مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/17
بازدید: 3803
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

ترکیه یکی از پرگردشگرترین کشورهای همسایه ایران است که به دلیل همین هم‌مرز بودن، بسیار مورد توجه توریست‌های ایرانی قرار گرفته است. در میان شهرهای زیبای ترکیه، آنتالیا همچون نگینی خوش آب و رنگ می‌درخشد و دل هر گردشگری را برای گردش در سواحل زیبا و اماکن دیدنی خود به لرزه در می‌آورد. مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا، تفریحات و امکانات این شهر بی‌نظیر را تکمیل کرده است و سفری دل‌پذیر و مفرح را برای مسافران به ارمغان آورده است. در ادامه با این مرکز خرید مجهز و تازه تاسیس آشنا خواهیم شد. 

مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

معرفی مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا پروژه‌ای در حال توسعه در منطقه کپز آنتالیا است که به دلیل نزدیکی به مرکز شهر و فرودگاه مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این مرکز خرید دارای شعبه‌های دیگری نیز در ازمیر، بورسا، گورسو و اینهگول است. افتتاح این مرکز خرید به سال 2009 میلادی بر می‌گردد و از آن زمان تا کنون توانسته است به یکی از بهترین مرکز خرید آنتالیا تبدیل شود. اوزدیلک پارک آنتالیا دارای مساحتی 38752 مترمربعی است و یک پارکینگ دو طبقه و یک مرکز خرید و سرگرمی چهار طبقه نیز دارد. مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا با تمامی امکاناتی که دارد، به دلیل تازه تاسیس بودن، هنوز در میان گردشگران معروف نشده است. این امر نیز یک امتیاز مثبت برای گردشگران به حساب می‌آید زیرا اجناس آن با قیمتی مناسبی به فروش می‌رسد. البته ناگفته نماند که جشنواره‌های تخفیف زیادی در این مرکز خرید هر ساله برپا می‌شوند و باعث حراج‌های بسیاری می‌شوند. 

مراکر خرید آنتالیا

ویژگی های مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکزخرید اوزدیلک آنتالیا دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است که آن را به مکانی عالی برای تفریح و گردش تبدیل کرده است. از ویژگی‌های منحصر به فرد این مرکز خرید می‌توان به معماری داخلی آن اشاره کرد. معماری مرکز خرید اوزدیلک به صورت حیاط وسط ساخته شده است و فروشگاه‌های آن در طبقات همکف و سه طبقه دیگر دور تا دور این حیاط قرار گرفته‌اند. راهروهای جلوی فروشگاه‌ها مکانی خوب برای بازدید از فروشگاه‌ها به وجود آورده است اما در روزهای تعطیل می‌توانید شلوغی این راهروها را حس کنید. معماری این مرکز خرید در کل شیک و مدرن است و گشت زدن در آن نیز به دلیل سادگی طراحی بسیار ساده و دلنشین خواهد بود.

از دیگر ویژگی خوب مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا می‌توان به پارکینگ بزرگ آن اشاره کرد که تجربه یک خرید بی‌دغدغه را برای افراد فراهم می‌کنند. پارکینگ مرکزخرید اوزدیلک آنتالیا دارای ظرفیت 1100 وسیله نقیله است که به افراد این اجازه را می‌دهد تا با خودروی شخصی خود راهی این مرکز خرید بشوند و خریدهای خود را به صورت مستقیم با خودروی خود حمل کنند. 
مرکزخرید اوزدیلک آنتالیا به دلیل داشتن مراکزی برای داشتن غذا و نوشیدن، بسیار مورد توجه جوانان و خانواده‌ها قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این مرکز خرید می‌توان به مناسب بودن آن برای تمامی گروه‌های اجتماعی و اقتصادی اشاره کرد. این مرکز خرید توانسته است به خوبی رضایت مشتریان خود را به دست آورد و به اولین مرکز خرید دارای گواهینامه کیفیت ایزو 9000 در آنتالیا تبدیل شود. در ادامه به بررسی بخش‌های مختلف این مرکز خرید می‌پردایم.

مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا - معرفی برترین مراکز خرید آنتالیا که در سفر خود با تور آنتالیا باید از آن‌ها بازدید کنید

فروشگاه‌‌های مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا به طور حدودی دارای 170 مغازه و فروشگاه‌ است که در میان این فروشگاه‌ها، مغازه‌های لباس فروشی بیشتر دیده می‌شود. اما این مرکز خرید تنها برای فروش لباس و لوازم آرایشی ساخته نشده است و چندین فروشگاه دیگر نیز در میان مغازه‌ها دیده می‌شوند. فروشگاه‌های لباس مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا، بیشتر دارای برندهای معتبر ترک هستند که کیفیت و مرغوبیت آن‌ها در میان جهان شهرت دارد. در کنار برندهای ترک می‌توانید برندهای آشنایی مانند آدیداس، نایک، B&G، Polo و... را نیز مشاهده کنید؛ بنابراین این مرکز خرید را می‌توان از مراکز خرید معتبری دانست که در آن تمامی اعضای خانواده خریدی عالی و مناسب با قیمتی مقرون به صرفه خواهند داشت. 

برندهایی مانند آدیداس و نایک دارای دو فروشگاه مجزا برای فروش انواع لوازم ورزشی با کیفیت عالی هستند. مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا دارای فروشگاه‌های لوازم خانگی، لوازم آرایشی، گوشی موبایل و اسباب بازی است که هر کدام سعی دارند که بهترین کیفیت را از بهترین برندهای معتبر جهان ارائه دهند. 

فروشگاه های مرکز خرید اوزدیک

بازارهای آنتالیا - معرفی بهترین بازارهای آنتالیا که در سفر خود باید از آن‌ها دیدن کنید

تفریح و سرگرمی

همانطور که ذکر شد، مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا تنها مکانی برای خرید نیست. بلکه شما می‌توانید یک روز عالی را با تفریحات و سرگرمی‌های فراوانی که در آن تدارک دیده شده است سپری کنید. این مرکز خرید پارک بازی کودکان ندارد اما برای بزرگسالان سنگ تمام گذاشته است. از تفریحات خوب این مرکز تفریح می‌توان به سینمای عالی آن اشاره کرد که دارای چندین سالن در کلاس جهانی است و فیلم‌های روز دنیا را روی پرده می‌آورد. فیلم‌هایی که در این سینما نمایش داده می‌شوند، با زبان اصلی و در نهایت با زیرنویس ترکی پخش می‌شوند تا حس و حال اصلی فیلم را به خوبی به مخاطب القا کنند. از جمله سالن‌های این سینما می‌توان به چند سالن سه بعدی و VIP اشاره کرد که تجربه تماشای فیلم را برای تماشاکنندگان لذت‌بخش‌تر می‌کنند.
از دیگر تفریحات مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا می‌توان به سالن بولینگ با کیفیت آن اشاره کرد که در طبقه همکف این مرکز خرید واقع شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان در این سالن بولینگ تجربه کنند. 

کافه‌ها و رستوران‌ها

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا دارای 27 کافه و رستوران است که در آن‌ها می‌توانید خستگی خرید را از تن خود بیرون کنید. کافه‌ها و رستوران‌های این مرکز خرید در جای جای آن قرار گرفته‌اند و به همین دلیل به راحتی در دسترس بازدیدکنندگان هستند. در میان این کافه‌ها و رستوران‌ها نام‌های آشنایی مانند مک دونالد، استارباک، برگر کینگ، هاریبو، KFC و برند ترک اقبال نیز دیده می‌شوند. کافه‌ها و رستوران‌های مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا همگی در سطح متوسط و با قیمت‌های مناسب هستند و در میان آنها رستورانی بسیار لوکس را نمی‌توان یافت.

تفریح و سرگرمی

مرکز خرید میگروس آنتالیا | مرکز خرید بزرگ آنتالیا که علاوه بر فروشگاه های متعدد، دنیای بازی، شادی، سرگرمی و غذا هست!

چگونه به مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا برویم؟

همانطور که اشاره شد مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا در کپز آنتالیا واقع شده است که خود محله‌ای زیبا و آرام است و می‌توانید در آن به گشت و گذار بپردازید. اگر قصد رفتن به این مرکز خرید را با اتوبوس داردی می‌توانید از یکی از اتوبوس‌های خطوط SG-2، 122L، 41S، 62، 40B، 29C، 29D و 122C استفاده کنید و خود را به مناطقی در نزدیکی مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا برسانید. اگر انتخاب شما برای رسیدن به این مرکز خرید مترو است، باید در ایستگاه Levent در خط دو یا سبز مترو از ایستگاه خارج شوید. پس از خروج از مترو تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا برسانید. 

سخن پایانی

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا، مرکز خریدی عالی برای افرادی است که به دنبال خریدی خوب و مرغوب و در عین حال با صرفه هستند. این مرکز خرید مکانی مناسب برای دوست‌داران خرید به شما می‌رود و افراد می‌توانند در کنار سفر خود به آنتالیا از این مرکز خرید نیز دیدن کنند. گردشگران و بازدیدکنندگان می‌توانند علاوه بر داشتن یک خرید عالی، ساعات خوب و مفرحی را در کنار دوستان و خانواده خود در این مرکز خرید تجربه کنند. 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر