کافه های کیش

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/28
بازدید: 7624
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهر کیش پر از کافه های زیبا و دنج می باشد که ساعاتی شما را به آرامش دعوت می کنند. اگر جزء افرادی هستید که به وقت گذراندن در کافه علاقه دارند می توانید بسیاری از کافی شاپ های کیش را در برنامه سفر خود جای دهید. امروزه یکی از محبوب ترین تفریحاتی که در سراسر دنیا از سنین 16 تا 60 سال رواج دارد کافه گردی می باشد. به این صورت که شما می توانید به همراه دوست یا دوستان خود عصر خود را با نوشیدن یک چای یا قهوه، آبمیوه، کیک، دسر و غیره به اتمام برسانید. در این بخش می خواهیم لیستی از کافی شاپ های کیش را برای شما گردشگران عزیز تور کیش به نمایش بگذاریم.

کافه های کیش

 

تور کیش - تضمین کمترین قیمت موجود در بازار + امکان مقایسه آنلاین قیمت و خدمات معتبرترین آژانس های مسافرتی ایران

کافه تراس

کافه تراس جزء یکی از برترین کافی شاپ های کیش می باشد، که از ساعت 2 ظهر تا 3 بامداد پذیرایی کیشوندان و گردشگران تور کیش است. در این کافه انواع غذا ها از جمله پاستا، لازانیا انواع نوشیدنی های سرد و گرم به بهترین و با کیفیت ترین شکل همراه با قلیان از مشتریان و مهمانان خود پذیرایی می کنند. قیمت های کافه بسیار مناسب و شبیه به دیگر کافه هایی که رفته اید می باشد. همچنین می توانید در این کافه تولد ها و جشن های خاطره سازی با بهترین سرویس ها را تجربه و خاطره ای فراموش نشدنی در کنار خانواده و دوستانتان بسازید. از دیگر امکانات کافه تراس فضایی سر پوشیده می باشد که برای مشتریان در نظر گرفته است که حتی دوستداران فوتبال می توانند زمان بازی به کافه رفته و فوتبال را با شور و هیجان بیشتری تماشا نمایند.

اگر به دنبال مکانی متفاوت برای لحظاتی آرامش و خوردن غذا ها نوشیدنی های دلچسب هستید این کافه بهترین انتخاب می باشد.

 

 

کافه ماکرون کیش

کافه ماکارون کیش ، همانند کافه تراس یکی از بهترین کافی شاپ های کیش به حساب می آید. کافه ماکارون در طبقه ی اول مرکز تجاری کیش قرار دارد که ویژگی های خاصی نظیر اینترنت بدون سیم رایگان، پخش موزیک گاها به صورت زنده، دارای پارکینگ اختصاصی و استفاده از فضای باز رو به روی کافه می باشد. محیط کافه بسیار دل پذیر بوده و با دکوراسیون زیبای قرمز و مشکی رنگ فضای خوبی را برای صرف غذا و استراحت فراهم کرده است. 

کافه ماکارون کیش با منوی کامل اعم از، نوشیدنی های گرم، نوشیدنی های سرد، انواع گلاسه، کیک و دسر، انواع شیک، بستنی، پیش غذا، سالاد ، ساندویچ های سرد و گرم و البته صبحانه که شامل نیمرو، املت، سوسیس تخم مرغ، نون و پنیر مخصوص، تست مخصوص ماکارون و غیره می باشد که همه روزه از ساعت 9 صبح تا 11 شب آماده ی پذیرایی به مسافرین تور کیش می باشند. کافه ماکارون در مرکز خرید دامون کیش، طبقه همکف قرار گرفته است. کافه ماکارون که جزء یکی از زیبا ترین کافی شاپ های کیش به شمار می آید، دارای 12 نفر ظرفیت برای میزبانی شما عزیزان می باشد.

کافه مانلی کیش

کافه مانلی نیز یکی دیگر از زیبا ترین و جالب ترین کافی شاپ های کیش می باشد.

کافه مانلی کیش جزو آن دسته از کافه هایی در جزیره کیش است که دارای منوی رستوران و همچنین دارای فضایی آرام می باشد. اگر به دنبال کافه دنج در کیش هستید کافه مانلی بهترین گزینه می باشد.این کافه به وسیله نماهای چوبی مزین شده و دارای ظرفیت پذیرایی همزمان از 80 نفر می باشد. همچنین علاوه بر فضای داخلی ساختمان بستاک، دارای بالکنی دلنواز بوده که مناسب برای نوشیدن یک فنجان نوشیدنی از جنس آرامش می باشد. گردشگران تور کیش می توانند همه روزه، از ساعات اولیه صبح و به منظور صرف صبحانه، تا شامگاه به این رستوران رفته و از دسر های بی نظیر آن لذت ببرند. در رستوران مانلی کیش علاوه بر خوراکی های خوشمزه و لذیذ، انواع دسر ها و نوشیدنی های دلپذیری هم عرضه می شود که طرفداران فراوانی دارد، البته لازم به ذکر است قیمت این دسرها در مقایسه با دیگر رستوران های کیش مقرون به صرفه می باشد.

 

 

کافه میلاژ کیش

کافه میلاژ کیش شعبه دوم بل برگر (Bell Barger) تهران می باشد و این کافه دنج در جزیره کیش در طبقه همکف مرکز خرید سارینا کیش قرار دارد. فضای دنج و آرام بخش این کافه بهترین جا برای خوردن یک نوشیدنی دلچسب است. این کافه نماینده رسمی قهوه illy در جزیره می باشد، این کافه به دلیل فضای زیبا و مهیجی که داراست جزء یکی از بهترین کافی شاپ های کیش می باشد.

کافه میلاژ همه روزه از هشت صبح تا یک بامداد، در های خود را به روی مشتریان باز نموده و با سرو کردن فست فود های ایرانی و خارجی، در کنار نوشیدنی های متنوع و خاص خود، آماده خوشامد گویی و برطرف کردن نیاز های مخاطبان خود می باشد. این کافه می تواند به صورت همزمان پذیرای بیش از پنجاه نفر باشد و از این حیث، به مکان مناسبی برای برگزاری جشن های دوستانه تبدیل شده است. همچنین یکی از امتیاز های مثبتی که کافه میلاژ را با دیگران متمایز می سازد، این است که به مخاطبان خود امکان رزرو برای مراسم گوناگون را داده و اینترنت بیسیم رایگان را به آن ها ارائه می دهد.

 این کافه که جزء برترین کافی شاپ های کیش می باشد در بلوار خیام، بازار سارینا 1 کیش واقع شده و در طبقه همکف پاساژ جای گرفته است.

بهترین رستوران های کیش -بهترین رستوران های کیش و تجربه طعم اصیل غذاهای جنوبی + منو + آدرس

کافه میتا کیش

کافه میتا نیز جزء یکی از با کیفیت ترین کافی شاپ های کیش می باشد، که هر زمان از سال میزبان گردشگران و همچنین کیشوندان است. پرسنل کافه میتا کیش متشکل از هشت نفر به مدیریت همایون و حمید ابولحسنی می باشند که همه روزه، از ساعات اولیه شروع کار پاساژ با سرو انواع متفاوتی از صبحانه ها و نوشیدنی ها و دسر های گوناگون، تا شامگاه و زمان تعطیلی پاساژ با سرو انواع و اقسام پیش غذا و غذا های فرنگی به همراه دسر های بسیار دلپذیری، از مشتریان خود پذیرایی می نمایند. سطح قیمت های کافه متوسط بوده و دارای کیفیت و مطلوبی می باشد. کافه میتا به دلیل موقعیت مکانی که این کافه دارد تبدیل به یکی از محبوب ترین کافه های جزیره شده که نام آن را علاوه بر ساکنین جزیره، بسیاری از گردشگران تور کیش هم می شناسند. این کافه در مرکز خرید تجاری واقع شده است.

این کافه زیبا به دلیل موقعیت مکانی که داراست تبدیل به یکی از محبوب ترین کافه های جزیره گشته است که نام آن را علاوه بر ساکنین جزیره، بسیاری از گردشگران تور کیش هم می شناسند.

شاید برای گردشگران تور کیش مهم باشد که بدانند سطح قیمت های کافه متوسط بوده و دارای کیفیت و مطلوبی می باشد. شاید جالب باشد که بدانید تمامی فعالیت های کافه میتا کیش، زیر نظر شرکت موسس آن میتا کیش بوده و این شرکت به صورت مستقیم بر روی تمامی فعالیت ها و سرویس خدمات دهی کافه نظارت انجام می دهد.

 

کافه ویونا کیش

ویونا یکی از 100 کافه زنجیره ای ایران است که در تمامی شهرهای بزرگ ایران همچنین در جزیره کیش شعبه دارد. کافه ویونا از بهترین کافه های موجود در جزیره می باشد که با منوی کاملی که دارد باب میل هر رنج سنی است. این کافه از نظر موقعیت قرار گیری درست در مرکز شهر و نزدیکی مرکز خرید کیش واقع شده است که دسترسی به آن سریع و راحت است. معمولا در شعبه های کافه ویونا مبلمان ، میزها و دکوراسیون به یک شکل و رنگ می باشد که توسط طراحان داخلی مجرب طراحی شده است. منوی این کافه شامل بخش های مختلف نوشیدنی های سرد، نوشیدنی های گرم، نوشیدنی های ویژه، انواع کیک های شکلاتی و میوه ای و فست فودهایی نظیر سیب زمینی سرخ کرده، چیپس و پنیر، اسنک، انواع سالاد و غیره می باشد. کافه ویونا کیش جزء یکی از بهترین کافی شاپ های کیش می باشد که درخیابان فردوسی در مرکز خرید کیش شعبه دارد.

به گردشگرانی که با تور کیش سفر می کنند پیشنهاد می شود حتما به این کافه زیبا سری بزنند.

 

کافه ویونا کیش

 

سفر به کیش -  صفر تا صد راهنمای سفر به کیش | هزینه ها+ نکات سفر

کافه بین ‌المللی دامون

در مرکز خرید دامون، فضای بزرگی به کافه اختصاص داده شد. در این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سنتی و بین‌المللی سرو می‌شوند. صندلی‌های این کافه دارای طراحی خاصی بوده که بسیار راحت است. شما می‌توانید بعد از یک خرید طولانی در آنجا استراحت کرده و از نوشیدنی‌های آن نیز لذت ببرید. در کافه دامون قلیان نیز وجود داشته که طبق سفارش مشتری به او تقدیم می‌شود. از دیگر امکانات این کافه می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ و رزرو آنلاین اشاره کرد.

کافه بین المللی دامون و کافه ترنج

کافه ترنج، گران ترین کافه کیش

کافه ترنج دارای طراحی بسیار زیبا و دیدنی بوده که به هتل ترنج تعلق دارد. سرویس‌دهی این کافه بی‌نظیر بوده و طبیعتاً منو‌های آن نیز گران است. فضای زیبا این کافه این امکان را به شما می‌دهد که علاوه ‌بر صرف غذا به گردش در این کافه بپردازید.

کافه زنجیره ‌ای طهرون

کافه طهرون جزء بهترین کافه‌های کیش به شمار می‌رود و دارای دو فضای سر باز و سرپوشیده است. فضای سر باز این کافه رو به دریا بوده که می‌توانید در کنار نوشیدن از فضای آن نیز لذت ببرید. کافه طهرون چند شعبه در تهران و کرج نیز دارد. کیفیت نوشیدنی‌های این کافه بسیار عالی است و منو آن از کافه ترنج ارزان‌تر ولی باز هم به نسبت گران محسوب می‌شود. ولی به دلیل فضای عالی و کیفیت منو آن ارزش امتحان کردن را خواهد داشت.

کافه زنجیره ای طهرون و هتل داریوش

کافه استخر هتل داریوش، کافه ‌ای آبی رنگ

کافه استخر متعلق به هتل داریوش بوده که در محوطه این هتل یک استخر بزرگ قرار دارد و دور تا دور آن را با چیدن میز و صندلی طراحی کرده‌اند‌. نمای این محیط بسیار دلنشین است و بهره‌مندی از خدمات آن فقط به افرادی که در این هتل مستقر هستند اختصاص ندارد. بازتاب نور از آب زلال و آبی رنگ این استخر باعث می‌شود تا محوطه به رنگ آبی زیبا به‌نظر رسد. اگر به‌دنبال فضایی دنج و با منظره‌ای رویایی می‌گردید کافه استخر هتل داریوش گزینه مناسبی خواهد بود.

سواحل کیش - معرفی انواع سواحل کیش؛ از خانوادگی و دورهم نشینی تا انجام تفریحات هیجان انگیز

کافه لاوازا به روزترین کافه کیش

این کافه ظاهری شبیه به بارهای کشورهای اروپایی داشته و طراحی شیک و بسیار مدرنی دارد. یکی از حسن‌های این کافه نزدیکی به مرکز خرید محسوب شده و به همین خاطر همیشه این کافه مملو از جمعیت است. می‌توانید در منو این کافه انواع دمنوش‌ها، دسرها، ساندویچ، کیک و... مشاهده نمایید. به ‌دلیل تنوع در منو کافه لاوازا، قیمت منو ارائه شده نیز گران خواهد بود.

کافه لاوازا و کافه رین

کافه رین، یک کافه ساده در کیش

کافه رین یک کافه کوچک ولی با طراحی زیبایی بوده که در کنار مرکز خرید پردیس کیش قرار دارد. این کافه پاتوق خوبی برای پاساژ گردان این منطقه است. در این کافه اینترنت نیز در طول زمان حاضر شدن سفارشات، رایگان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. منو این کافه به نسبت از سایر کافه‌های کیش ارزان‌تر تعریف شد.

مراکز خرید کیش - بهترین بازارها و مراکز خرید کیش از ارزان ترین تا لوکس ترین

کافه کاکتوس کیش

این کافه فضایی آرام و دنج داشته که در آن گلدان‌هایی از کاکتوس به‌چشم می‌خورد. علت نام‌گذاری این وجود همین گلدان‌ها است. این کافه مساحتی بزرگ داشته که برای برگزاری جشن نیز مناسب خواهد بود. از علت شهرت این کافه می‌توان به قیمت مناسب و کیفیت منو آن اشاره کرد.

 

کافه کاکتوس و کافه فرآتی

کافه فرآتی، کافه ‌ای برای قلیانی‌ ها

کافه فرآتی در کنار ساحل مرجان ساخته شده که فضایی رو باز دارد. این کافه به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است. شما در این کافه می‌توانید در کنار استفاده از امکانات آن، از تماشای فضای اطراف نیز لذت ببرید. پشت بام کافه فرآتی محلی پر طرفدار برای تماشای غروب خورشید به‌ شمار می‌رود، زیرا با غروب خورشید فضایی دلنشین به وجود خواهد آمد. قلیان‌های این کافه حرف اول را می‌زنند و در کنار استفاده از منو آن می‌توانید از قلیان نیز استفاده نمایید.

کافه ایرن، کافه ‌ای ساکت و آرام در کیش

کافه ایرن در بالای پشت‌ بام مجتمع بیست برپا شده که به دو صورت سر باز و سرپوشیده قرار داشته و از محیطی ساکت و آرام برخوردار است. به دلیل همین ویژگی این کافه گزینه مناسبی برای برگزاری جلسات و قرارهای اداری محسوب می‌شود. در کافه ایرن امکان کشیدن قلیان نیز وجود دارد. کیفیتی که منو این رستوران ارائه می‌دهد در میان بیشتر گردشگران شهرتی خاص یافت.

کافه دنج، قدیمی‌ ترین کافه کیش

کافه دنج از قدیمی‌ترین کافه‌های کیش به شمار می‌رود که هنوز مورد توجه گردشگران بسیاری قرار دارد و همیشه مملو از جمعیت است. در این کافه دو فضا وجود داشته که در فضای سر باز آن امکان کشیدن سیگار را فراهم آورده‌اند. این کافه دارای منویی بسیار مناسب بوده که انواع آبمیوه‌های طبیعی، غذاها و نوشیدنی‌های سنتی و انواع دسرهای دیگر را شامل می‌شود. پرسنل آن احساس مسئولیت بسیاری کرده بنابراین می‌توانید از آن‌ها در برگزاری جشن‌ها کمک بگیرید.

کافه دیاکو، شلوغ ‌ترین کافه کیش

کافه دیاکو یکی‌دیگر از کافه‌های شبانه‌روزی بوده که در آن انواع غذا و نوشیدنی‌های ایرانی، فرنگی، فست فود و دریایی سرو می‌شوند. در این کافه موسیقی زنده نیز اجرا شده و باید برای ورود به آن از قبل میز رزرو کرده و هزینه ورودی را پرداخت نمایید. طراحی این کافه لوکس و مدرن است و تمامی سفارشات به زیباترین شیوه سرو خواهند شد.

 

جاهای دیدنی کیش - لیست کامل جاذبه های گردشکری کیش + عکس + قیمت + آدرس

جمع بندی

امروز کافه‌ها نسخه به‌روز شده چای‌خانه‌ها هستند. در مناطقی پر گردشگر مانند کیش تعداد کافه‌ها بسیار زیاد است. این کافه‌ها در نزدیکی سواحل، مراکز خرید، هتل‌ها یا رستوران‌ها بنا شده‌اند تا ارائه خدمات را به گردشگران سریع‌تر نمایند. طبق اطلاعات به‌ دست آمده قیمت منوهای بیشتر کافه‌ها در کیش بسیار بالا هستند. اما به دلیل کیفیت بالای خدماتی که ارائه می‌دهند ارزش امتحان کردن را دارند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 101 کاربر