کرایه ویلا در استانبول

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 3588
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

کرایه ویلا در استانبول یکی از روش های رایج برای اقامت می باشد و برخی از گردشگران ایرانی نیز برای اقامت در شهر استانبول ترجیح می دهند که ویلا کرایه کنند، این روش مزایا و معایبی نسبت به اقامت در هتل ها دارد که در این مقاله قصد داریم آن ها را مورد بررسی قرار داده و اطلاعاتی کلی در رابطه با کرایه ویلا در استانبول در اختیارتان قرار دهیم، بنابراین اگر قصد سفر به استانبول و کرایه ویلا در این شهر را دارید مطالعه این مقاله می تواند برایتان مفید واقع شود.

کرایه ویلا در استانبول

اجاره ویلا در استانبول

در محله های مختلف شهر استانبول، ویلا های متعددی با امکانات متفاوت وجود دارد که به صورت روزانه، ماهانه و یا سالانه به گردشگران و مسافران این شهر کرایه داده می شود، اقامت در این ویلا ها می تواند گزینه بسیار مناسبی برای گردشگرانی باشد که به صورت گروهی سفر می کنند باشد، همانطور که در قسمت ابتدایی مقاله اشاره کردیم کرایه ویلا در شهر توریستی استانبول مزایا و معایب متعددی دارد که گردشگران می توانند با توجه به آن ها نسبت به انتخاب این روش برای اقامت اقدام کنند. 

تجربه سفری هیجان انگیز به توریستی ترین شهر ترکیه

مزایای کرایه ویلا در استانبول

  • صرفه جویی در  هزینه ها: شاید بارز ترین و مهم ترین مزیتی که اقامت در ویلا ها برای گردشگران دارد، کاهش هزینه های مربوط به اقامت و حتی خورد و خوراک باشد، کرایه ویلا برای خانواده های پر جمعیت و یا گروه های دوستانه بسیار مناسب و به صرفه است، اما گردشگران تور استانبول توجه داشته باشید که اجاره ویلا از نظر اقتصادی برای گروه ها و یا خانواده های کم جمعیت مناسب نمی باشد!
  • اقامت دسته جمعی: از دیگر مزایای کرایه ویلا می توان به اقامت در کنار یکدیگر اشاره کرد، خوب است بدانید که بزرگ ترین اتاق های موجود در هتل های دنیا اغلب 6 نفره هستند و گروه های گردشگری پر جمعیت برای اقامت در آن ها باید به گروه های کوچکتر تقسیم شوند، اما گردشگران در صورت کرایه ویلا می توانند اقامت در کنار یکدیگر را تجربه کرده و لحظات بسیار خوشی را ثبت کنند.
  • انتخاب محل اقامت: اغلب هتل های لوکس و مناسب استانبول در مناطق توریستی این شهر قرار دارند و شما برای تجربه کردن یک اقامت راحت باید یکی از این هتل ها را انتخاب کنید، اما اگر انتخاب شما اقامت در ویلا باشد می توانید ویلای مناسبی را در محله مورد نظر خود، کرایه کنید.
  • وجود امکانات متعدد: در ویلاهای شهر استانبول تمامی امکانات مورد نیاز برای تجربه یک اقامت معقول وجود دارد، برخی از این امکانات عبارتند از آشپزخانه مجهز به گاز و یخچال، مبلمان، سرویس بهداشتی، حمام و غیره همچنین جالب است بدانید که بعضی از ویلا های این شهر به امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزش، زمین بازی و غیره نیز مجهز اند. لازم به ذکر می باشد که وجود آشپزخانه مجهز در ویلا ها به شما این امکان را می دهد که در هزینه های مربوط به خورد و خوراک سفر تا حد قابل توجهی صرفه جویی کنید.

    دریافت اقامت یک ساله در ترکیه: یکی از راه های دریافت اقامت یک ساله در کشور ترکیه خرید مسکن و یا کرایه ویلا در یکی از شهر های این کشور می باشد و گردشگران در صورت تمایل به دریافت اقامت یک ساله این کشور می توانند یکی از ویلا های این شهر را کرایه کنند، البته توجه داشته باشید که این اقامت یک ساله می باشد و پس یک سال از در صورت تمایل باید نسبت به تمدید مدت اقامت اقدام کنید.

خانه در استانبول

معایب کرایه ویلا 

فراهم کردن امنیت: اگر کرایه ویلا در استانبول را انتخاب کرده اید باید توجه داشته باشید که فراهم کردن امنیت به عهده خود گردشگران می باشد و گردشگران به هنگام کرایه ویلا باید به نکاتی نظیر محل قرار گیری ویلا، امنیت منطقه و غیره توجه داشته باشند، البته توجه داشته باشید که اغلب ویلا ها به سیستم امنیت مجهز اند.

عدم وجود سرویس های خدماتی: در صورت کرایه ویلا باید در نظر داشته باشید که خدمانی نظیر شاتل، سرویس فکس، بخش نگهداری از کودکان و یا سایر خدمات رفاهی که در هتل ها ارائه می شود، در ویلا ها وجود ندارد.

هزینه کرایه ویلا در استانبول

قیمت و هزینه کرایه ویلا در استانبول به نسبت محل قرارگیری ویلا، امکانات موجود در آن و همچنین متراژ ساختمان متفاوت است و گردشگران تور ترکیه می توانند با توجه به موارد مذکور و بودجه خود مناسب ترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنند.اما به طور کلی می توان گفت هزینه اقامت در ویلاهای استانبول به ازای هر شب از 200 تا 6000 لیر ترکیه متغییر است. توجه داشته باشید که کرایه ویلا تنها برای گروه ها و خانواده های پر جمعیت به صرفه است و در صورتی که تنهایی، دو و یا سه نفره به استانبول سفر می کنید بهتر است هتل ها و یا سایر اقامتگاه های موجود در این شهر نظیر هاستل ها و هتل آپارتمان ها را برای اقامت انتخاب کنید.

راهنمای سفر به استانبول - هر آنچه باید قبل از سفر به استانبول بدانید!

نحوه کرایه ویلا در استانبول

به طور کلی برای کرایه ویلا در شهر استانبول سه روش وجود دارد که در ادامه به شرح هر یک از آن ها می پردازیم:

  1. روش اول کرایه مستقیم از آژانس های املاک شهر می باشد، در صورتی که که قصد دارید از این روش برای کرایه ویلا استفاده کنید، باید شناختی نسبی به محله های شهر داشته و از حدود قیمت کرایه ویلا های مختلف مطلع باشید همچنین تسلط نسبی به زبان ترکیه ای نیز می تواند نقش مهمی داشته باشد.
  2. مراجعه به سایت های کرایه ویلا یکی دیگر از روش ها برای پیدا کردن ویلای مناسب می باشد، این روش مزایای بسیاری به نسبت روش اول دارد به طور مثال شما می توانید قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید، عکس ویلا ها را ببینید، در محله مورد نظر به جست و جو بپردازید، اما اگر قصد دارید از طریق سایت های اینترنتی نسبت به کرایه ویلا اقدام کنید باید از معتبر بودن سایت اطمینان حاصل کنید، یکی از سایت های ترکیه ای فعال در زمینه کرایه ویلا www.emlakjet.com می باشد.
  3. یکی دیگر از راه های کرایه ویلا مراجعه به شرکت های ایرانی فعال در زمینه خرید و یا اجاره مسکن در کشور ترکیه می باشد، در صورت انتخاب این روش مشاوران شرکت های مذکور می توانند با توجه به شرایط شما بهترین گزینه ها برای اقامت را به شما پیشنهاد دهند.

نکاتی که هنگام کرایه ویلا در استانبول باید به آن ها توجه کنید

  • قرارداد کرایه ویلا باید کاملا قانونی باشد.
  • باید از طریق موسسات و سایت های معتبر نسبت به اجاره ویلا اقدام کنید.
  • باید قیمت ارائه شده برای اجاره با محل و امکانات ویلا متناسب باشد.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعاتی کلی در رابطه با چگونگی کرایه ویلا در استانبول کسب کرده باشید و این اطلاعات در سفر با تور استانبول برایتان مفید واقع شود. لازم به ذکر است هنگام سفر به این شهر زیبا، حتما نکات مهم سفر به استانبول را در نظر داشته باشید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 111 کاربر