Hotel Garden Cliff

امتیاز 3.8 از 5 | از 101 کاربر

امکانات Hotel Garden Cliff

اتاق جلسه
اتاق سیگار
آسانسور
استخر
اسنک بار
اطفاء حریق
اعلام حریق
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
جکوزی
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات اسپا
خدمات پزشکی
رستوران
سونا
فضای سبز
کافی نت
گاو صندوق
لابی
لاندری
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
شهر پاتایا یکی از شهرهای توریستی و محبوب تایلند است که سالانه تعداد بی شماری از گردشگران جهانی از این شهر بازدید می کنند. این شهر هتل های فراوانی دارد که یکی از آن ها هتل Garden Cliff Resort می باشد. با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعاتی در رابطه با این هتل در اختیار شما گردشگران پاتایا قرار دهیم. هتل Garden Cliff Resort دارای اتاق های مجلل و زیبایی است که با دکوراسیونی مدرن آراسته شده است. این هتل حدود 250 اتاق دارد. افرادی که در این هتل خدمت رسانی می کنند در کمال صبر و آرامش و در کمترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما می باشند و مشکلات پیش آمده را تمام و کمال حل می کنند.
در این هتل 5 ستاره امکانات مفرح و مهیجی از قبیل ورزش های آبی و تفریحات ساحلی و باغی زیبا در اختیار گردشگران تور پاتایا قرار می دهند. هتل Garden Cliff Resort هتلی باشکوه در راستای ساحل هلال ماه است. هتل Garden Cliff Resort ساحل اختصاصی دارد که گردشگران تور پاتایا می توانند در آن لحظات خوشی را تجربه کنند.
از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق بازی کودکان، استخر کودکان، ترانسفر فرودگاهی با هزینه جدا، کباب پز، صبحانه با هزینه مجزا، کافی شاپ، سالن کنفرانس، کافی نت، مکان های مخصوص سیگار کشیدن، روزنامه رایگان در لابی هتل، خشکشویی، باشگاه بدنسازی، امکانات آبگرم، باغ، فروشگاه، کتابخانه، پارکینگ رایگان، 14 اتاق مخصوص جلسات مهم، خدمات بلیط و تور، صندوق امانات، تراس، رستوران و سونا اشاره کرد.
رستوران های این هتل، رستوران چوم تالای و رستوران کلیف، رستوران سالا بیچ باربیکیو، رستوران سی فود باربکیو نام دارند. رستوران کلیف انواع غذاهای محلی و بین المللی را طبخ می کند و در اختیار مسافران و گردشگران تور تایلند قرار می دهد. رستوران چوم تالای نیز علاوه بر غذاهای بومی و بین المللی، غذاهای دریایی نیز سرو می کند.
این هتل به مرکز شهر و مناطق توریستی پاتایا دسترسی راحت دارد و تا میدان دلفین تقریبا 1 کیلومتر فاصله دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی سوانابومی بانکوک حدود 150 کیلومتر است. رستوران سالا بیچ باربکیو در ساحل احداث شده و غذاهای دریایی و گوشتی خوش طعمی را طبخ می کند. رستوران سی فود باربکیو نیز انواع غذاهای بین المللی و دریایی را برای گردشگران طبخ می کند. این رستوران چشم انداز بسیار زیبایی دارد.
کافی شاپ های این رستوران، کافه آلیزپول و سی بریز کافه نام دارد. کافه آلیزپول که کنار استخر قرار دارد نوشیدنی های متنوعی را در اختیار گردشگران قرار می دهند. سی بریز کافه نیز نوشیدنی های مختلفی همراه با شیرینی های خوشمزه سرو می کند و مکانی مناسب برای جمع های دوستانه می باشد که نمای بسیار زیبایی از اقیانوس را به رخ گردشگران می کشد. 
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است