مراکز خرید تهران

زمان مطالعه: 8 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/11
بازدید: 22604
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

پایتخت کشورمان دارای امکانات رفاهی و خدماتی فوق العاده ای است که یکی از این امکانات، مراکز خرید بی شمار آن می باشد. اغلب مراکز خرید و بهترین پاساژهای تهران، در بخش شمال و شمال غرب شهر واقع شده اند. اگر برای شما هم جالبه که بدونید بهترین مراکز خرید تهران کجاست در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا تعدادی از مراکز خرید تهران را به شما معرفی نماییم.

مراکز خرید تهران

1.ایران مال

قطعا نام ایران مال به گوشتان آشنا می باشد. در واقع ایران مال بزرگ ترین مرکز خرید خاورمیانه می باشد که از عظیم ترین پروژه های تجاری دنیا به حساب می آید. این مکان به قدری بزرگ است که برخی از آن به عنوان شهر یاد می کنند. جالب است بدانید که تنها حدود 25 درصد این پروژه مختصِ مرکز خرید می باشد و دیگر بخش های گوناگونی که در آن قرار دارد، ساعات بسیار جذابی را برای شما رقم می زند. مرکز خرید ایران مال دارای 700 واحد تجاری است که در فضایی 300 هزار مترمربعی طراحی شده است؛ البته بسیاری از این واحدها هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده اند. یکی از خصوصیات این مرکز خرید، تمایز بخش های تجاری آن می باشد که مراجعه کنندگان به راحتی می توانند به بخش مورد نظر خود بروند. لازم به ذکر است که بگوییم بزرگترین هایپرمارکت تهران هم در دل این مجموعه تجاری اداری تفریحی قرار دارد که بین ساعات 9 الی 24 می توانید برای خرید به آن مراجعه کنید. همچنین تعداد 200 رستوران و کافی شاپ و 4 فودکورت در ایران مال افتتاح شده است. 

آدرس

اتوبان همت غرب/ اتوبان شهید خرازی/ بعد از خروجی دریاچه چیتگر

تلفن: 2929

ایران مال

2.مرکز خرید سانا

سانا سنتر مرکز خریدی است که ظاهر عجیبی ندارد و طراحی آن ساده می باشد ولی مکان لوکس و مناسبی است که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند در آن خرید نماید. به طور کلی در این مجتمع تجاری اداری، 10500 مترمربع واحد تجاری، 3 هزار مترمربع فودکورت و رستوران و 9400 مترمربع واحد اداری وجود دارد که افراد زیادی در آن ها مشغول به فعالیت هستند. فودکورت این مرکز خرید که در قسمت بام واقع شده، دارای فضایی دنج و دل انگیز است که توجه ها را به خود جلب نموده است. 

آدرس

بلوار اندرزگو/ بین خیابان علوی و کوچه زمانی

مرکز خرید سانا سنتر

3.مرکز خرید سام سنتر

همان گونه که در ابتدا اشاره کردیم، شمال تهران تعداد چشمگیری از مراکز خرید این شهر را در خود جای داده است؛ یکی از این مراکز خرید "سام سنتر" نام دارد. معماری این بنا در نوع خودش بسیار تماشایی است. مرکز خرید سام سنتر ساختمانی 9 طبقه دارد که بخش های گوناگونی در آن طراحی شده است؛ دو طبقه نخست آن مختص فروشگاه ها بوده و 7 طبقه دیگر به پارکینگ اختصاص داده شده است. در این مرکز خرید برندهای مشهوری از قبیل: شوپارد، چروتی، بولگاری و مون بلان وجود دارد. مون بلان برند بسیار معروفی است که در زمینه چرم، عطر و عینک آفتابی فعالیت می کند و نخستین شعبه آن در این پاساژ قرار دارد.

آدرس

الهیه/ ابتدای خیابان فرشته

مرکز خرید سام سنتر

4.بام لند

بام لند را می توان مرکزی تجاری و تفریحی دانست که اوقات فراغت بسیار خوبی را برای شما رغم می زند. بام لند مکانی با معیارهای اروپایی می باشد که برندهای خاص و معروف دنیا در آن شعبه دارند. قدم زدن در میان شعبه های لوکس این مرکز خرید برای هر توریستی که با تور داخلی به تهران سفر می کند، جذاب می باشد. این امکان برای شما وجود دارد که بعد از خرید در کنار آب های آرام دریاچه چیتگر به گشت و گذار بپردازید و مناظر بی بدیل آن را به تماشا بنشینید تا خستگی های حاصل از قدم زدن در فروشگاه ها از تنِ شما به در شود. در این مرکز خرید سرگرمی های دیگری همچون سالن واقعیت مجازی، آمفی تئاتر و پاتیناژ وجود دارد که دقایق خاطره انگیزی را برای شما به ارمغان می آورند. همچنین کافی شاپ و رستوران های این مرکز خرید که نمایی از دریاچه را به نمایش می گذارند، بسیار محبوب هستند.

آدرس

بزرگراه شهید همت/ خروجی بلوار کاشان/ میدان موج/ خیابان موج/ بلوار صدف

بام لند تهران

5.مرکز خرید پالادیوم تهران

پالادیوم یکی از معروف ترین مراکز خرید تهران است که در خیابان فرشته قرار دارد و مراکز خرید معروف سعادت آباد هم نامیده میشود در این پاساژ 150 غرفه وجود دارد که در آن ها می توانید برندهای روزِ دنیا را خریداری کنید. افزون بر این فروشگاه ها، تعداد 25 رستوران، فست فود و کافی شاپ هم در طبقه آخر پالادیوم وجود دارد. سالن ورزشی، استخر، سونا، سالن ماساژ، سالن ورزش های گروهی، سوپرمارکت، خشکشویی، گل فروشی، سالن زیبایی، کلینیک زیبایی، سالن همایش، شهربازی، صرافی، بانک، دندانپزشکی و آژانس هواپیمایی از دیگر امکاناتی است که در این مکان می توانید بهره مند شوید.

مرکر خرید پالادیوم تهران - یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید موجود در پایتخت ایران، مرکز خرید پالادیوم تهران می باشد.

آدرس

خیابان مقدس شمالی/ بعد از میدان الف/ جنب کوچه عروضی

ساعات کار: 9 الی 23

مرکز خرید پالادیوم

6.مرکز خرید کورش

مرکز خرید کوروش با موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد، مورد توجه بسیاری از شهروندان تهرانی قرار گرفته است. تنوع خدماتی که در این مکان عرضه می شود آنچنان گسترده است که به تمامی نیازهای شهروندان و همچنین مسافران، به درستی پاسخ می دهد. یکی از مهم ترین بخش های مرکز خرید کوروش که استقبال بسیار خوبی از آن صورت گرفته، پردیس سینمایی آن است. بخش های مختلف این پاساژ 9 طبقه عبارت اند از:

  • پارکینگ های مجموعه با ظرفیت 1600 خودرو
  • طبقه زیرزمین دوم شامل: گل فروشی، هایپراستار مارکت، کافی شاپ
  • طبقه زیرزمین اول شامل: بورس طلا، سکه و جواهر، کافی شاپ
  • طبقه همکف شامل: بورس طلا، سکه و جواهر
  • طبقه اول شامل: بورس موبایل و اتاق سیگار
  • طبقه دوم شامل: سرزمین بازی، فودکورت، ال سی وایکیکی
  • طبقه سوم شامل: سینما، خانه کودک، فست فود، کافی شاپ
  • طبقه چهارم شامل: سینما (سالن های 1 تا 6)، کافی شاپ و رستوران
  • طبقه پنجم شامل: مدیریت، واحدهای اداری، واحدهای فروش، سالن وی آی پی، کافی شاپ، اتاق سیگار، رستوران، نمازخانه
  • طبقه ششم شامل: سینما (سالن های 7 تا 12)، رستوران
  • بام کوروش شامل: فودکورت

آدرس

بزرگراه ستاری/ تقاطع خیابان پیامبر مرکزی

مرکز خرید کورش در غرب تهران

7.مرکز خرید دنیای نور

این مرکز خرید گسترده در زمینی به مساحت 1791 متر در شرق تهران واقع شده است. این پاساژ 10 طبقه، دارای 280 واحد تجاری می باشد. در این مرکز خرید اقلامی نظیر: پوشاک زنانه، مردانه، لباس کودک و نوزاد، محصولات فرهنگی و هنری، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهر و لوازم آشزخانه عرضه می شود. در این مکان پارکینگ، تالار پذیرایی، لوازم الکترونیکی، کیف و کفش، شهربازی، مرکز نگه داری کودک، فست فود و رستوران هم وجود دارد. خوب است بدانید که دومین شعبه دنیای نور هم در حال ساخت می باشد.

آدرس

بزرگراه رسالت/ بین بزرگراه امام علی و شهید صیاد شیرازی/ نبش خیابان کرد

تلفن: 22337555

مرکز خرید دنیای نور

8.دپارتمان سنتر روشا

این مرکز خرید را از آن جایی که هیچ مرزی بین فروشگاه های آن وجود ندارد، می توان خاص و پیشتاز دانست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید دپارتمان سنتر روشا ساختمانی 17 طبقه دارد که تنها 4 طبقه آن فروشگاه است و 10 طبقه دیگر پارکینگ می باشد. از میان 4 طبقه ای که به غرفه های تجاری اختصاص داده شده، طبقه زیرزمین مختصِ عطر و ادکلن بوده، طبقه همکف به پوشاک و کیف و کفش زنانه اختصاص داشته، طبقه اول مخصوص پوشاک مردانه و بچه گانه بوده و طبقه دوم هم بورس لوازم ورزشی و لباس های ورزشی می باشد. از آن جایی که وجود رستوران و کافی شاپ در تمامی مراکز خرید تهران امری رایج شده، در این مکان هم دیده می شوند.

آدرس

خیابان نیاوران/ تقاطع عمار و فرمانیه

دپارتمان سنتر روشا  کجاست؟

9.مرکز خرید طوبی

مرکز خرید طوبی با داشتن 700 واحد تجاری یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری در غربِ تهران می باشد که در سال 1396 افتتاح گردید. این پاساژ 15 طبقه، در زمینی به مساحت 9 هزار مترمربع در منطقه 22 بنا شده است. هایپرمارکت طوبی با مساحتی در حدود 4 هزار مترمربع در طبقه همکف قرار دارد.

واحدهای تجاری، تالار پذیرایی، رستوران، کارواش با مواد نانو، هایپرمی، شهربازی و واحدهای اداری از بخش های مختلف مرکز خرید طوبی می باشد. پارکینگ طبقاتی این مجتمع گنجایش 2000 خودرو را دارا می باشد. همچنین در اطراف این پاساژ مکان مناسبی جهت پارک کردن اتومبیل وجود دارد. نزدیکی به ایستگاه مترو (چیتگر) از مزایایی است که شهروندان می توانند هنگام رفتن به این مرکز خرید بهره ببرند.

آدرس

اتوبان تهران کرج/ ورودی پارک چیتگر/ بلوار کوهک/ جنب خیابان نسیم 16

مرکز خرید طوبی کجاست؟

10.بازار بزرگ تهران

اصلی ترین و پر رفت و آمدترین بازاری که در شهر تهران وجود دارد "بازار بزرگ تهران" در منطقه 12 می باشد. این بازار دارای معماری و ساختاری پیچیده بوده که اگر برای اولین بار به آن مراجعه کنید، قطعا سردرگم می شوید. در این مکان تمامی اجناس و وسایل موجود، با قیمتی بسیار مناسب تر از سایر مراکز خرید تهران یافت می شود. این مکان علاوه بر این که یک مرکز خرید جامع و کامل به حساب می آید، در عرصه های اجتماعی نیز نقش به سزایی داشته و دارد.

آدرس

بازار 15 خرداد

بازار بزرگ تهران - مهم ترین مرکز خریدی که در پایتخت وجود دارد و آن را قلب اقتصادی ایران می نامند "بازار بزرگ تهران" می باشد.

بازار 15 خرداد

11.مرکز خرید ونک

یکی دیگر از مراکز خرید مشهور تهران "مرکز خرید ونک" نام دارد که در 2 طبقه طراحی شده و 120 واحد دارد. به طور کلی این مرکز خرید برای خانم ها مناسب تر است؛ زیرا تعداد فروشگاه هایی که به عرضه پوشاک و لوازم زنانه اختصاص دارد بیش از فروشگاه هایی است که لباس های مردانه می فروشند. در این پاساژ فضای استراحت و سیستم تهویه مناسب وجود دارد. همچنین پارکینگ اختصاصی نیز دارد.

آدرس

میدان ونک/ خیابان ونک/ 10 متر بالاتر از خیابان کار و تجارت

ساعات کاری: 11 الی 22

مرکز خرید ونک

12.پاساژ میرداماد

این مرکز خرید وسیع در سال 1357 در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع ساخته شده است. در این مکان برندهای معتبری شعبه دارند و کسانی که به دنبال اجناس مارک دار هستند در این مکان می توانند خریدهای باکیفیتی داشته باشند. البته لازم به ذکر است که بگوییم اجناسی با قیمت های مناسب هم در این مکان عرضه می شود تا اقشار مختلف جامعه امکان خرید کردن از آن را داشته باشند. در پاساژ میرداماد تعدادی دستگاه ATM، بخش آتش نشانی، نمازخانه، آسانسور، 6 طبقه پارکینگ اختصاصی و ایستگاه امنیت پلیس هم در نظر گرفته شده است. دسترسی به این مکان از طریق مترو میرداماد بسیار راحت می باشد.

آدرس

بلوار میرداماد/ بعد از میدان مادر/ خیابان رودبار

ساعات کاری: 10 الی 22

پاساژ میرداماد

13.مرکز خرید ارگ تجریش

این مرکز خرید دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است. مساحت کلی مرکز خرید ارگ تجریش که بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته شده، در حدود 75 هزار مترمربع بوده که در این میان 650 مترمربع به فروشگاه ها اختصاص دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فردی که این مجتمع دارد، پوشش ضد حریق آن است که تا 120 دقیقه توانایی مقاومت در آتش را دارا می باشد. در این مکان پردیس سینمایی و شهربازی هم وجود دارد که سبب سرگرمی افراد در سنین مختلف می شود. اصناف گوناگونی نظیر: آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهر، پوشاک، لوازم خانگی و عطر و ادکلن در این مکان فعالیت دارند.

آدرس

میدان تجریش/ خیابان سعدآباد

ساعات کاری: 10 الی 23

تلفن: 22396892

برندهای موجود در مرکز خرید ارگ

14.بازارچه سنتی ستارخان

یکی از مکان های خوبی که می توانید در آن تمامی اجناس مورد نیاز خود را خریداری نمایید، بازارچه سنتی ستارخان است. این بازارچه چند فاز دارد و به طور کلی 289 واحد تجاری در آن مشغول به کار هستند. قیمت اجناس و پوشاک موجود در این بازارچه سنتی مناسب است و اقشار مختلف جامعه می توانند در آن خرید نمایند. افرادی که قصد دارند این مکان را برای خریدهای خود انتخاب نمایند، می توانند ماشین های شخصیشان را در پارکینگ اختصاصی بازارچه پارک نمایند.

آدرس

خیابان ستارخان/ زیر پل یادگار امام

تلفن: 44246970

ساعات کار: 9:30 الی 21  

بازارچه سنتی ستارخان

خیابان ولیعصر - آشنایی با طولانی ترین خیابان خاورمیانه به همراه (عکس + تاریخچه)

15.پاساژ لاله  

پاساژ لاله از مکان های بسیار معروفی است که تهرانیان از سالها پیش، برای خریدهای خود به آن مراجعه می کنند. با وجود قدیمی بودن این مرکز خرید، امکانات بسیار خوبی همچون: فودکورت، رستوران، کافی شاپ و آسانسور در آن وجود دارد که بازدیدکنندگان مورد استفاده قرار می دهند. مرکز خرید لاله هم از مکان هایی است که برای خرید عمده می توانید به آن مراجعه نمایید. قیمت اجناس موجود در این مرکز خرید بسیار مناسب است و این امر دلیلی برای محبوبیت آن می باشد.

آدرس

خیابان فاطمی/ روبروی پارک لاله

ساعات کار: 10 الی 22

پاساژ لاله  

16.مرکز خرید تیراژه

مرکز خرید تیراژه یکی از مراکز خرید غرب تهران است که در 3 طبقه طراحی شده و دارای 3 طبقه پارکینگ در طبقات منفی می باشد. در این مجتمع تجاری اقلام و وسایل گوناگونی عرضه می شود که آن را به مکانی مناسب برای تهیه جهیزیه تبدیل نموده است. به طور کلی 350 واحد تجاری در این مکان فعالیت دارند که برندهای مختلف در آن ها دیده می شود. آخرِ هر فصل، اجناس موجود در این پاساژ حراج می گردد. در طبقه آخر این مرکز خرید شهربازی سرپوشیده ای وجود دارد که توجه بسیاری از خانواده ها را به خود جلب معطوف کرده است. خوب است بدانید که یک نمایشگاه بزرگ و مجلل مبلمان نیز در این مکان دایر شده و بازدیدکنندگان می توانند از این اجناس دیدن کنند.

آدرس

بزرگراه اشرفی اصفهانی/ پایین تر از پل همت

ساعات کاری: 10 الی 24

مرکز خرید تیراژه در غرب تهران

شهر تهران - هر آنچه که باید در مورد شهر تهران بدانید!

17.پاساژ مریم

این مرکز خرید هم همچون سایر مراکز خریدی که در شمال تهران قرار دارد، گران می باشد و شاید بتوان گفت که در مواقعی گران تر از هر جای دیگر است! تنها قشر خاصی از مردم جامعه توانایی خرید کردن در این مکان فوق العاده گران را دارند. قیمت پیراهن مردانه در این مکان از 800 هزار تومان به بالا می باشد و برای خرید کیف و کفش زنانه در حدود 14 میلیون باید هزینه کنید. از برندهای معروفی که در این مکان عرضه می شود می توان به مانگو، شنل، گوچی، پرادا و زارا اشاره کرد. برای رفتن به این مرکز خرید می توانید از متروی صدر بهره ببرید.

آدرس

الهیه/ خیابان فرشته

پاساژ مریم

18.مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید الهیه در ساختمانی 11 طبقه در منطقه جردن قرار دارد که تنها 2 طبقه از آن تجاری می باشد. در این طبقات برندهایی نظیر: پرومد، مونت کارلو، استفانو ریچی، والنتینو، مونت کارلو و غیره عرضه می شود. انواع پوشاک زنانه، مردانه، ساعت، جواهرآلات، کیف و کفش را با کیفیتی مناسب می توانید در این مکان خریداری نمایید. طبقه پنجم این مرکز خرید طبقه رویال آن محسوب می شود که محیطی جذاب دارد. پارکینگ این مجتمع ظرفیت 175 خودرو را دارا می باشد.

آدرس

الهیه/ بلوار آفریقای شمالی/ مقابل خیابان گلنار

مرکز خرید مدرن الهیه

هایپر استار-فروشگاه های زنجیره ای هایپر استار، مجموعه فروشگاه هایی هستند که تبدیل به محبوب ترین مقصد برای تهیه نیازهای اساسی خانوار شده اند. همچنین جالب است بدانید فروشگاه های هایپر استار، هر ساله بیش از 200 میلیون دلار سود را به اماراتی ها می دهد.

19.مرکز خرید مگامال

یکی از بهترین مکان هایی که جهت خرید و تفریح می توانید انتخاب نمایید "مگامال" نام دارد. این مجتمع تجاری در 9 طبقه طراحی شده که علاوه بر فروشگاه های لباس و پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم الکترونیکی، مبلمان، فرش و موکت، هایپرمارکت، صنایع دستی، محصولات فرهنگی، طلا و جواهرات، هایپرمارکت و لوازم خانگی، پردیس سینمایی و شهربازی نیز در خود جای داده است. ایستگاه متروی شهرک اکباتان در جوار این مجتمع تجاری تفریحی قرار دارد، از همین رو بازدیدکنندگان به راحتی می توانند به این مکان مراجعه کنند.

آدرس

بزرگراه شهید ستاری/ شهرک اکباتان/ فاز 2/ میدان شهید صارمی

تلفن: 44630034

وب سایت: www.megamall.ir

مگامال کجاست؟

20.مرکز خرید تندیس

تندیس نام مرکز خریدی در منطقه تجریش است که در آن رقابت خوبی میان برندهای باکیفیت ایرانی و برندهای خارجی وجود دارد. این پاساژ 9 طبقه دارد که 4 طبقه آن تجاری و 5 طبقه از آن اداری می باشد. در طبقات تجاری این مرکز خرید 177 واحد قرار دارد. پیش از تحریم هایی که علیه کشورمان وضع شدند، تندیس مکانی بود که برندهای معتبر خارجی را عرضه می کرد و مورد توجه بسیاری از برندپوشان قرار داشت، اما بعد از تحریم بخش قابل توجهی از این برندها جای خود را به اجناس چینی و ترک دادند. خوب است بدایند که تندیس نخستین مرکز خرید بزرگ شمال تهران بود که بعد از افتتاحش سایر پاساژهای بزرگی که امروزه دیده می شوند، تاسیس شدند.

آدرس

میدان تجریش/ ابتدای خیابان جعفری

تلفن: 22731010

ساعات کار: 10 الی 22

مرکز خرید تندیس

جاهای دیدنی تهران - معرفی محبوب‌ترین و زیباترین مکان‌های دیدنی تهران + ویدئو و آدرس!

21.مرکز خرید الماس ایران

موقعیت مکانی این مرکز خرید لوکس در شمال شرق تهران است. این ساختمان نمایی از سنگ دارد که با نورپردازی های حرفه ای زیبایی های آن دوچندان شده است. در مرکز خرید الماس برندهای شناخته شده ای چون: گپ، آدیداس، منگو، مون بلان، برشکا، بنتون و سیسلی وجود دارد که طرفدارن خاص خودشان را دارند. این پاساژ توسط رستوران ها و کافی شاپ هایی که در اطرافش واقع شده احاطه شده است.

آدرس

بزرگراه امام علی شمال/ بلوار ارتش/ مینی سیتی/ خیابان نیروی زمینی

ساعات کار: 10 الی 23

مرکز خرید الماس ایران

22.بوتیک مال ملل

یکی دیگر از مراکز خرید لوکس تهران "بوتیک مال ملل" می باشد که در 4 طبقه طراحی شده است. این مرکز خرید دارای 50 مغازه بوده که طراحی فوق العاده ی آن ها، چشم ها را به خود خیره می کند. نکته جالبی که در رابطه با این مرکز خرید وجود دارد، رقابت برندهای بسیار خوب ایرانی نظیر "تواضع" و "کیا گالری" با همتایان خارجی می باشد.

آدرس

خیابان فرشته/ نبش خیابان بوسنی هرزگوین

تلفن: 22653265

بوتیک مال ملل

برج میلاد - مرتفع ترین برج ایران، یکی از قدیمی ترین جاذبه های تهران می باشد که شهرت جهانی دارد.

23.مرکز خرید ایران زمین

این مرکز خرید در سال 1370 الی 1375 ساخته شده و به سبب وجود فروشگاه لوازم ورزشی که متعلق به علی دایی می باشد، نزد فوتبال دوستان محبوبیت دارد. مرکز خرید ایران زمین ساختمانی با 9 طبقه می باشد که 3 طبقه آن به واحدهای تجاری اختصاص دارد؛ 2 طبقه از این ساختمان هم مختص پارکینگ خودرو می باشد. از آن جایی که واحدهای تجاری در طبقات همکف، اول و دوم قرار گرفته، ویترین طبقات اول و دوم رو به خیابان است.

آدرس

شهرک غرب/ بلوار خوردین/ خیابان ایران زمین/ روبروی خیابان مهستان

تلفن: 88097773

ساعات کاری: 8:30 الی 13 و 16 الی 23

مرکز خرید ایران زمین

24.مرکز خرید گلستان

میدان صنعت مراکز خرید معروفی دارد که یکی از آن ها گلستان نام دارد. این مرکز خرید روبروی مرکر خرید ایران زمین واقع شده است. مرکز خرید گلستان ساختمانی 3 طبقه با نمایی آجری می باشد که 187 فروشگاه در آن به عرضه اجناسشان می پردازند. از جمله برندهایی که در این مکان برای خریداران وجود دارد عبارت اند از: چنل، بولگاری، اکو، دی اند جی، بوگاتی، جی اف، کت و کارتیه.

آدرس

شهرک غرب/ خیابان ایران زمین/ ابتدای خیابان مهستان

تلفن: 88574751

وب سایت: www.golestancenter.com

ساعات کار: 9 الی 22

مرکز خرید گلستان

25.مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور در سال 1378 در منطقه 2 افتتاح شد و در مدت کمی توانست توجه ها را به سوی خود جلب نماید. 357 فروشگاه تجاری در این ساختمانِ 6 طبقه وجود دارد که به فروش اجناس و لوازم گوناگون می پردازند. اکثر برندهای معتبری که ممکن است به دنبالش باشید، در این مرکز خرید وجود دارد. طبقه ششم این مرکز خرید میزبان رستوران ها و فودکورت های لوکسی است که نمای زیبایی از منطقه را به نمایش گذاشته و می توانید با میل کردن غذا یا نوشیدنی دلخواهتان، لحظات خاطره انگیزی را به ثبت برسانید.

آدرس

شهرک غرب/ میدان صنعت/ ابتدای بلوار فرحزادی

ساعات کار: 10:30 الی 22:30

 

مرکز خرید میلاد نور واقع در شهرک غرب

26.آوا سنتر

آوا سنتر، مرکز خریدی بسیار زیبا و مجلل با معماری خاص و ویژه ای است که همچون نگینی در خیابان اقدسیه تهران می درخشد. این سازه بر اساس مدرن ترین اصول مهندسی دنیا ساخته شده و سرمایه ای چشمگیر برای آن صرف شده است. ساخت این مرکز خرید در زمینی به مساحت 32500 مترمربع، بین سال های 1391 الی 1393 انجام شد. این ساختمان 16 طبقه دارد که 6 طبقه در زیرزمین، 1 طبقه همکف و 10 طبقه بر روی آن می باشد. در طبقات نهم و دهم این مجموعه، رستوران هایی با چشم اندازهای خیره کننده وجود دارد که هر بازدیدکننده ای را مجاب می کند تا دقایقی را در آن ها بگذراند. اگر قصد دارید از این مکان مجلل دیدن کنید، می توانید از ایستگاه مترو نیاوران بهره ببرید.

آدرس

خیابان اقدسیه/ نبش خیابان فیروزبخش

تلفن: 26122426

وب سایت: www.ava-center.com

مترو تهران - آشنایی با خطوط مترو تهران + دانلود جدیدترین نقشه مترو تهران با کیفیت بالا + نقشه (ویژه افراد دارای معلولیت و نابینا)

آوا سنتر

27.مرکز خرید ایرانیان

مرکز خرید ایرانیان مکانی است که در آن برای تمامی رنج های سنی می توانید لباس های خوب و باکیفیتی خریداری کنید. در این پاساژ انواع لباس مجلسی زنانه، کت و شلوار مردانه، لباس های زمستانه، لباس های تابستانه، عینک، کیف، کفش و غیره به فروش می رسد. همچنین انواع برندهای خارجی و داخلی نیز در این مجتمع وجود دارد. در این مکان، برخی مواقع جشنواره هایی با جوایز نفیس برگزار می شود که محبوبیت و مراجعه آن را بیشتر کرده است. این امکان برای تهرانیان وجود دارد که از سایت مرکز خرید ایرانیان که در ادامه به آن اشاره می کنیم، به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند.

آدرس

امام زاده حسن/ خیابان امین الملک/ بازار امام زاده حسن/ نبش خیابان لقمان

تلفن: 66658320

وب سایت: www.iraniansc.ir

ساعات کاری: 10 الی 22

مرکز خرید ایرانیان

لوکس ترین مراکز خرید تهران کدامند؟

در ادامه لیستی از لوکس ترین و لاکچری ترین مراکز خرید تهران را خدمتتان معرفی کرده ایم:

  • مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه
  • مرکز خرید ارگ سنتر
  • مرکز خرید گالریا  ولنجک
  • مرکز خرید میلاد نور
  • مرکز خرید سام سنتر
  • مرکز خرید تندیس
  • مجتمع تجاری کورش
  • مرکز خرید روشا
  • اسکای سنتر لواسان
  • مرکز خرید دنیای  نور
  • مرکز خرید مگا مال
  • مرکز خرید مدرن الهیه
  • مرکز خرید الماس
  • مرکز خرید اطلس  نیاوران
  • مرکز خرید آرن سعادت آباد
  • مرکز خرید ایران مال
  • مرکز خرید تیراژه

لوکس ترین مراکز خرید تهران کدامند؟

سخن آخر

با توجه به مدرن شدن مراکز خرید، این قضیه می تواند نکته مثبتی برای توریست هایی باشد که با تور تهران و یا خارج از ایران قصد سفر به تهران را دارند، زیرا مراکز خرید یکی از هدف های گردشگری هر مسافری است.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. روشا روشا 1402/10/13
    0 نفر پسندیدند
    مراکز خرید تهران واقعا به صرفه نیست خرید ازشون خدایی خیلی گرونن

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 107 کاربر