مرکز خرید کانیون

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/29
بازدید: 1067
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهر استانبول یکی از مهم‌ترین شهر‌های تفریحی و تجاری ترکیه به حساب می‌آید که دارای مراکز تجاری و تفریحی بسیاری است. همان طور که می‌دانید سالانه تعداد بسیاری از افراد به منظور تفریح و خرید به این شهر سفر می‌کنند. مراکز خرید بسیار زیادی در شهر استانبول وجود دارند که به فروش انواع اقسام لوازم، پوشاک، خوراک و... می‌پردازند که مسافران و گردشگران می‌توانند در سفر خود به استانبول از آن‌ها دیدن نمایند. یکی از معروف‌ترین مراکز خرید این شهر، مرکز خرید کانیون استانبول بوده که مسافران و گردشگران می‌توانند برای خرید و تفریح به این مجموعه بی‌نظیر سری بزنند. در ادامه سعی داریم شما را با ویژگی‌های این مرکز خرید آشنا نماییم.

مرکز خرید کانیون

آشنایی با مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون جزو زیباترین پاساژ‌های موجود در استانبول است. این مرکز خرید یکی از مهم‌ترین مراکز این شهر برای تفریح و استراحت افراد بوده که همچنین در یکی از مناطق تجاری پر اهمیت این شهر واقع شده است. مرکز خرید کانیون علاوه بر این که بهترین برند‌های دنیا را در خود جای داده است، جزو بهترین و مدرن‌ترین مراکز خرید شهر استانبول به حساب می‌آید. این مجموعه معماری خارق‌العاده و منحصربه‌فردی دارد که هر بیننده‌ای را مجذوب خود خواهد کرد. به علاوه امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی در مجتمع تجاری کانیون وجود دارد که گردشگران می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند.

آدرس مرکز خرید کانیون
در خصوص مرکز خرید کانیون لازم است بدانید از آنجایی که این مرکز خرید در نزدیکی ایستگاه لونیت واقع شده است، گردشگران و خریداران می‌توانند به راحتی و بدون آن که مجبور شوند ترافیک داخل شهر را تحمل کنند، به آن دسترسی داشته باشند. آدرس دقیق این مرکز خرید پر طرفدار به شرح زیر است:
Esentepe Mahallesi, Büyükdere Cd. No:185, 34394 Şişli/İstanbul, Turkey

مرکز خرید کانیون استانبول

فروشگاه‌ های مرکز خرید کانیون

شاید جالب باشید بدانید که در مرکز خرید کانیون برخلاف سایر مراکز خرید، نه تنها پوشاک بلکه سایر اقلام مورد نظر خود را خواهید یافت. در طبقه همکف سوپر مارکت بزرگی وجود دارد که افراد می‌توانند خوراکی‌های مورد نیاز خود را از آن تهیه کنند. همچنین فروشگاه‌های این طبقه پوشاکی با برند‌های گپ، مکس مارا، calvin klien، liu jo را به فروش می‌رسانند. شما می‌توانید اکسسوری‌های مد نظر خود همانند ساعت، دستبند و گردنبند را به همراه دیگر لوازم همچون کیف و کفش در این طبقه بیابید. 
طبقه دوم این مجموعه با دارا بودن فروشگاه‌های اسباب بازی و پوشاک برند ترک، مخصوص نوجوانان و کودکان است. به علاوه خریداران می‌توانند در این مجمتع به خرید لوازم الکترونیکی سونی و اپل اقدام کنند. اگر علاقه‌مند به خرید اجناس دیگری همچون کتاب، لوازم خانگی و لوازم آرایشی بهداشتی هستید، باید این مژده را به شما بدهیم که تمامی این محصولات با بهترین کیفیت در این مرکز خرید یافت می‌شوند.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی برای بازدید کنندگان و خریداران خود فراهم نموده است. از جمله این امکانات می‌توان به سینماهای موجود در این مرکز خرید اشاره کرد که یکی از آن‌ها در طبقه دوم آن واقع شده و به اکران فیلم‌های به‌روز دنیا می‌پردازند. همچنین یک سینمای سه بعدی برای کودکان و نوجوانان در این مرکز وجود دارد. از دیگر امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌توان به اتاق‌های بازی مخصوص کودکان و نوجوانان که در طبقه زیرین قرار گرفته است، اشاره کرد. به علاوه امکانات رفاهی مرکز خرید کانیون شامل سالن خیاطی، سالن نگهداری کودکان،آرایشگاه و اتوشویی می‌شود که خریداران می‌توانند در صورت لزوم از آن‌ها استفاده نمایند.

مرکز خرید کانیون

معماری مرکز خرید کانیون

معماری منحصربه‌فرد و عالی این مرکز خرید، چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند و همچنین جالب است بدانید این مرکز خرید جوایز بین‌المللی بسیار زیادی را برای سبک معماری خاص خود، به دست آورده است. سبک معماری این مجموعه به این صورت است که شیوه ساخت و قرارگیری ساختمان‌ها و برج‌ها به صورتی  باشد که فضای روبازی پدید آید و خریداران بتوانند از داخل، مرکز خرید آسمان را ببینند. البته راهرو فروشگاه‌ها و مغازه‌ها مسقف بوده و سایر قسمت‌ها سقف ندارند. از دیگر نکات زیبا و قابل توجه در خصوص این مرکز خرید گیاهانی هستند که برای زیباسازی فضای داخلی فروشگاه تعبیه شده‌اند.

ساعت کاری مرکز خرید کانیون استانبول

برای اینکه قادر باشید برای سفر خود برنامه‌ریزی مناسبی فراهم نمایید، لازم است با ساعات کاری مراکزی که قصد بازدید از آن‌ها را دارید آشنا شوید. در خصوص ساعت کاری این مرکز خرید لازم به ذکر است که این مرکز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای خریداران است و شما می‌توانید در این ساعات از مرکز خرید کانیون استانبول دیدن نمایید.

مرکز خرید کانیون استانبول

جاذبه ‌های دیدنی اطراف مرکز خرید کانیون استانبول

از آنجایی که موقعیت مکانی مرکز خرید کاتیون استانبول بسیار خوب است، بسیاری از جاذبه‌های دیدنی این شهر در اطراف این مرکز قرار داشته و گردشگران می‌توانند به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. از جمله این جاذبه‌های دیدنی می‌توان به باشگاه ورزشی مارس اشاره کرد. به علاوه سایر مراکز خریدی که در نزدیکی این مجموعه قرار دارند شامل مرکز خرید sapphire، مرکز خرید مترو سیتی و مرکز خرید اک می‌شوند. این مراکز خرید نیز جزو بهترین مراکز خرید در استانبول هستند که گردشگران و خریداران می‌توانند به آن‌ها سری بزنند.

رستوران‌ های نزدیک مرکز خرید کانیون استانبول

پس از خرید طولانی، صرف غذا در یک رستوران با کیفیت و عالی بسیار حائز اهمیت است. رستوران‌های باکیفت بسیاری در نزدیکی مرکز خرید کانیون استانبول وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به رستوران‌های نورست، رستوران گینا، رستوران پیولا، رستوران کارتا و رستوران ماکارنا اشاره کرد.

مرکز خرید کانیون استانبول

کلام آخر
همه ساله تعداد بسیاری از گردشگران و مسافران به کشور ترکیه و شهر استانبول سفر می‌کنند. در این شهر علاو بر وجود جاذبه‌های تفریحی و گردشگری فراوان، مراکز خرید متنوع و با کیفیت و همچنین با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه بسیاری وجود دارند. برای مثال مرکز خرید کانیون استانبول یکی از این مراکز خرید بوده که به فروش انواع و اقسام لوازم در برند‌های با کیفیت می‌پردازد. افراد می‌توانند به راحتی به این مرکز خرید دسترسی پیدا کرده و به خرید از آن بپردازند.
بازدید از این مرکز خرید نسبتا لوکس را دارید باید بدانید که ساعت کاری این مجموعه همه روزه از 10 صبح تا 10 شب می باشد.

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر