هتل ساحلی ساحل طلایی

امتیاز 3.8 از 5 | از 104 کاربر
هتل ساحل طلایی قشم
هتل ساحل طلایی قشم
هتل ساحل طلایی قشم
هتل ساحل طلایی قشم
هتل ساحل طلایی قشم
هتل ساحل طلایی قشم
هتل ساحل طلایی قشم تصاویر بیشتر

امکانات هتل ساحلی ساحل طلایی

نت در اتاق
ترانسفر
اتاق ماساژ
نت در لابی
فضای سبز
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
استخر
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
نمازخانه
پذیرش
خدمات فکس
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
اطفاء حریق

هتل ساحلی ساحل طلایی (Sahel Talaei Beach) یکی از هتل های داخلی می باشد که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در قشم انتخاب می کنند. هتل ساحلی ساحل طلایی هتلی 4 ستاره در قشم می باشد و با توجه به 4 ستاره بودن این هتل می توانید اقامتی با امکانات تقریبا خوب را داشته باشید. از جمله امکانات این هتل می توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، رستوران و کافی شاپ، اتاق های زیبا، امکانات تفریحی، نظافت روزانه، برخورد مناسب پرسنل، حمل بار، پذیرش 18 ساعته، اینترنت پر سرعت در اتاق، کمد و قفسه کافی در اتاق، لاندری و خدمات 24 ساعته اتاق اشاره نمود. به طور کلی انتخاب هتل نام برده شده می تواند اقامت خوبی را برای شما به ارمغان آورد.

ساحلی ساحل طلایی
قشم در اکثر نقاط خود دارای اغلب ویژگی های منطقه ای برای جذب افرادی که به دنبال مقاصد مختلف تفریحی-سرگرمی، فرهنگی، تاریخی، و تجاری-بازرگانی هستند، می باشد. همین امر موجب شده سالانه گردشگران بسیاری تور قشم را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اگر شما نیز قصد سفر با قشم به این منطقه را دارید می توانید برای اقامت خود هتل (ساحلی ساحل طلایی) را انتخاب نمایید. قشم دارای انواع جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و جاذبه های ویژه می باشد که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود کند.
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

نظرات کاربران

  1. مهسا مهسا 1402/10/09
    0 نفر پسندیدند
    من برای یه سفر کاری که به قشم سفر کردم این هتل رو برای اقامت انتخاب کردم و تقریبا راضی بودم
  2. sahar sahar 1402/10/06
    1 نفر پسندیدند
    من از اقامت تو این هتل راضی نبودم، نظافت خوب نبود و حتی تو اتاقا سوسک و مارمولک هم پیدا میشد، اگه داخل اقامتگاه این اتفاق میفتاد طبیعی بود ولی آخه هتل 4 ستاره؟؟
  3. شبنم نظری شبنم نظری 1398/10/21
    21 نفر پسندیدند
    هتل ساحل طلایی قشم نسبت به سایر هتل های قشم در بهتریین منطقه قشم و داری فضایی آرام بخش می باشد ولی تا حدودی به مرکز شهر قشم و مراکز خرید دور می باشد. از ویژگی های خوب این هتل ساحل اختصاصی برای مهمانان هتل و نزدیک بودن اتاق ها به دریا هست. ما توو مدتی که در این هتل اقامت داشتیم امکانات بسیار خوبی نسبت به 3 ستاره هتل ارائه میدادن، ولی کیفیت صبحانه هتل اصلا خوب نبود و راضی نبودیم اتاق ها هم خیلی قدیمی و فرسوده بودن که واقعا هتل نیاز به بازسازی داره