رستوران شاندیز جردن

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/10
بازدید: 1864
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

رستوران های لوکس و با کیفیت زیادی در تهران وجود دارند که یکی از بهترین های آنها، رستوران بین المللی شاندیز جردن است. کیفیت بالای سرویس دهی، درکنار موقعیت مکانی مناسب این رستوران، موجب شده که شاندیز جردن، یکی از معروف ترین رستوران ها در سطح تهران باشد. اگر از عاشقان غذاهای کبابی و اصیل ایرانی، علی الخصوص شیشلیک هستید و به دنبال رستورانی می گردید که علاوه بر محیط زیبا و لوکس، دارای فضایی آرام و دلپذیر نیز باشد، رستوران بین المللی شاندیز جردن را به شما پیشنهاد می کنیم.

رستوران شانديز جردن

مجموعه رستوران های شاندیز، از رستوران های خوشنام و موفق در تهران است و چندین شعبه مختلف دارد که یکی از آنها واقع در منطقه جردن می باشد. این رستوران بین المللی، جزو بهترین رستوران هایی است که انواع غذاهای گوشتی ایرانی، از جمله شیشلیک، انواع کباب ها، ماهیچه، کتف و گردن را با طعم دلپذیر و متفاوتی به مشتریان داخلی و خارجی خود ارائه می دهد. غذا های این رستوران از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همیشه از بهترین و تازه ترین مواد اولیه برای طبخ غذا ها، استفاده می کنند. رستوران شاندیز، واقع در منطقه جردن، فضای بزرگی دارد که برای برگزاری مهمانی های خانوادگی و جلسات رسمی، محیط مناسبی است. این رستوران، با فضایی شیک و مجلل، گنجایش ۱۵۰ صندلی را در محیط داخلی خود دارد و دارای امکاناتی از جمله پارکینگ اختصاصی، سرویس بهداشتی و اینترنت wifi می باشد.علاوه بر این ها، این رستوران، سرویس بیرون بر نیز، به مشتریان خود ارائه می دهد. رستوران بین المللی شاندیز جردن، اگرچه رستورانی محبوب کباب دوست هاست، اما باقالی پلو با ماهیچه های آن نیز، بسیار معروف است و بسیاری از افراد، تنها برای تهیه این غذا به این رستوران می آیند.

 

رستوران شاندیز جردن

 

منوی شاندیز جردن

غذاهای متنوعی در منوی رستوران شاندیز جردن وجود دارد که می توانید از طعم و مزه متفاوت آن ها لذت ببرید.

  • پیش غذا های این منو، شامل: شامل انواع ماست، مانند ماست چکیده، (ماست موسیر و ماست بورانی). سالاد فصل، خیارشور، سیر ترشی، زیتون پرورده
  • غذاهای اصلی:انواع چلو کباب، (چلو جوجه کباب- چلو فیله مخصوص- چلو برگ) مخصوص،-چلو کباب لقمه.انواع کباب بدون چلو (جوجه کباب- فیله مخصوص- برگ مخصوص- کباب لقمه- کباب شیشلیک )، گردن مخصوص،  کتف مخصوص، ماهیچه مخصوص. نوشیدنی های این منو، دوغ ،آب معدنی، نوشابه و دلستر را شامل می شود.

سالن‌های رستوران شاندیز

این رستوران، دارای دو سالن عمومی و vip است. سالن عمومی، با فضایی باز تر و بزرگتر، مناسب برای صرف غذا به همراه خانواده است اما سالن vip، دارای دکوراسیون شیک و با سبک اروپایی است، که برای ملاقات های رسمی، و جلسات مهم و خاص است. علاوه بر این ها، یک کافی شاپ نیز در فضای رستوران قراردارد که محلی مناسب برای برگزاری تولدها و مهمانی های کوچک است.رستوران شاندیز جردن و سالن vip آن، در تمام روز های هفته پذیرای مشتریان است و ساعت کاری آن، از ساعت ۱۲الی۱۵، و همچنین ۱۹الی۲۳شب می باشد. همین طور، این رستوران در ساعات ۱۲:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به صورت بیرون بر، به مشتریان خود، سرویس می دهد.

سالن vip رستوران شاندیز جردن

سالن الیزه، در این رستوران که سالن Vip رستوران شاندیز است،با طراحی بسیار لوکس و زیبا، دارای یک بهار خواب با دکوراسیون ویژه می باشد.این سالن، از معروف‌ترین سالن‌های vip در کشور است که با تشریفات لاکچری، به عنوان یکی از بهترین سالن‌های خصوصی برای برگزاری مراسم‌های رسمی و خاص شناخته می‌شود. مبلمان، پرده ها و چیدمان این رستوران بسیار خاص و دیدنی است که تجربه ای خاص را برای شما به ارمغان می آورد.در این رستوران، هنگام ورود و حتی پس از آن، میهمانان با استقبال پرسنل حرفه ای و آموزش دیده شده ای مواجه خواهند شد و این حس مهم بودن را در کل زمان سپری کردن در این رستوران احساس می کنند. نکته قابل توجه این است که در این سالن، باید از قبل میز خود را رزرو کنید تا بتوانید از فضای مجلل و غذاهای جذاب این رستوران شیک، لذت ببرید.

 

بهترین رستوران های تهران - لیستی از معروف ترین رستوران های تهران در این لینک وجود دارد. 

 

کافی‌شاپ رستوران شاندیز

در سالن های این رستوران، یک کافی شاپ وجود دارد که محل مناسبی برای برگزاری مراسم های کوچک، تولد ها و قرار های غیر رسمی است.در این کافی شاپ، انواعی از دسر ها، قهوه و نوشیدنی های مختلفی سرو می شوند. همچنین این کافی شاپ، خدماتی از جمله بادکنک آرایی، گل آرایی نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. 

آدرس شاندیز جردن 

آدرس شعبه جردن رستوران های شاندیز، از این قرار است: تهران، بلوار آفریقا، بلوار صبا، پلاک۲۴

شماره تماس شاندیز جردن 

  • تلفن رستوران: ۲۲۰۵۴۸۴۸
  • تلفن فقط برای رزرو سالن وی آی پی:۲۲۰۱۷۷۴
  • برای تحویل سفارشات: ۷۵۳۱۳

سایت شاندیز جردن 

سایت اصلی رستوران شاندیز جردن:
shandizjordan.com

تصاویر رستوران شاندیز جردن

 

عکس رستوران شاندیز جردن

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 101 کاربر