هتل بزرگ شیراز

امتیاز 4.4 از 5 | از 100 کاربر
هتل بزرگ شیراز
هتل بزرگ شیراز
هتل بزرگ شیراز
هتل بزرگ شیراز
هتل بزرگ شیراز
هتل بزرگ شیراز
هتل بزرگ شیراز تصاویر بیشتر

امکانات هتل بزرگ شیراز

نت در اتاق
ترانسفر
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
میز بیلیارد
پارکینگ
لاندری
استخر
سونا
رستوران
چایخانه
گاو صندوق
زمین بازی
جکوزی
امکانات ویژه معلولین
خدمات فکس
تهویه هوا
حمل چمدان

اگر قصد سفر به شیراز و اقامت در هتل  لوکسی را دارید، هتل بزرگ شیراز انتخابی بسیار مناسب برای شما است. این هتل پنج ستاره فول امکانات شما را در همه زمینه ها راضی می کند و خاطره ای شیرین از اقامت را در یاد شما باقی می گذارد.

ویژگی های هتل بزرگ شیراز

همانطور که اشاره شد این هتل پنج ستاره است و با 158 اتاق و 253 تخت جایگاه ویژه ای برای خود در عرصه هتلداری باز نموده است. این هتل در سال 1392 تاسیس شده است و نمای بی نظیری دارد که رو به دشت ویو دارد که یکی از هزاران ویژگی مثبت این هتل تلقی می شود.

این هتل با سیزده طبقه ظرفیت 350 نفر را دارد. این هتل رستورانی با نمای کشتی دارد که بسیار محبوب است و افراد زیادی جذب آن می شوند و لازم به ذکر است که این رستوران بزرگترین رستوران گردان ایران است. در این رستوران می توانید غذای ایتالیایی، فست فود و سنتی را  سفارش دهید.

این هتل در ابتدای شمال شیراز قرار که دروازه قرآن نام دارد، قرار گرفته است. در نتیجه در ابتدای ورود به شیراز حتما این هتل لوکس پنج ستاره را می بینید. یکی از ویژگی های خیلی کاربردی این هتل، نزدیک بودن آن به مراکز تاریخی، فرهنگی، هنری و دیدنی است. 

هتل خارج از محدوده طرح ترافیک است بنابراین برای مهمانان مشکل ایجاد نخواهد شد. تمام کارکنان این هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و نباید امکانات لاندری و خشکشویی و خدمات اتو و فکس و فتوکپی  را فراموش کرد.

امکانات ویژه هتل 

هتل بزرگ شیراز دارای استخر کاملا رایگان برای کسانی است که مقیم هتل هستند از طرفی پارکینگ این هتل ظرفیت ششصد خودرو را دارد و کاملا رایگان می باشد. لازم است اشاره کنیم که ظرفیت رستوران این هتل 360 نفر است و ویژگی دیگر آن، اینترنت رایگان در لابی، گیم نت، صخره نوردی مخصوص اقایان، سالن بدنسازی، جکوزی و سونای خشک است.

این هتل دارای پارک کودک، سالن بیلیارد، خدمات برای معلولین، سالن ماساژ، خدمات پزشکی، ترانسفر با هزینه، خدمات تور، بازی ویدیویی و خدمات باربری می باشد.

امکانات داخل اتاق ها

اتاق های این هتل شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین و کانکت می شود. در ادامه امکانات اتاق را ذکر می کنیم:

پاور سوئیچ، آباژور، کمد لباس، مینی بار با هزینه، تلویزیون، روم سرویس، میز تحریر، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، شارژر، یخچال، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع در همه ی اتاق ها، اینترنت در اتاق، بالکن، مبلمان، سیستم اعلام حریق، گاو صندوق، دراور و رخت آویز  

هزینه اقامت برای کودکان خردسال زیر سه سال رایگان، بین سه سال تا هفت سال در صورت استفاده نکردن از سرویس های هتل نیم بها و برای هفت سال به بالا به عنوان یک فرد بزرگسال محسوب می شود.

شرایط کنسلی اتاق ها متفاوت است در صورتی که اگر تا هفتاد و دو ساعت قبل، اتاق را کنسل کنید از شما هزینه ای اخذ نمی شود ولی اگر تا بیست و چهار ساعت قبل اتاق را کنسل کنید باید هزینه ای به عنوان خسارت پرداخت کنید ولی باقی پول شما برگردانده می شود.

پذیرش خانم های تنها با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار و ارائه نامه از اداره اماکن امکان پذیر است.

استفاده از استخر برای کودکان زیر نه سال امکان پذیر نیست.

خدمات تفریحی هتل از ساعت هشت صبح تا دو بعد از ظهر و از سه بعد از ظهر تا شش عصر می باشد.

برای زوجین پذیرش با وجود صیغه نامه مهر دار، ارائه کارت ملی و شناسنامه امکان پذیر است.

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است