پارک آبی تفلیس

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1396/03/27
بازدید: 456
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
همانطور که می دانید پارک های آبی یکی از محبوب ترین جاذبه های ‏تفریحی هر شهر محسوب می شوند در شهر تفلیس نیز به منظور جذب ‏گردشگر یک پارک آبی بسیار مجهز تأسیس شده است و ما در این مقاله ‏قصد داریم اطلاعاتی کلی و جامع در رابطه با پارک آبی تفلیس که جینو ‏پارادایس نام دارد در اختیار گردشگران تور تفلیس و همچنین کاربران ‏سایت لحظه آخر قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید تا با پارک آبی ‏تفلیس آشنا شوید. 
پارک آبی تفلیس تنها پارک آبی این شهر می باشد و گردشگرانی که با تور ‏تفلیس سفر می کنند برای انجام تفریحات آبی تنها یک گزینه دارند که ‏پارک آبی جینو پارادایس می باشد. 
پارک آبی تفلیس بزرگ و مجهز در منطقه دیدوبه و در نزدیکی دریاچه ‏تفلیس واقع شده است ساخت این مجموعه در سال 2012 آغاز و در سال ‏‏2014 پایان یافته و یکی از بهترین و جدید ترین پارک های آبی کشور ‏گرجستان محسوب می شد. 
خوب است بدانید که طراحی پارک آبی تفلیس به صورت رو باز بوده و در ‏تمامی طول سال آماده ارائه خدمات به گردشگران تور تفلیس و همچنین ‏اهالی این شهر می باشد اما بهترین زمان استفاده از تفریحات آبی این ‏مجموعه برای ایرانیان فصل تابستان است چرا که در سایر مواقع این شهر ‏دارای آب و هوای نسبتاً سردی می باشد. اما جالب است بدانید مردم شهر ‏تفلیس تا زمانی که بارش برف صورت نگیرد از پارک آبی تفلیس استفاده ‏می کنند چرا که بدن آن ها در مقابل سرمای هوا مقاوم می باشد. 
در پارک آبی تفلیس امکانات متعددی به گردشگران تور تفلیس و همچنین ‏بازدیدکنندگان خود ارائه می کند برخی از امکانات موجود در این مجموعه ‏تفریحی بی نظیر عبارتند از رستوران، کافه، سالن برگزاری مراسم، انواع ‏تفریحات آبی، انواع سرسره آبی و غیره. 
خوب است بدانید که پارک آبی تفلیس مساحتی غالب بر 22 هکتار دارد و ‏هزینه ساخت آن حدود 20 میلیون یورو بوده است در این مجموعه حدود ‏‏12 استخر سر پوشیده و رو باز وجود دارد. 
آب های موجود در استخر های این پارک آبی طی 10 مرحله تصویه می ‏شوند و از نظر کیفیت و پاکیزگی مطابق استاندارد های جهانی هستند. 
لازم به ذکر است که این مجموعه تفریحی قسمت های مختلفی دارد که ‏عبارتند از سرسره سورتمه، بخش ساحلی، بخش مخصوص تفریحات ‏هیجانی، بخش ویژه کودکان، پارک داینو، استخر های متعدد، رستوران ‏های مختلف، مرکز ارائه خدمات ماساژ و غیره در ادامه با لحظه آخر همراه ‏باشید تا هر یک از این قسمت ها را به شما معرفی کنیم. 
‏1. سرسره سورتمه (‏Toboggan‏):‏‎ 
سورتمه این پارک آبی مرتفع ترین سرسره موجود در شرق اروپا می باشد. ‏این سورتمه که حدود 30 متر ارتفاع دارد به 6 سرسره مجزا منتهی می شود ‏که هر یک از سرسره ها دارای شکل، طراحی و سرعت مخصوص به خود ‏هستند. 
در داخل سرسره های این بخش نور پردازی و صداپردازی هایی وجود دارد ‏که به هیجان و لذت تفریح در این بخش از پارک آبی اضافه می کند. 
اگر قصد تفریح در پارک آبی تفلیس و استفاده از سرسره سورتمه را دارید ‏خوب است بدانید که دمای آب استخر این بخش حدود 32 درجه سانتی ‏گراد می باشد و همچنین لازم به ذکر است حداکثر سرعتی که گردشگران در ‏این سورتمه تجربه می کنند حدود 60 کیلومتر در ساعت است.  
به طور کلی می توان گفت که سرسره سورتمه محبوب ترین تفریح در این ‏پارک آبی است البته توجه داشته باشید که کودکان زیر 12 سال اجازه ‏استفاده از این سرسره را ندارند. 
‏2. بخش ساحلی: 
شهر تفلیس در نزدیکی دریا قرار ندارد به همین جهت هیچ گونه ساحل ‏طبیعی در آن وجود ندارد اما در پارک آبی تفلیس یک ساحل مصنوعی به ‏منظور ایجاد امکان استفاده از تفریحات ساحلی نظیر قایق سواری، جت ‏اسکی، دوچرخه آبی و غیره ساخته شده است که گردشگران می توانند به ‏تفریح در این بخش بپردازند. همچنین لازم به ذکر است که امکانات لازم ‏برای گرفتن حمام آفتاب نیز در این بخش موجود است. 
‏3. تفریحات هیجانی موجود در پارک آبی: 
انواع ورزش های هیجان انگیز نظیر والیبال ساحلی، بازی های مهیج، ‏چالش های متعدد و غیره از جمله مواردی هستند که در قسمت تفریحات ‏هیجانی پارک آبی تفلیس وجود دارد و گردشگران می توانند به صورت ‏انفرادی یا گروهی توانایی های خود را به چالش کشیده و اوج لذت و ‏هیجان را تجربه کنند. 
‏4. بخش ویژه کودکان: 
پارک آبی تفلیس امکانات ویژه کودکان ارائه می دهد تا گردشگران تور ‏تفلیس بتوانند با خیالی آسوده به همراه کودکان خود در این مجموعه به ‏تفریح و ثبت لحظات خاطره انگیز بپردازند. 
این بخش شامل دو قسمت مختلف می باشد که عبارتند از استخر کودکان ‏و زمین بازی. 
استخر کودکان پارک آبی تفلیس شامل تعدادی سرسره پیچ در پیچ و ‏طولانی، انواع فواره ها و استخر های کم عمق (حداکثر عمق 40 سانتی متر) ‏می باشد لازم به ذکر است دمای آب در استخر های بخش کودکان بین 30 ‏تا 32 درجه سانتی گراد می باشد. 
در زمین بازی کودکان هم تعدادی تاب و سرسره، ترامبولین، زمین بسکتبال ‏و سرسره های بادی وجود دارد که کودکان می توانند از تمامی آن ها ‏استفاده کرده و خاطرات خوشی را رقم بزنند. 
‏5. پارک داینو: 
پارک داینو متفاوت ترین بخش پارک آبی تفلیس می باشد در این بخش ‏گردشگران می توانند در زمان سفر کرده و به میلیون ها سال قبل بروند. 
در این قسمت از پارک آبی جینو پارادایس ماکت هایی از انواع مختلف ‏دایناسور ها وجود دارد که شما را با این موجودات ترسناک آشنا کرده و ‏اطلاعاتی جامع در رابطه با آن ها در اختیارتان قرار می دهد. 
برخی از دایناسور هایی که ماکت آن ها در داینو پارک وجود دارد عبارتند از ‏آنکلیسور، آپاتاسور، کارناتاسور، دیلوفوسور، سه شاخ چهره، یانگچوانوسور، ‏تیرانوسوروس و غیره. 
از دیگر امکانات موجود در این بخش از پارک می توان به یک آبشار ‏مصنوعی، سرسره و یک غار مصنوعی اشاره کرد که تمامی گردشگران از آن ‏ها بازدید می کنند. 
‏6. استخر های پارک آبی تفلیس: 
در این مجموعه تفریحی 7 استخر متفاوت وجود دارد که در ادامه به معرفی ‏هر یک از آن ها می پردازیم: 
استخر موج: 
در این استخر همواره موج های مصنوعی ایجاد می شود که شما می توانید ‏بدنتان را در آب های این استخر رها کرده و اوج لذت و آرامش را در این ‏استخر تجربه کنید. در انتهای این استخر یک دیوار صخره نوردی وجود دارد ‏که گردشگران می توانند از آن بالا ‏ بروند خوب است بدانید دمای آب این ‏استخر حدود 30 درجه سانتی گراد می باشد. لازم به ذکر است که عمق آب ‏در برخی از نقاط این استخر به 2 متر نیز می رسد همچنین حداکثر ارتفاع ‏موج ها حدود 1.8 متر می باشد. 
استخر آرامش: 
شاید در میان تمامی تفریحات هیجان انگیزی که در پارک آبی تفلیس قرار ‏دارد شما بخواهید لحظاتی را در آرامش سپری کنید برای این منظور استخر ‏آرامش در نظر گرفته شده است. در درون این استخر تعدادی صندلی وجود ‏دارد که گردشگران می توانند به دلخواه یکی از آن ها را انتخاب کرده و از ‏ماساژ آبی درون آن ها استفاده کنند. 
با استراحت در این بخش می توانید به آرامش رسیده و خستگی ناشی از ‏ورزش های آبی را به در کنید. 
دمای آب استخر آرامش حدود 30 درجه سانتی گراد می باشد همچنین لازم ‏به ذکر است حداکثر عمق این استخر حدود 1 متر است. 
استخر رودخانه خروشان: 
در این استخر می توانید در مسیری رودخانه ای شکل شنا کرده و اوج لذت ‏را تجربه کنید در این استخر گردش آب مصنوعی ایجاد می شود و علت نام ‏گذاری استخر نیز همین گردش آب می باشد. دمای آب استخر رودخانه ‏خروشان حدود 28 درجه سانتی گراد می باشد و عمق آب نیز حدود 1 متر ‏است. 
استخر المپیک: 
این استخر مناسب علاقمندان شنا می باشد و گردشگران می توانند به این ‏استخر رفته و در آن مشغول شنا کردن شوند. طول این استخر حدود 25 ‏متر می باشد و عمق آن نیز حدود 1 متر و 65 سانتی متر است. 
در این استخر 5 مسیر شنا مجزا وجود دارد و ظرفیت آن حدود 250 نفر می ‏باشد خوب است بدانید که دمای آب استخر المپیک حدود 27 درجه سانتی ‏گراد است. 
استخر های گردابی: 
جریان های آبی که در این استخر ها وجود دارند احساس آرامش و لذت ‏خاصی را به گردشگران تو تفلیس القا می کند. . بسیاری از افرادی که به ‏پارک آبی تفلیس می روند لحظاتی را به تفریخ در این استخر های گردابی ‏اختصاص می دهند.
استخر کشتی دزدان دریایی: 
در این پارک یک کشتی وجود دارد که طبقه اول آن استخر طبقه دوم کافه ‏و طبقه سوم کشتی محیطی برای تماشای کل مجموعه می باشد. 
خوب است بدانید استخر موجود در این کشتی نیز دارای موج های گردابی ‏می باشد همچنین دمای آب آن نیز حدود 36 درجه سانتی گراد می باشد و ‏لازم به ذکر است که عمق آب استخر حدود 1 متر است. 
کافه استخر: 
این استخر ترکیبی از کافه و استخر می باشد که گردشگران می توانند در ‏صندلی های استخر نشسته و نوشیدنی هایی که سفارش داده اند را ‏بنوشند. 
دمای آب این استخر حدود 36 درجه سانتی گراد بوده و عمق آن نیز حدود ‏‏1 متر است. 
‏7. رستوران های پارک آبی جینو پارادایس: 
در پارک آب تفلیس رستوارن های متعددی وجود دارد که همواره آماده ‏خدمت رسانی به گردشگران تور تفلیس و بازدیدکنندگان پارک آبی می ‏باشند و تعداد آن ها به 5 رستوران می رسد. 
مهم ترین رستوران موجود در این پارک آبی تفلیس رستوران تراس ‏‏(‏Restaurant Terrace‏) می باشد همینطور که از نام این رستوران پیدا است ‏در فضایی بالکن مانند قرار دارد و انواع غذا های گرجستانی و بین المللی ‏در منوی آن به چشم می خورد. 
رستوران های دیگری نیز در این پارک آبی وجود دارند که برخی از آن ها ‏عبارتند از: رستوران لاین، فست فود بلک برگر، کافه روباز، کافه لابی. 
‏8. ماساژ در پارک آبی تفلیس: 
در اتاق ماساژ این مجموعه گردشگران می توانند انواع مختلف ماساژ ها را ‏تجربه کرده و به رفع خستگی بپردازند. 
برخی از انواع ماساژ هایی که در اتاق ماساژ پارک آبی تفلیس وجود دارد ‏عبارتند از ماساژ آرامش، ماساژ استرس زدایی، ماساژ لئو لئو، ماساژ بزرگ رز، ‏ماساژ سوئدی، ماساژ گل و غیره. 
گردشگران تور تفلیس باید توجه داشته باشند که هزینه ماساژ در پارک آبی ‏تفلیس به صورت جداگانه و بسته به توع ماساژ درخواستی متفاوت می ‏باشد. 
‏9. سونا و جکوزی پارک آبی تفلیس: 
در این قسمت از مجموعه تفریحی جینو پارادایس انواع مختلفی از اتاق ‏های سونا وجود دارد که گردشگران تور تفلیس با توجه به بسته ای که ‏انتخاب می کنند می توانند از آن ها استفاده کنند  
برخی از قسمت های موجود در این بخش عبارتند از سونای فلاندی، ‏سونای فاکس دن، استخر آب سرد، سونای فروسرخ، سونای گیاهی وی آی ‏پی، سونای بخار شور، سونای رومی، تیپداریوم، تخت طلای الکساندر ‏ماسدون، اتاق تپه یخ و غیره که در ادامه به شرح هر یک از آن ها می ‏پردازیم. 
سونای فلاندی: 
سونای فلاندی یکی از راه های سم زدایی از بدن می باشد، ترکیبی از سونا ‏و آب سرد می تواند انرژی زیادی را به شما بدهد و باعث فعالیت بهتر ‏دستگاه گردش خون بدنتان شده و سوخت ساز آن را افزایش می دهد. 
گردشگران تور تفلیس باید توجه داشته باشند که دمای داخل اتاق سونای ‏فنلاندی حدود 95 درجه سانتی گراد بوده و حدود 50% رطوبت هوا را در ‏این اتاق شاهد هستیم. مدت زمان پیشنهادی از این اتاق 10 الی 20 دقیقه ‏می باشد. 
سونای فاکس دن: 
سونای فاکس دن سونای گیاهی در کنار سونای بخار می باشد و در این ‏اتاق یک جکوزی کوچک به منظور ماساژ پاها وجود دارد. دمای این اتاق ‏حدود 44 درجه سانتی گراد بوده و حدود 100% رطوبت دارد. خوب است ‏بدانید مدت زمان پیش نهادی استفاده از سونای فاکس دن نیز 10 الی 20 ‏دقیقه می باشد. 
استخر آب سرد: 
استفاده از این استخر از نظر پزشکی فواید بسیار زیادی برای بدن ‏گردشگران تور تفلیس خواهد داشت اگر قصد رفتن به پارک آبی تفلیس را ‏دارید استفاده از این اتاق را فراموش نکنید. 
گردشگران باید بدانند که دمای هوای اتاق حدود 42 درجه سانتی گراد و ‏رطوبت آن نیز نزدیک به 100% می باشد. همچنین توجه داشته باشید که ‏مدت زمان پیشنهادی استفاده از این اتاق نیز 10 الی 20 دقیقه می باشد. 
سونای فرو سرخ: 
دیوار های این اتاق از چوب بسیار خاصی ساخته شده است. این چوب ها ‏هنگامی که اتاق گرم می شود مواد زیستی فعال تولید می کند که باعث از ‏بین رفتن باکتری های موجود در بدن گردشگران می شود. از دیگر ویژگی ‏های قابل توجه این اتاق می توان به تأثیر آن در کاهش وزن اشاره کرد.  
خوب است بدانید اگر به مدت 20 الی 25 دقیقه در داخل این اتاق بمانید ‏حدود 12 الی 150 کالری می سوزانید. 
لازم به ذکر است دمای هوای این اتاق حدود 38 درجه سانتی گراد و ‏رطوبت آن نیز بین 40 تا 45 درصد می باشد. 
حداکثر زمانی که گردشگران باید در این اتاق سپری کنند 20 دقیقه است. 
سونای گیاهی وی آی پی: 
در این بخش از عطر و عصاره انواع گیاهان دارویی استفاده می شود که ‏خواص متعددی برای گردشگران دارد برخی از این خواص عبارتند از تسکین ‏درد، ضد عفونی بدن، التیام درد و التهاب و غیره. 
دمای هوای این اتاق بین 45 تا 60 درجه سانتی گراد بوده و رطوبت هوا ‏نیز به 60% می رسد همچنین مدت زمان پیشنهادی برای استفاده از این ‏اتاق 10 الی 25 دقیقه می باشد. 
سونای بخار شور: 
استفاده از سونای بخار شور فواید بسیاری برای گردشگران دارد که برخی از ‏آن ها عبارتند از کارکرد بهتر سینوس ها، کاهش وزن، تصحیح سوخت و ‏ساز بدن، افزایش انعطاف بدن، کاهش درد مفاصل، کاهش خستگی و ‏غیره. 
دمای این اتاق حدود 44 درجه سانتی گراد بوده و رطوبت هوا در آن به ‏‏100% می رسد همچنین لازم به ذکر است که مدت زمان پیشنهادی ‏استفاده از این اتاق حدود 10 تا 20 دقیقه می باشد. 
سونای رومی:‏
این اتاق به سبک سونا های قدیمی طراحی شده و رطوبت بالای این اتاق ‏‏(حدود 100%) منجر به استحکام و در عین حال لطافت پوست گردشگران ‏می شود. همچنین خوب است بدانید دمای اتاق سونای رومی حدود 44 ‏درجه سانتی گراد می باشد و مدت زمان پیشنهادی استفاده از آن 10 الی ‏‏20 دقیقه است. 
تیپداریوم: 
گردشگرانی که ساعت ها از امکانات بخش سونای پارک آبی تفلیس ‏استفاده می کنند می توانند در بخش تیپداریوم به استراحت کردن ‏بپردازند. 
دمای هوای این اتاق بین 28 تا 32 درجه، رطوبت هوا نزدیک به 50% و ‏مدت زمان پیشنهادی برای استراحت در تیپداریوم 10 الی 35 دقیقه می ‏باشد. 
تخت طلایی الکساندر ماسدون: 
شاید برایتان جالب باشد که طلای گرم روند بهبود زخم ها و التهاب های ‏بدن را سرعت می بخشد. در طراحی این بخش از پارک آبی تفلیس از این ‏نکته استفاده شده و یک تخت طلای 24 عیار در آن قرار دارد که گردشگران ‏می توانند بر روی تخت طلا نشسته و از مزایای درمانی آن استفاده کنند. 
دمای اتاق تخت طلایی بین 34 تا 32 درجه متغیر بوده و مدت زمان ‏پیشنهادی استفاده از تخت طلا حدود 2 تا 5 دقیقه است. 
اتاق تپه یخ: 
پس از استفاده از اتاق هایی با دمای گرم تمامی منافذ پوست باز می شوند ‏به همین جهت به گردشگران تور تفلیس توصیه می شود که در انتها از آب ‏سرد برای بسته شدن منافذ و همچنین جوان سازی و شادابی پوست ‏استفاده کنند. 
اتاق تپه یخ به همین منظور در پارک آبی تفلیس ساخته شده است. 
گردشگران باید توجه داشته باشند دمای هوای اتاق تپه یخ حدود 40 درجه ‏سانتی گراد می باشد و مدت زمان پیشنهادی استفاده از تپه یخ 1 الی 2 ‏دقیقه است. 
جکوزی بزرگ: 
در این بخش از پارک آبی تفلیس یک جکوزی نسبتاً بزرگ برای استراحت و ‏تفریح گردشگران در نظر گرفته شده است. دمای اتاق جکوزی بین 34 تا 36 ‏درجه سانتی گراد متغییر بوده و مناسب ترین مدت زمان استفاده از آن 15 ‏تا 25 دقیقه می باشد. 
استخر آب سرد و سونا: 
از دیگر قسمت هایی که در بخش سونا و جکوزی پارک آبی تفلیس قرار ‏دارد می توان به استخر آب سرد اشاره کرد. 
گردشگرانی که قصد استفاده از استخر آب سرد را دارند باید توجه داشته ‏باشند که دمای هوای اتاق استخر سرد بین 8 تا 12 درجه سانتی گراد است. 
حمام طلای کلئوپاترا: 
در پارک آبی تفلیس امکان استفاده از وان طلای 24 عیار و حمامی بسیار ‏مجلل برای گردشگران تور تفلیس فراهم شده است. 
درون وان طلا مخلوطی از انواع نوشیدنی ها نظیر شیر، گریپ فروت، وانیل، ‏نارگیل و غیره وجود دارد که هر یک از آن ها خواصی مجزا برای بدن دارند. 
خوب است بدانید که حمام در وان طلا تمامی سموم بدن را دفع می کند ‏همچنین باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، جوان سازی پوست، ‏بهبود گردش خون، افزایش سوخت و ساز بدن و غیره می شود. 
دمای اتاق حمام طلا بین 33 تا 36 درجه سانتی گراد می باشد و مدت زمان ‏پیشنهادی استفاده از آن 10 تا 25 است. 
سونای بخار: 
استفاده از بخار برای پوست فواید بسیاری دارد و گردشگران تور تفلیس در ‏هنگام مراجعه به پارک آبی تفلیس می توانند از اتاق سونای بخار استفاده ‏کرده و میزان آب و الکترولیت بدن خود را تنظیم نمایند. 
توجه داشته باشید که دمای این اتاق بین 40 تا 44 درجه بوده و مدت ‏زمان پیشنهادی برای استفاده از این اتاق 10 تا 25 دقیقه می باشد. 
کابین سرما: 
سرما درمانی یکی از معروف ترین راه های کاهش وزن می باشد که در ‏پارک آبی تفلیس اتاقی برای سرما درمانی در نظر گرفته شده است. 
در کابین سرما بدن افراد در معرض برف و سرمای شدید قرار گرفته سپس ‏با تغییر دمای ناگهانی کالری زیادی از دست می دهد بدین ترتیب لاغری ‏صورت می گیرد. 
استفاده از کابین سرما علاوه بر کاهش وزن فواید دیگری نیز دارد که برخی ‏از آن ها عبارتند از تحریک قلب، افزایش و بهبود عملکرد سیستم گردش ‏خون، افزایش و اصلاح سوخت و ساز بدن و غیره. 
همچنین لازم به ذکر است سرما درمانی ضد پیری بوده و تأثیر زیادی در ‏شادابی و جوانی پوست دارد. 
مدت زمان پیشنهادی استفاده از کابین سرما بین 10 تا 25 دقیقه است. 
‏10. سالن بدنسازی پارک آبی تفلیس: 
در پارک آبی تفلیس یک سالن بدنسازی بسیار مجهز وجود دارد که ‏گردشگران با پرداخت هزینه ای جداگانه (حدود 12 لاری) می توانند از این ‏سالن استفاده کنند. 
در باشگاه بدنسازی پارک آبی تفلیس دو اتاق پیلاتس، ایروبیک و دستگاه ‏های ورزشی وجود دارد. 
برخی از امکاناتی که در باشگاه بدنسازی پارک آبی تفلیس به مراجعه ‏کنندگان ارائه می شود عبارتند از آینه، ترامبولین، توپ های ورزشی، زیر انداز ‏ها و تمامی وسایل ورزشی مورد نیاز. 
‏11. جینو جونیور پارک آبی تفلیس: 
این بخش به تازگی به پارک آبی تفلیس افزوده شده است و مخصوص ‏برگزاری جشن تولد برای کودکان می باشد که افراد با پرداخت هزینه ‏جداگانه می توانند برای فرزندانشان در این بخش جشن بگیرند. 
‏12. برگزاری مراسم در پارک آبی تفلیس: 
در این مجموعه تفریحی بخش هایی برای برگزاری مراسم جشن عروسی، ‏میهمانی و غیره در نظر گرفته شده است که گردشگران تور تفلیس می ‏توانند با پرداخت هزینه مجزا از این بخش نیز برای برگزاری مراسم استفاده ‏کنند. 
‏13. اقامت در هتل پارک آبی تفلیس: 
در مجموع تفریحی جینو پاردایس یک هتل لوکس و مجهز به نام دینو قرار ‏دارد که گردشگران تور تفلیس در سفر خود به این شهر می توانند در این ‏هتل اقامت کرده و از امکانات متعدد آن استفاده کنند. 
دسترسی به پارک آبی تفلیس: 
این مجموعه تفریحی مجهز در 10 کیلومتری مرکز شهر تفلیس قرار دارد و ‏گردشگرانی که با تور تفلیس سفر کرده و قصد بازدید از پارک آبی تفلیس را ‏دارند می توانند به سادگی و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی خود ‏را به این مجموعه برسانند. 
اگر قصد سفر با تور تفلیس و رفتن به مجموعه تفریحی جینو پارادایس را ‏دارید باید توجه کنید که ساعت کاری این مجموعه 10 صبح تا 8 شب می ‏باشد البته لازم به ذکر است سالن بدنسازی این مجموعه از ساعت 8 صبح ‏آماده پذیرش گردشگران تور تفلیس می باشد. 
امیدواریم این مقاله در سفر با تور تفلیس برایتان مفید واقع شود.
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 101 کاربر