مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/15
بازدید: 1850
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

اگر کمی اهل گشت و‌ گذار، تفریح و سفر باشید قطعاً نام استانبول به عنوان مقصد گردشگری پرطرفدار را شنیده‌اید. از دیرباز تا کنون این شهر مورد توجه تمام افراد از هر قشر، دین و سنی قرار داشت. لازم است بدانید که به علت رواج و رونق گردشگری در این منطقه، افراد انتظاراتی دارند که باید برآورده شوند. یکی از این خواسته‌ها را می‌توان حضور مرکز خریدی کامل و مجهز بیان نمود؛ چرا که اکثر افراد علاوه بر بازدید از جاذبه‌های مختلف این منطقه، علاقه‌مند به خرید سوغاتی یا خرید لوازم شخصی برای خود هستند. امروز در لحظه آخر به طور کامل به معرفی این مرز خرید می پردازیم.

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

معرفی مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

شاید نام محله گران قیمت و مشهور آتاشهیر را شنیده باشید! این محله دارای مراکز خرید متعدد و معروفی چون Optimum Outlet Istanbul است. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۸ در مرکز آناتولی احداث گردید. از زمان احداث این مرکز خرید تا کنون بازدید از آن بی‌شمار و بی‌سابقه بوده و افراد حاضر در آن، سالانه میزبان ۹ میلیون بازدیدکننده هستند. شاید در وهله اول قرار گرفتن چندین مرکز خرید در مجاورت یکدیگر، امری جالب به نظر نیاید؛ اما کافی است اندکی بررسی نمایید تا متوجه تمایز این مرکز با سایرین شوید. وجود برند‌های معتبر و باکیفیت، برخورد خوب و مناسب فروشندگان، امنیت، تهویه هوای مناسب و ... از دلایلی به حساب می‌آیند که موجب استقبال متعدد مردم از این مرکز خرید شده‌اند. شما می‌توانید با حضور در این مرکز، انواع معماری‌های مدرن و قدیمی را کنار یکدیگر مشاهده نمایید. فروشگاه‌های موجود در این مرکز خرید، بسیار زیاد هستند و نزدیک به ۱۳۰ فروشگاه در این مکان مشغول به فعالیت بوده‌اند.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

معماری مرکز خرید اوت لت اپتیموم

معماری مرکز خرید Optimum Outlet، زبانزد خاص و عام است. از دلایل این شهرت می‌توان به وجود پنجره‌های بزرگ و وسیع در این مرکز خرید اشاره نمود که شما می‌توانید در تمام فصول سال منظره زیبای فضای اطراف را مشاهده کنید. همین امر روحیه شما را تقویت کرده و باعث می‌شود خرید لذت‌ بخش‌تری داشته باشید. اکثر بخش‌های داخلی مرکز خرید اوت لت اپتیموم، دارای معماری مدرن هستند و در برخی از مکان‌های آن، معماری قدیمی و سنتی نیز به چشم می‌خورد. مرکز خرید چشم‌نواز اوت لت اپتیموم، دارای مساحتی به ابعاد ۴۱۷۳۶ مترمربع بوده که در نوع خود، بسیار بزرگ و وسیع محسوب می‌شود.

تجربه سفری هیجان انگیز به توریستی ترین شهر ترکیه

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول


امکانات مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

یکی از نکاتی که مد نظر افراد برای انتخاب یک مرکز خرید مناسب است، می‌توان به امکانات و خدمات موجود در آن مکان اشاره نمود. مرکز خرید اوت ‌لت اپتیموم استانبول دارای خدمات‌رسانی بی‌نظیر و همیشگی به بازدیدکنندگان خود است. از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به وجود اتاق کودک اشاره کرد؛ در صورتی که به همراه کودک خود برای خرید مراجعه نموده‌اید، می‌توانید کودک خود را به اتاق مخصوص در این مرکز بسپارید و با خیالی آسوده به خرید خود ادامه دهید. همچنین به جهت رفاه حال شما عزیزان، درون مرکز خرید نیز خودپردازی تعبیه شده که می‌توانید به منظور دریافت پول از کارت بانکی خود اقدام نمایید.

مراکز خرید استانبول - آشنایی با برترین مراکز خرید شهر توریستی استانبول

یکی از دغدغه‌های افراد، یافتن مکان مناسب جهت پارک نمودن خودروی شخصی‌ است. این مرکز برای بازدیدکنندگان پارکینگی اختصاصی قرار داده که می‌توان خودرو خود را پارک نمود و سپس با استفاده از آسانسور، به طبقه مورد نظر منتقل شد. از دیگر نکاتی که بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است، می‌توان به دسترسی راحت و سریع آن برای افراد معلول اشاره کرد. قطعاً پس از انجام خریدی طولانی مدت، استراحت و حضور در مکانی آرام می‌تواند تا حد زیادی برای شما آرامش ‌بخش باشد. از این رو این مجموعه بخش‌هایی را جهت سرو غذا و نوشیدنی تعبیه نمود. شما می‌توانید با انتخاب بخش مورد نظر و سفارش کالای خود، دقایق لذت بخشی را سپری کنید. همچنین اگر به حضور در فضای باز علاقه‌مند هستید، می‌توانید با حضور در تراس روباز این مرکز خرید، لذت حضور خود را چندین برابر کنید. ضمن این‌که جهت سپری نمودن اوقاتی لذت بخش، این مجموعه قسمتی را به منطقه یخی اختصاص داد. به این معنا که شما می‌توانید با تجهیزات مناسب چون اسکی، لباس و ... از این تفریح لذت بخش بهره ببرید.

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

خرید در مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

قطعاً حضور و گشت و گذار در این مرکز خرید، می‌تواند به یکی از جذاب‌ترین و منحصربه‌فرد‌ترین خاطره‌های شما مبدل شود. همان‌طور که مستحضر هستید، این مرکز خرید داری پسوندی چون Outlat است. اگر کمی به خرید و گشت و‌ گذار علاقه‌مند باشید و خبر‌های مرتبط را دنبال کنید، در خواهید یافت که این نوع فروشگاه‌ها، اجناس مناسب و باکیفیتی را برای فروش ارائه می‌دهند. این مرکز هوش کسب و کار بسیار قوی داشته و به منظور رفاه حال شما، کالا‌هایی را که مدت زمان استفاده از آن به پایان رسیده را عرضه می‌نماید.شاید در نگاه اول به نظرتان این مورد جالب نباشد! اما با کمی دقت در می‌یابید که برای مثال خریدن لباس‌های زمستانی در فصل بهار دارای قیمت بسیار مناسبی خواهند بود و شما می‌توانید با خرید آن، یک تیر و دو نشان بزنید؛ یعنی علاوه بر برخورداری از لباس مناسب، هزینه و بودجه خود را نیز پس انداز نمایید. 

ارزانترین مراکز خرید استانبول - برای خرید در استانبول کجا برویم؟

فروشگاه‌ های مرکز خرید اوت لت اپتیموم

در میان تعداد زیاد فروشگاه‌های این مرکز خرید، شما می‌توانید مغازه‌هایی را تحت عنوان ارائه لوازمی چون البسه زنانه و مردانه، کفش زنانه و مردانه، عطر، لوازم آرایشی، جواهرات، لوازم الکترونیکی، لوازم بهداشتی و ... بیابید. همچنین به جهت رضایت و منفعت شما مشتریان، انواع برند‌های مختلف چون آدیداس، پوما، سامسونگ، نایکی، کاراکا، انگلیش هوم، ال سی وایکیکی، دفاکتو، منگو، لویس، پنتی، ناین وست، لگو، پولو، لیوایز، ماوی، تامی هیلفیگر، تفال، واکو، کوتون، مودو و دیزل در این مرکز شعبه فعال داشته و میزبان شما هستند.

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

ساعات کار مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

از آنجایی که خرید و گشت و‌ گذار در این مرکز بسیار جذاب است و هیچ‌کس پس از ورود به این مکان، دست خالی باز نخواهد گشت؛ توصیه می‌کنیم در صورت سفر به استانبول شما نیز به آن مراجعه نمایید. به منظور ارائه خدمات مناسب به مشتریان عزیز، این مرکز فعالیت خود را از ساعت ۱۰صبح آغاز نموده و تا پاسی از شب در خدمت بازدیدکنندگان خواهد بود.

حراجی های استانبول - آنچه باید درباره زمان حراج بدانید!

راه های دسترسی به مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

به این دلیل که مراکز خرید متعددی در منطقه آتاشهیر واقع شده‌اند، اغلب وسایل حمل و نقل به راحتی در این مکان در دسترس قرار دارند. در واقع شما می‌توانید با انتخاب نوع وسیله نقلیه مناسب خود، به این مرکز خرید مراجعه کرده و لحظات خوشی را برای خود به ثبت برسانید. راه مقرون به صرفه و پرطرفدار عموم جهت رسیدن به این مقصد، استفاده از مترو است. البته باید بدانید که اگر قصد استفاده از مترو را دارید، می‌بایست طی چندین مرحله به مرکز خرید Optimum Outlet برسید. ایستگاه ابتدایی مترو، میدان تکسیم است. در ابتدای مسیر باید سوار مترو شده و در ‌ایستگاه گایره تپه از مترو خارج شوید. در ادامه باید دقایقی را پیاده‌روی کرده و خود را به ‌ایستگاه اتوبوس کوپ رولو کاوشاک برسانید. پس از گذراندن چند دقیقه در مسیر، خواهید دید که به مقصد مورد نظر رسیده‌اید؛ حال وقت آن رسیده که پیاده شوید و به مرکز خرید جذاب Optimum Outlet ورود یابید.

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

سخن پایانی
مراکز خرید را می‌توان یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها جهت بازدید مسافران تلقی کرد؛ چرا که ممکن است بسیاری از افراد به جهت برخورداری از سفری آرام و بدون استرس، مکان‌های مورد نظر خود جهت بازدید را یادداشت کنند و پس از ورود به منطقه مورد نظر، به آنجا مراجعه نمایند. اگر می‌خواهید خریدی باکیفیت را در محیطی شاد و امن تجربه کنید، انتخاب مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول می‌تواند بسیار مناسب و پسندیده باشد. لازم به ذکر است که این مرکز خرید در مناطقی چون آنکارا و ازمیر نیز شعبه دارد.
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید! جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر