هتل کیانا

امتیاز 3.5 از 5 | از 108 کاربر
هتل کیانا مشهد
هتل کیانا مشهد
اتاق های هتل کیانا مشهد
رستوران هتل کیانا مشهد
اتاق های هتل کیانا مشهد
هتل کیانا مشهد
اتاق های هتل کیانا مشهد تصاویر بیشتر

امکانات هتل کیانا

نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
اتاق ماساژ
نت در لابی
کافی نت
دستگاه ATM
فروشگاه
فضای سبز
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
چایخانه
کافی شاپ
گاو صندوق
نمازخانه
اتاق جلسه
میز تور
پذیرش
اتاق بازی
جکوزی
امکانات ویژه معلولین
واکس کفش
خدمات فکس
صرافی
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل کیانا (Kiana) یکی از هتل های داخلی می باشد که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در مشهد انتخاب می کنند. هتل کیانا هتلی 4 ستاره در مشهد می باشد و با توجه به 4 ستاره بودن این هتل می توانید اقامتی با امکانات تقریبا خوب را داشته باشید. از جمله امکانات این هتل می توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، رستوران و کافی شاپ، اتاق های زیبا، امکانات تفریحی، نظافت روزانه، برخورد مناسب پرسنل، حمل بار، پذیرش 18 ساعته، اینترنت پر سرعت در اتاق، کمد و قفسه کافی در اتاق، لاندری و خدمات 24 ساعته اتاق اشاره نمود. به طور کلی انتخاب هتل نام برده شده می تواند اقامت خوبی را برای شما به ارمغان آورد.

کیانا
مشهد در اکثر نقاط خود دارای اغلب ویژگی های منطقه ای برای جذب افرادی که به دنبال مقاصد مختلف تفریحی-سرگرمی، فرهنگی، تاریخی، و تجاری-بازرگانی هستند، می باشد. همین امر موجب شده سالانه گردشگران بسیاری تور مشهد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اگر شما نیز قصد سفر با مشهد به این منطقه را دارید می توانید برای اقامت خود هتل (کیانا) را انتخاب نمایید. مشهد دارای انواع جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و جاذبه های ویژه می باشد که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود کند.
تورهای مرتبط

نظرات کاربران

  1. همتی همتی 1401/12/22
    8 نفر پسندیدند
    سلام و عرض ادب از تمام پرسنل هتل کیانا سپاسگزارم ، پدر و مادرم به مدت یک هفته مسافر این هتل بودند خیلی از خدمات ، تمیزی و بهداشت و اخلاق تمام پرسنل راضی بود. از شما متشکرم 🌹
  2. عادله علیخانی عادله علیخانی 1398/10/15
    14 نفر پسندیدند
    هتل کیمیا هتل خیلی خوبیه و برای من یادآور لحظات خاطره انگیزیه که ماه عسلمون بود. ما 2 سال پیش رفته بودیم این هتل نمیدونم تا الان چقدر تغییر کرده ولی اون موقع که خیلی عالی بود. فضای سبز زیبا، پرسنل مودب، کیفیت غذای عالی، اتاقای شیک همه همه باعث شد که ما خیلی از اقامتمون راضی باشیم و حتی موقع ترک هتل، همسرم از مدیریت و کارکنان خوبی که توی هتل فعالیت داشتن تشکر کرد.
  3. مهسا مهسا 1398/03/15
    17 نفر پسندیدند
    به نظر من مهم ترین مزیتی که این هتل داره اینه که خیلی به حرم نزدیکه و برای کسایی که مثل من دوست دارن یه سفر تنهایی داشته باشن و برن پابوسی امام رضا خیلی انتخاب خوبیه. چون من میخواستم تنها برم برام خیلی مهم بود که خطری تهدیدم نکنه و راحت بتونم هر موقع شب یا صبح زود که خلوت ترِ برم حرم. انصافا امنیت هتل کیانا خیلی خوبه و خیالم کاملا راحت بود. به خانمایی که شرایط شبیه منو دارن پیشنهاد می کنم که این هتلو انتخاب کنن.