مرکز خرید کروسل

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/29
بازدید: 1017
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

اکثر مسافران و گردشگرانی که قصد خرید در کشور‌های خارجی را دارند، استانبول را جزو مقاصد خود قرار می‌دهند. شهر استانبول دارای مراکز خرید بسیار زیادی است که در فصول حراج سال، اجناس خود را با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای به فروش می‌رسانند. به همین سبب در این فصول سال تعداد مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، افزایش می‌یابد. مراکز خرید بسیاری در شهر استانبول بدین منظور وجود دارند که مسافران و خریداران می‌توانند به آن‌ها سری بزنند. یکی از معروف‌ترین و پر طرفدار‌ترین مراکز خرید در این شهر، مرکز خرید کروسل استانبول است. در ادامه سعی داریم شما را با ویژگی‌ها و مشخصات این مرکز خرید آشنا نماییم.

مرکز خرید کروسل

آشنایی با مرکز خرید کروسل

مرکز خرید کروسل استانبول در سال 1995 ساخته شده و به همین سبب جزو قدیمی‌ترین مراکز این شهر به حساب می‌آید. همچنین جالب است بدانید این مرکز خرید، چهارمین مرکز خرید ساخته شده در این شهر بوده و در سال 2015 با استفاده از سیستم مکانیکی الکترونیکی، نورپردازی و همچنین تعبیه استخر بازسازی شده است. همچنین پس از بازسازی این مجموعه برای راحتی و رفاه خریداران، آسانسور و پله برقی در آن قرار داده‌اند.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

طبقات و مساحت مرکز خرید کروسل استانبول

این مرکز خرید زیبا و با شکوه در 4 طبقه همکف، اول، دوم و سوم ساخته شده و مساحت آن در حدود 76500 متر مربع است. در این مرکز خرید بسیار بزرگ در حدود  117 فروشگاه، رستوران و کافه وجود دارد که خریداران می‌توانند پس از اتمام خرید خود و برای استراحت و صرف غذا، به این رستوران و کافه‌ها سری بزنند. همان طور که ذکر شد برای راحتی خریداران و بازدیدکنندگان در این مرکز خرید در حدود 12 عدد پله برقی تعبیه شده است. شاید جالب باشد که بدانید ماهانه در حدود یک و نیم میلیون نفر از این مجموعه دیدن می‌کنند.

مرکز خرید کروسل

امکانات تفریحی مرکز خرید کروسل استانبول

علاوه بر مغازه‌ها و فروشگاه‌های بسیار زیادی که در این مرکز وجود دارند، امکانات تفریحی بسیار زیادی نیز برای خریداران آن در نظر گرفته شده‌ است. از جمله این امکانات تفریحی می‌توان به بازی چرخشی اسبی اشاره کرد که دلیل اصلی شهرت این مرکز خرید نیز است. به علاوه در این مرکز توسط هنرمند‌های آماتور و حرفه‌ای برنامه‌هایی مانند پانل‌های بحث و گفتگو، اجرای موسیقی و گالری هنری برگزار می‌شوند که خریداران می‌توانند از تماشای آن‌ها لذت ببرند. همچنین در برخی مواقع در این مجتمع، مراسم امضای نویسندگان معروف برگزار خواهد شد که این مراسم طرفداران بسیار زیادی دارد.

مراکز خرید استانبول - آشنایی با برترین مراکز خرید شهر توریستی استانبول

آدرس مرکز خرید کروسل استانبول

مرکز خرید کروسل استانبول در یکی از بهترین نقاط این شهر واقع شده و خوشبختانه دسترسی به آن بسیار ساده است. به صورتی که مسافران و خریداران می‌توانند با استفاده از اتوبوس، مترو و کشتی‌های بین شهری به راحتی به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنند. آدرس دقیق این مرکز خرید به شرح زیر است:
Turkey. Istanbul, zeitinlik, fişekhane cd,  NO:5 , 34140 bakirköy, 

مرکز خرید کروسل

ساعت کاری مرکز خرید کروسل استانبول

همان طور که می‌دانید برای اینکه بتوانید برای سفر خود به خوبی برنامه‌ریزی کنید تا در نتیجه قادر باشید از تمام لحظات سفر خود به صورت بهینه استفاده نمایید. لازم است با ساعات کاری مکان‌هایی که قرار است از آن‌ها بازدید نمایید، آشنا شوید. در خصوص ساعات کاری مرکز خرید کروسل استانبول لازم به ذکر است که همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22 باز است. البته توجه داشته باشید، ممکن است ساعات کاری برخی از فروشگاه‌های داخل این مرکز متفاوت باشد.

نزدیک ترین ایستگاه ‌های مترو به مرکز خرید کروسل استانبول کدامند؟

مسافران و خریداران برای دسترسی به این مرکز خرید می‌توانند از مترو، ماشین شخصی و همچنین اتوبوس‌های داخل شهری استفاده کنند. از آنجایی که با استفاده از اتوبوس یا ماشین شخصی ممکن است در ترافیک گیر کنند، یکی از بهترین پیشنهاد‌ها استفاده از مترو است. برای دسترسی به این مرکز خرید از طریق مترو لازم است با ایستگاه‌های مترو نزدیک به آن آشنا شوید. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو نزدیک به این مرکز خرید به شرح زیر هستند:

  • ایستگاه اتوبوس dadyan sokak
  • ایستگاه مترو bakir koy 
  • ایستگاه کشتی bakirkoy

مرکز خرید کروسل

کلام آخر

از آنجایی که در فصول حراج سال تعداد بسیاری از افراد به شهر استانبول برای خرید سفر می‌کنند، شناختن بهترین مراکز این شهر بسیار مهم است. یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید کروسل در این شهر است. در این مقاله سعی کردیم شما را با ویژگی‌ها و امکانات این مرکز خرید آشنا نماییم.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.5 از 5 | از 100 کاربر