مرکز خرید برجمان

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/08
بازدید: 1272
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

خرید کردن بخشی جدای ناپذیر در هر سفر و گشتوگذاری است. مخصوصا اگر سفر کردن به یکی از کشورهایی باشد که در خود انواع مراکز خرید و پاساژهای متعدد کوچک و بزرگ را جای داده باشد. مراکزی که هر کدام از آنها کالاها و محصولات مختلفی را با برندهای مطرح خارجی به فروش می‌رسانند. شهر دبی یکی از این شهرها است که به دلیل دسترسی به دیگر مناطق جهان، مراکز خرید بسیاری را در دل خود جای داده است. یکی از این مراکز خرید، مرکز خرید برجمان دبی بوده که جزو قدیمیترین مجتمعهای خرید در این شهر است.

مرکز خرید برجمان دبی

آشنایی با مرکز برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی، مرکزی بسیار قدیمی در شهر دبی بوده که در سال ۱۹۹۲ در مساحتی در حدود 500 هزار متر مربع بنا و طراحی شد. نکته قابل توجه در خصوص این برج این است که سال‌ها بعد ۳۰۰ متر مربع به زیر بنای آن اضافه گردید. امروزه مساحت کلی و زیربنای آن به 800 هزار مترمربع میرسد. طراحی این بنا شامل دو بخش میشود. بخش اول که در همان سال‌های اول تاسیس طراحی و ساخته شد، قسمت بال شمالی آن است. قسمت دوم که در سال ۲۰۰۷ بنا شد، شامل بال جنوبی میشود. در این قسمت از طراحی بخشهای مختلفی که شامل یک آپارتمان 26 طبقه‌ای، یک هتل 23 طبقهای و یک برج اداری 30 طبقهای میشود را در درون خود جای داده است.
هدف از طراحی این برج مرتفع، ایجاد یک مرکز خرید بسیار متفاوت در این شهر است. به گونهای که این مرکز خرید در شهر دبی و در کشور امارات متحده عربی از دیگر مراکز و ساختمانها بلندتر باشد. آشنایی و مطالعه در خصوص یک مرکز خرید قبل از مراجعه به آن باعث ایجاد شور و انرژی دو برابر جهت خرید و گشتوگذار در آن میشود. گشتوگذاری که علاوهبر خرید میتواند شامل تفریحات مختلف و متنوعی نیز باشد. به همین دلیل داشتن اطلاعات کامل و دقیقی از مرکز خرید برجمان دبی قبل از سفر به این شهر و گشتوگذار در داخل این مرکز خرید میتواند گشتوگذار بسیار خوبی را همراه با شور و اشتیاق برای شما ایجاد کند.

خرید تور دبی - اگر قصد سفر و رزرو تور دبی را دارید تخفیف های ویژه لحظه آخر را از دست ندهید.

مرکز خرید برجمان

آدرس مرکز خرید برجمان دبی 

برجمان دبی در یکی از بهترین محلههای شهر دبی در کشور امارات متحده عربی قرار گرفته است. به گونهای که دسترسی به این مرکز خرید از دیگر نقاط شهر بسیار راحت بوده و از هر جا میتوان با اتوبوس یا تاکسی به این مرکز خرید مراجعه کرد. مرکز خرید برجمان دبی در کشور امارات متحده عربی، در شهر خاص و لاکچری دبی، خیابان خلید بین الولید قرار گرفته است. برای رفتن به این مرکز خرید کافی است تا شما داخل شهر دبی تاکسی را پیدا کرده و به راننده بگویید که میخواهید به بزرگترین و مجللترین مرکز خرید، یعنی مرکز خرید برجمان دبی بروید. بدون شک راننده شما را در کمترین زمان ممکن به این مرکز خرید میبرد. از سوی دیگر نزدیکترین ایستگا‌هاه به مرکز خرید برجمان دبی ایستگاهی به همین نام است. البته نام این ایستگاه در بین مردم بومی به خالد بن ولید معروف بوده که بهتر است قبل از اقدام به گشتوگذار در این مرکز خرید آن را بدانید.

امکانات مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی علاوهبر داشتن مغازهها و فروشگاههای مختلف دارای امکانات رفاهی مختلفی است. اگر شما همراه با فرزند خردسال خود مراجعه کردید و قصد دارید سفری به داخل این مجموعه داشته و به گشتوگذار در مرکز خرید برجمان دبی بپردازید، میتوانید با خیالی راحت خردسال خود را به طبقه ۳ ام این برج بسیار بزرگ ببرید. در این طبقه شهربازی بسیار بزرگی قرار گرفته که شما میتوانید با خیالی راحت و آسوده انرژی نهفته خردسال خود را از طریق این شهربازی آزاد کنید. همچنین علاوهبر این شهربازی امکانات رفاهی دیگری نیز قرار گرفته است که میتوان به سرویس بهداشتی، نمازخانه، اتاق کودک و مادر، خودپرداز، پارکینگ اختصاصی، باغهای با شکوه، حیاط آفتاب گیر، انواع کافه‌ها و رستورانها و. اشاره کرد.

مرکز خرید برجمان

مراکز خرید دبی - خرید اجناس لوکس و ارزان در مراکز خرید شهر آسمان خراش‌ها!

فروشگاه های مرکز خرید برجمان دبی

فروشگاه‌ها و مغازه‌های مرکز خرید برجمان دبی میزبان انواع کالاها با برندهای مطرح جهانی و البته عربی است. این مجموعه در ۳ طبقه ساخته شده که در دو طبقه اول خود بیش از 350 فروشگاه و مغازه جای داده که هر کدام کالای خاصی همراه با برندهای مختلف را به فروش می‌رسانند. در این مرکز خرید پاساژها و مغازه‌های مختلفی وجود داشته که کالاهای مختلفی از جمله پوشاک مردانه و زنانه، بچگانه،  کیف و کفش،  انواع لوازم برقی آشپزخانه و خانگی،  لوازم بهداشتی و آرایشی میتوان پیدا کرد. تمامی این محصولات با برندهای مطرح جهانی به فروش میرسند.
هر کدام از کمپانی‌ها و برندها دارای یک فروشگاه بوده که شما میتوانید با دانستن اطلاعاتی راحت‌تر به هر کدام از این فروشگاه‌ها مراجعه کنید. اگر شما میخواهید لباسهای زنانه و مردانه با برندهای عالی خریداری کنید طبقه همکف مناسب شما است. دیگر محصولات و کالاهای مدنظر نیز در طبقه دوم قرار گرفته‌‌اند. در قسمت بال شمالی این مجموعه کلیه اجناسی که به فروش میرسند از برندهای خارجی و معروف کشورهای اروپایی هستند. این امر موجب میشود تا تمامی کالاهای این قیمت بالایی داشته باشند. در مقابل و در قسمت بال جنوبی این بنا، کلیه اجناس با برندهای خوب و مناسب  به فروش میرسند که قیمت آنها به صورت ارزان یا به‌صرفه است.
اما در این مرکز خرید چه نوع برندهایی وجود داشته و در کدام طبقه‌ها قرار گرفته‌اند؟
در طبقه دوم مرکز خرید میتوانید کالاهای مختلفی را با برندهای سامسونگ، اپل، زارا، آدیداس، نایک، آرمانی، بنز و مایکروسافت پیدا کنید. همچنین در طبقه اول که مختص به لباس و پوشاک است که میتوانید برندهای مختلفی را بیابید که این برندها شامل ریتو کومار برند معروف هندی، بورلی هیلز و... می‌شوند.

مرکز خرید برجمان

فودکورت های مرکز خرید برجمان دبی 

تعداد بسیار زیاد و قابل توجه‌ای فودکورت در مرکز خرید برجمان قرار گرفته است که شما میتوانید پس از سفر و گشتوگذار در بین انواع کالاها و خرید آنها به سراغ فودکورت‌ها بروید. تعداد این فودکورت‌ها در این مجموعه به ۵۱ مورد میرسد که شامل رستوران‌های مختلف با غذاهای بین المللی و کافه‌های درجه یک است. این فودکورت‌ها به گونه‌ای طراحی و ساخته شده تا هر فردی با هر بودجه‌ای بتواند برای خود غذا و یا نوشیدنی خریداری و تهیه کند. 
تمامی غذاها و نوشیدنی‌هایی که در این فودکورت‌ها تهیه میشوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. پس خیال شما از بابت مزه، سلامتی و دیگر مسائل راحت باشد. رستوران‌ها و کافه‌هایی که در این مرکز خرید وجود دارند شامل آسیا کیچن،  Shakespeare & Co، Yo Sushi و کافه Dome میشوند. فودکورت‌های این مجموعه بخش قابل توجهی از مرکز خرید برجمان دبی را تشکیل میدهند. حتی اگر شما برای خرید نکردن به این مرکز خرید مراجعه میکنید، فودکورت‌ها میتواند گزینه‌های مناسب برای تفریحات شما باشند.

مرکز خرید برجمان

سخن پایانی

مرکز خرید برجمان دبی، مرکزی بسیار شیک بزرگ و جذاب در کشور امارات متحده عربی است که انواع کالاها با برندهای مطرح جهانی را میتوان در آن پیدا کرد. در این مرکز خرید شما با هر بودجهای میتوانید خرید کنید و نگرانی از بابت خرید و هزینههای خود نداشته باشید. این مرکز خرید به دلیل موقعیت جغرافیایی خود دسترسی بسیار راحتی به دیگر نقاط شهر دارد. این موضوع باعث میشود تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن به آن مراجعه کنید.
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر