هتل گیلان

امتیاز 4.5 از 5 | از 0 کاربر
هتل گیلان چابهار
رزرو هتل گیلان چابهار
رزرو هتل گیلان چابهار

امکانات هتل گیلان

پارکینگ
تاکسی سرویس
اعلام حریق
رستوران
کرایه خودرو
واکس کفش
نظافت اتاق
اتاق چمدان
اطفاء حریق

هتل سه ستاره گیلان چابهار که یک هتل نوساز است، در سال 1400 افتتاح شد. این هتل زیبا که یکی از بهترین هتل‌های چابهار است، در 6 طبقه ساخته شده و 96 اتاق و سوئیت دارد. هتل گیلان چابهار در فاصله 5 کیلومتری شهر بوده و تنها با 10 دقیقه رانندگی می‌توان خود را به ساحل آن رساند. در این هتل ما شاهد رستورانی ایرانی، روم سرویس، تاکسی سرویس و... خواهیم بود که می‌توان از آن‌ها استفاده نمود.

امکانات هتل گیلان چابهار

ما در هتل گیلان چابهار شاهد امکانات نسبتا مناسب و کاملی هستیم. این امکانات شامل تلویزیون در لابی، روم سرویس، گشت غیررایگان، تاکسی سرویس، رمپ، پارکینگ روباز، اتاق چمدان، ترانسفر گشت و گذار، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، کپسول آتش‌نشانی در راهرو، خدمات خانه‌داری، جعبه کمک‌های اولیه، دسترسی برای سالمندان و معلولان، پارکینگ رایگان، نظافت روزانه و... می‌شوند. این هتل دارای لابی بوده که امکاناتی نظیر دستگاه واکس کفش، لباسشویی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون را در خود جای داده است. باید توجه داشت که هتل گیلان فاقد رستوران بوده و باید از رستوران‌های اطراف هتل استفاده نمود.

اتاق های هتل گیلان چابهار

اتاق‌های طراحی و ساخته شده در هتل گیلان که 96 عدد هستند؛ تخت‌ یک نفره، دو نفره و همچنین سوئیت‌های چهار تخته دارند. اتاق‌‌ها امکاناتی نظیر سیستم سرمایشی اسپلیت، تلویزیون، لوازم بهداشتی و کمد لباس، حمام همراه با سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، یخچال، صندوق امانات در اتاق، کمد لباس و... را شامل می‌شوند.

فاصله هتل گیلان از مکان های دیدنی و مهم چابهار

هتل گیلان در 5 کیلومتری شهر و در بلوار سردار سلیمانی قرار دارد که تقریبا در فاصله 30 دقیقه‌ای با فرودگاه چابهار ساخته شده است. این هتل زیبا در نزدیکی روستای درک، روستای تیس واسکله و ساحل بریش قرار دارد که می‌توان از این جاذبه‌های گردشگری و زیبا نهایت لذت را برد. فاصله هتل گیلان تا مراکز تفریحی و سرگرمی مثل پارک‌ آبی کیش، مرکز خرید و تجاری تنها 10 دقیقه بوده که می‌توانید به راحتی از این امکانات در کمترین زمان ممکن استفاده نمایید. همچنین فاصله هتل گیلان تا جنگل حرا حدود 12 کیلومتر، تا ساحل تیس حدود 7 کیلومتر و تا ساحل راکی حدود 10 کیلومتر است.

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است