سفر ارزان به دبی

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/08
بازدید: 1200
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

دبی یک شهر لوکس و گران‌قیمت به شمار می‌آید به همین دلیل صرفه‌جویی در سفر به دبی بسیار حائز اهمیت و مهم خواهد بود. همچنین به علت نزدیک بودن این شهر به ایران تقاضا برای سفر به آن روزبه‌روز در حال افزایش است. روش‌های مختلفی وجود دارد تا بتوان سفری ارزان به دبی را تجربه کرد. برخی از این روش‌ها شامل استفاده از تور‌های لحظه آخری و اقامت در هتل‌های ارزان‌تر در دبی می‌شوند. همسفر ما باشید تا بتوانیم سفری ارزان به این شهر پرطرفدار را داشته باشیم.

سفر ارزان به دبی

ترفند‌های سفر ارزان به دبی

برای اینکه سفری ارزان به این شهر داشته باشید باید نکات مهمی را مد نظر بگیرید. از مهم‌ترین نکاتی که باعث می‌شود تا سفر ارزان به دبی را تجربه کنید مدیریت هزینه‌های سفر خود است. همچنین انتخاب هتل یکی دیگر از موضوعات بسیار مهمی است که در ارزان‌تر شدن سفر به دبی نقش بسیار مهم و اساسی را دارد. موقعیت مکانی هتل در دبی اهمیت بسیار بالایی دارد و هر چه هتل به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد باید هزینه بیشتری را برای اقامت پرداخت کنید، در مقابل هر چه هتل در حومه شهر دبی باشد، هزینه کمتری را متقبل خواهید شد.

توجه داشته باشید نوع لاین و تاریخ رفت و برگشت نیز در استفاده از سفر ارزان به دبی بسیار حائز اهمیت و مهم محسوب می‌شود؛ چرا که در فصول پر گردشگر و آب و هوای مناسب، قیمت کلی سفر به دبی افزایش خواهد یافت. ذکر این نکته می‌تواند راهنما و کارگشای سفر ارزان شما به دبی باشد؛ زمانی که ظرفیت مسافران به حد نصاب نرسد آفر‌های بسیار ویژه و مناسبی از طرف آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌شوند. با استفاده از این آفر‌ها می‌توانید از طریق تور‌های دبی سفری ارزان را به این شهر تجربه کنید.

ترفند‌های سفر ارزان به دبی

راهنمای سفر به دبی - راهنمای سفر به یکی از لاکچری ترین شهرهای خاورمیانه

اقامت ارزان در دبی

برای داشتن اقامتی ارزان در دبی باید توجه بسیار زیادی به محل اقامت و همچنین هتل انتخابی خود داشته باشید. علاوه بر هتل، زمان سفر نیز می‌تواند بیانگر سفری ارزان به این شهر باشد. برخی از هتل‌های موجود در شهر دبی به علت قرارگیری و موقعیت جغرافیایی که دارند از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. بر همین اساس می‌توانید اقدام به رزرو و اقامت در این گونه از هتل‌ها کنید و به میزان چشم‌گیری از هزینه اقامت خود کاهش دهید.

خرید بلیط هواپیمای ارزان دبی

برای خرید بلیط هواپیمای ارزان دبی می‌توانید از تور‌های لحظه آخری استفاده کنید. در مواقعی که ظرفیت صندلی‌های هواپیما تکمیل شده باشد تور‌های بسیار مناسبی تحت عنوان تور‌های لحظه آخری ارائه خواهد شد. قیمت این تور‌ها در مقایسه با تور‌های معمولی بسیار پایین‌تر است و در صورت استفاده از این گونه بلیط‌ها می‌توانید سفری ارزان‌تر داشته باشید.

خرید بلیط هواپیمای ارزان دبی

Nol کارت بگیرید

یکی از روش‌های ارزان‌تر کردن قیمت سفر به دبی استفاده از nol کارت است. در واقع برخی از هزینه‌هایی که در سفر به دبی متقبل می‌شوید مربوط به هزینه‌های حمل و نقل داخل شهری دبی است. به منظور جلوگیری و صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل می‌توانید از این کارت استفاده کنید. در حقیقت nol یک کارت قابل شارژ است و می‌توانید آن را شارژ کنید. با شارژ کردن این کارت می‌توانید هزینه‌های کمتری را بابت کرایه‌های حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و تاکسی پرداخت کنید.

تور دبی - تضمین کمترین قیمت موجود در بازار + آفرها و خدمات ویژه در لحظه آخر

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی

نکته جالب و حائز اهمیت در رابطه با وسایل حمل و نقل عمومی در دبی این است که برخی از وسایل حمل و نقل عمومی در این شهر به عنوان جاذبه‌های شهر دبی نیز شناخته می‌شوند. در واقع در شهر دبی اتوبوس‌های آبی وجود دارد که بین گردشگران و مسافران پرطرفدار و محبوب هستند. این اتوبوس‌ها از سیستم بسیار مدرن و مجهز‌ی استفاده می‌کنند و دارای کولر‌های بسیار قوی هستند. استفاده از این اتوبوس‌ها می‌تواند تجربه بسیار جالبی را برای شما به همراه داشته باشد.

هزینه حمل و نقل عمومی با اتوبوس در شهر دبی بین ۳ تا ۱۵ درهم است. به همین دلیل استفاده از وسایل حمل و نقل در ارزان‌تر شدن سفر به دبی کمک شایانی می‌کند. وسایل حمل و نقل عمومی دبی بسیاری از مسیر‌های اصلی و همچنین جاذبه‌های تفریحی را پوشش می‌دهند و با استفاده از این اتوبوس‌ها می‌توانید به اقصی نقاط شهر دبی سفر داشته باشید.

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی

رستوران ‌های ارزان در دبی؛ شام خوردن در رستوران ‌های محلی

مطمئناً یکی دیگر از مواردی که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر به دبی می‌شود استفاده از رستوران‌های ارزان و همچنین رستوران‌های محلی است که قیمت‌های بسیار مناسب‌تری دارند. بر همین اساس در سفر به دبی سعی کنید تا از رستوران‌های ارزان‌تر و همچنین رستوران‌های محلی استفاده نمایید. برخی از این رستوران‌ها شامل رستوران فیش هات و راوی می‌شوند که انواع غذا‌های حلال و غذا‌های آسیایی و پاکستانی را سرو می‌کنند. به دلیل وجود یک فضای دوستانه با هزینه کمتری می‌توانید یک غذای مناسب و با کیفیت میل کنید.

رستوران‌های دیگری نظیر رستوران اسپشیال استادی که یکی دیگر از محبوب‌ترین رستوران‌های ارزان در دبی است، انواع غذا‌های ایرانی را در یک فضای بسیار خانوادگی و صمیمی ارائه می‌دهد. در صورتی که بخواهیم ارزان‌ترین رستوران شهر دبی را معرفی کنیم می‌توانیم به رستوران آریاس اشاره کنیم. این رستوران علاوه بر قیمت‌های مناسب از کیفیت بالای مواد غذایی نیز برخوردار است. همچنین در این رستوران انواع غذا‌های گیاهی و غذا‌های ایتالیایی به چشم می‌خورد.

رستوران ‌های ارزان در دبی

بازدید از جاذبه‌های ارزان یا رایگان دبی

با توجه به تفریحات و همچنین امکانات و تجهیزاتی که در شهر دبی تعبیه شده است بسیاری از افراد و مسافران برای تفریح به این شهر مسافرت می‌نمایند. اروپاییان زیادی نیز هر سال اقدام به استفاده از امکانات مفرح این شهر می‌کنند. جاذبه‌های بسیار زیاد تفریحی رایگان و ارزان قیمت در دبی وجود دارند که با پرداخت مبلغی بسیار کم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

برخی از این تفریحات نظیر کویر گردی، گشت و‌ گذار در شهر و همچنین منطقه‌ای به نام الکرامه است. این منطقه یکی از مناطق گرافیکی شهر دبی به شمار می‌آید. در این منطقه نقاشی‌های بسیار زیبا به چشم می‌خورند. این نقاشی‌ها باعث به وجود آمدن جلوه‌ای بسیار متفاوت از شهر دبی شده و همین موضوع سبب می‌شود تا محل مناسبی برای علاقه‌مندان به حرفه نقاشی بر روی دیوار باشد. در این خیابان می‌توانید انواع نقاشی‌های سه بعدی و نقاشی‌های آزاد را مشاهده کنید.

برای استفاده و لذت بردن از این مکان نیاز به پرداخت هزینه نیست. از دیگر تفریحاتی که در شهر دبی به صورت رایگان ارائه می‌شود، ساحل گردی، استفاده از اسکله ساحل مارینا و بازدید از آبشار کانال آبی دبی است. آبشار کانال آبی در اتوبان شیخ زاید و با طول سه کیلومتر قرار دارد. در این مکان می‌توانید اقدام به دوچرخه سواری کنید و برای تمامی ورزش‌ها به صورت رایگان امکانات مناسبی قرار داده شده است.

بازدید از جاذبه‌های ارزان یا رایگان دبی

فضای باز و نیمکت‌های زیادی که در امتداد ساحل به چشم خورد می‌تواند به وجود آورنده یک فضای مناسب برای تماشای آب باشند. همچنین آبشار مکانیکی که به صورت رنگی طراحی شده است؛ در زمان عبور قایق‌ها از زیر کانال تغییر رنگ می‌دهد و بسیار شبیه به یک پرده می‌شود. این آبشار به عنوان زیباترین آبشار مصنوعی دنیا به شمار می‌آید.

مراکز خرید ارزان؛ خرید از بازار‌های محلی

علاوه بر پاساژ‌ها و مراکز خرید بسیار لوکس و مدرن در شهر دبی بازار‌های محلی بسیار زیادی از شنبه تا جمعه در حال خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران و همچنین مردم محلی شهردبی هستند. این بازار‌های محلی تمامی اجناس و محصولات مورد نیاز را برخوردارند و همچنین دارای قیمت‌های بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. برخی از این بازار‌ها به عنوان شنبه بازار پارک زعبیل و شنبه بازار البشرا است. این شنبه بازار یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک خرید ارزان قیمت بوده که شنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در پارک البشرا برگزار می‌شود. همچنین چهارشنبه بازار مارین از بزرگ‌ترین بازار‌های محلی هفتگی شهر دبی است که در بازار روز بزرگی در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

خرید از بازار‌های محلی دبی

جاهای دیدنی دبی - معرفی برترین جاذبه های گردشگری دبی

ارزان ترین فصل برای سفر به دبی

شهر دبی در بیشتر ایام سال مملو از مسافران و گردشگران است، لذا زمان خاصی برای برنامه‌ریزی تعطیلات در دبی وجود ندارد. اما زمان‌هایی در شهر دبی وجود دارد که این شهر در مقایسه با سایر ایام سال قیمت پایین‌تر و ارزان‌تری دارد. این فصل در ماه مارس و فصل بهار است که ارزان‌ترین زمان سفر به دبی محسوب می‌شود.

کلام پایانی

با توجه به توریستی بودن شهر دبی در بسیاری از ایام سال، این شهر از قیمت‌های بالایی برخوردار است. به همین دلیل بسیاری از مسافران و گردشگران تلاش می‌کنند تا بتوانند سفری ارزان به دبی داشته باشند. برای اینکه بتوانید از تمامی امکانات و تجهیزات موجود در شهر دبی با کم‌ترین میزان هزینه استفاده کنید؛ باید موارد مهمی نظیر هزینه‌های حمل و نقل و همچنین هزینه اقامت و استفاده از nol کارت را جدی بگیرید، تا بتوانید در نهایت به میزان قابل چشم‌گیری از هزینه‌های خود کم کنید. توجه داشته باشید مراکز و مناطق دیدنی بسیار ارزان قیمت و رایگان در شهر دبی وجود دارند که می‌توانید به منظور تفریح و سرگرمی از آن‌ها نیز بهره ببرید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 112 کاربر