هزینه سفر به قبرس

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1399/09/16
بازدید: 312
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
قبرس به دلیل آب و هوای مطلوب و خوب مدیترانه ای که دارد، در سال های اخیر به یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران تبدیل شده است و سالانه ایرانیان بسیاری با تور قبرس به این کشور سفر می کنند.
همانطور که می دانید هزینه های سفر یکی از نکاتی است که گردشگران پیش از سفر باید به آن توجه کنند، به همین جهت در این مقاله بر آن شدیم تا اطلاعاتی جامع و کلی در رابطه با هزینه سفر به قبرس در اختیار گردشگرانی که قصد سفر به این کشور را دارند و همچنین کاربران سایت لحظه آخر قرار دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید تا از هزینه سفر به قبرس مطلع شوید.
گردشگران تور قبرس پیش از هر چیز باید بدانند که واحد پول کشور قبرس یورو می باشد 
هزینه های سفر به قبرس بسته به نوع سفر بسیار متفاوت می باشد، اگر قصد سفر با تور های قبرس را دارید باید بدانید که قیمت این تور ها بین 460 دلار تا 1750 یورو متغیر است اما اگر به صورت شخصی به این کشور سفر کنید باید بین 20 تا 60 یورو برای دریافت ویزا و حدود 285 یورو برای بلیط رفت و برگشت پرداخت کنید. البته لازم به ذکر است که گردشگران ایرانی برای سفر به قبرس شمالی نیاز به دریافت ویزا ندارند.
هزینه اقامت در قبرس:
قبرس با توجه به اینکه یک کشور توریستی می باشد، اقامت گاه ها و هتل های بسیار در آن تأسیس شده است تا گردشگران و توریست ها بتوانند به راحتی در این کشور اقامت کنند.
هتل ها یکی از بهترین اقامتگاه های هر کشور می باشد در ادامه لیستی از قیمت هتل های قبرس مشاهده می کنید:
- هتل های سه ستاره قبرس یه ازای هر شب حدود 90 یورو 
- هتل های چهار ستاره قبرس یه ازای هر شب حدود 180 یورو
- هتل های پنج ستاره قبرس به ازای هر شب حدود 280 یورو 
گردشگران تور قبرس می توانند با اقامت در هاستل ها هزینه سفر به قبرس را کاهش دهند، خوب است بدانید که هزینه اقامت در این هاستل ها بسته به موقعیت مکانی و امکانات موجود در آن ها بین 30 تا 45 یورو متغیر می باشد.
هزینه رفت و آمد در قبرس:
سیستم حمل و نقل عمومی قبرس بسیار پیشرفته است و شامل اتوبوس و تاکسی می باشد و باید بدانید که قیمت بلیط رفت و برگشت اتوبوس در این کشور حدود 2 یورو می باشد.
برای استفاده از تاکسی های موجود در قبرس باید حدود 4 یورو ورودی بدهید و به ازای هر کیلومتر حدود 75 سنت به مبلغ ورودی اضافه می شود.
اگر قصد کرایه ماشین در سفر با تور قبرس را دارید باید بدانید که قیمت بنزین در این کشور 1 یورو و 19 سنت است.
هزینه های خورد و خوراک در قبرس:
بخش اعظمی از هزینه سفر به قبرس را هزینه های مربوط به خورد و خوراک شامل می شوند. در این بخش از مقاله به بررسی هزینه خورد و خوراک در قبرس می پردازیم.
در قبرس نیز مانند تمامی کشور های دیگر رستوران های متعددی وجود دارد که از لحاظ قیمت به دو گروه ارزان و گران تقسیم می شوند. خوب است بدانید که برای صرف یک وعده غذایی در رستوران های متوسط این کشور باید حدود 40 یورو هزینه کنید البته توجه داشته باشید برای صرفه جویی در هزینه سفر قبرس می توانید در رستوران های ارزان این کشور غذای خود را نوش جان کنید و حدود 10 یورو پرداخت کنید.
هزینه گشت و گذار در قبرس:
گردشگران تور قبرس برای بازدید از برخی از جاذبه های گردشگری قبرس باید بلیط ورودی تهیه کنند برخی از این جاذبه ها عبارتند از موزه قبرس و خانه دیونیسوز که قیمت بلیط آن ها به ترتیب 4 و 5 یورو می باشد.
خوب است بدانید که قسمت بلیط سینما های قبرس حدود 8 یورو می باشد.
هزینه های سرویس های تلفن همراه در قبرس:
امروزه استفاده از تلفن همراه در طول سفر اجتناب ناپذیر می باشد و هزینه استفاده از خدمات سرویس های تلفن همراه در قبرس به شرح زیر می باشد
سیم کارت های دیتا: بسته 300 مگابایتی به مدت یک ماه حدود 10 یورو
سیم کارت های معمولی: بیش از 8 یورو
هزینه های خرید در قبرس:
برخی از گردشگران تور قبرس در طول سفر های خود زمانی را به خرید کردن اختصاص می دهند. کشور قبرس نیز یکی از بهترین گزینه ها برای خرید می باشد و گردشگران تور قبرس می توانند با پرداخت هزینه ای مناسب اجناس بسیار با کیفیتی را خریداری کنند.
لازم به ذکر است که قیمت اجناس در قبرس کمی ارزان تر از ایران می باشد.
در انتها باید متذکر شویم که تمامی هزینه های ذکر شده در این مقاله حدودی می باشد و ممکن است کمی گران تر یا ارزان تر از مقدار واقعی باشد.
امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در رابطه با هزینه سفر به قبرس به دست آورید و این اطلاعات در مدیریت هزینه سفر به قبرس برایتان مفید واقع شود
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.2 از 5 | از 101 کاربر