Hotel Amari Watergate Bangkok

امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Amari Watergate Bangkok

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
فروشگاه
اتاق ورزش
زمین تنیس
فضای سبز
تاکسی سرویس
لاندری
ماهواره
استخر
اعلام حریق
رستوران
لابی
گاو صندوق
آمفی تأتر
آرایشگاه

از نظر گردشگران، هتل Amari Watergate Bangkok یکی از برترین هتل های 5 ستاره در شهر بانکوک است که می توان جهت اقامت انتخاب کرد. هتل Amari Watergate Bangkok در خیابان Petchburi واقع در منطقه Pathumwan قرار داشته و امکانات و خدمات متنوعی را برای گردشگران ارائه می دهد.

از نظر گردشگران تور بانکوک که قبلا در هتل Amari Watergate Bangkok اقامت داشتند، جذاب ترین قسمت هتل، رستورانش است. رستوران دارای محیطی بزرگ، لوکس و شیکی بوده و گردشگران می توانند انواع غذاهای دریایی، محلی، اروپایی و بین المللی را با بهترین کیفیت میل کنند چرا که هتل جهت استخدام آشپزهایش سختگیری هایی را انجام می دهد.
هتل 3 وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند که وعده صبحانه به صورت رایگان بوده و گردشگران می توانند وعده صبحانه را در اتاق ها سفارش دهند. لازم به ذکر است برای وعده های ناهار و شام، پیش غذا و دسر به صورت سلف سرویس سرو شده و گردشگران محدودیتی بابت استفاده از آن ندارند.

در طبقه همکف، کافی شاپ هتل واقع شده است. در کافی شاپ گردشگران می توانند بهترین نوشیدنی های سرد، گرم و محلی را به صورت رایگان سفارش دهند اما در میان نوشیدنی های بین المللی، برخی از آن ها رایگان و برخی با پرداخت هزینه جداگانه قابل سفارش می باشند.

هتل Amari Watergate Bangkok در واقع برج است و همانند اکثر هتل هایی که به صورت برج می باشند، استخر روبازش در پشت بام واقع شده است و گردشگران با استفاده از استخر، چشم انداز زیبایی از شهر خواهند داشت. در پشت بام دو استخر برای کودکان و بزرگسالان تعبیه شده و در کنار استخر، میز سرو انواع نوشیدنی ها نیز قرار دارد.

کلوپ سلامت هتل دارای چندین بخش است. بزرگترین سهم کلوپ را باشگاه بدنسازی آن تشکیل می دهد. استفاده از باشگاه رایگان است و باشگاه مجهز به انواع دستگاه های بدنسازی و ورزشی نیز می باشد. لازم به ذکر است گردشگران می توانند با پرداخت هزینه جداگانه از مربی اختصاصی بدنسازی هم برخوردار شوند.

قسمت دیگر کلوپ بخش خدمات ماساژ است. گردشگران در این بخش از ماساژ کل بدن به صورت رایگان می توانند برخوردار شوند اما جهت استفاده از خدمات ماساژ اسپا و سونا می بایست هزینه جداگانه پرداخت شود. لازم به ذکر است در این قسمت، استخر آب نمک جهت درمان هم وجود دارد که رایگان می باشد.

اتاق های هتل Amari Watergate Bangkok همگی دارای چشم انداز زیبا از شهر بوده و مجهز به امکانات مختلفی مانند سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، تخت خواب، مبلمان، سرویس های بهداشتی و حمام هستند. گردشگران می توانند از خدمات نظافت روزانه اتاق ها و روم سرویس 24 ساعته به صورت رایگان برخوردار شوند اما جهت استفاده از خدمات لاندری، اتوشویی و خشکشویی می بایست هزینه جداگانه پرداخت شود.

از دیگر امکانات و خدمات هتل به موارد زیر می توان اشاره نمود:

صندوق امانات در لابی و اتاق ها، سالن ها آرایشی، پیرایشی و زیبایی، ارائه امکانات و خدمات برای معلولین به صورت رایگان، خدمات وی آی پی، ارائه پکیج های ماه عسل و عروسی، خدمات اجاره خودرو، صرافی، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ اختصاصی و اینترنت پرسرعت بی سیم در تمامی نقاط هتل به صورت رایگان، خدمات ترانسفر فرودگاهی و شاتل سرویس با هزینه جداگانه.

لازم به ذکر است گردشگرانی که با خود کودک به همراه دارند یم تاونند با پرداخت هزینه جداگانه از خدمات نگهداری از کودک و وعده غذایی کودکان هم بهرمند شوند.

در ادامه گردشگران تور بانکوک که قصد دارند در سفر به این شهر، هتل Amari Watergate Bangkok را جهت اقامت انتخاب نمایند خوب است با فاصله هتل تا برخی از نقاط شهر آشنا شوند:

200 متر تا مرکز خرید Wholesale Market و مرکز خرید Platinum Fashion Mall.

300 متر تا Pantip Plaza.

400 متر تا برج Baiyoke Sky Tower.

500 متر تا Shibuya 19، ایستگاه متروی فرودگاه Ratchaprarop Airport Rail Link Station.

600 متر تا مراکز خرید Central World Plaza و Gaysorn Shopping Mall.

700 متر تا KidZiania Bangkok.

لازم به ذکر است فاصله هتل Amari Watergate Bangkok تا فرودگاه بین المللی Don Mueang 20 کیلومتر و تا فرودگاه Suvarnabhumi 23.7 کیلومتر می باشد.

 

 

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است