هتل شوهاز

امتیاز 3.8 از 5 | از 145 کاربر
هتل شوهاز چابهار
اتاق های هتل آپارتمان شوهاز چابهار
اتاق های هتل آپارتمان شوهاز
امکانات هتل شوهاز چابهار

امکانات هتل شوهاز

خدمات اتاق
لابی
پذیرش
نظافت اتاق

بندر چابهار، تنها بندر اقیانوسی ایران است و یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان است. این شهر در تمام فصول سال آب و هوایی معتدل دارد، به همین دلیل به این شهر چابهار می گویند. علاوه بر آب و هوای بی نظیر این شهر، بندر چابهار دارای جاذبه های طبیعی بی نظیر و زیبایی است. این شهر دارای هتل ها و سوئیت های متنوعی است که یکی از آن ها هتل شوهاز می باشد.

هتل آپارتمان شوهاز، هتلی نوساز است که در سال 1397 افتتاح شده است. این هتل که در نزدیکی دریا ساخته شده است این امکان را به مسافران می دهد تا در کم ترین زمان و به راحتی بتوانند خود را به دریا و دیگر اماکن تفریحی و دیدنی چابهار برسانند. هتل شوهاز چابهار در بلوار امام خمینی چابهار قرار گرفته است و بنابراین موقعیت خوبی را برای مسافران فراهم می کند و سالیانه انتخاب بسیاری از گردشگران این شهر زیبا می باشد. هتل شوهاز دارای 30 باب اتاق در 3 طبقه می باشد که امکان استراحتی آرام را برای مسافران فراهم می کند.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان شوهاز چابهار

هتل شوهاز چابهار دارای پرسنلی مجرب و آموزش دیده می باشد که اقامتی خوب را برای شما فراهم می کنند. یکی از ویژگی های جذاب این هتل، فروشگاه صنایع دستی و سوغات در این هتل است، که این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا سوغات های خود را در هتل و بدون نیاز به بیرون رفتن از هتل فراهم کند. این هتل دارای امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، اینترنت وای فای در لابی، دسترسی پیاده به سوپر مارکت، میوه فروشی، رستوران های سنتی و فست فود، مسجد، بانک، درمانگاه، درمانگاه و داروخانه است. همچنین دارای صبحانه ی رایگان که شامل چای، شیر، آبمیوه، املت و تخم مرغ، پنیر و... می باشد. علاوه بر این مهمانان می توانند از ناهار و شام را به صورت انتخابی سفارش دهند که البته با هزینه خود مهمانان، فراهم می شود. 

اتاق های هتل آپارتمان  شوهاز چابهار

این هتل دارای 30 اتاق است که به صورت سوئیت های 60 متری با تخت خواب دبل در دسترس می باشد. این اتاق ها دارای امکاناتی نظیر آشپزخانه، سرویس بهداشتی مستقل، اسپیلت، یخچال است که ظرفیتی به اندازه 6 نفر دارد. اتاقهای یک خوابه 90 متری یک خوابه با دو تخت دبل و سینگل و سه تخته سینگل نیز در دسترس هستند. این اتاق ها نیز دارای آشپزخانه، سرویس بهداشتی مستقل، اسپیلت، یخچال با ظرفیت هفت نفر است. می توانید برای نفراتی که اضافه تر از ظرفیت هستند تشک اضافه دریافت کنید. این واحدهای اقامتی دارای مبلمان و تلویزیون هوشمند می باشند.

فاصله هتل آپارتمان شوهاز چابهار از مکان های مهم شهر

این هتل که در مرکز شهر قرار دارد فاصله ای 10 دقیقه ای ماشین تا دریا(2.5 کیلومتر)، بازار محلی و منطقه آزاد چابهار دارد. فاصله هتل آپارتمان شوهاز از پارک سنگی چابهار و کلبه غواصی تنها 7.5 کیلومتر می باشد. هتل شوهاز 12 دقیقه با ماشین تا رسیدن به پایانه مسافربری و 48 دقیقه با ماشین تا رسیدن به فرودگاه کنارک چابهار، زمان نیاز دارد. این مقدار برای رسیدن به قلعه تیس 15 دقیقه با ماشین و برای رسیدن به موزه چابهار 9 دقیقه با ماشین است. برای رفتن به مسجد جامع تیس از هتل تنها 17 دقیقه زمان با ماشین نیاز است.

 

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است