Hotel The Alexander

امتیاز 3.6 از 5 | از 88 کاربر
hotel The Alexander
hotel The Alexander
 Hotel The Alexander
 Hotel The Alexander
 Hotel The Alexander
 Hotel The Alexander
 Hotel The Alexander تصاویر بیشتر

امکانات Hotel The Alexander

نت در اتاق
اتاق ماساژ
بدنسازی
فروشگاه
تاکسی سرویس
خدمات اتاق
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
پذیرش
زمین بازی
جکوزی
کرایه خودرو
نظافت اتاق
حمل چمدان
اتاق چمدان
اطفاء حریق

کشور ارمنستان که در قفقاز جنوبی واقع شده است با کشورهایی مانند جمهوری آذربایجان، ترکیه و ایران هم مرز می باشد. این کشور دارای بناهای تاریخی و موقعیت جغرافیایی ایده آل و صنعتی پیشرفته است. آب و هوای مطبوع و پیشینه تاریخی این کشور باعث شده است گردشگران بسیاری از سراسر جهان مخصوصا ایران به این کشور سفر کنند. هتل ها و اقامتگاه های این کشور نیز در همه سطوح قابل رزرو هستند. یکی از این هتل ها، هتل شیک و پیشرفته alexander می باشد. 

هتل الکساندر ایروان که در مرکز این شهر تاریخی قرار گرفته است از هتل های 5 ستاره ایروان می باشد. این هتل زیبا و شیک با نمایی مجلل و مدرن در دوازده طبقه بنا شده است و دارای امکاناتی کامل و بی نظیر می باشد. معماری زیبای این هتل دارای سبکی زیبا است که معماری ارمنی را به خوبی به یاد مسافران می اندازد. هتل alexander از آنجایی که در مرکز شهر ایروان قرار گرفته است، به بسیاری از جاذبه های این شهر نزدیک می باشد و می تواند هزینه حمل و نقل و خستگی آن را از دوش مسافران بردارد.

این هتل دارای 114 اتاق زیبا، با طراحی لوکس و مدرن می باشد که در همان نگاه اول می تواند شما را مجذوب خود کند. این هتل با تمیزی مورد پسند و راحتی خود نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است. البته نباید متریال های باکیفیتی که در هتل به کار برده شده است و سبک جدید آن را نادیده گرفت. 

امکانات و خدمات هتل alexander

از 5 ستاره بودن هتل الکساندر می توان این نتیجه را گرفت که اقامتی بی نظیر و امکاناتی فوق العاده را برای مهمانان تدارک دیده است. این هتل دارای باشگاه بدنسازی و استخر سرباز می باشد که برای ورزش و رفع خستگی می توان از آن ها استفاده کرد. سونا و جکوزی این هتل نیز در کنار مرکز اسپا می تواند مکانی مناسب برای ریلکس کردن و آرامش یافتن باشد. خدمات ماساژ علاوه بر خدمات زیبایی و درمانی می تواند سفری خاطره انگیز و دلنشین را برای شما فراهم نمایند. 

اینترنت بی سیم پرسرعت رایگان، پارکینگ عمومی رایگان، فکس، فتوکپی، خشک شویی، پذیرش 24 ساعته ، سیستم تهویه مطبوع، خدمات حمل و نقل، ذخیره سازی چمدان، مینی بازار، خدمات نگهداری از کودک و مهد کودک، اتاق سیگار، سالن تلویزیون و فیلم، خدمات تبدیل ارز، اسنک بار، باربیکیو، حیاط و باغ، خدمات کفاشی و واکس، سالن برگزاری مجالس، بالکن عمومی، روزنامه، کتابخانه، صبحانه در اتاق، امکانت جلسه و مهمانی، میز تور، سرویس اتو و خدمات روزانه خدمتکار از دیگر خدمات و امکانات این هتل می باشند. 

این رستوران دارای 4 رستوران با کیفیت و شیک می باشد که انواع غذاهای خوش طعم و با کیفیت را عرضه می کند. رستوران Italiano Ristorante که در طبقه یازدهم قرار دارد می تواند تجربه ای بی نظیر و فراموش نشدنی را برای مسافران فراهم کند. این رستوران با چشم اندازی پانورامیک از پایتخت ارمنستان لذت غذا خوردن را دو چندان خواهد کرد. رستوران atelier 1797 یکی دیگر از رستوران های بی نظیر هتل الکساندر می باشد که با توجه به این که در بام هتل قرار گرفته است چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران قرار می دهد به طوری کل شهر ایروان را در برابر چشم های خود مشاهده می کنند. این چشم انداز بی نظیر در کنار سرآشپزهای بی نظیر و غذاهای خوشمزه مطمئنا تجربه ای فوق العاده در اختیار قرار می دهد. 

بار لانژ Gabriel نیز با طراحی زیبا و فوق العاده خود، ارائه دهنده انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسر می باشد و می تواند برای شما و دوستانتان لحظات زیبایی را فراهم کند. لازم به ذکر است که در طبقه اول این هتل شیرینی فروشی به نام Gabriel قرار دارد که انواع شکلات ها، کیک ها، شیرینی ها و قهوه های خوش طعم را به صورت تازه عرضه می کند و می تواند مکانی مناسب برای استراحت و یا مطالعه باشد. صبحانه به صورت روزانه و بوفه در هتل سرو می شود. بار در کنار استخر و منوی غذاهای رژیمی از ویژگی های خوب این هتل می باشد. 

موسیقی و اجرای زنده، حمام ترکی، اتاق بازی های ویدئویی، دارت، کلاس یوگا، سونا خشک، محوطه پیک نیک، برنامه های تلویزیونی برای کودکان و کارائوکه از دیگر تفریحات این هتل می باشند. 

اتاق های هتل alexander

اتاق های هتل alexander ارمنستان در انواع مختلف استاندار، کلاسیک، سوییت های بزرگ و اتاق های کلاسیک رز قابل رزرو می باشند. اتاق های استاندارد دارای مساحتی 28 الی 37 متر مربعی می باشند که برای اقامت های طولانی مدت می توانند گزینه های مناسبی باشند. اتاق های کلاسیک نیز مساحتی 37 الی 42 متر مربعی دارند و دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد می باشند.

اتاق های بزرگ تر دارای مساحتی 55 الی 58 متر مربعی هستند و به عنوان سوئیت در اختیار مسافران قرار می گیرند. سوییت های بزرگ تر نیز مساحتی 60 متر مربعی دارند و برای سفرهای تجاری و زوج ها گزینه مناسبی می باشند. این اتاق ها دارای طراحی زیبایی نیز هستند. اتاق های کلاسیک رز مساحتی 30 متر مربعی دارند و دارای فضایی رمانتیک و زیبا هستند که آن ها را برای زوج های جوان به انتخاب خوبی تبدیل کرده اند. اتاق ها دارای طراحی به سبک مینیمال و مدرن هستند که اقامتی دلنشین را برای مسافران فراهم می آورند. این اتاق ها دارای فضای نشیمن به همراه میز غذاخوری و تلویزیون می باشند. حمام اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی، بالکن آفتاب گیر، صبحانه در اتاق، میز کار، گاوصندوق، یخچال، آشپزخانه، میز آرایش، میز اتو، اتو، گاز روکار، ماشین ظرفشویی، جکوزی اختصاصی در تراس اتاق، اینترنت بی سیم رایگان، تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی از دیگر امکانات اتاق های این هتل می باشند

لوکیشن هتل الکساندر ایروان

هتل الکساندر در منطقه مرکزی شهر ایروان، کنترون قرار دارد؛ که میدان جمهوری در 200 متری آن قرار گرفته است. برای آدرس دقیق‌تر این هتل می‌توانید از نقشه‌های آنلاین و یا برنامه لوکیشن شهر ایروان استفاده کنید. هتل الکساندر به دلیل موقعیت مکانی که دارد، دسترسی به آن بسیار آسان است. با استفاده از وسایل عمومی مانند ایستگاه مترو جمهوری، اتوبوس، تاکسی‌های شهری می‌توانید به این هتل مراجعه کنید.

فاصله هتل alexander از مکان های مهم ایروان

همانطور که گفته شد به دلیل اینکه هتل الکساندر در مرکز شهر ایروان قرار گرفته است، به بسیاری از مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری شهر نزدیک است. در ادامه به برخی از مکان های مهم و دیدنی شهر ایروان و فاصله آن ها از هتل الکساندر می پردازیم:

  • فاصله هتل تا میدان جمهوری ایروان: ۰.۳ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا مسجد آبی ایروان: ۰.۷ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا مرکز خرید روسیا ارمنستان: ۰.۹ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا بازار ورنیساژ ارمنستان: ۰.۹ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا میدان آزادی ایروان: ۱.۰ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا کلیسای سنت گریگور ایروان: ۱.۱ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا مرکز خرید تاشیر ایروان: ۱.۳ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا مرکز خرید مترونوم: ۱.۴ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا بازار گومی شوکا: ۱.۴ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا موزه کاسکاد ایروان: ۱.۸ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا موزه ماتناداران ایروان: ۳.۱ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا مرکز خرید ایروان مال ارمنستان: ۳.۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تا مرکز خرید دالما گاردن ایروان: ۳.۲ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا پارک آبی ایروان: ۵.۹ کیلومتر
  • فاصله هتل تا باغ وحش ایروان: ۶.۶ کیلومتر 

قوانین هتل الکساندر ایروان

  • برای تحویل اتاق در این هتل باید بعد از ساعت 2 مراجعه کنید.
  • برای دریافت خدمات بیشتر باید هزینه‌ای جداگانه بپردازید.
  • قبل از ساعت 12 ظهر حتما باید اتاق را تحویل دهید.
  • برای رزرو اتاق در این هتل کارت شناسایی به همراه پاسپورت الزامی است.
  • کشیدن سیگار فقط در اتاق‌های مخصوص سیگار امکان‌پذیر است.
  • خدمات به کودکان زیر 6 سال رایگان خواهد بود.

سخن پایانی
هتل الکساندر به دلیل امکانات و خدمات عالی که دارد مورد توجه اکثر گردشگران قرار گرفته است. موقعیت مکانی این هتل باعث شده که مسافران به راحتی بتوانند از جاذبه‌های گردشگری و توریستی اطراف این شهر دیدن کنند. برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر ایروان می‌توانید از تورهای گردشگری و محلی این هتل به همراه ترانسفر استفاده کنید. دسترسی به این هتل بسیار آسان است و شما با استفاده از مترو، تاکسی‌های شهری و یا اتوبوس می‌توانید به این هتل مراجعه کنید. توجه داشته باشید این هتل دارای 3 شاتل فرودگاهی است که قبل از نشستن پرواز خود می‌توانید آنها را به صورت آنلاین رزرو کنید.
 

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است