مرکز خرید لاله پارک تبریز

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1397/03/22
بازدید: 1773
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
در سال های اخیر مراکز خرید مجهز و متعددی در سراسر کشور ایران تأسیس شده است که ‏اغلب آن ها در شهر های بزرگ قرار دارد یکی از این مراکز خرید مجهز مرکز خرید لاله پارک ‏تبریز می باشد که ما در ادامه قصد داریم اطلاعاتی کلی در رابطه با این مجموعه در اختیار ‏گردشگران تور تبریز و همچنین کاربران سایت لحظه آخر قرار دهیم پس در ادامه با ما همراه ‏باشید تا با مرکز خرید لاله پارک بیشتر آشنا شوید. 
اگر اهل خرید هستید و به تبریز سفر کردید، پیشنهاد ما به شما مرکز خرید لاله پارک تبریز ‏است. مرکز خرید لاله پارک تبریز یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر تبریز می باشد که در ‏مرکز شهر و در حوزه شهرداری تبریز قرار دارد و دارای طراحی بسیار مدرنی می باشد. این ‏مجموعه، مکانی بسیار مناسبی برای گردشگران‎ ‎که قصد خرید، تفریح و استراحت دارند،‎ ‎می ‏باشد. این مرکز خرید دارای 6 طبقه و 43 هزار متر مربع مساحت است و ساخت آن در سال ‏‏1388 شروع و پس از گذشت 3 سال در سال 1391 به پایان رسیده و افتتاح گشت. دسترسی به ‏مرکز خرید لاله پارک تبریز بسیار آسان است چرا که این مجموعه دقیقا در مرکز شهر واقع شده ‏است و استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای رفت و آمد به این مرکز خرید به آسانی امکان ‏پذیر می باشد. این مرکز خرید شلوغ دارای 126 مغازه و فروشگاه است که اجناس متنوعی از ‏برند های بین المللی و داخلی را پوشش می دهد مانند؛ پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی ‏بهداشتی و انواع مختلفی از اجناس که همگی با کیفیت و قیمت های مختلفی عرضه می ‏شوند.
 
 
خوب است بدانید که در این مرکز خرید علاوه بر برند های گران قیمت، برند هایی با ‏قیمت ارزان تر نیز شعبه دارند و گردشگرانی که می خواهند خریدی مقرون به صرفه داشته ‏باشند می توانند به سراغ آن ها بروند‎ ‎‏ از امکانات این مرکز خرید می توان به هایپر مارکت ( ‏به متراژ 5 هزار و 300 متر مربع)، فضای بازی کودکان (به متراژ 1 هزار و 400 متر مربع) و 70 ‏سرویس بهداشتی مخصوص آقایان و خانم‌ها، سرویس بهداشتی مخصوص نوزادان همراه با ‏فضای شیردهی و امکانات ویژه افراد معلول اشاره کرد. همچنین این مجتمع تجاری مجهز به ‏پارکینگ سر باز و سر پوشیده با گنجایش 1200 خودرو، 12 عدد پله برقی، 4 عدد رمپ برقی و ‏اتاق کمک‌های اولیه در هر طبقه می باشد. در طبقه منفی یک این مجتمع تجاری نیز، یک ‏زمین پاتیناژ با ظرفیت 40 نفر و با تکنولوژی کشور های ایتالیا و اتریش احداث شده ‌است‎.‎‏ ‏مرکز خرید لاله پارک تبریز هم مانند بیشتر مراکز خرید معروف، فودکورت بزرگ و خوبی دارد که ‏گردشگران‎ ‎تور تبریز‎ ‎در صورت احساس گرسنگی می توانند به آنجا بروند و از غذا های دلچسب ‏و لذیذ آنجا لذت ببرند‎.‎‏ 
در ادامه با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعاتی جامع در رابطه و کلی تری در رابطه با این ‏مجموعه در اختیارتان قرار دهیم. 
 
مرکز خرید لاله پارک تبریز تنها یک مرکز خرید نمی باشد و همانطور که پیش تر اشاره کردیم ‏این مجموعه امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری را در خود جای داده است. لاله پارک دارای 120 مغازه می باشد و فروشگاه های این مرکز خرید مجهز شامل نمایندگی ‏برخی از بهترین و معروف ترین برند های دنیا نظیر کوتون، دری مد، دفاکتو، ال سی وایکیکی، ‏آدل، ماوی، منگو، کیدزی، تینی وینی، آس مد، لگو، پانچو، تالگو، برشکا، کوپا لاین، کنیتکس، ‏دامات، تراست، فندی و غیره می باشد که گردشگران تور تبریز می توانند اجناس اصل و بسیار ‏با کیفیت را از آن ها خریداری کنند. 
مرکز خرید لاله پارک تبریز دارای یک فود کورت بسیار بزرگ می باشد. گردشگران تور تبریز می ‏توانند در فود کورت این مجموعه انواع غذا های لذیذ ایرانی و انواع غذا های فست فود را ‏نوش جان کنند. فودکورت این مرکز خرید دارای یک تراس بسیار زیبا می باشد که به فضای کافه اختصاص داده ‏شده است و گردشگران می توانند هنگام استراحت از نمای شهر تبریز نیز لذت ببرند. 

 
در این مرکز خرید امکانات بسیاری برای کودکان در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها شهر ‏بازی این مجموعه می باشد و کودکان می توانند با تهیه کارت شارژی شهر بازی در بالاترین ‏طبقه این مجموعه به تفریح مشغول شده و خاطرات بسیار خوشی را رقم بزنند. 
در این مجموعه حدود 5 اتاق نگهداری از کودکان وجود دارد که گردشگران تور تبریز می توانند ‏کودکان زیر 5 سال خود را به این مراکز سپرده و مشغول خرید در مرکز خرید لاله پارک شوند 
همچنین خوب است بدانید اگر در هنگام خرید احساس خستگی کنید می توانید در قسمت ‏هایی که برای استراحت بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است، استراحت کنید. 
لازم به ذکر است که در صورت هر گونه سوال می توانید به بخش اطلاعات موجود در مرکز ‏خرید مراجعه کرده و سوالات خود را مطرح نمایید. اگر در مناسبت های خاص نظیر اعیاد به بازدید از مرکز خرید لاله پارک بروید می توانید در ‏جشن هایی که در این مجموعه برگزار می شود شرکت کرده و ساعات بسیار شاد و خوشی را ‏در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید. 
به طور کلی اگر قصد خرید در این مجموعه را دارید باید بدانید که فروشگاه های موجود در لاله ‏پارک تبریز با توجه به اینکه اغلب نمایندگی برند های بسیار معروف دنیا هستند، اجناس گران ‏قیمتی را عرضه می کنند البته باید بدانید که برخی از فروشگاه های این مرکز خرید اجناس با ‏قیمت مناسب را نیز به فروش می رسانند. 
اگر قصد سفر با تور تبریز را دارید بازدید از این مجموعه را از دست ندهید چرا که مرکز خرید ‏لاله پارک تبریز یکی از بهترین مراکز خرید ایران می باشد که امکانات رفاهی و گردشگری ‏بسیاری را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. خوب است بدانید در مجاورت مرکز خرید لاله پارک یک هتل بسیار مجلل به نام هتل کایا لاله ‏پارک قرار دارد که گردشگران تور تبریز می توانند در آن اقامتی بسیار راحت و رویایی را تجربه ‏کنند. این مجموعه در ضلع جنوب شرقی میدان فهمیده، در بزرگراه پاسداران قرار دارد و دسترسی به ‏آن بسیار آسان می باشد. 
امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعاتی جامع در رابطه با مرکز خرید لاله پارک تبریز به دست ‏آورید و این اطلاعات در سفر با تور تبریز برایتان مفید واقع شود.‏

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. سپیده سپیده 1398/08/11
    6 نفر پسندیدند
    سلام، فکر نمیکردم در مورد مرکز خرید شهر های مختلف هم مقاله وجود داره ، الان توی گوگل سرچ کردم که اگه سایت داره یه نگاهی بندازم ببینم چجوریه، من عازم تبریز هستم و میخواستم ببینم اگر مرکز خرید خوبی داره یه سر برم که دیدم در مورد این مرکز خرید محتوا گذاشتین، آدم راحت تر می تونه تحقیق کنه و بعد انتخاب داشته باشه، اونطور که نوشتین به نظر مرکز خرید خوبی میاد، اگر کسی رفته و توی این مرکز خرید گشتی زده ممنون میشم یه مختصری از این مرکز خرید بنویسه واسمون

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.2 از 5 | از 102 کاربر