رستوران پایاب کیش

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/05
بازدید: 1362
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

در پی سفر به جزیره زیبای کیش نیاز است که حتما یک رستوران بی‌نظیر را انتخاب کنید تا وعده غذایی عالی را صرف نمایید. یکی از رستوران‌هایی معروف جزیره کیش رستوران پایاب کیش است. این رستوران در کنار غذاهای باکیفیت فضایی متفاوت و دلنشین برای پذیرایی از مهمانان فراهم می‌کند. صرف غذا و استراحت در این مجموعه زیبا خاطره‌ای خوش برای شما به جای می‌گذارد.

رستوران پایاب کیش

معرفی رستوران پایاب کیش

رستوران سنتی پایاب کیش در کنار مجموعه تاریخی و دیدنی پایاب قرار دارد. این رستوران در دو قسمت فضای باز و فضای داخلی و در محیطی آرام طراحی گردیده است. رستوران پایاب، یکی از بهترین رستوران‌های جزیره به حساب می‌آید. در فضای باز و سرسبز این رستوران، تخت‌های سنتی با فرش‌های لاکی رنگ و پشتی‌های راحت با ظرفیت 300 نفر مهمان قرار دارد. مسافران و گردشگران در این مجموعه در کنار صرف غذا از موسیقی زنده نیز لذت می‌برند.

در منوی رستوران پایاب، غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. در بین انواع غذاها، غذاهای اصیل و سنتی ایرانی در این رستوران با بهترین کیفیت ارائه خواهد شد. تمامی غذاها از مواد اولیه باکیفیت و توسط سرآشپزان حرفه‌ای مجموعه طبخ می‌شود. کیفیت غذاهای اصیل و سنتی در رستوران پایاب سبب محبوبیت بیشتر مجموعه شده است.

علاقه‌مندان به غذاهای فرنگی نیز در این رستوران می‌توانند در کنار یک فضای دلنشین، از منوی غذاهای فرنگی لذت ببرند. امکانات رستوران پایاب علاوه‌بر فضای باز و موسیقی زنده، شامل اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، زمین بازی برای کودکان، سرو صبحانه و... می‌شود.

قیمت تور کیش - تضمین کمترین قیمت پکیج های کیش در بازار را از لحظه آخر بخواهید

فضای داخلی رستوران پایاب

در فضای داخلی رستوران، تعدادی میز و صندلی قرار دارد. در صورت عدم تمایل مهمانان به نشستن روی تخت‌های سنتی، در قسمت داخلی رستوران از آنان پذیرایی می‌شود. در رستوران پایاب کیش انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی سرو شده و چایخانه این مجموعه نیز زیبایی خاصی به فضای این رستوران بخشیده است.

محیط داخلی رستوران پایاب

مسیرهای دسترسی به رستوران پایاب کیش

یکی از مهم‌ترین مواردی که در طول یک سفر اهمیت دارد، دسترسی آسان مسافران به مکان مورد نظر است. رستوران پایاب به واسطه همسایگی با جاذبه تاریخی و دیدنی پایاب، همه ساله از سوی گردشگران و مسافران با استقبال فراوانی مواجه می‌گردد. موقعیت مکانی رستوران پایاب به صورتی است که از مرکز شهر به راحتی به آن دسترسی پیدا می‌کنید. برای رسیدن به رستوران پایاب، با تاکسی‌های زرد و سفید جزیره به میدان المپیک، بلوار المپیک، مراجعه نمایید. اگر در سفر به جزیره کیش علاقه‌مند به اجاره خودرو باشید، رستوران پایاب با پارکینگ اختصاصی رفاه حال مسافران را فراهم نموده است.

در نزدیکی رستوران پایاب و در مسیر رسیدن به مجموعه تاریخی پایاب درختی با قدمت بالای 2000 سال قرار دارد. این درخت به درخت سبز کیش شناخته می‌شود. محوطه بزرگی در کنار این درخت دیدنی در نظر گرفته شده تا مسافران بایستند و از زیبایی و منظره آن لذت ببرند.

بهترین رستوران های کیش -بهترین رستوران های کیش و تجربه طعم اصیل غذاهای جنوبی + منو + آدرس

مشخصات رستوران پایاب کیش

یکی از ویژگی‌ها و مشخصات رستوران پایاب قرار گرفتن آن در کنار مجموعه تاریخی پایاب است. در سفر به جزیره کیش صرف غذا در این رستوران را از دست ندهید. فضای دلنشین رستوران پایاب، علاوه‌بر رفع خستگی، آرامشی لذت‌بخش برای مسافران به همراه دارد. در فضای باز مجموعه یک چای‌خانه سنتی قرار دارد که با چای تازه دم از مسافران خسته پذیرایی می‌کند و لذت سفر در کنار دوستان و خانواده را دوچندان می‌کنند. رستوران پایاب نه تنها از سوی مسافران مورد استقبال قرار گرفته، بلکه در بین شهروندان کیش نیز طرفداران زیادی دارد.

آدرس رستوران پایاب کیش

میدان المپیک، بلوار المپیک، رستوران پایاب

مشخصات رستوران پایاب کیش

کیش - همه چیز درباره جزیره زیبا و مرجانی کیش !

کلام اخر

لذت‌بخش‌ترین بخش در هر سفر، صرف غذا در یک رستوران آرام، زیبا و دلنشین است. علاوه‌بر فضای رستوران کیفیت غذا نیز بسیار مهم است. رستوران پایاب کیش در کنار فضای سنتی و گرمی که دارد، غذاهایی با کیفیت بالا نیز سرو می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به جزیره کیش حتما" به این رستوران سربزنید و تجربه جدیدی را در خاطر خود ثبت نمایید. می‌توانید بعد از استراحت و صرف غذا، از مجموعه تاریخی پایاب و درخت سبز هم دیدن کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید! جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر