غذاهای دبی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/08
بازدید: 1915
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا با بهترین غذا‌های دبی آشنایی دارد؟ اگر در این فکر هستید که بعد از سفر به دبی کدام غذا‌های این کشور برای شما مناسب خواهد بود ادامه مطلب را حتماً بخوانید. غذا‌های سنتی زیادی در این کشور طبخ می‌شود که می‌توانید یک تجربه متفاوت داشته باشید. غذا‌های محلی شهر دبی شبیه به ذائقه ایرانی‌ها است و به راحتی می‌توان غذای مناسب را انتخاب کرد.

غذاهای معروف دبی

معرفی غذا‌های معروف و محبوب دبی

دبی، شهری در مرکز امارات متحده عربی است که با داشتن غذا‌ها و خوراکی‌هایی که با فرهنگ این کشور دخیل شده در بین گردشگران مشهور است. غذا‌های بومی این ناحیه مانند فرهنگ آن، عجیب و جالب بوده به گونه‌ای که هر کدام از آن‌ها طعم، رنگ و بوی متفاوتی دارند. به عنوان مثال برخی از غذا‌های شهر دبی ترکیبی بسیار خاص از غذا‌های ایرانی، هندی و لبنانی است. از طرف دیگر به دلیل موقعیت جغرافیایی این شهر بیشتر غذا‌های اماراتی غذا‌هایی با ادویه و سبزیجات بسیار زیادی هستند. غذا‌هایی که در این کشور طبخ می‌شوند هر کدام می‌توانند مز‌ه‌ای فوق‌العاده و خاص داشته باشند که تجربه آن‌ها خارج از لطف نیست.

اگر شما بار سفر خود را بسته‌اید و جزء آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید با غذا‌های مختلف هر شهر و کشوری آشنا شوید، لیست زیر را به همراه خود داشته باشید تا به هنگام سفر به این شهر، تمامی غذا‌های معروف و محبوب دبی را میل کنید.

خرید تور دبی - اگر قصد سفر و رزرو تور دبی را دارید تخفیف های ویژه لحظه آخر را از دست ندهید.

شتر شکم پر Turducken

معروفیت این غذا مربوط به ثبت آن در کتاب رکورد‌های جهانی گینس است؛ چراکه شتر شکم پر حجمی بسیار زیاد و بزرگی داشته و می‌تواند افراد بسیار زیادی را سیر کند. این غذا اغلب در مهمانی‌های رسمی، جشن‌های بسیار بزرگ و مراسم‌های عروسی و... سرو می‌شود. شتر شکم پر غذایی است که داخل آن را با تخم مرغ، مرغ، ماهی، گوشت گوسفند و انواع ادویه‌جات پر می‌کنند و آن را روی شعله قرار می‌دهند تا پخته شود.

شتر شکم پر

الهریس (Al Haress)

الهریس غذایی شاهانه و خاص برای مهمانی‌ها، عروسی‌ها و دیگر مراسمات بسیار مهم است. برای پخت این غذای بسیار خوشمزه نیاز به مهارت بسیار بالا و خاصی بوده تا مزه آن فوق‌العاده شود؛ اما این غذای خوشمزه از چه موادی تشکیل شده است؟ گندم خرد شده، گوشت یا مرغ چرخ کرده، پیاز و زیره را با یکدیگر رنده می‌کنند. سپس آن را با یکدیگر مخلوط کرده و مقدار بسیار زیادی آب با نمک اضافه می‌نمایند. طریقه تهیه الهریس به این شکل است که در ابتدا کمی نمک را به گوشت و گندم اضافه می‌کنیم. سپس آن را صاف کرده و در این حالت بافتی صاف و یک دست ایجاد می‌شود. غذای الهریس، از جمله غذا‌های محبوب، محلی و خاص این کشور بوده که مختص به شهر دبی است. بدون شک شما با یکبار میل کردن عاشق آن می‌شوید.

الهریس

فلافل (Falafel)

فلافل یا طعامیا از دیگر غذا‌های معروف در کشور امارات بوده که طرز تهیه آن همانند فلافل کشور ما است. این غذای خوشمزه از نخود تهیه شده و بسیار خوشمزه و لذیذ است؛ به طوری که طرفداران زیادی را در کشور امارات و شهر دبی دارد.

فلافل

راهنمای سفر به دبی - راهنمای سفر به یکی از لاکچری ترین شهرهای خاورمیانه

گجیا (Ghuzia)

گجیا غذایی خاص در شهر دبی است که اغلب افراد ثروتمند آن را میل می‌کنند. این غذا، بر‌ه‌ای بسیار بزرگ بوده که بریان شده است و همراه با برنج میل می‌شود. غذای گجیا را با انواع سبزیجات و دانه‌های روغنی می‌توان میل کرد. گجیا جزء غذا‌های اصلی این شهر است که به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی برای یکبار هم شده آن را میل کنید.

گجیا

مجبوس (machboos)

از دیگر غذا‌هایی که اصالت آن به شهر دبی برمی‌گردد، غذای مجبوس است. این غذا نیز مانند گجیا یک نوع بره بوده که از ادویه‌های مختلف و البته زیادی تهیه شده است که باعث ایجاد مز‌ه‌ای فوق‌العاده در آن می‌شوند. این غذا با گوجه فرنگی و برنج درست می‌شود که می‌تواند شما را عاشق و وابسته خود کند. بدون شک گردشگران و مسافران پس از میل مجبوس از انتخاب خود راضی خواهند بود.

مجبوس

تبوله (Tabbouleh)

تبوله نوعی سالاد عربی است که در دبی به عنوان سالاد نشاط‌آور از آن یاد می‌کنند. این سالاد از قدمتی بسیار بالا برخوردار بوده که اصالت آن به شهر لبنان برمی‌گردد. در این سالاد مواد مختلفی از جمله بلغور، گوجه، خیار و جعفری ریخته و پس از اضافه کردن آب لیمو، نمک، روغن زیتون، سیر و پیاز آن را به هم می‌زنند تا مواد با یکدیگر خوب مخلوط شوند. این سالاد برای سلامتی بسیار مفید بوده و برای افرادی که کم اشتها هستند، پیشنهاد می‌شود.

تبوله

بابا گانوش (baba ganosh)

بابا گانوش برخلاف اسم عجیب خود دستور تهیه بسیار ساده و راحتی دارد. برای تهیه این غذا کافی است بادمجان را به صورت کبابی در آورده و آن را له کنید. سپس به آن روغن زیتون، گوجه و پیاز اضافه نمایید. این غذا نیز از دیگر غذا‌های اشتها‌آور است؛ به طوری که شما پس از میل آن می‌توانید یک بره بریان کامل را میل کنید. به طور معمول در کنار این غذا، نان یا سبزیجات سرو می‌شوند که این موضوع بسته به سلیقه شما می‌تواند متفاوت باشد. اگر بخواهیم این غذا را به یکی از غذا‌های ایرانی تشبیه کنیم، بدون شک شبیه به کشک بادمجان است.

بابا گانوش

فته (feteh)

فته نوعی عصرانه معروف در شهر دبی است که از نظر طعم در بین عصرانه‌های این شهر معروف قرار دارد. این عصرانه از سه لایه نان، نخود و بادمجان ریز ریز شده تشکیل شده است که در آخر به آن مقداری سس و ماست اضافه می‌کنند. برای تهیه این عصرانه خوشمزه در هر کدام از رستوران‌ها دستور پخت متفاوتی وجود دارد. برای مثال برخی از رستوران‌های دبی در داخل این دسر مقداری جعفری و فلفل قرمز نیز اضافه می‌کنند که این کار باعث بهتر شدن طعم آن می‌شود.

فته

فتوش (fetosheh)

از دیگر سالاد‌های شهر دبی که طعمی بی‌نظیر و خاصی دارد، سالاد فتوش است. این سالاد جزء سالاد‌های لبنانی بوده که در آن تکه‌های نان سرخ شده نیز ریخته می‌شوند. این نان سرخ شده همان نان پیتا است که با سبزیجات مختلف آن را تهیه و تولید می‌کنند. اگر می‌خواهید غذایی بسیار سبک میل نمایید، سالاد فتوش بهترین انتخاب برای شما است.

فتوش

دلمه کدو (Kousa Mahshi)

دلمه کدو غذایی است که از کدو تهیه شده و جزء پرطرفدارترین غذا‌ها در دبی به حساب می‌آید. برای تهیه این غذا کافی است درون کدو‌ها را خالی کرده و آن را با مواد مختلفی مانند گوشت و سبزیجات پر کنید. از دیگر ویژگی‌های این غذا آب دار بودن آن است. شما این غذا را باید داخل ظرف‌های مخصوص به آن میل نمایید.

دلمه کدو

مدروبا

مدروبا غذایی است که علاوه‌بر شهر دبی در شهر‌های عمان و بحرین نیز معروف است. مدروبا را با مرغ، ماهی یا بره به همراه غلات له شده تهیه می‌کنند که طریقه پخت آن نیز بسیار راحت است. شما می‌توانید این غذا را با استفاده از انواع چاشنی‌ها، گوجه فرنگی، برنج، سیر، پیاز و چاشنی‌های مربوطه تهیه کنید. نکته قابل توجه در خصوص این غذا این است که در آخر پخت له می‌شود تا در ته تابه به صورت کاملاً صاف در بیاید.

مدروبا

لگیمات

یکی از شناخته شده‌ترین غذا‌ها در بین مردم بومی شهر دبی غذای لگیمات است. لگیمات غذایی مخصوص برای مهمانی‌ها و دیگر جشن‌ها است که به روشی خاص پخته می‌شود. همچنین برخی این غذا را به عنوان یک شیرینی نیز در نظر می‌گیرند و می‌توان آن رابه صورت خانگی نیز تهیه کرد. برای انجام این امر می‌بایست آن را به شکل توپ‌های طلایی در آورد. این توپ‌ها به قدری نرم و خاص هستند که پس از قرار دادن داخل دهان آب می‌شوند. در ابتدا خمیر را ورز داده سپس آن را با دست گرد می‌کنند. پس از استراحت مواد، آن را داخل روغن داغ ریخته تا سرخ شود.

پس از پخت نهایی این شیرینی خوشمزه معمولاً روی آن مقداری شربت عسل میریزند تا طعم و مزه آن دو برابر شود. لگیمات مربوط به جهان عرب است که در شهر دبی به اسم‌های دیگری نیز شهرت دارد. حلوا لقیمات یا عواما اسامی دیگر این شیرینی خوشمزه بوده که مردم بومی معمولاً آن را به این نام می‌شناسند و طرفداران بسیار زیادی در دیگر نقاط جهان از جمله ایران دارد.

لگیمات

هزینه خوراک در دبی  - قیمت غذاها در دبی چقدر است؟

ترید

ترید یا نام دیگر آن ترید اماراتی، غذایی معروف در شهر دبی است که در بیشتر اوقات آن را با گوشت می‌پزند. در ترید از سبزیجات مختلف و تکه‌های نان استفاده می‌شود تا طعم و مز‌ه‌ای فوق‌العاده را ایجاد کند. این غذا به دلیل داشتن مواد غذایی مختلف برای بدن بسیار مفید بوده و کمک بسزایی برای افزایش نشاط انسان دارد. لازم است بدانید این غذا سرشار از انرژی و پروتئین است.

آش آسارایا

از دیگر دسر‌های معروف و خوشمزه که به شهر دبی اختصاص دارد، آش آسارایا است. این دسر خوشمزه به اسم دیگری به نام نان حرمسرا نیز معروف بوده که بافتی مانند چیزکیک دارد و با مایع‌های خام‌های پوشانده شده است. تنها کافی است یکبار این دسر خوشمزه را میل کنید تا طرفدار دائمی آن شوید. این دسر خوشمزه را می‌توانید در اطراف خیابان‌ها و محله‌های شهر دبی پیدا کرده و خریداری کنید و از طعم فوق‌العاده آن لذت ببرید.

آش آسارایا

سالونا

سلونا، غذایی سنتی و خاص در شهر دبی است که از تکه‌های مرغ، زردچوبه، روغن زیتون، زنجبیل و سیر رنده شده، پیاز، فلفل سیاه و قرمز و همچنین انواع ادویه جات تهیهمی‌شود. خورشت سالونا را می‌توان در تمامی منو‌های رستوران‌های شهر دبی پیدا کرد. سالونا به دلیل داشتن مواد مختلف دارای ویتامین‌های گوناگون و متنوعی است که شما می‌توانید آن را در مراسمات یا جشن‌های خاص میل می‌کنید.

سالونا

اوزی

اوزی یا غوزی غذایی معروف در دبی بوده که اصلیت آن به منطقه خلیج فارس برمی‌گردد. این غذا را با برنج تهیه می‌کنند که می‌توان آن را با مرغ و سالاد نیز میل کرد. اوزی در مناسبت‌های خاص مانند مهمانی، عروسی و جشن‌ها سرو می‌شود. همچنین این غذا به دلیل داشتن مواد مغذی یکی از غذا‌های ثابت روی سفره‌های افطاری مردم دبی است.

تاهتا ملیح

تاهتا ملیح غذایی دیگر از غذا‌های سنتی این شهر است که طرفداران بسیار زیادی دارد. ملیح معمولاً در شهر دبی رایج بوده که عموما با ماهی تن زردپر تهیه می‌شود. مالیح یا ملیح نوعی ماهی کنسرو شده یا شور است که در زمان قدیم در مواقعی که دسترسی به ماهی تازه وجود نداشت، از آن‌ها استفاده می‌شد.

سوغات دبی  _ معروف‌ترین سوغاتی‌های دبی را بشناسید!!!

جشید

از دیگر غذا‌های خاص که در منطقه خلیج فارس بسیار معروف است، جشید نام دارد. ماهی ماده اصلی این غذا بوده که البته می‌توان به جای ماهی از کوسه‌های کوچک برای طبخ آن استفاده کرد. جشید معمولاً با برنج سفید یا کره آب شده سرو می‌شود. پخت این غذا بسیار خاص است به گونه‌ای که می‎بایست در ابتدا آن را به مدت ۳۰ دقیقه داخل آب و انواع ادویه‌های مختلف بپزید تا پوست آن کنده شود. این ادویه‌ها شامل دارچین، زنجبیل، لیمو خشک آسیاب شده، هل، پیاز خرد شده و سیر می‌شوند. در مرحله بعدی باید ماهی را له کرده و سپس آن را با ادویه‌جات به مدت ۱۵ دقیقه مخلوط کنید و روی حرارت قرار دهید تا آماده سرو شود.

شاورما

شاورما به دلیل مز‌ه‌ای فوق‌العاده و ترکیب بسیار عالی خود یکی از غذا‌های بسیار معروف در خاورمیانه است. این غذا معمولاً از گوشت کباب شده، بره یا مرغ به همراه مواد مختلف و ادویه‌جات‌ها تهیه می‌شود. شاورما را می‌توان با سبزیجات، سیب زمینی سرخ کرده، گوجه فرنگی، ترشی و سس سیر سرو کرد. این غذای بسیار خوشمزه فراتر از مرز‌های امارات رفته به گونه‌ای که می‌توان آن را در نیویورک، دهلی، مسکو و توکیو نیز پیدا کرد.

شاورما

محالبیا

اگر می‌خواهید یکی از پودینگ‌های دبی را امتحان کنید، پودینگ محالبیا گزینه‌ای مناسب و عالی است. این پودینگ به دلیل داشتن مز‌ه‌ای فوق‌العاده طرفداران بسیار زیادی در شهر دبی دارد و نوعی دسر به حساب می‌آید که گزینه‌ای مناسب برای بعد از صرف غذا مخصوصاً وعده شام است.

محالبیا

بریانی

اگر بخواهیم لیستی کامل از غذا‌های شهر دبی را ارائه دهیم قرار دادن غذای بریانی داخل این لیست خارج از لطف نیست. این غذای بسیار خاص و خوشمزه در سراسر منطقه خلیج فارس یافت می‌شود و افراد زیادی آن را میل می‌کنند. تنها تفاوت بریانی در هر منطقه و کشوری طرز پخت آن است. این غذای خوشمزه در شهر دبی توسط ادویه‌های مختلفی طبخ می‌شود. برخی از مردم شهر دبی برای بهتر کردن طعم آن ادویه‌های هندی اضافه می‌کنند تا طعمی فوق‌العاده به خود بگیرد.

بریانی

کوشاری از بهترین غذا‌های دبی

کوشاری به عنوان یک غذای مصری در جهان شناخته شده است که در شهر دبی نیز به عنوان یک غذای خوشمزه پخته خواهد شد. ماده اولیه این غذا ترکیبی از برنج و ماکارونی است که غذایی خاص را به وجود می‌آورد. دیگری موادی که به این ترکیب اضافه می‌شوند شامل عدس، نخود، پیاز داغ و سس مخصوص است. ترکیب این مواد اولیه یک غذای منحصر به فرد را برای شما به وجود خواهد آورد.

کوشاری از بهترین غذا‌های دبی

دال باتی

دال باتی (Dal Bati) یک غذای سنتی و مشهور در منطقه راجستان هند است. این غذا شامل دال (یعنی عدس قرمز) و باتی (نوعی نان تند و سفت) می‌شود. دال باتی معمولاً به همراه پیاز قرمز خام، دونکو (نوع مشروب محلی) سرو می‌شود. این غذا توانسته است در شهر دبی طرفداران زیادی پیدا کند و به عنوان یک غذای هندی که در دبی طبخ می‌شود بسیار پر طرفدار است و در اکثر رستوران‌ها پخته می‌شود.

دال باتی

بشقاب خرچنگ

غذا‌های دریایی در شهر دبی بسیار زیاد هستند که یکی از خوش طعم‌ترین آن‌ها بشقاب خرچنگ است که از خرچنگ‌های تازه دریا برای طبخ آن استفاده می‌کنند. خرچنگ‌های تازه را در بشقاب سرو می‌کنند که البته با واد مختلفی مزه دار شده‌اند و تجربه‌ی متفاوتی را احساس خواهید کرد. بشقاب خرچنگ یکی از بهترین غذاهای دبی محسوب می شود که در رستوران‌های خوب با قیمت بالا قابل ارائه است.

بشقاب خرچنگ

مهلبیه؛ از بهترین غذا‌های دبی

مهلبیه یک غذای بسیار ساده و مقوی است که شبیه به فرنی ایرانی‌ها است. مواد طعم دهنده‌ای که در آن استفاده می‌شود شامل گلاب و پسته است که ترکیب خاصی به وجود می‌آورد. کودکان تمایل زیادی به خوردن این غذای خوشمزه دارند و می‌تواند برای رشد آن‌ها نیز مناسب باشد. در سفر خود به دبی می‌توانید از آن به عنوان یک میان وعده خوشمزه هم استفاده کنید.

مهلبیه؛ از بهترین غذا‌های دبی

غوزی؛ غذای ملی دبی

غذای ملی دبی به نام غوزی یا اوزی است که در شهر‌های امارات متحده عربی رایج است. غوزی یک غذای ترکیبی است که به طور سنتی با استفاده از گوشت گوسفند که دارای ارزش غذایی بالا است تهیه می‌شود. این غذا دارای طعم خوشمزه‌ای است که باعث شده است به یکی از غذا‌های محبوب در منطقه تبدیل شود. علاوه بر گوشت ماده اصلی این غذا برنج است که ترکیب خیلی خوبی را به وجود می‌آورد و شبیه به سلیقه ایرانی‌ها است. از آجیل‌های گوناگون برای تزیین برنج استفاده می‌شود که طعم دلپذیری به آن می‌بخشند. از گوشت مرغ و بوقلمون نیز استفاده می‌شود که آن را به خوبی در روغن سرخ می‌کنند تا مزه‌ی فوق‌العاده‌ای به خود بگیرد. این غذا یکی از غذاهای معروف دبی محسوب می شود که کمتر کسی از چشیدن مجدد آن اجتناب می کند.

غوزی؛ غذای ملی دبی

کبریت

کبریت نیز از غذا‌های گوشتی پرطرفدار در شهر دبی است که به مزه بسیار خاصی دارد. گوشتی که در این غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد از گوشت بره لذیذ انتخاب می‌شود که بسیار ترد و تازه است. غذا به همراه برنج سرو خواهد شد و ترکیب مزه‌های خاصی به وجود می‌آید. این غذا شبیه به غذا‌های هندی با ادویه‌های مختلف و فراوان طبخ می‌شود تا بوی بد گوشت کاملاً از بین برود. اگر به دنبال مزه‌ای متفاوت در شهر دبی هستید حتماً غذای کبریت را امتحان کنید.

کبریت

عش حصاریا از غذا‌های معروف دبی

عش خصاریا بیش‌تر به عنوان یک میان وعده یا شام سبک برای افطاری در نظر گرفته می‌شود که با نام نان حرمسرا نیز شناخته شده است. عش حصاریا از غذاهای معروف دبی بوده که بافت بسیار نرمی دارد و مزه آن شیرین و دلپذیر است. یک دسری است که مزه‌ای متفاوت را برای شما به وجود می‌آورد. خیالتان بابت پیدا کردن این غذا راحتی باشد زیرا در تمام رستوران‌های بزرگ و محلی شهر دبی می‌توان آن را پیدا کرد.

عش حصاریا از غذا‌های معروف دبی

پیتزا منوشه

پیتزای منوشه یکی از پرطرفدارترین انواع پیتزاهاست که در شهر دبی طرفداران خاص خود را دارد و با پیتزای ایتالیایی تفاوت زیادی دارد. این غذا از خمیر دست ساز، سس گوجه، پنیر موزارلا، انواع سبزیجات تازه مانند سبزیجات تازه، زیتون و همچنین گوشت‌های فرآوری شده مانند گوشت چرخ کرده، پنیر ترش و غیره تشکیل می‌شود. پیتزای منوشه می‌تواند با سس‌های دلخواه شما مانند کچاپ، مایونز، سس مخصوص پیتزا، مخلوطی از سس‌ها و غیره سرو شود. پیتزای منوشه با ترکیبی از طعم‌های شور و تیز ترکیب شده است که می‌تواند به عنوان یک انتخاب لذیذ برای وعده ناهار یا شام باشد.

در واقع با اضافه کردن انواع سس‌ها و ادویه‌های دلخواه، می‌توانید طعم پیتزای منوشه را به سلیقه خود تغییر دهید و از آن لذت ببرید. اگر به دنبال یک غذای سریع، خوشمزه و پرطرفدار هستید، پیتزای منوشه یک گزینه عالی است. این غذا معمولاً در رستوران‌ها، فست‌فود‌ها و پیتزاریی‌ها سرو می‌شود.

پیتزا منوشه

بهترین رستوران های دبی - بررسی 20 تا از برترین رستوران های دبی از نظر مسافرین

المچبوس غذای معروف دبی

المچبوس یکی از غذا‌های محبوب و معروف شهر دبی در امارات متحده عربی است. این غذا طعم مخصوصی دارد و با استفاده از پیاز، ادویه‌ها و گوشت تهیه می‌شود. المچبوس معمولاً به همراه نان یا برنج و در هتل‌ها و رستوران‌ها سرو می‌شود. اجزاء اصلی المچبوس عبارتند از:

۱. گوشت: معمولاً گوشت گوسفند یا گاو استفاده می‌شود و این گوشت به قطعات کوچک خرد شده و سپس پخته می‌شود.

۲. طعم دهنده: المچبوس شامل طعم دهنده‌هایی مانند پیاز، فلفل دلمه، میخک، فلفل سبز و غیره است که به صورت ریز خرد شده و به همراه گوشت سرخ‌شده مخلوط می‌شوند.

۳. ادویه‌ها: ادویه‌های استفاده شده در المچبوس عبارتند از زنجبیل، سیر، زعفران و دارچین که ایت ادویه‌ها باعث ایجاد طعم و مزه منحصر به فرد المچبوس می‌شوند.

۴. روغن: برای سرخ‌کردن تنقلات و گوشت، روغن یا گیاهی مانند روغن زیتون یا روغن کنجد استفاده می‌شود.

المچبوس غذای معروف دبی

بشقاب هشت پا

غذای هشت پا از غذا‌های دریایی خاص است که مبدا آن به کشور ایتالیا بر می‌گردد اما در دبی نیز به عنوان یک غذای مرسوم شناخته می‌شود. در این غذا گوشت هشت پا را با ادویه‌های مختلف مزه دار می‌کنند معمولاً از گوشت پای هشت پا برای طبخ این غذا استفاده خواهد شد که با سبزیجات مختلفی مانند سیب زمینی و گوجه طبخ خواهد شدو این غذا را در رستوران‌های خاص می‌توانید پیدا کنید و یک غذای گران محسوب می‌شود.

بشقاب هشت پا

سخن آخر

 با غذا‌های مختلف و جذاب شهر دبی آشنا شده‌اید و در سفر‌های لحظه آخر خود به دبی می‌توانید بهترین غذا را با توجه به مواد اولیه درون آن انتخاب کنید. در کشور دبی به طبخ غذا‌های خوشمزه اهمیت زیادی می‌دهند که می‌توانید با توجه به سلایق خود غذا‌های خوشمزه زیادی را پیدا کنید و مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که به دبی سفر کرده‌اید تجربیات خود را از غذا‌های خوشمزه این شهر با ما به اشتراک بگذارید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 101 کاربر