مرتفع ترین هتل لوکس جهان

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1400/06/31
بازدید: 1528
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

هتل برج شانگهای چین بلندترین هتل جهان محسوب می شود که دارای 165 اتاق پنج ستاره لوکس در دومین طبقه و اتاق های متناسب دیگری در سایر طبقات است. این هتل که بلند ترین برج کشور چین هم برشمرده می شود دارای 128 طبقه است. جالب است بدانیم بنای هتل شانگهای چین تنها 196 متر از برج خلیفه فاصله دارد. این هتل نوید اقامتی بی نظیر در قطب فرهنگی و مالی چین را با ترکیبی منحصر به فرد از مهمان نوازی اروپایی، لمس ظروف خاص چینی در کنار اقامت در اتاق ها و سوئیت هایی با ترکیب کلاسیک و مدرن در کنار چشم اندازی زیبا به شما خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل که به تازگی در کتاب رکورد گینس ثبت شده است با سایت لحظه آخر همراه باشید.

 

هتل شانگهای

 

مرتفع ترین هتل لوکس دنیا در برج شانگهای چین

بر طبق اطلاعات برج شانگهای این هتل در دو سبک مختلف معماری چینی جدید و معاصر طراحی شده است که اتاق هایی با معماری جدید دارای جزئیاتی مانند کاغذ دیواری برجسته با الهام از دلتا یانگ تسه، میز چای با لعاب زمرد چینی و تزئیناتی با رنگ طلایی است و هم چنین در این بین اتاق های معاصر دارای طرح های مدرن با رنگ های مینیمالیستی تر هستند. این هتل که در 19 ژوئن افتتاح شد مدعی می باشد که مرتفع ترین هتل جهان است. وجود هفت رستوران مختلف از دیگر دلایلی می باشد که باعث معروف شدن هتل شده است.

هتل برج شانگهای چین به عنوان یک مرکز مالی پر رونق و مقصدی محبوب برای مسافران تجاری و کاوشگران اوقات فراغت تبدیل شده است. گر چه تاسیس این هتل به علت کرونا ویروس با تاخیر مواجهه شد؛ اما ترکیب منحصر به فرد ساختمان ها و معماری هتل در کنار امکانات بی نظیر این هتل سبب شده تا اغلب مردم علاقه مند به اسکان در هتل برج شانگهای چین و بازدید از این شهر باشند چرا که شانگهای برترین جاذبه های تاریخی چین را در خود جای داده است و هم چنین از نظر فرهنگی بسیار متنوع می باشد. اگر ماجراجو هستید و به گردشگری علاقه دارید برج شانگهای چین پیشنهاد ما به شما می باشد چرا که این شهر علاوه بر زیبایی های طبیعی، عاشقانه ها و مجسمه های زیادی از بودا را در خود جای داده است. شما علاوه بر دیدنی های داخل شهر می توانید از گالری های متنوع هتل برج شانگهای چین نیز لذت ببرید. به طور کلی این ناحیه هم برای کودکان و هم برای اشخاصی که به زندگی شبانه علاقه مند هستند بسیار مناسب است. در برج شانگهای می توانید در طولانی ترین تونل های زیر آب قدم بزنید و از اکواریوم اقیانوس شانگهای لذت ببرید. شهر بازی و استفاده از رستوران ها در نیمه شب نیز از دیگر امکاناتی است که با توجه به اطلاعات برج شانگهای در این هتل وجود دارد.

اطلاعات و هزینه لازم برای اسکان در برج شانگهای چین

لوکس ترین هتل جهان واقع در برج شانگهای متشکل شده از 165 اتاق، 34 سوئیت، دارای خدمات استخر و تناسب اندام در طبقات 84 و 85 و خدمات آبگرم در طبقه 98 یکی از زیباترین و بهترین هتل های جهان است که متعلق به هتل های بین المللی جین جیانگ، بزرگترین گروه مهمان نوازی چین، می باشد. بر اساس آخرین گزارشات هزینه یک شب اسکان در اتاق های معمولی این هتل 3088 یوان (حدود 450 دلار) و هزینه یک شب اسکان در مجلل ترین اتاق های این هتل 67000 یوان (حدود 500 الی 600 دلار) است. گر چه شاید به نظر برسد این هزینه بسیار بالا باشد اما به گفته مدیر فروش و بازاریابی این هتل از روز افتتاح هتل شانگهای همواره تعداد زیادی از مردم جهان برای بازدید از این هتل آمادگی خود را اعلام کرده اند چرا که این هتل دارای امکانات متفاوتی است که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

 

محیط هتل

 

امکانات هتل لوکس دنیا در برج شانگهای

با توجه به هزینه اسکان و شهرت هتل لوکس دنیا در برج شانگهای این ناحیه باید دارای امکانات منحصر به فرد و متنوعی باشد که تمامی آن ها به منظور سهولت شما مخاطب سایت لحظه آخر در لیست زیر آورده شده است. برای کسب اطلاعات هر چه بیشتر در مورد مرتفع ترین هتل لوکس جهان جدول زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

  •  هفت رستوران با منو های متنوع و سازگار با ذائقه مهمان
  •  چندین کافی شاپ و بار به همراه تفریح و سرو لذیذ ترین دسر ها و نوشیدنی های بین المللی
  • آبگرم و استخر، فرصتی برای شنا و ریلکسشین
  • دارای لوازم درجه یک، استفاده از بهترین وسایل در چیدمان هتل
  • وان حمام، وجود یک وان زیبا شبیه گل مگنولیا در هر سوئیت
  • سرویس چای و قهوه، وجود چای ساز و قهوه ساز در هر اتاق
  • کلینیک فیزیوتراپی، مکانی برای کاهش دردهای عضلانی

مغازه های لوازم آرایشی، خدمات 24 ساعته، سالن مطالعه، تالار گفتمان، اتاق کنفرانس، اتاق خواب های مجلل، منوی غذایی متنوع و بین المللی و غیره تنها بخشی از خدمات و امکانات و دقیق ترین اطلاعات برج شانگهای چین است. در کنار تمام امکانات فوق شخص مسافر باید بداند که سیگار کشیدن در این هتل ممنوع می باشد و هتل هیچ یک از وسایل شخصی مانند سوهان ناخن، مسواک، تیغ و غیره را در اختیار مسافر قرار نمی دهد. برای کسب هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد هتل برج شانگهای چین می توانید با سایت لحظه آخر در ارتباط باشید.

 

شانگهای

جمع بندی

بسیار خوشحالیم که تا پایان مقاله مرتفع ترین هتل لوکس جهان با ما همراه بودید، در پایان بهتر است بدانیم بازدید و اسکان در این هتل می تواند وابسته به شرایط ارزی و بودجه مالی شخص ارزان و یا گران باشد اما اشخاصی که می خواهند صحنه های مختلف و جذاب مرتفع ترین هتل لوکس جهان را در کنار بازدید از کشور چین مشاهده کنند بهتر است قبل از هر اقدامی در مورد این هتل اطلاعات بیشتری کسب نمایند، مقاله فوق بخشی از اطلاعات اولیه در مورد مرتفع ترین هتل لوکس جهان بود اما برای کسب اطلاعات هر چه بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی با سایت لحظه آخر در ارتباط باشید.

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 102 کاربر