هتل رویال شیراز

امتیاز 4.8 از 5 | از 100 کاربر

امکانات هتل رویال شیراز

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
ترانسفر
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
اتاق ورزش
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
گاو صندوق
نمازخانه
اتاق جلسه
آمفی تأتر
شهر زیبا و پر آوازه شیراز که بین جهانگردان از محبوبیت بالایی برخوردار است، با تاسیس هتل و اقامتگاه های متعدد در شهر از سیل عظیم گردشگر از سراسر دنیا استقبال و میزبانی به عمل می آورد. یکی از هتل های لوکس و مجهز این شهر هتل رویال شیراز است که در خیابان قرآن آن واقع شده و همه روزه میزبان مسافران و گردشگران تور شیراز است. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره ویژگی ها، امکانات و قوانین هتل رویال شیراز در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.
مشخصات هتل رویال شیراز
هتل رویال شیراز یک هتل 4 ستاره و بسیار لوکس است که با ارائه سرویس و خدمات استاندارد، در جهت رفاه گردشگران و مسافران تور شیراز می کوشد. ساختمان این هتل از 6 طبقه تشکیل شده که شامل 44 واحد اقامتی مجزا در انواع گوناگون می باشد. از جمله انواع اتاق های این هتل می توان به اتاق های دو تخته دبل، دو تخته توئین و سوئیت ویژه اشاره کرد. در همه این اتاق های مجموعه ای از امکانات مشترک وجود دارد که در ادامه به اطلاع گردشگران تور شیراز می رسانیم: سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، تلویزیون، اینترنت وای فای پرسرعت رایگان، گاوصندوق، سرو صبحانه رایگان در اتاق، یخچال و سرویس بیدار باش.
امکانات و قوانین هتل رویال شیراز
هتل رویال شیراز در سال 1395 هجری شمسی با هدف اسکان مسافران و گردشگران تور داخلی و خارجی احداث شده و در همین راستا امکانات و خدمات رفاهی بسیاری در هتل تعبیه کرده است که ما در ادامه این بخش، به ذکر از این امکانات می پردازیم: لابی، رستوران، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ در لابی، تجهیزات بدنسازی، استخر، سونا، خدمات فکس و فتوکپی، آسانسور، لاندری، نمازخانه، خدمات بلیط، ترانسفر فرودگاهی، رزرواسیون 24 ساعته، خدمات تاکسی سرویس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، محل مخصوص بار و غیره. همان طور که مستحضر هستید، هتل رویال شیراز یک اقامتگاه فول امکانات و اکازیون است که اقامت در آن می تواند تجربه به یاد ماندنی از سفر به شیراز، برایتان به ارمغال آورد، البته گردشگران و اقامت کنندگان این هتل توجه داشته باشند که در این هتل نیز همانند دیگر اقامتگاه ها قوانینی وجود دارد که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم:
ساعت تحویل گرفتن اتاق ها: 14:00
ساعت تخلیه کردن اتاق ها: 12:00
فاصله هتل رویال شیراز تا اماکن مهم و جاذبه های گردشگری:
تخت جمشید: حدود 55 کیلومتر
نقش رجب و نقش رستم: حدود 60 کیلومتر
آرامگاه کوروش کبیر: حدود 129 کیلومتر
بازار وکیل: حدود 6 کیلومتر
ارگ کریم خان: حدود 3 کیلومتر
باغ دلگشا: حدود 3 کیلومتر
حرم شاهچراغ: حدود 4 کیلومتر
آرامگاه سعدی: حدود 4 کیلومتر
آرامگاه حافظ: حدود 1.5 کیلومتر
مسجد وکیل: 3 حدود کیلومتر
دروازه قرآن: حدود 750 متر
فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز: حدود 14.5 کیلومتر
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است