Hotel INFINITY by Yelken

امتیاز 3.6 از 5 | از 104 کاربر
نمای هتل اینفینیتی بای یلکن
سالن غذاخوری هتل اینفینیتی بای یلکن
اتاق خواب هتل اینفینیتی بای یلکن
نمای هتل اینفینیتی بای یلکن

امکانات Hotel INFINITY by Yelken

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل اینفینیتی بای یلکن (INFINITY by Yelken) یکی از هتل های ترکیه می باشد که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در کوش آداسی انتخاب می کنند. هتل اینفینیتی بای یلکن هتلی 5 ستاره در کوش آداسی می باشد و با توجه به 5 ستاره بودن این هتل می توانید اقامت لاکچری و پر امکاناتی را در این هتل داشته باشید. از جمله امکانات هتل نام برده شده می توان به امکانات تفریحی مثل استخر و سونا، سرویس دهی عالی به اتاق ها، امکان سرو غذا و نوشیدنی به صورت 24 ساعته در رستوران، پذیرش 24 ساعته، حمل بار، وجود رایانه و اینترنت در هر اتاق، اتاق مهمان، سرویس صوتی و تصویری عالی و معماری شیک و عالی اشاره کرد. انتخاب این هتل می تواند اقامتی لاکچری با امکانات تکمیل و عالی را برای شما فراهم کند.

اینفینیتی بای یلکن
کوش آداسی در اکثر نقاط خود دارای اغلب ویژگی های منطقه ای برای جذب افرادی که به دنبال مقاصد مختلف تفریحی-سرگرمی، فرهنگی، تاریخی، و تجاری-بازرگانی هستند، می باشد. همین امر موجب شده سالانه گردشگران بسیاری تور کوش آداسی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اگر شما نیز قصد سفر با کوش آداسی به این منطقه را دارید می توانید برای اقامت خود هتل (اینفینیتی بای یلکن) را انتخاب نمایید. کوش آداسی دارای انواع جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و جاذبه های ویژه می باشد که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود کند.
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. امیر بابایی امیر بابایی 1398/08/29
    14 نفر پسندیدند
    هتل اینفینیتی بای یکلن نسبت به هتل 5 ستاره اونم توی کوش آداسی خیلی خوب نیست، با این که هتل قدیمیه معماری خیلی خوب و خاصی داره، اکثر تفریحات داخل اتاق هزینه جدا داشت مثل حمام ترکی، بدنسازی، از سوئیت ماه عسل هتل اینفینیتی تعریفای زیادی شنیده بودیم و یه سری که اتاق ماه عسل رو رزرو کرده بودن از امکانات داخل اتاق و دیزاینش خیلی تعریف می کردن، اما نا گفته نماند که پارک ابی هتل خیلی خوب و هیجانی بود و هر نوع سرگرمی که فکرشو کنید رو پیدا می کردید، در ضمن ساحل ماسه ای کادینلار که جزو یکی از ساحل های زیبا در کوش آداسیه به هتل نزدیکه.
  2. شهناز شهناز 1398/07/30
    15 نفر پسندیدند
    من و همسرم سال گذشته که رفتیم کوش ادای این هتل رو رزرو کردیم یکی از دوستانمون که این هتل اومده بود پیشنهاد داد که هتل خوبیه ما هم بریم! هتل اینفیتی کوش آداسی امکانات خوبی داره و امکاناتشون هم خوبه اما فکر می کنم مناسب کسانی که توی سفر دنبال آرامش و سکوت هستن نیست هتل توی یکی از خیابونای شلوغ آنتالیا هست که تردد زیاده! اما من واقعا از غذای رستورانای این هتل لذت بردم خیلی معروف بود و اینکه معماری و فضای رستوراناش خیلی شیک و خوب بود و پرسنل خوش اخلاقی داشت. در ضمن دوستان که بچه داشتن می گفتند برای بچه های زیر 12 سال می تونند تخت رایگان بگیرند برام جالب بود.
  3. تارا تارا 1398/07/03
    13 نفر پسندیدند
    پارک آبی هتل اینفینیتی مهم ترین و البته برجسته ترین بخش اونه که فکر می کنم خیلی از مسافراهم مثل من به همین دلیل این هتلو انتخاب می کنن، این بخش خیلی خیلی مهیج و جذابه خانواده ما که کلی از این قسمت لذت بردیم. البته دو تا استخر روباز و سربسته ام توی این هتل وجود داشت که مطابق با فصل می تونید ازشون استفاده کنید، البته بدیهیه که اگه توی فصل تابستون برید سفر و این هتلو برای اقامتتون انتخاب کنید، قطعا خیلی بهتون خوش می گذره توی استخر روباز و پارک آبی هتل. بهتون این هتلو پیشنهاد می کنم که برید حتما.