رستوران گردان برج میلاد

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1403/01/04
بازدید: 251884
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

رستوران گردان برج میلاد یکی از بهترین رستوران‌های تهران است که در ارتفاع 276 متری از سطح زمین قرار دارد. این رستوران با فضایی شیک و مدرن، چشم‌اندازی پانورامیک از شهر تهران را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. فضای داخلی رستوران با مبلمان راحتی و طراحی زیبا، فضایی دلنشین برای صرف غذا ایجاد کرده است. کف و سقف رستوران با نقش برجسته‌هایی از شاهنامه تزئین شده‌اند که زیبایی خاصی به فضای رستوران بخشیده‌اند. رستوران گردان برج میلاد منویی متنوع از غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی را ارائه می‌دهد. غذاهای این رستوران با مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می‌شوند و طعمی بی‌نظیر دارند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد رستوران گردان برج میلاد، چرخش آرام آن است. با چرخش رستوران، می‌توانید در مدت زمان یک ساعت، از تمام نقاط شهر تهران دیدن کنید. این تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای مهمانان رستوران خواهد بود. علاوه بر این، رستوران گردان برج میلاد موسیقی زنده نیز اجرا می‌کند که فضایی رمانتیک و دلنشین را برای مهمانان ایجاد می‌کند. رستوران برج میلاد یکی از گزینه‌های عالی برای افرادی است که به دنبال تجربه‌ای متفاوت از غذا و چشم‌انداز هستند. این رستوران برای قرارهای عاشقانه، کاری و مناسبت‌های خاص گزینه‌ای ایده‌آل است.

رستوران گردان برج میلاد کجاست؟

رستوران گردان برج میلاد در ضلع غربی برج میلاد، جنب مهمانسرای برج واقع شده است. این رستوران در طبقه ششم برج میلاد قرار دارد و در ارتفاع 276 متری از سطح زمین قرار گرفته است. برای دسترسی به رستوران گردان برج میلاد، می‌توانید از طریق اتوبان حکیم، بعد از اتوبان شهید چمران، تونل اختصاصی برج میلاد را طی کنید. همچنین می‌توانید از طریق مترو، خط 3 مترو، ایستگاه برج میلاد، به این رستوران دسترسی داشته باشید.

  • آدرس دقیق رستوران گردان برج میلاد: تهران، اتوبان حکیم، بعد از اتوبان شهید چمران، تونل اختصاصی برج میلاد، طبقه ششم برج میلاد
  • سایت رسمی رستوران گردان برج میلاد: https://miladtower.tehran.ir
  • پیج رستوران گردان برج میلاد: tehran360restaurant@

رستوران گردان برج میلاد عکسها
رستوران گردان برج میلاد عکس
تصاویر رستوران گردان برج میلاد
تصویر رستوران گردان برج میلاد

قیمت بلیط برج میلاد - شما میتوانید برای دیدن قیمت بلیط برج میلاد تهران روی لینک کلیک کنید.

منوی رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد با بوفه صبحانه متنوع خود، گزینه‌ای عالی برای شروع یک روز پرانرژی است. این بوفه صبحانه شامل انواع خوراکی‌های خوشمزه، مقوی و پرنشاط است که می‌تواند تمام نیازهای شما را برای شروع یک روز پرنشاط برآورده کند. در وعده ناهار تنوع غذایی بیشتر شده و مشتریان می توانند با پرداخت ورودی بوفه ناهار از انواع غذاهای ایرانی شامل انواع خوراک ها، غذاهای برنجی، خورشت ها و در کنار آن ها از تمامی غذاهای فرنگی مانند پیتزاهای ایتالیایی، انواع پاستا، انواع استیک و غیره برخوردار شوند. طبق نظر افرادی که قبلا غذاهای رستوران گردان برج میلاد را میل کرده اند، کیفیت غذاها بی نظیر بوده و ظاهری شکیل هم دارند. لازم به ذکر است وعده ناهار در رستوران گردون برج میلاد همه روزه از ساعت 12:30 الی 16:00 سرو می شود. شاید جالب باشد بدانید منوی غذایی برج میلاد به 4 دسته کلی شامل بشقاب ایرانی، بشقاب پرندگان، بشقاب استیک و بشقاب دریایی تقسیم می شود.

منوی شام هم تا حدودی همانند منوی ناهار بوده و مشتریان هم می بایست هزینه ای را جهت ورودی بوفه شام رستوران پرداخت کنند. برای وعده شام در کنار غذاهای ایرانی که عمدتاً به صورت خوراک سرو می شوند و بشقاب های استیک و غیره، انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزاها، سالادها و پاستاها نیز سرو می شود. لازم به ذکر است وعده شام نیز از ساعت 20:00 الی 24:00 سرو می شود.

به طور کلی غذاها و دسرهای زیر در رستوران گردون برج میلاد سر می‌شود:

منوی رستوران گردان برج میلاد

بهترین رستوران های تهران - لیستی از معروف ترین رستوران های تهران در این لینک وجود دارد. 

نحوه رزرو رستوران گردان برج میلاد

اگر قصد دارید از غذاهای بی نظیر رستوران گردان تهران میل کنید، می بایست حداقل 48 ساعت قبل نسبت به رزرو اقدام کنید چرا که به دلیل محبوبیت بالای این رستوران، همواره تمام میزها و صندلی ها از قبل رزرو شده هستند. لازم به ذکر است که بگوییم ظرفیت رستوران 300 نفر می باشد. همچنین اگر قصد دارید از بوفه صبحانه رستوران گردان برج میلاد استفاده کنید، حتماً رزرو خود را قبل از ساعت 10 شب روز قبل انجام دهید.
برای رزرو میز در رستوران گردان برج میلاد را دارید، می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره رزرو میز در رستوران برج میلاد: 02172809

فضای رستوران برج میلاد

سینما برج میلاد - در یکی از سالن های سینما برج میلاد، فیلم های سه بعدی و در سالن دیگر، فیلم های 7 بعدی پخش می شود. 

قیمت ورودی رستوران گردان برج میلاد 1401

قیمت ورودی رستوران گردان برج میلاد به شرح زیر است:

  • ناهار: 150,000 تومان
  • شام: 450,000 تومان
  • صبحانه: 98,000تومان

این قیمت‌ها برای یک نفر و شامل ورودی و استفاده از بوفه غذا است.

ساعت کاری رستوران گردان برج میلاد

اما می رسیم به سراغ جذاب ترین قسمت رستوران گردون برج میلاد. رستوران برج میلاد سه وعده صبحانه، ناهار و شام را برای مشتریان سرو می کند و برای هر وعده، تنوع بالایی در زمینه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دارد.

  • نهار: همه‌روزه از ساعت 12:30 تا 15
  • شام: همه‌روزه از ساعت 20 تا 22:30
  • صبحانه: روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 7:30 تا 10:30

قیمت ورودی رستوران گردان برج میلاد

ارتفاع برج میلاد - شما عزیزان میتوانید برای دیدن اطلاعات کامل برج میلاد بر روی لینک کلیک کنید. 

نکاتی در رابطه با رستوران گردان برج میلاد

  • وعده صبحانه فقط در روزهای پنج شنبه و جمعه سرو می شود آن هم در ساعات 7:30 الی 10:30.
  • روزهای سه شنبه، مختص بانوان است چرا که تمامی پرسنل رستوران گردان خانم بوده و ورود آقایان در روزهای سه شنبه ممنوع می باشد.
  • به غیر از غذاهای اصلی ایرانی و فرنگی، انواع سالادهای ایرانی و فرنگی، دسرهای مختلف مانند تیرامسو، ژله، موس شکلات وانواع چاشنی ها مانند ماست موسیر، ماست و خیار و غیره نیز به صورت میز اردو در کنار بوفه رستوران قرار داده شده و هیچ محدودیتی بابت استفاده از آن ها وجود ندارد.
  • به دلیل شلوغ بودن و صحبت کردن مشتریان با صدای بلند، محیط رستوران هیچگاه آرام نیست اما در ساعات پایانی روز یا اوایل صبح، می توان آرامش قابل توجهی را در محیط رستوران مشاهده کرد.
  • مشتریان در تمام نقاط رستوران به اینترنت پرسرعت بی سیم که به صورت رایگان ارائه می شود نیز دسترسی دارند.
  • پیش‌تر گفتیم که این رستوران می تواند یکی از منحصر به فردترین و بهترین انتخاب ها برای برگزاری جشن ها باشد. لذا در صورتی که قصد دارید جشن های تولد خود را در رستوران گردون برج میلاد برگزار کنید می بایست ابتدا هماهنگ کرده و در صورتی که قصد داشته باشید تزئینات و دکوراسیون تولد توسط رستوران انجام شود، باید هزینه جداگانه برای آن پرداخت نمایید. 
  • همانطور که می دانیم، جهت ورود به رستوران گردان برج میلاد برای هر وعده صبحانه، ناهار و شام می بایست هزینه قابل توجه و گرانی را بابت ورودی پرداخت نمود اما سامانه های مختلفی هستند که کوپن های تخفیف ارائه داده و می توان به هزینه کمتری بلیط ورودی رستوران گردان را تهیه نمود. هرچند بازهم با ارائه تخفیف، قیمت بالا است اما حداقل یکبار رفتن به رستوران گردان برای میل کردن وعده های صبحانه، ناهار و شام ارزشش را دارد تا غذاهای لذیذی را بر فراز تهران میل کنید.
  • شاید جالب باشد بدانید در گذشته گفته می شد در رستوران گردون برج میلاد، در میان دسرها نوعی بستنی با روکش طلا سرو می شد که برچسب قیمتی 400 هزار تومان داشت. فارغ از گفته هایی بابت مفید بودن بستنی با روکش طلا برای بدن، شهرداری تهران ضمن برخورد با پیمانکار برج بابت سرو همچین بستنی ای، دستور داد تا سرو آن متوقف شود هرچند تعداد زیادی از گردشگران تور تهران شانس میل کردن این بستنی را داشتند.

جالب است بدانید رستوران گردان برج میلاد در تهران از بزرگترین رستوران گردان های دنیا بوده و بزرگترین رستوران گردان در خاورمیانه نیز می باشد.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. حانیه حجتی حانیه حجتی 1402/10/27
    0 نفر پسندیدند
    اگر با شکم گرسنه بری رستوران گردان برج میلاد اونوقت قیمتش شاید به صرفه باشه
  2. مهناز مهناز 1402/10/18
    34 نفر پسندیدند
    به نظرم قیمتش خیلی بیشتر از کیفیتشه ارزش رفتن نداره
  3. Kd Kd 1402/10/13
    31 نفر پسندیدند
    ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ به رستوران رفتم.فضای خیلی معمولی داشت.چون تعدادمون زیاد بود میزها به هم متصل شده بود اونایی که پشت به نما بودند هیچی نمی دیدن.غذا هم واقعا افتضاح بود.فقط به نظرم با پیش غدا و سالاد خوب بود.کیفیت غذای اصلی افتضاح بود.خصوصا فسنجون که گوشت داخلش پیدا نمی کردی.انگار رب انار خالص می خورید.سیب زمینی قیمه سوخته بود.پاستا که اصلا مزه نداشت.اتیکت غذا ها اشتباه نصب شده بود.تا در ظرف رو باز نمی کردی نمی دیدی چی توش هست.فقط جوجه تندوری نسبتا خوب بود که البته یکم خشک بود.باقالی پلو کا باقالی توش نبود فقط شوید داشت.نه ماهیچه دیدم نه گوشت کردن.پیتزا هم کلا زود تمام شد.لازانیا نخورده و همراهانم اونو از بشقابشون کنار گذاشتن.یه لقمه های پیچیده ای بود که ظاهرا خوشمزه بود ولی به ما نرسید.کرم کارامل خیلی خوب بود و طرفدار داشت که زود تمام شد.موسیقی زنده هم پیانو در حد یه آهنگ تولد در ۲ونیم ساعتی که اونجا بودیم.به نظرم غذاهای خیلی از رستوران‌های بیرون دز اینجا بهتر بود.فقط به عشق گردان رفته بودیم که اونم نمی دونم شهر غبار گرفته بود یا شیشه ها کثیف بود
  4. Kd هانیه 1403/01/14
    1 نفر پسندیدند
    خوشبحال ما که نداریم اینجور جاها بریم که بعدش حرص بخوریم پولمون هدر رفت🤪

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 161 کاربر