هتل ستارگان

امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر

امکانات هتل ستارگان

آسانسور
اتاق جلسه
اطفاء حریق
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
چایخانه
حمل چمدان
خدمات اتاق
رستوران
کافی شاپ
کافی نت
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
در سطح شهر شیراز هتل ها و اقامتگاه های متعددی به چشم می خورد که هر یک از آن ‏ها سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران تور شیراز می باشند. ما در این مقاله قصد ‏داریم یکی از بهترین هتل های این شهر را که هتل ستارگان می باشد، به گردشگران تور ‏شیراز و همچنین کاربران سایت لحظه آخر معرفی کنیم. 
هتل ستارگان یکی از هتل های 4 ستاره شهر شیراز می باشد که در بلوار آزادی این شهر ‏واقع شده است. هتل ستارگان دارای 14 طبقه و نمای بسیار زیبایی از شهر شیراز می ‏باشد. 
اتاق های هتل ستارگان: 
هتل ستارگان در مجموع دارای 42 اتاق می باشد که این اتاق ها در دو گروه اتاق های دو ‏تخته با ظرفیت 2 نفر و اتاق های سه تخته با ظرفیت 3 نفر طبقه بندی می شوند. 
از امکاناتی که در اتاق های هتل 4 ستاره ستارگان به گردشگران و مسافران ارائه می شود ‏می توان به سیستم تهویه هوا، تلفن، یخچال، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی ‏و فرنگی، اینترنت رایگان داخل اتاق، مبلمان، سرویس روزانه و غیره اشاره کرد. 
امکانات کلی هتل ستارگان: 
برخی از مهم ترین امکاناتی که در هتل ستارگان به مسافران ارائه می شود عبارتند از ‏آسانسور، سیستم اعلام حریق، خشکشویی، کافی شاپ، رستوران، اینترنت رایگان در لابی، ‏لابی، نگهبان، نمازخانه، سالن کنفرانس، صندوق امانات و غیره. 
به طور کلی هنل ستارگان با ارائه خدمات با کیفیت، موقعیت مکانی بسیار مناسب و ‏قیمت مقرون به صرفه توانسته تا حد زیادی رضایت گردشگران تور شیراز را جلب کند و ‏سالانه افراد زیادی هنگام سفر خود به شیراز در این هتل اقامت می کنند.  
گردشگران تور شیراز باید توجه داشته باشند ساعت تحویل و تخلیه اتاق های هتل ‏ستارگان به ترتیب 14:00 و 12:00 می باشد. 
امیدواریم این مقاله در سفر با تور شیراز و انتخاب محل اقامت برایتان مفید واقع شود. ‏
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است