اقامتگاه بوم گردی قشم

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/14
بازدید: 17247
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جزیره زیبای قشم یکی از جزایر خاص و جذاب خلیج فارس است که در سال های اخیر پیشرفت فوق العاده ای کرده است و همین موضوع باعث شده تا این منطقه محبوبیت بسیار زیادی بین توریست ها و گردشگران به دست بیاورد. یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که شما می توانید برای اقامت در جزیره زیبای قشم به سراغ اقامتگاه های بوم گردی خاص و جذاب این منطقه رفته و این اقامتگاه های بوم گردی را رزرو کنید. زیرا این اقامتگاه‌ها با داشتن ظاهری قدیمی و سنتی گردشگران را چند روزی از زندگی مدرنیته دور می‌کند و خارج از هیایو و اضطراب شهر میتوانند لحظات بسیار خوبی را در این فضا‌ها سپری کنند. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به مهم ترین و جذاب ترین اقامتگاه های بوم گردی جزیره قشم انداخته و در رابطه با هر یک از این مکان ها توضیحاتی را ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

بوم گردی قشم

رزرو هتل در قشم - رزرو آنلاین هتل های قشم بصورت شبانه روزی در 7 روز هفته

اقامت در اقامتگاه بوم گردی قشم چگونه است؟

در وهله اول اگر بخواهیم بوم گردی در جزیره زیبای قشم را به شما معرفی کنیم باید گفت که اقامتگاه های بوم گردی به مکان هایی می گویند که دارای فضای سنتی و محلی بوده و در واقع ساختاری متفاوت از هتل ها دارند. این مکان ها برای افرادی که علاقه مند هستند تا بیشتر با سبک زندگی مردم جزیره قشم آشنا شده و همچنین با قیمت تور قشم ارزان اقدام سفر به این جزیره زیبا و خاص کنند، گزینه فوق العاده محسوب شده و در واقع برای چنین افرادی اقامتگاه های بوم گردی بهترین محل اقامت محسوب می شوند.  نکته مهمی که باید بدانید این است که شما می توانید با توجه به بودجه خود اقامتگاه های بوم گردی مختلفی را در منطقه قشم مشاهده کرده و آن ها را رزرو کنید.

اقامتگاه بومگردی قشم

تور قشم - محبوب ترین پکیج تور قشم؛ قیمت های باور نکردنی + خدمات عالی و آفر ویژه

قیمت اقامتگاه بوم گردی قشم چقدر است؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که پرسیده می شود، این است که قیمت اقامتگاه های بوم گردی جزیره قشم از نظر هزینه چگونه هستند. در پاسخ به این سوال باید به این نکته اشاره کرد که نمی توان رقم دقیقی به صورت کلی به عنوان هزینه اقامتگاه های بوم گردی جزیره قشم در نظر گرفت، چرا که با توجه به کیفیت هر یک از این اقامتگاه ها ممکن است هزینه رزرو آن ها متفاوت باشد. موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در وهله اول اقامتگاه های بوم گردی جزیره زیبای قشم دارای قیمت های مختلف بوده و همین موضوع سبب می شود تا شما بتوانید متناسب با نیاز خود به سراغ هر یک از این مکان ها بروید. موضوع حائز اهمیت و لازم به ذکر دیگر آن است که اقامتگاه های بوم گردی جزیره قشم به طور کلی قیمت ارزان تری به نسبت هتل های این جزیره دارند و همین موضوع است که باعث شده تا شما بتوانید با توجه به بودجه خود یک سفر اقتصادی به این جزیره زیبا و خاص داشته باشید و محل اقامت خود را متناسب با کیفیت مدنظرتان انتخاب کنید.

قیمت اقامتگاه بومگردی قشم

راهنمای سفر به قشم - اطلاعاتی کامل از بزرگترین جریره خلیج فارس!

بهترین اقامتگاه های بوم گردی در قشم کدامند؟

افرادی قصد دارند تا در اقامتگاه های بوم گردی جزیره قشم حضور داشته و از این مکان ها بازدید کنند، یکی از سوالاتی که ممکن است بپرسند این است که بهترین اقامتگاه بوم گردی این جزیره کدام است؟ به منظور پاسخ به این سوال در این بخش قصد داریم تا چند مورد از بهترین اقامتگاه های بوم گردی این جزیره را به شما معرفی کنیم.

اقامتگاه بوم گردی قشمآدرس اقامتگاه
اقامتگاه بوم گردی ساحلی فردیس قشم

استان هرمزگان، قشم، ساحل جنوبی، سه کیلومتری فرودگاه بین‌المللی قشم، رو‌به‌روی جزیره هنگام

اقامتگاه بوم گردی هفت رنگو قشم

استان هرمزگان، قشم، جاده هفت رنگو، ابتدای روستای هفت رنگو

اقامتگاه بوم گردی کلودنگ قشم

استان هرمزگان، قشم، روستای دهخدا، جنب مسجد کوچک روستا

 اقامتگاه بوم‌گردی جزیره هنگام

استان هرمزگان، قشم، جزیره هنگام، روستا هنگام قدیم

اقامتگاه بوم گردی خالو

استان هرمزگان، قشم، روستای نقاشه

اقامتگاه بوم گردی لافت

استان هرمزگان ، شهر قشم ، بندر تاریخی لافت

 اقامتگاه شیب دراز قشم

هرمزگان، قشم، روستای شیب دراز، اقامتگاه فتاحی

اقامتگاه بوم گردی خانه دوست

استان هرمزگان، قشم، سوزا، میدان آزادی

اقامتگاه بوم گردی باغ آیین های زینت

استان هرمزگان، قشم، روستای سلخ

اقامتگاه بوم گردی کاکا

استان هرمزگان، قشم، 10 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی قشم، روستای دهخدا

اقامتگاه بوم گردی فانوس

استان هرمزگان، قشم، روستای سهیلی

اقامتگاه بوم گردی ناخدا علی صالح

استان هرمزگان، قشم، روستای سهیلی

 اقامتگاه بوم گردی کلودنگ قشم

استان هرمزگان، روستای شیب‌دراز، جاده اصلی، نرسیده به اسکله گردشگری شیب دراز، جنب مسجد آل کمال

 

بهترین اقامتگاه قشم

معرفی جزیره قشم - سفرنامه ای از جزیره دوست داشتنی قشم

اقامتگاه بوم گردی ساحلی فردیس قشم

یکی از اقامتگاه های بوم گردی زیبای جزیره قشم، اقامتگاه ساحلی فردیس است. این مکان در ۵۵ کیلومتری مرکز شهر و در خیابان ساحلی جنوبی نرسیده به فرودگاه قشم واقع شده است. ویژگی این مکان آن است که فاصله کمی تا فرودگاه قشم داشته و همین موضوع باعث شده تا شما بتوانید به راحتی به فرودگاه جزیره دسترسی پیدا کنید. از مهم ترین امکانات اقامتگاه بوم گردی ساحلی فردیس می توان به پارکینگ، تاکسی شبانه روزی، سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه، آلاچیق ساحلی، اینترنت در اتاق، روم سرویس، صبحانه در اتاق، ناهار در اتاق، هماهنگ کننده تور و... اشاره کرد.

آدرس اقامتگاه بوم گردی ساحلی فردیس

استان هرمزگان، قشم، ساحل جنوبی، سه کیلومتری فرودگاه بین‌المللی قشم، رو‌به‌روی جزیره هنگام

اقامتگاه بوم گردی ساحلی فردیس قشم

اقامتگاه بوم گردی هفت رنگو قشم

یکی دیگر از اقامتگاه های بوم گردی جزیره قشم، اقامتگاه محلی هفت رنگو است. اگر بخواهیم این مکان را به شما معرفی کنیم در وهله اول باید گفت که این اقامتگاه در ناحیه مرکزی جزیره و در جاده هفت رنگو، ابتدای ورودی روستای هفت رنگو واقع شده است و شما می توانید در صورت علاقه داشتن به محل قرارگیری آن، این مکان را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید. فضای جذاب و داشتن امکانات رفاهی مختلف در این اقامتگاه بوم گردی باعث افزایش محبوبیت آن شده است. یکی از جذاب ترین بخش های این اقامتگاه آلاچیق های درست شده با استفاده از الیاف خرما در این مکان هستند.

آدرس اقامتگاه بوم گردی هفت رنگو

استان هرمزگان، قشم، جاده هفت رنگو، ابتدای روستای هفت رنگو

اقامتگاه بوم گردی هفت رنگو قشم

اقامتگاه بوم گردی کلودنگ قشم

یکی دیگر از مکان هایی که می توانید به عنوان اقامتگاه بوم گردی خود در جزیره قشم آن را انتخاب کنید، اقامتگاه بوم گردی کلودنگ در این جزیره زیبا است. این اقامتگاه در روستای دهخدا و جنب مسجد کوچک این منطقه واقع شده است. نکته جالبی که باید بدانید این است که این اقامتگاه بوم گردی محبوبیت بسیار زیادی در بین توریست ها و گردشگران داخلی و خارجی دارد. اگر بخواهیم مهم ترین امکانات این اقامتگاه بوم گردی را به شما معرفی کنیم، باید به مواردی چون تاکسی شبانه روزی، سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه، سرویس بهداشتی فرنگی در محوطه، سالن صبحانه خوری، فضای بیرون هتل برای نشستن، اینترنت در فضای اتاق، نمای رو به حیاط، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و عربی و خدمات اینترنتی مختلف اشاره کرد. این اقامتگاه دارای اتاق های مختلفی برای ۲، ۳، ۴ و ۵ نفر است. یکی از موضوعات حائز اهمیت این است که ساعت تحویل اتاق در این اقامتگاه ساعت ۲ و زمان تخلیه اتاق نیز ۱۲ ظهر است.

آدرس اقامتگاه بوم گردی کلودنگ قشم

استان هرمزگان، قشم، روستای دهخدا، جنب مسجد کوچک روستا

اقامتگاه بوم گردی کلودنگ قشم

اقامتگاه بوم گردی جزیره هنگام

جزیره هنگام نیز یکی از جزایر زیبا و خاص منطقه قشم است که شما می توانید از آن بازدید داشته و با رزرو کردن آن به راحتی و بدون مشکل به سراغ جاذبه های توریستی و گردشگری مختلف این بخش از استان هرمزگان بروید. در صورتی که محل اقامت شما در استان هرمزگان، جزیره هنگام است، پیشنهاد ما این است که از بین اقامتگاه های موجود در این جزیره به سراغ اقامتگاه بوم گردی هنگام بروید. اگر بخواهیم مهم ترین امکانات اقامتگاه بوم گردی هنگام را به شما معرفی کنیم، می توان به سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه، رستوران، صبحانه در اتاق، آلاچیق ساحلی، ویو دریا، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، پذیرش ۲۴ ساعته و صبحانه در اتاق اشاره کرد. از سوی دیگر اتاق های این اقامتگاه به صورت تک نفره، دو نفره و چهار نفره است.

آدرس اقامتگاه بوم‌گدی جزیره هنگام

استان هرمزگان، قشم، جزیره هنگام، روستا هنگام قدیم

اقامتگاه بوم گردی جزیره هنگام

اقامتگاه بوم گردی خالو قشم

شما می توانید در فاصله ۶۵ کیلومتری جزیره قشم و در روستای نقاشه، اقامتگاه بوم گردی خالو منصور را مشاهده کرده و در این مکان اقامت کنید. این محل محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران داشته و شاهد امتیاز بالایی از سوی توریست ها برای این مجموعه هستیم. اقامتگاه بوم گردی خالو منصور قشم دارای امکانات مختلفی است که از مهم ترین آن ها می توان به صندوق امانات، تاکسی سرویس، اینترنت در اتاق، اینترنت در محوطه، روم سرویس و خدمات راهنمایی تور اشاره کرد. همچنین این مکان دارای پارکینگ به صورت مسقف بوده که در فاصله ۱۰۰ متری اقامتگاه واقع شده و ظرفیت ۱۰ ماشین را نیز دارد.

آدرس اقامتگاه بوم گردی خالو

استان هرمزگان، قشم، روستای نقاشه

اقامتگاه بوم گردی خالو قشم

آب وهوای قشم -  بررسی وضعیت آب و هوای قشم و معرفی بهترین زمان سفر به این جزیره

اقامتگاه بوم گردی لافت

اقامتگاه بوم گردی روستای لاف نیز به عنوان یکی از اقامتگاه های محبوب در بین توریست ها شناخته می شود که به داشتن معماری محلی و سنتی جذاب و خاص شهرت دارد. یکی از موضوعات مهم این است که این اقامتگاه بوم گردی در نزدیکی قلعه پرتغالی ها، زیارتگاه های لافت، آب انبار، سقف گنبدی، گورستان های تاریخی منطقه، اسکله باستانی و... واقع شده است و به همین دلیل اقامت در این مکان به شما اجازه می دهد تا بتوانید در صورت علاقه داشتن، به راحتی به جاذبه های توریستی این منطقه دسترسی پیدا کنید.

آدرس اقامتگاه بوم گردی لافت

استان هرمزگان ، شهر قشم ، بندر تاریخی لافت

اقامتگاه بوم گردی لافت

اقامتگاه بوم گردی قشم درگهان

در منطقه درگهان جزیره قشم نیز شما می توانید اقامتگاه بوم گردی مختلفی را مشاهده کنید. در واقع بازار قدیم قشم و درگهان در نزدیکی یکدیگر واقع شده اند و همین مسئله باعث شده تا اقامتگاه هایی که در این مکان قرار دارند، محبوبیت بسیار زیادی بین توریست ها پیدا کنند. اگر قصد دارید تا بیشتر وقت خود را در بازارهای قشم بگذرانید، پیشنهاد ما این است که از بین اقامتگاه موجود در این جزیره زیبا به سراغ مواردی بروید که در منطقه درگهان قرار دارد.

اقامتگاه بوم گردی شیب دراز قشم

در منطقه شیب دراز قشم نیز اقامتگاه های بوم گردی مختلفی واقع شده اند که از مهم ترین آن ها می توان به اقامتگاه دلفین و اقامتگاه خاله خورشید اشاره کرد. موضوع مهم و لازم به ذکر این است که هر یک از این مکان ها به داشتن بخش های خاص و منحصر به فرد شهرت دارد. نکته مهمی که باید بدانید این است که اکثر اقامتگاه های بوم گردی جزیره قشم مجهز به اینترنت در اتاق هستند و شما می توانید از آن استفاده کنید. سرویس های بهداشتی موجود در اقامتگاه بوم گردی منطقه ساحل شیب دراز میز معمولاً در فضای محوطه این اقامتگاه ها واقع شده اند. پیشنهاد ما این است که پیش از رزرو هر یک از اقامتگاه های جزیره قشم، حتما تحقیقات کاملی در رابطه با امکانات این اقامتگاه داشته باشید تا در نهایت بتوانید بهترین مکان را برای اقامت خود در این جزیره انتخاب کنید.

آدرس اقامتگاه شیب دراز قشم

هرمزگان، قشم، روستای شیب دراز، اقامتگاه فتاحی

اقامتگاه بوم گردی شیب دراز قشم

اقامتگاه بومگردی خانه دوست

اقامتگاهی با نام زیبا و شاعرانه که به گفته صاحبش، این نام برگرفته از شعر سهراب سپهری است، تا علاوه بر داشتن نامی متفاوت و خاص، مهمانانی که به این خانه می‌آیند احساس غریبی نکنند و آنجا را مثل خانه دوست بدانند. این مجموعه 11 اتاق دارد و دارای معماری سنتی و سرویس کف خواب می‌باشد. جالب‌تر اینکه هر اتاق دارای اسم متفاوتی است که الهام گرفته از جاذبه‌های گردشگری قشم می‌باشد. این اقامتگاه دسترسی آسان به تفریحات دریایی، جزیره ناز، ساحل و دره ستارگان دارد.

آدرس اقامتگاه بوم گردی خانه دوست

استان هرمزگان، قشم، سوزا، میدان آزادی

اقامتگاه گردشگری خانه دوست

اقامتگاه بوم گردی باغ آیین های زینت

اقامتگاه بوم گردی  باغ آیین‌های زینت، یکی از اقامتگاه‌های قشم بوده که در فاصله 70 کیلومتری از قشم واقع در روستای سلخ است. این اقامتگاه به دلیل موقعیت مکانی خوب و دسترسی آسان به کویر و دریا بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. افرادی که می‌خواهند از شلوغی و هیاهوی شهر دور باشند و چند روزی در آرامش مطلق به سر ببرند به این اقامتگاه می‌روند. این اقامتگاه دارای غرفه سوغات و صنایع دستی بوده و همچنین موسیقی زنده و نمایشگاه عکس از دیگر امکانات آن می‌باشد. این مجموعه فاصله بسیار کمی با جاذبه ‌های دیدنی قشم از جمله دره ستارگان، جنگا‌های حرا، جزایر مرجانی و…دارد.

آدرس اقامتگاه بوم گردی باغ آیین های زینت

استان هرمزگان، قشم، روستای سلخ

اقامتگاه بوم گردی باغ آیین های زینت

اقامتگاه بوم گردی کاکا جزیره قشم

یکی از اقامتگاه‌های قدیمی قشم با 35 سال قدمت، اقامتگاه بوم گردی کاکا است. این بنا که در 57 کیلومتری قشم در روستای دهخدا بنا شده را در سال 97 بازسازی کردند تا آماده  پذیرایی از مهمانان خارجی و داخلی بشوند. این اقامتگاه دسترسی بسیار راحتی به مناطق دیدنی قشم دارد، ولی برخی اتاق‌ها فاقد امکانات از قبیل تلویزیون و یخچال هستند. البته مسافرانی که در سفر، اقامتگاه بوم گردی را به هتل ترجیح می‌دهند قطعا به دنبال فرار از روزمرگی‌ها و چالش‌های روزانه هستند. درنتیجه ترجیح می‌دهند چند روز به دور از تکنولوژی باشند تا طعم واقعی زندگی را بچشند.

آدرس اقامتگاه بوم گردی کاکا

استان هرمزگان، قشم، 10 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی قشم، روستای دهخدا

اقامتگاه بوم گردی کاکا

اقامتگاه بوم گردی فانوس در قشم

اقامتگاه فانوس در واقع، خانه شخصی بوده که برای میزبانی از گردشگران آماده و تجهیز شده است. این اقامتگاه کوچک در روستای سهیلی قرار دارد و در مجموع از سه اتاق تشکیل شده است. اقامتگاه بوم‌گردی فانوس، برای افرادی مناسب است که به دنبال مکان‌های قدیمی هستند و دوست دارند سفری متفاوت را تجربه کنند.

آدرس اقامتگاه بوم گردی فانوس

استان هرمزگان، قشم، روستای سهیلی

اقامتگاه بوم گردی فانوس

اقامتگاه بوم گردی ناخدا علی صالح قشم

اقامتگاهی خاص و بی‌نظیر در روستای سهیلی که توسط ناخدا علی صالح و فرزندان او تاسیس شد. در بدو ورود به این اقامتگاه، باغچه‌ای پر از گل‌های رنگارنگ به چشمتان می‌خورد و بعد از آن، خونگرمی و روی خوش صاحبان این مجموعه باعث می‌شود حس خوبی به مهمانان القا شود. این مجموعه 15 اتاق دارد و کف خواب است. همچنین بیشتر اتاق‌ها دارای کولر گازی هستند. اتاق‌های اقامتگاه،  دیوارهای کاهگلی دارد و ظاهر قدیمی و سنتی این اقامتگاه گردشگران را جذب این مکان کرده است. مجموعه ناخدا علی، در نزدیکی جنگل‌های حرا واقع شده و فاصله زیادی با ساحل دارد. این اقامتگاه منوی غذایی فوق‌العاده خوش مزه‌ای از غذاهای دریای را ارائه می‌دهد. از جمله غذاهای دریای پرطرفدار آن می‌توان به خرچنگ، صدف، قلیه ماهی و قلیه میگو اشاره کرد.

آدرس اقامتگاه بوم گردی ناخدا علی صالح

استان هرمزگان، قشم، روستای سهیلی

اقامتگاه بوم گردی ناخدا علی صالح

اقامتگاه بوم گردی کلودنگ قشم

رستوران و اقامتگاه خاله خورشید بهترین گزینه برای امتحان کردن غذاهای محلی جنوب است. این اقامتگاه قدیمی متعلق به سال 1312 است که در سال 1387 آن را بازسازی کردند تا آماده پذیرایی از مهمانان بشود. مجموعه خاله خورشی دارای سه اتاق است که کف خواب بوده و همچنین سرویس بهداشتی و حمام اشتراکی دارد. شما می‌توانید در این اقامتگاه لباس محلی بپوشید و عکس‌های بسیار زیبا بگیرید یا اگر علاقمند به زدن نقش و نگار بر روی دست یا بدنتان هستید، از هنر افراد مجموعه بهره ببرید.

آدرس اقامتگاه بوم گردی کلودنگ قشم

استان هرمزگان، روستای شیب‌دراز، جاده اصلی، نرسیده به اسکله گردشگری شیب دراز، جنب مسجد آل کمال

اقامتگاه بوم گردی خاله خورشید

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 102 کاربر