مرکز خرید متروسیتی فروم

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1401/10/24
بازدید: 823
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

مرکز خرید متروسیتی فروم به عنوان یکی از جدیدترین مراکز خرید شهر باتومی به حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. سالانه تعداد بسیار زیادی از مسافران و گردشگران برای خرید به این مرکز خرید معتبر مراجعه می‌کنند. در واقع یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث معروفیت و محبوبیت مرکز خرید متروسیتی فروم می‌شود، وسعت بزرگ و همچنین تنوع محصولات و غرفه‌ها و اجناس موجود در این مرکز خرید است. به طور کلی می‌توان گفت مساحت مرکز خرید متروسیتی فروم ۱۶ هزار متر مربع است که در دو طبقه بنا شده و صد‌ها برند معروف و معتبر در آن مشغول فعالیت هستند. برای ساخت مرکز خرید متروسیتی فروم با توجه به مساحت و امکانات تعبیه شده در آن هزینه‌ای برابر با ۱۰۰ میلیون دلار شده است.

مرکز خرید متروسیتی

آشنایی با مرکز خرید متروسیتی فروم

مرکز خرید متروسیتی فروم در نزدیکی فواره آبی موزیکال معروف و در مجاورت یکی از بلوار‌های مشهور شهر باتومی قرار دارد این مرکز خرید در سال ۲۰۱۸ بازگشایی شد و امکاناتی مانند پارکینگ و زمین بازی برای کودکان در آن تعبیه گشت. برند‌های بسیار مختلفی مانند ال سی وایکیکی و رونیکا و همچنین چندین فروشگاه لوازم خانگی ترکیه در این مرکز خرید در حال فعالیت هستند. در حال حاضر یکی از به روزترین مراکز خریدی که در شهر باتومی قرار دارد همین مرکز خرید متروسیتی فروم است.

سفری ارزان به کشوری اروپایی

چه کالا‌هایی را می‌توان از مرکز خرید متروسیتی فروم خرید؟

در مرکز خرید متروسیتی فروم انواع محصولات مانند موبایل و لوازم خانگی صوتی و تصویری و همچنین لباس‌های زنانه و مردانه و بچگانه را می‌توان خریداری کرد. در واقع در طبقه اول مرکز خرید متروسیتی فرم باتومی فروشگاه‌های موبایل و لوازم خانگی وجود دارد و در طبقه دوم زمین بازی برای کودکان و نوجوانان همچنین فروشگاه‌های دیگری از برند‌های معتبر مانند لوتو و پنتی و همچنین دفاکتو در حال فعالیت هستند. طبقه سوم این مرکز خرید دارای انواع رستوران‌ها و فست فود‌های ترکیه و همچنین کینگ برگر آمریکایی است.

مراکز خرید باتومی - آشنایی با بهترین مراکز خرید و فروشگاه های شهر باتومی

مسیر دسترسی به مرکز خرید متروسیتی فروم

مرکز خرید متروسیتی فروم باتومی در امتداد بلوار ساحلی باتومی و در مجاورت هتل ایفوریا قرار دارد. این مرکز خرید روبروی ساحل قرار گرفته است. در حقیقت برای دسترسی به مرکز خرید متروسیتی فروم می‌توانید به وسیله تاکسی و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی و خطوط ۳ و ده اتوبوس استفاده کنید.

مرکز خرید مترو سیتی فروم

امکانات متروسیتی فروم

این مرکز خرید در دو طبقه در سال ۲۰۱۸ بنا شد و به عنوان یکی از جدیدترین و به روز‌ترین مراکز خرید شهر باتومی به حساب می‌آید. امکانات فراوان و متنوعی در این مرکز خرید وجود دارد و برند‌های بسیار مختلفی مانند پوشاک ترک ال سی وایکیکی و دفاکتو دارای شعبات زیادی در این مرکز خرید هستند. از امکانات مرکز خرید متروسیتی فروم می‌توان به فودکورت و رستوران‌های موجود در این مرکز خرید اشاره کرد که انواع غذا‌های ترکی و فست فود‌های بین‌المللی را طبخ می‌کنند. در این مرکز خرید رستوران‌هایی مانند اوستا دونرچی و همچنین برگر کینگ شعبه دارند.

متروسیتی فروم

کلام پایانی

یکی از بهترین و همچنین مشهور‌ترین مراکز خریدی که در شهر باتومی در حال فعالیت و ارائه خدمت به مسافران و گردشگران است مرکز خرید متروسیتی فرم نام دارد. این مرکز خرید در فاصله بسیار کمی از مرکز شهر باتومی و در مجاورت هتل یوفوریا قرار دارد که دارای دسترسی بسیار راحتی بوده و به همین دلیل گردشگران زیادی اقدام به خرید از این مرکز خرید می‌نمایند. برند‌های بسیار معتبر و شناخته شده‌ای نظیر ال سی وایکیکی و همچنین فلو و کلینزو دارای شعبات زیادی در این مرکز خرید هستند.
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر