Hotel Amari Residences Pattaya

امتیاز 4.7 از 5 | از 102 کاربر

امکانات Hotel Amari Residences Pattaya

رستوران
پارکینگ
آسانسور
نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
دستگاه ATM
فروشگاه
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
گاو صندوق
اتاق جلسه
تایلند کشور توریستی است و از همین رو هتل های بسیاری را در خود جای داده است در این مقاله به معرفی هتل Amari Residences Pattaya که یکی از بهترین هتل های تایلند است می پردازیم.
هتل آماری رزیدنتس یک هتل 5 ستاره فول امکانات است که در ارتفاعات پارادومناک، میان پاتایا و جومتین قرار گرفته است. این هتل با معماری مدرن خود و ارائه امکانات متعدد محبوبیت زیادی در میان گردشگران تور پاتایا دارد و توانسته تا حد زیادی رضایت مسافران خود را جلب کند. این هتل رتبه 32 در بین 463 هتل مطرح در جهان را از آن خود کرده است.
اتاق های هتل Amari Residences Pattaya:
این هتل 173 اتاق دارد که ار امکانات زیادی مانند سیستم تهویه مطبوع، مبلمان راحت، یخچال، تلوزیون، ماهواره، گاو صندوق، میز نهار خوری، بالکن، آشپزخانه، دستشویی، حمام، وای فای رایگان و غیره دارا است برخی دیگر از اتاق ها پنجره های رو به دریا و همچنین وان دارند که از سایر اتاق ها گران تر هستند همچنین این هتل دارای روم سرویس می باشد و اتاق ها به صورت روزانه تمیز می شوند.
امکانات هتل Amari Residences Pattaya:
این هتل امکانات زیاد و با کیفیتی مانند استخر رو باز، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، سالن بدنسازی، کیدز کلاب، سونا، وای فای رایگان در تمامی قسمت ها صندوق امانات، خشکشویی، لابی، دربان، صرافی، محل نگهداری کودک، سیستم تهویه هوای مرکزی، مبلمان شیک و غیره به مسافران خود ارائه می دهد. همچنین امکانات مخصوص برای افراد معلول و ناتوان نیز در این هتل وجود دارد 
اگر قصد سفر با تور پاتایا و اقامت در این هتل را دارید باید بدانید که ورود حیوانات به این هتل ممنوع می باشد همچنین استعمال دخانیات نیز در تمام نقاط این هتل ممنوع است.
کافه ها و رستوران های هتل:
این هتل یک رستوران دارد که در آن انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود همچنین انواع دسر، نوشیدنی، میان وعده و غیره در منو رستوران این هتل به چشم می خورد. خدمات این رستوران اجازه می دهد تا مسافران این هتل در صورت تمایل بتوانند وعده صبحانه را در اتاق خود میل کنند 
فاصله هتل Amari Residences Pattaya از نقاط مختلف پاتایا:
این هتل در 1.5 کیلومتری فرودگاه بین المللی سوارنابومی که در شمال پاتایا قرار دارد و مسافران تور پاتایا پس از رسیدن به فرودگاه می توانند با ترانسفر خود را به هتل برسانند. همچنین فاصله هتل تا سالن نمایشگاه و کوانسیون پاتایا حدود 10 دقیقه با ماشین می باشد 
یکی از ویژگی های مثبت این هتل فاصله کم آن تا دریا می باشد و مسافران با 10 دقیقه پیادروی می توانند خود را به سواحل cosy برسانند.
امیدواریم این مقاله در سفر با تور پاتایا و انتخاب هتل برای شما مفید واقع شود.
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است