لذتبخش ترین تجربه ها در قایق سواری

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/03
بازدید: 375
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده


اگر از گردشها و تفریحات تکراری خسته شده اید، بهتر است بدنبال حسی متفاوت که در قایق سواری نصیب شما خواهد شد،بروید و آرامشی بی نظیر در کنار مناظر زیبا تجربه ای بی نظیر را برای شما رقم میزند پس با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین های آن ها را مرور کنیم:

خلیج , Ha Long ویتنام

سفری اطراف خلیج ha long، در یک قایق زیبا با کارکنان مهربان و مهمان نواز تجربه ای بی نظیر است. مطمئنا طول اقامت خود را افزایش خواهید کرد. چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد، شامل بازدید از روستاهای شناور محلی، تماشای برنامه های سنتی عروسک ، قایقرانی در اطراف خلیج و می توانید به تنهایی بر روی عرشه نشسته و به دنبال مناظر خیره کننده بگردید. مواد غذایی بطور باورنکردنی ای عالی است و می توانید طیف وسیعی از غذاهای مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید. خلیج ha long جزو میراث یونسکو است و روستاهای شناور محلی از دیگر جذابیت های آن محسوب می شود. یکی از بهترین لحظات قایق سواری زمانی است که در تاریکی شب متوقف می شود و اجازه می دهد تا نگاهی به آسمان پرستاره و درخشش مجذوب کننده ی آن بیندازیم.
قایق سواری در هند
اگر چه بیشتر گردشگران به بازدید از مرداب Alleppey در کرالا در جنوب هند و گردش با خانه های قایقی ساخته شده از نی های بزرگ می پردازند.اما یک گزینه ی به مراتب جذاب تر و ارزان تر هم وجود دارد. دوری از آلودگی صوتی تولید شده از لوکوموتیو خانه های قایقی که در امتداد کانال های بزرگتر حرکت می کنند و گرفتن یک کایاک با یک دهم قیمت برای عبور از میان کانال های کوچکتر، آبراه های ناشناخته، تماشای زنان مسن که مشغول شستشو ساری های رنگارنگ خود در آبراه ها هستند ، کشاورزانی که اردک های خود را به مراتع جدید هدایت می کنند، همه ی اینها حس ماجراجویی شما را دو چندان می کند و فضایی دلنشین برای شما بوجود می آورد.
کشف جزایر در خلیج Phang Nga Bay

خلیج فانگ نا قطعا یکی از خیره کننده ترین مناطق در تایلند است و می توان توسط یک قایق به آسانی صدها جزیره زیبا را کشف کنید. بهتر است در یکی از جزایر بزرگتر بین پوکت و کرابی اقامت داشته باشید و قایقی را خصوصی اجاره کنید تا شما را در طول صخره های سنگ آهک و تالاب های زیبا به سمت سواحلی نفس گیر با آب شفاف پر از ماهی های رنگارنگ هدایت کند. به اندازه کافی جزیره برای صرف یک هفته لذتبخش وجود دارد یا بهشت کوچک رویایی خود را پیدا کنید . بهتر است به جزایر شناخته شده بدلیل وجود ازدحام در بعد از ظهر، نروید .

تجربه ی یک روز فوق العاده در جزیره آنتیگوا کارائیب
آنتیگوا، جزیره ای است با سواحل متعدد که در این دریای بی کران جلوه ای خاص دارد.برای یک سفر هیجان انگیز و کاملا ترسناک سعی کنید با قایقهای موتوری به دور جزیره چرخی بزنید. شما می توانید با شنا کردن و غواصی در ستونهای هرکول و سپس ناهار خوردن در یک ساحل دور به آرامشی فراموش نشدنی برسید. همچنین  اگر سفری به کارخانه کشتی سازی نلسون داشته باشید ، تجربه ای از آنچه ملوانان در زمان قدیم انجام می داده اند،کسب می کنید و ببینید که برج مراقبت با ارتفاعی ۱۵۰ متر بالاتر از دریا چه حسی دارد.
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر