مرکز خرید فروم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/29
بازدید: 1479
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهر استانبول یکی از محبوب ترین مقصد ها برای گردشگران خارجی و ایرانی می باشد و کسانی که اهل تفریح در کنار خرید هستند این شهر زیبا برای تمامی اقشار جامعه شرایط خرید را فراهم کرده که مرکز خرید فروم استانبول مناسب ترین گزینه برای آنهاست زیرا فروم استانبول نه تنها برای خرید کردن مناسب است بلکه می توانید یک روز کامل از امکانات تفریحی آن لذت ببرید.

معرفی پاساژ فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول به جز مکانی مناسب برای خرید ، مکانی تفریحی با امکاناتی مانند آکواریوم استانبول،سرزمین لگو و… است، که یکی از مهمترین مراکز خرید ترکیه و حتی اروپا به شمار می رود. فروم استانبول مساحتی پانصد هزار متر مربعی دارد که بین مراکز خرید دیگر خود را منحصر به فرد کرده است. این مرکز خرید، در کنار مرکز خرید جواهر، از زیباترین و کامل‌ترین مراکز خرید شهر استانبول هستند.
مرکز خرید فروم ترکیه در منطقه کوجاتپه ، خیابان بایرام پاشا که به سادگی می توانید با مترو به آن دست یابید.

 

مرکز خرید فروم استانبول

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

معرفی بخش های مختلف مرکز خرید فروم استانبول

وسعت مرکز خرید فروم استانبول بسیار زیاد است و معمولا یک روزه نمی توان از تمام این مرکز خرید دیدن کرد. مهم ترین دلیل انتخاب این مرکز خرید وسعت و تکمیل بودن از هر نظر است. در فروم استانبول پوشاک بانوان و آقایان،پوشاک و لوازم کودک، کیف و کفش، ساعت و اکسسوری، لوازم دیجیتال و الکترونیکی و … پیدا می‌شود. در فروم استانبول می توانید از حدود 290 برند دیدن نمایید که از جمله معروف ترین آن ها می توان به برند های بین المللی و ترک در این مرکز خرید مانند آدیداس، اِی دی اِل، برشکا، بوش، چیکو، کولینز، دکاتلون، اکو، گراتیس، اچ اند ام، هومل، لیوایز، منگو، ماوی، مدیا مارکت و… اشاره کرد.
در فروم استانبول 10 فروشگاه برای پوشاک بانوان، 13 فروشگاه مختص پوشاک آقایان ، 15 نمایندگی برای پوشاک کودکان و لوازم نوزادان ، 25 فروشگاه مختلف مخصوص کیف و کفش ، 17 نمایندگی در زمینه زیورآلات و ساعت ، 5 مغازه لباس زیر و خانگی ، 10 فروشگاه برای علاقه مندان فعالیت های ورزشی ، 5 فروشگاه اسباب بازی ، 15 فروشگاه لوازم خانگی بسیار بزرگ و تعدادی از نمایندگی های معروف لوازم الکترونیک و دیجیتال در انتظار شما ایستاده اند.
همچنین اگر طرفدار محصولات خاص ایکیا هستید در فروم فضایی سی هزارمتر مربعی به آن اختصاص داده شده که می توانید انواع لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم تزئینی، لوازم حمام و … را از آنجا تهیه و خریداری کنید.
یکی از قسمت‌های جذاب فروم استانبول به خصوص برای علاقه‌مندان به ورزش و طبیعتگردی، شعبه دکتلون است. فروشگاه دکتلون در مرکز خرید فروم یکی از مجهزترین‌هاست. معمولا برندهایی که در مرکز خرید فروم شعبه دارند نسبت به شعبه های دیگرشان تکمیل‌تر هستند و این نیز نکته قابل توجهی در خصوص فروم استانبول است.

 

مرکز خرید فروم استانبول

 

امکانات مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول تنها یک مرکز خرید نیست، تفاوت فروم با مرکز خرید های دیگر این است که تفریحات بسیاری را در خود جای داده است و افراد می توانند علاوه بر خرید کردن به تفریح خود هم برسند. به طور مثال آکواریوم زنجیره ای سی لایف ، مکانی بسیار دیدنی در استانبول داخل مرکز خرید فروم قرار دارد که جانوران دریایی بسیاری را از چهار قاره در خود جای می دهد. طول این تونل دریایی 83 متر است که طولانی ترین تونل دریایی در اروپا و ترکیه می باشد.یک حوضچه نیز در آن وجود دارد که می‌توانید بعضی از جانداران دریایی را لمس کنید. 
بلیط ورودی برای بزرگسالان 54 لیر و برای کودکان 37 لیر است.

لگولند در فروم استانبول معروف است. کی فضای 3 هزار متر مربعی که مرکز تفریحی برای کودکان 3 تا 10 سال طراحی شده است که برای سرگرمی کودکان حدود 2 میلیون قطعه لگو در این مرکز بزرگ وجود دارد که اگر با فرزندانتان سفر به استانبول را تجربه می کنید فرصت رفتن به لگولند را از دست ندهید.نکته جالب توجه در رابطه با سرزمین لگو در فروم این است که امکان دارد خودتان نیز حسابی در آن مشغول شوید. قیمت بلیط ورودی لگولند در فروم 54 لیر است. در فروشگاه فروم پول خود را به راحتی تبدیل کنید.
ممکن است بار ها برایتان پیش بیاید که هنگام خرید لیر تان تمام شود که یکی دیگر از خوبی های فروم این است که در آن صرافی در طبقه همکف وجود دارد که شما می توانید هر زمان که خواستید پولتان را تبدیل کنید. و فقط یک نکته را در نظر داشته باشید که نرخ تبدیل این صرافی در مقایسه با صرافی های میدان تکسیم و یا بازار بسیار پایین تر است بنا بر این تمام پولتان را اینجا تبدیل نکنید بلکه به مقدار نیازتان اینکار را انجام دهید.
فودکورت های فروم استانبول برای هر سلیقه ای غذا سرو میکنند شما قطعا برگر کینگ و کی اف سی را می شناسید اما پیشنهاد می شود به بای دونر هم سری بزنید. شما از این مغازه می توانید دونر و اسکندر کباب های خوشمزه را امتحان کنید. کافی شاپ های این مرکز خرید نیز بسیار عالی هستند و شما می توانید پس از یک خرید کامل و تفریح های به یاد ماندنی خودتان را با یک قهوه ترک مهمان کنید. از دیگر بخش های جالب فروم استانبول می توان به سینمای پیشرفته و بزرگ ،چندین شهربازی و شبیه ساز پرواز هواپیما و سالن بولینگ، یکی از شعبه های شهربازی فان لب ، ژوراسیک پارک، شهربازی اختاپوس و فضای بزرگی برای برگزاری فستیوال ها و کنسرت ها فراهم کرده است.

 

پاساژ فروم استانبول

 

ساعت کار مرکز خرید فروم استانبول

ساعت کار این مرکز بزرگ و زیبا که یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه و حتی اروپا است هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

چگونه به مرکز خرید فروم استانبول برویم؟

مرکز خرید فروم ترکیه در محله کوجاتپه در استانبول واقع شده است و در این محله ایستگاه مترو قرار دارد. اگر در میدان تکسیم باشید و به طرف ینی کاپی سوار بر مترو شوید ، در این ایستگاه خط خود را عوض کنید و به طرف ایستگاه فرودگاه آتاتورک سوار بر مترو شوید. بین راه در کوجاتپه پیاده شوید. نزدیک مرکز خرید فروم خواهید بود. و با توجه به تابلو های راهنما وارد فروم استانبول شوید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 104 کاربر