Hotel Holiday Inn Moscow Lesnaya

امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر
هتل هالیدی این لسنایا نمای لابی
هتل هالیدی این لسنایا نمای رستوران
هتل هالیدی این لسنایا نمای اتاق دو تخته
هتل هالیدی این لسنایا نمای سالن بدنسازی
هتل هالیدی این لسنایا نمای داخلی لابی
هتل هالیدی این لسنایا نمای پذیرش لابی
هتل هالیدی این لسنایا نمای کافه لابی تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Holiday Inn Moscow Lesnaya

آسانسور
آمفی تأتر
اتاق جلسه
اتاق چمدان
اتاق ورزش
اطفاء حریق
اعلام حریق
بدنسازی
بیزینس سنتر
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
تهیه بلیط
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات پزشکی
خدمات فکس
دستگاه ATM
رستوران
فروشگاه
کافی شاپ
کافی نت
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
تاریخچه هتل هالیدی این مسکو لسنایا :
Holiday Inn Moscow Lesnaya هتلی است 4 ستاره که در منطقه تورسکوی واقع شده و در شهر مسکو قرار دارد و همچنین کلیه اتاق های هتل هالیدی این مسکو لسنایا تمیز و راحت می باشد. این اقامتگاه در مرکز شهر مسکو واقع شده و یک پیاده روی 5 دقیقه ای تا ایستگاه مترو لسنایا دارد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت اقامتگاه، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور مسکو که قصد اقامت در هتل هالیدی این مسکو لسنایا را دارند، می باشند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. کلیه اتاق های این مجموعه نیز شامل: سیستم تهویه مطبوع، اتو همراه با میز اتو، میز کار، گاو صندوق، مینی کافه، آینه بزرگنمایی، طراحی مینیمالیستی، کمد لباس، کتری برقی، جا لباسی، میز مطالعه، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، حوله، دمپایی، دستمال توالت، سرویس بهداشتی، سشوار و لوازم آرایش می باشند. موقعیت هتل Holiday Inn Moscow Lesnaya، دسترسی به اماکن توریستی را برای مسافران تور روسیه آسان ساخته است. اين مجموعه با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. هتل هالیدی این مسکو لسنایا یک اقامتگاه بسیار عالی برای گردشگرانی که به فرهنگ و بناهای تاریخی تورسکوی دارند، می باشد.
کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی، ترکی، ایتالیایی، اسپانیایی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی هتل :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 301 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل هالیدی این مسکو لسنایا از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های لوکس (غیر سیگاری) شامل (1 تخت دو نفره فوق العاده بزرگ)، اتاق استاندارد (غیر سیگاری) شامل: (2 تا تخت یک نفره + 1 تخت دونفره)، اتاق دو نفره (غیر سیگاری) شامل: (2 تخت یک نفره)، اتاق اجرایی (غیر سیگاری) شامل: (1 تخت دو نفره بزرگ)، سوئیت (غیر سیگاری) شامل : (1 تخت دو نفره بزرگ + 1 مبل تخت خواب شو)، اتاق استاندارد ملکه با مبل های تخت خواب شو (غیر سیگاری) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل :
هتل هالیدی این مسکو لسنایا امکانات رفاهی متنوعی را مانند: رستوران، کافی شاپ، مینی کافه، مرکز خرید پوشاک و فروشگاه، مغازه کادو فروشی، مجموعه لباس عروس، آسانسور، تبدیل ارز، شبکه های کودکان تلویزیونی، مرکز تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، تاکسی سرویس رایگان، سیستم تهویه مطبوع، خدمات دربان، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، صندوق امانات، اتاق عایق صوتی، خدمات از خواب بیدار کردن، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، گاو صندوق، صندوق امانات، روزنامه، مرکز تناسب اندام، لابی، میز جلو 24 ساعته، مرکز تجاری، واکس کفش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
هتل Holiday Inn Moscow Lesnaya دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران قرمز و سفید می باشد که درآن انواع غذاهای روسی و بین المللی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در کافه رستوران نیز انواع نوشیدنی ها، تنقلات، میوه و شیرینی برای مسافران عزیز و گرامی سرو می شود و پارکینگ آن نیز همراه با پرداخت هزینه می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری مسکو :
فاصله تا تئاتر بولشوی 2.8 کیلومتر، استادیوم المپیک 2.3 کیلومتر، میدان سفید 0.2 کیلومتر، میدان سرخ 3.4 کیلومتر، پارک کاره 17.3 کیلومتر، فروشگاه آدامس 3.4 کیلومتر، ایستگاه مترو بلوروسکایا 0.5 کیلومتر، ورزشگاه لوژنیکی 7.4 کیلومتر، کرملین 3.5 کیلومتر، ورزشگاه اسپارتاک 10.3 کیلومتر، ایستگاه قطار بلوروسکی 0.6 کیلومتر، ایستگاه مترو نووسلوبودسکایا 0.7 کیلومتر، فرودگاه بین المللی شرمتیوو 23.3 کیلومتر و فرودگاه دوموددوو مسکو 45 کیلومتر با ماشین می باشد. 
 
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است