Hotel Fide Istanbul

امتیاز 4.3 از 5 | از 118 کاربر
 هتل فیده استانبول Fide Hotel Istanbul
 هتل فیده استانبول Fide Hotel Istanbul
 هتل فیده استانبول Fide Hotel Istanbul
 هتل فیده استانبول Fide Hotel Istanbul
 هتل فیده استانبول Fide Hotel Istanbul
 هتل فیده استانبول Fide Hotel Istanbul
 هتل فیده استانبول Fide Hotel Istanbul تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Fide Istanbul

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

هتل فیده استانبول (Fide Istanbul) یکی از هتل های ترکیه می باشد که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در استانبول انتخاب می کنند. هتل فیده استانبول هتلی 3 ستاره در استانبول می باشد و با توجه به 3 ستاره بودن این هتل می توانید اقامت معمولی و ساده در این هتل داشته باشید. از جمله امکانات هتل نام برده شده می توان به رستوران، پذیرش مناسب، برخورد مناسب کارکنان، حمل وسایل، مبلمان، اینترنت، روم سرویس، لاندری، سرویس دهی اتاق ها و تلویزیون اشاره کرد. انتخاب این هتل برای افرادی که به دنبال اقامتی با امکانات معمولی اند مناسب می باشد.

فیده استانبول
استانبول در اکثر نقاط خود دارای اغلب ویژگی های منطقه ای برای جذب افرادی که به دنبال مقاصد مختلف تفریحی-سرگرمی، فرهنگی، تاریخی، و تجاری-بازرگانی هستند، می باشد. همین امر موجب شده سالانه گردشگران بسیاری تور استانبول را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اگر شما نیز قصد سفر با استانبول به این منطقه را دارید می توانید برای اقامت خود هتل (فیده استانبول) را انتخاب نمایید. استانبول دارای انواع جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و جاذبه های ویژه می باشد که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود کند.
تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. زیبا زیبا 1401/11/20
    13 نفر پسندیدند
    من دی ۹۸ رفته بودم این هتل و فقط نداشتن آسانسور تو ذوقم خورد ولی با این قیمت و در مقایسه با هتل های ۳ ستاره استانبول عالی بود چرا که اتاق ها تمیز رفتار پرسنل عالی و مسلط به زبان انگلیسی بودن صبحانشونم خوب بود اون نوقع یه بشقاب بزرگ شامل انواع چیز میزهای صبحانه به یه نفر میدادن و موقعیت مکانیش واقعا خیلی خوب بود به خ استقلال و میدان تقسیم کمتر از ۱۰ مین پیاده تقسیم بودی ولی از راه میانبر ۲ دقیقه ای وسط استقلال بودی ،صرافی هم نزدیکش زیاد بود
  2. نوید اکبری نوید اکبری 1398/08/29
    15 نفر پسندیدند
    هتل فیده استانبول نسبت به این که یک هتل 3 ستاره هست اما امکاناتش بد نیست یعنی در حدیه که نیاز اصلیه مسافر رو برطرف کنه من مجردی که رفته بودم استانبول این هتل رو گرفتم چیزی که برام جالب بود این بود مبادله ارز در صرافی خود هتل فیده استانبول صورت می گرفت، من اتاق سینگل استاندارد که فکر می کنم اتاق تک نفره بود رو زررو کردم و راضی بودم هم تمیز بود و هم امکانات داخل اتاق به نسبت بد نبود. هتل تا خیابون استقلال 6 کیلومتر راهه اما دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شهر مثل برج گالاتا، برج ساعت و.. داره.
  3. آذین حکیمی آذین حکیمی 1398/08/11
    9 نفر پسندیدند
    هتل فیده استانبول خیلی خیلی معمولی هست که امکانات جزیی رو که همه هتل ها دارند رو داره یعنی در واقع ویژگی یا مزایا خاصی نسبت به هتل های دیگه استانبول نداره، الان که داشم نظرات در مورد هتل فیده رو می خوندم گویا همه مسافرا از این هتل ناراضی بودن و مشکل اصلیش نداشتن آسانسوره که خیلی اذیت می شدیم تا بریم اتاقمون، کارکنان هتل فیده اکثرا سن بالا و کم حوصله بودن به زور جواب آدم رو میدادن من اصلا راضی نبودم