نوع زمینی و هوایی بودن سفر، نوع پرواز (اکونومی، بیزینس کلاس و فرست کلاس)، تعداد روزهای سفر و زمان مسافرت اشاره کرد. شما می‌توانید با دستکاری این فاکتورها قیمت تور ارمنستان از مشهد را بالا و پایین کنید. راه دیگر برای ارزان‌تر کردن هزینه این مسافرت، رزرو تورهای لحظه آخری است.

قیمت تور ارمنستان از مشهد چقدر است؟

با تور لحظه آخری ارمنستان سفرتان را به صرفه کنید

همانطورکه گفته شد؛ رزرو تور لحظه‌آخری یکی از راه‌‌هایی است که با کمک آن می‌توانید هزینه‌های سفرتان به ارمنستان را کاهش دهید. منظور از تور ارمنستان از مشهد لحظه آخری، آفرهایی است که زمان کمی تا تاریخ پروازشان باقی مانده اما هنوز هنوز ظرفیت خالی دارند. آژانس‌های مسافرتی در این شرایط تورهای خود را با تخفیف‌های ویژه (در برخی مواقع حتی با 60 درصد تخفیف) به فروش می‌رسانند. از آنجایی که برای سفر به ارمنستان به ویزا نیاز ندارید، به راحتی می‌توانید تورهای لحظه آخری این کشور را پیدا کنید اما این شامل حال تور ارمنستان از مشهد نمیشود. از آنجایی که پروازهای مشهد به ارمنستان کمی محدودتر است شاید پیدا کردن تور لحظه آخری ارمنستان از این شهر کمی سخت باشد.

سفر به ارمنستان در لحظه آخر

امروز سفر کنید؛ هزینه اش را فردا بپردازید

برای هر مسیری که تور آن از  وبسایت لحظه آخر وجود دارد، می‌توانید آفر اقساطی تهیه کنید. تور قسطی ارمنستان از مشهد هم از این قائده مستثنی نیست. معمولا شرایط تورهای قسطی در آژانس‌های مسافرتی مختلف متفاوت است اما همگی یک کلیت را دنبال می‌کنند. معمولا اقساط به صورت 12 ماهه برنامه‌ریزی می‌شود. شما باید بخشی از مبلغ سفر را ابتدا پرداخت کنید و مابقی برایتان قسط‌‌بندی خواهد شد. به ازای هر قسط یک چک صیادی بدهید که چک‌ها پس از تسویه به شما برگردانده می‌شود. می‌توانید تورهای اقساطی ارمنستان از مشهد و تمام مسیرهای دیگر را از صفحه تورهای قسطی مشاهده کنید.

تور ارمنستان از مشهد به صورت اقساطی هم برگزار می شود.

تور ارمنستان از مشهد چقدر طول می ‌کشد

فاصله مشهد تا ارمنستان بستگی به مسیر مورد نظر و نوع حمل و نقل دارد. معمولاً مسافت بین این دو مقصد با استفاده از حمل و نقل هوایی (پرواز) یا زمینی(اتوبوس) طی می‌شود. اگر با پرواز از مشهد به ایروان، پایتخت ارمنستان، سفر کنید، مسافت هوایی میان دو شهر حدوداً ۵۰۰ کیلومتر است. مدت زمان پرواز مستقیم حدود ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت خواهد بود، با توجه به نوع پرواز و شرایط هواپیما. اگر با اتوبوس و یا خودرو از مشهد به ارمنستان سفر می‌کنید، مسافت جاده‌ای تقریباً ۷۰۰ کیلومتر است و مدت زمان سفر بسته به شرایط راه‌ها، ترافیک و توقف‌ها خواهد داشت.

فاصله ارمنستان تا مشهد

مزایای رزرو تور مشهد از لحظه آخر

شما می‌توانید تور ارمنستان یا هر مقصد داخلی و خارجی دیگر را از وبسایت لحظه آخر رزرو نمایید. مزایای رزرو تور از این پلتفرم به شرح زیر است:

  • مشاوره رایگان قبل از سفر
  • پشتیبانی هنگام سفر
  • امکان مقایسه تورهای متنوع از آژانس‌های گردشگری مختلف
  • ارزان‌ترین نرخ بازار

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است