رستوران ریحون استانبول

زمان مطالعه: 1 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/01
بازدید: 2644
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

استانبول یکی از شهرهای توریستی و شلوغ ترکیه می باشد که در چندین سال اخیر گردشگران زیادی ‏به این مقصد تاریخی و زیبا سفر کرده اند. استانبول علاوه بر مکان های دیدنی و تاریخی که ‏دارد دارای انواع رستوران های سنتی  بین المللی می باشد که توجه ها را به سوی خود جلب کرده اند. در این قسمت قصد داریم شما را ‏با یکی از رستوران های استثنایی این شهر به نام رستوران ریحون استانبول آشنا کنیم، پس در ‏ادامه ما را همراهی کنید تا این رستوران ایرانی را به شما معرفی کنیم‎.‎ رستوران ریحون استانبول، یک رستوران ایرانی می باشد که برای گردشگرانی که به غذاهای اصیل ایرانی علاقه مند هستند بسیار مناسب است. خوب است بدانید دسترسی به ‏رستوران ریحون استانبول بسیار آسان می باشد چرا که این رستوران در نزدیکی خیابان استقلال ‏و میدان معروف تکسیم واقع شده و گردشگران تور استانبول در هر نقطه ای از این شهر که ‏باشند می توانند به سادگی خود را به میدان تکسیم رسانده و به رستوران ریحون استانبول ‏بروند‎.‎

رستوران ریحون استانبول

دکوراسیون رستوران ریحون استانبول

دکوراسیون این رستوران با طراحی ایرانی و عکس هایی از جاذبه های دیدنی ایران، هر ‏گردشگری را به سمت خود جذب می کند. اگر در سفر با تور استانبول احساس غربت و ‏دلتنگی می کنید به رستوران ریحون استانبول بروید و با ورود به این رستوران حس غربت و دوری از ایران ‏را از خود دور کنید تا بتوانید سفر لذت بخشی را تجربه کنید. در رستوران ریحون‎ ‎استانبول‎ ‎می توانید انواع غذاهای ایرانی خوش طعم را سفارش داده و میل ‏کنید، به همه مشتریان این رستوران توصیه می کنیم کباب های ذغالی آن را برای یک بار هم ‏که شده امتحان کنند تا طعمی فراموش نشدنی از رستوران ریحون استانبول را برای خود به یادگار بگذارند. طعم لذیذ و کیفیت بالای غذاهای این رستوران به گونه ای است که ‏اگر یک وعده غذا در آن نوش جان کنید بی شک بار دیگر ودر سفرهای بعدی نیز برای صرف غذا به آن ‏مراجعه می کنید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

دکوراسیون رستوران ریحون استانبول

غذاهای رستوران ریحون استانبول

همان طور که پبش تر اشاره کردیم این رستوران به سبک کاملا ایرانی طراحی شده است و اغلب ‏ایرانیان در طول سفر خود به شهر زیبای استانبول بارها برای خوردن غذا به این رستوران می ‏روند، اما خوب است بدانید که بسیاری از گردشگران سایر کشورها و همچنین مردم محلی ‏استانبول نیز این رستوران را برای صرف غذا انتخاب می کنند چرا که به طور کلی غذاهای ‏ایرانی در میان مردم سایر کشورها بسیار محبوب و دلچسب می باشد. خوب است بدانید تمامی پرسنل و کارکنان رستوران ریحون استانبول ایرانی می باشند و ‏توریست ها می توانند به سادگی با آنان ارتباط برقرار کنند و حتی سوالاتی که مربوط به برخی مکان های این شهر دارند را از آن ها بپرسند.‏‎ رفتار خوب و مناسب کارکنان رستوران سبب محبوبیت آن نزد گردشگران تور استانبول شده است.در طراحی فضای داخلی رستوران از نمادهای ایرانی و صنایع دستی کشورمان نظیر سماور، ‏تابلوهای معرق و غیره استفاده شده و دیدن این اشیاء در یک کشور خارجی احساس بسیار ‏خوش آیندی را به گردشگران تور استانبول القا می کند. 

بهترین رستوران های استانبول - بهترین رستوران ها در استانبول برای صرف غذایی لذیذ

غذاهای رستوران ریحون استانبول 

منو رستوران ریحون استانبول

در منوی رستوران ریحون استانبول انواع غذاهای سنتی ایرانی و کباب دیده می شود و تمامی ‏این غذاها با بالاترین کیفیت طبخ شده و سرو می شود. لازم به ذکر است این رستوران شیک و زیبا دارای ‏قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد و گردشگران تور استانبول می توانند با پرداخت ‏هزینه ای حدود ‏‎20‎‏ تا 50 لیر یک غذای بسیار خوش طعم و با کیفیت را در این ‏رستوران نوش جان کنند. از آن جایی که این رستوران ایرانی می باشد و غذاهای ایرانی کاملا حلال هستند، تمامی مواد اولیه ای که برای طبخ غذاهای رستوران ریحون استانبول به کار می روند حلال ‏می باشند.  مدیریت این رستوران ادعا می کند که کیفیت غذاهای خود را مدیون مواد اولیه تازه، سبک و روش ‏پخت ایرانی و آشپزان ماهر می باشد. 

امکانات رستوران ریحون استانبول

در رستوران ریحون استانبول امکانات بسیاری به گردشگران تور ترکیه و مشتریان ارائه می شود که ‏برخی از این امکانات عبارت اند از: رزرو غذای بیرون بر، پارکینگ اختصاصی، پرسنل حرفه ای و ‏مودب، وای فای رایگان، صندلی کودک، سرویس بهداشتی و غیره‎.‎‏ گردشگران تور استانبول در صورت ضیق وقت می توانند غذای خود را تحویل گرفته و با خود به بیرون ببرند. همچنین به دلیل قرارگیری رستوران ریحون استانبول در مکانی پر رفت و آمد، جای هیچ گونه نگرانی بابت پارک کردن خودرو وجود ندارد چون این رستوران پارکینگی اختصاصی دارد که مشتریان امکان توقف اتومبیل های خود را در آن دارند. اگر به صورت خانوادگی به رستوران ریحون استانبول می روید و کودک به همراه دارید، می توانید از صندلی کودک که در رستوران وجود دارد بهره ببرید تا کودک شما به صورت مستقل بتواند بنشیند. در این رستوران فوق العاده اینترنت رایگان و پر سرعت نیز برای مشتریان و گردشگران تور استانبول در نظر گرفته شده که می توانند تا زمان آماده شدن غذا از آن استفاده کنند.

ساعت کار رستوران ریحون استانبول

اگر قصد سفر با تور استانبول و صرف غذا در این رستوران لوکس را دارید باید توجه داشته ‏باشید که این رستوران تنها وعده های نهار و شام را سرو می کند و ساعت کاری آن از 12 ظهر ‏تا 11 شب می باشد و گردشگران تور استانبول می توانند در این بازه زمانی به رستوران ریحون استانبول مراجعه کرده ‏و از غذاهای لذیذ آن نوش جان کنند.  گارسون های رستوران، غذاهای سفارش داده شده را در ظرف های مخصوص و به مقدار زیاد سرو می کنند تا مشتریان از آن لذت کافی ببرند. به طور کلی این رستوران با توجه به این که کاملا ایرانی می باشد و همچنین غذا های بسیار با ‏کیفیتی را ارائه می کند یکی از بهترین رستوران های استانبول برای گردشگران ایرانی محسوب ‏می شود و پیشنهاد ما به مسافران تور استانبول صرف یک وعده غذایی در این رستوران می ‏باشد. غذاهای متنوعی که در منوی این رستوران منحصر به فرد وجود دارد، با تزئین های بسیار زیبا و دلربایی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این غذاها هر نوع سلیقه ای را در برمی گیرد و تمامی مشتریان راضی از رستوران خارج می شوند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 101 کاربر