Hotel Radisson Royal Moscow

امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر
هتل رادیسون رویال نمای لابی
هتل رادیسون رویال نمای استخر
هتل رادیسون رویال نمای رستوران
هتل رادیسون رویال نمای کافه رستوران
هتل رادیسون رویال نمای اتاق تخت دو نفره
هتل رادیسون رویال نمای کافه لابی
هتل رادیسون رویال نمای سالن کنفرانس تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Radisson Royal Moscow

آرایشگاه
آسانسور
آمفی تأتر
اتاق جلسه
اتاق ماساژ
اتاق ورزش
استخر
اسنک بار
اطفاء حریق
اعلام حریق
امکانات ویژه معلولین
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
جکوزی
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات اسپا
دستگاه ATM
رستوران
سونا
فروشگاه
فضای سبز
کافی شاپ
کافی نت
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
مراقبت کودک
میز بیلیارد
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
تاریخچه هتل رادیسون رویال :

radisson royal hotel moscow، هتلی مجلل و 5 ستاره می باشد که با خدمات بی نظير خود پذيراي مهمانان و گردشگران تور مسکو می باشد. این اقامتگاه در تقاطع کوتوزووسکی پروسپکت در مسکو و نووی اربات واقع شده و همچنین در یک آسمان خراش استالینیستی قرار دارد. ميهمانان عزيز می توانند از اتاق هاي راحت هتل رادیسون رویال لذت ببرند. موقعیت این اقامتگاه، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. این مجموعه دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد. خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل رادیسون رویال موجب شده تا این مجموعه به هدف نهایی تمام گردشگران تور روسیه تبدیل شود. radisson royal hotel moscow با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد. يک صرافي نيز در این اقامتگاه وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود مي باشد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. این اقامتگاه داراي کتابخانه می باشد. در صورت درخواست مسافرين و میهمانان عزیز و گرامی تور روسیه، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل رادیسون رویال استفاده کنيد. کلیه اتاق های هتل رادیسون رویال دارای دکور شیک و سبک کلاسیک، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، بالکن اختصاصی همراه با چشم انداز شهر، دارای سقف بلند، حمام اختصاصی همراه با دوش اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان می باشند. کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این مجموعه به زبان های روسی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی و آلمانی مسلط بوده و با مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به مسکو را دارند و همچنین radisson royal hotel moscow، را برای اقامت انتخاب می کنند به این زبان ها با آنها به راحتی سخن می گویند. 

مشخصات عمومی :
وضیعت دید هتل : رودخانه - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 497 اتاق
لیست اتاق های هتل :
اتاق های هتل رادیسون رویال از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های کلاسیک تک نفره، اتاق برتر زیمر دو نفره، اتاق لوکس دو نفره + یک کودک خردسال، سوئیت سفیر دو نفره + یک کودک خردسال، اتاق اجرایی زیمر دو نفره همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات radisson royal hotel moscow :
این اقامتگاه امکانات رفاهی متنوعی را مانند: استخر سرپوشیده (تمام فصل)، سالن بیلیارد، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، فروشگاه و مغازه، مجموعه لباس عروس، مغازه کادو فروشی، سیستم تهویه مطبوع، امکانات اتاق VIP، سالن بدنسازی، سالن سونا و جکوزی، خدمات دربان، اتاق خانواده، محل نگهداری از کودکان، دستگاه خود پرداز، خدمات بلیط برای گردشگران تور مسکو، میز تور، اتاق غیر سیگاری، سالن ماساژ، حمام بخار تایلندی، حمام بخار ترکی، سرویس اتاق ها، مرکز آبگرم و سلامتی، کتابخانه، کارائوکه، مطبوعات، سالن ملاقات، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، کافی شاپ، رستوران، کافه اسنک، باغ، لابی، میز جلو 24 ساعته، مرکز کسب و کار، واکس کفش، آسانسور، سیستم گرمایش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ radisson royal hotel moscow :
هتل رادیسون رویال، 11 مجموعه رستوران دارد که دارای غداهای منحصر به فرد، کوکتل اصیل و چشم اندازی زیبا از شهر مسکو می باشند. در این رستوران ها انواع غذاهای روسی، بین المللی و اروپایی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در بالکن رستوران نیز صبحانه ارائه می شود که یک انتخاب جذاب می باشد. در کافه لابی نیز مسافران می توانند، 24 ساعته با انواع نوشیدنی ها، تنقلات و کوکتل های شبانه مدتی را در آرامش سپری کنند و پارکینگ آن نیز رایگان و در دسترس می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری مسکو :
فاصله radisson royal hotel moscow تا تئاتر بولشوی 3.4 کیلومتر، استادیوم المپیک 5 کیلومتر، مرکز تجارت جهانی 0.7 کیلومتر، میدان سرخ 3.4 کیلومتر، پارک بیتزاها 14.2 کیلومتر، فروشگاه آدامس 3.5 کیلومتر، لوته پلازا 1.1 کیلومتر، ورزشگاه لوژنیکی 4.1 کیلومتر، کرملین 3.2 کیلومتر، ورزشگاه اسپارتاک 10.8 کیلومتر، مرکز خرید اوروپیسکی 0.8 کیلومتر، کرملین ایزمایلووسکی 12.5 کیلومتر، فرودگاه بین المللی شرمتیوو 25.5 کیلومتر و فرودگاه دوموددوو مسکو 43 کیلومتر با ماشین می باشد.
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است