رستوران سیلو

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/27
بازدید: 1064
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

دبی، منطقه‌ای جذاب و دیدنی بوده که به سبب وجود جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌های مشهور و... عموم افراد را به سمت خود جذب می‌کند. یکی از سالن‌های غذاخوری در دبی، رستوران سیلو بودکه در مدت کوتاهی شهرت گرفت و می توان گقت یکی از دلایل معروفیت آن به این خاطر است که در بالکنی زیبا و با شکوه قرار دارد. رستوران در فضایی باز با هوایی بی نظیر بوده و به خاطر ارتفاعی که از سطح زمین دارد نمایی بسیار زیبا و رویایی مخصوصا در شب را بوجود آورده که هر فردی را مجذوب خود می کند. شما می‌توانید هنگام اوقات فراغت خود به جهت گذراندن ساعاتی سرشار از لذت و آرامش به رستوران Cielo مراجعه نمایید. یکی از دلایلی که رستوران سیلو را متفاوت کرده دکوراسیون و طراحی داخلی آن بوده که با خلاقیت بی نظیر و طرحی فوق العاده درست شده است، میزها و صندلی های بزرگ و کوچک با شکل های مختلف بالکن را پر کرده اند، این صندلی ها از تشک های نرم و راحتی درست شده اند که همراه با میزهایی کوچک و مدرن هستند. ترکیب رنگی دیزاین داخلی از سفید و آبی بوده که سبب زیبایی دو چندان آن شده است. 

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. معرفی رستوران سیلو دبی

در رستوران سیلو به هنگام تاریکی هوا چراغ هایی که درون زمین، میزها و دیوارها بکار برده اند روشن می شوند که رنگ های آنها قابل تغییراند، این چراغ ها مناسب با فضا و دکور طراحی شده که فضایی آرام، دلنشین و رمانیتک بوجود آورد. منوی غذایی رستوران سیلو تشکیل شده از غذاهای مدیترانه ای، اروپایی، وجترین و دریایی بوده که مناسب با تمام سلیقه و ذاعقه ها می باشد. همچنین کافی شاپی نیز در کنار رستوران قرار دارد که انواع قهوه ها، آبمیوه ها، دسرها و نوشیدنی های بین المللی را سرو می کند. رستوران سیلو دبی در تمام روز های هفته از ساعت 6 عصر الی 2 بامداد بعنوان وعده شام آماده پذیرایی از مشتریان عزیز می باشد.

ارزان ترین تور دبی - تضمین کمترین قیمت بازار + خدمات و آفر ویژه تور دبی در لحظه آخر

معرفی رستوران سیلو دبی

راستش را بخواهید اغلب افراد جذب رستوران‌هایی می‌شوند که خدمه و پرسنل آن‌ها، دارای روابط عمومی بسیار خوبی بوده و با مردم با آرامش برخورد کنند. قطعاً با حضور در این رستوران از رستوران های دبی، به این خواسته خود دستیابی پیدا می‌کنید. همچنین در محیط داخلی می‌توانید از اینترنت رایگان بهره‌مند شده و جهت سرگرمی تا زمان سرو غذا از آن استفاده نمایید. علاوه بر این نکات شما می‌توانید با توجه به ویژگی ظاهری خود، از صندلی‌های کوچک، بزرگ، مخصوص کودک، مخصوص افراد کم و ناتوان نیز بهره‌مند شوید.

مسئله بعدی که بسیار مهم است، جای پارک ماشین شخصی بوده که این رستوران با قرار دادن پارکینگ اختصاصی این دغدغه شما را برطرف کرده است. شما می‌توانید در این رستوران انواع و اقسام غذا‌ها همچون غذا‌های گیاهی، مدیترانه‌ای، اروپایی و... را تجربه کنید. برای مراجعه به این رستوران زیبا شما می‌توانید در ساعات 18:00 الی 2:00 نیمه شب به آنجا رجوع کنید. لازم به ذکر است اگر علاقه به تماشای مناظر را دارید، می‌توانید در صندلی‌های تراس این رستوران اسکان پیدا کرده و از فضای لذت‌بخش مجاور بهره‌مند شوید؛ چرا که صرف غذا در چنین محیطی بسیار خوشایند است. برخی از سالن‌های غذاخوری، امکان پرداخت به شیوه دلخواه و مورد نظر شما را نداشته و همین امر سبب می‌شود اغلب افراد از حضور در چنین رستوران‌هایی دلسرد شوند. اما رستوران سیلو این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با روش‌های پرداختی مانند مستر کارت یا ویزا کارت نیز بتوانید مبلغ مورد نیاز را پرداخت کنید. نکته جالب و اساسی این رستوران این است که هیچ محدودیتی برای افراد کم توان یا ناتوان نداشته و این افراد نیز همانند مردم عادی می‌توانند در این رستوران حضور داشته باشند. از آنجا که این رستوران، دارای محیطی مطلوب و دارای امکانات نسبت به سایر رستوران‌های موجود در منطقه است، قطعاً مراجعه به آنجا خالی از لطف نیست؛ بلکه می‌تواند به عنوان خاطره‌ای خوش در ذهن شما ثبت شود.
آدرس رستوران
Dubai Creek Golf & Yatch Club, Dubai, United Arab Emirates

رستوران سیلو دبی
رستوران سیلو دبی
رستوران سیلو دبی
رستوران سیلو دبی
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 101 کاربر