برترین ایرلاین های سال 2019 از دیدگاه airlineratings

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1398/01/18
بازدید: 165
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
در تاریخ 13 نوامبر سال 2018 مقاله ای در سایت airlineratings.com منتشر شد، که در آن شرکت های هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز، نیوزلند ایر، کوانتس، قطر ایرویز، ویرجین استرالیا، امارات، آل نیپون ایرویز، ای وی اِی ایر، کاتای پاسیفیک و ژاپن ایرلاینز به عنوان برترین ایرلاین های سال 2019 معرفی شده اند
 
 
برترین ایرلاین
 
 
در ادامه این بخش از سایت لحظه آخر قصد داریم به معرفی این ایرلاین ها و همچنین بررسی علت قرار گیری هر یک از آن ها در میان برترین ایرلاین های سال 2019 بپردازیم، بنابراین اگر به کسب اطلاعات در این زمینه علاقمند هستید با ما همراه باشید.
 
 
برترین هواپیماهای دنیا
 
 

سنگاپور ایرلاینز| Singapore Airlines

در میان برترین ایرلاین های سال 2019 از دیدگاه airlineratings، سنگاپور ایرلاینز اولین جایگاه را به خود اختصاص داده و به عنوان برترین شرکت هواپیمایی سال 2019 شناخته می شود، به گفته مدیر ارشد سایت airlineratings علت انتخاب این شرکت به عنوان بهترین ایرلاین در سال 2019، عملکرد بسیار عالی آن در زمینه های مختلف و کسب رتبه بالا در زمینه های مختلف بوده است.
جالب است بدانید که طولانی ترین پرواز جهان توسط سنگاپور ایرلاینز و در مسیر سنگاپور به نیویورک برگزار می شود، یکی از علت های قرار گیری این شرکت هواپیمایی در میان برترین ایرلاین های سال 2019 نیز انجام این پرواز طولانی می باشد.
از دیگر ویژگی های مثبت سنگاپور ایرلاینز می توان به ناوگان جدید و مجهز، امنیت بالای پرواز و ارائه خدمات رفاهی به مسافران اشاره کرد همچنین لازم به ذکر است که این ایرلاین سال گذشته جایزه بهترین پرواز های فرست کلاس را به خود اختصاص داده است.
 
 
برترین هواپیماهای جهان
 
 

نیوزلند ایر | Air New Zealand

دومین شرکت هواپیمایی موجود در لیست برترین ایرلاین های سال 2019 از دیدگاه airlineratings نیوزلند ایر می باشد، این شرکت هواپیمایی در واقع بزرگ ترین ایرلاین کشور نیوزلند است و با عملکرد بسیار خوبی که در صنعت هوایی این کشور دارد توانسته نام خود را در لیست برترین ایرلاین های دنیا ثبت کند، خوب است بدانید که این شرکت هواپیمایی به نسبت سایر رقیبان خود در سطح دنیا، ناوگان کوچکی دارد اما با ارائه خدمات و سرویس های با کیفیت توانسته است به یکی از بهترین ایرلاین های دنیا تبدیل شود.
این شرکت هواپیمایی در طول سال های فعالیت خود افتخارات بسیاری کسب کرده است که یکی از مهم ترین آن ها دریافت جایزه بهترین پرواز های پریمیوم اکونومی می باشد.
 
 
برترین ایرلاین های دنیا
 

 

کوانتس | Qantas

کوانتس یک ایرلاین استرالیایی می باشد که در سال 2019 موفق به کسب جوایز بسیاری شده است و به همین جهت نیز به عنوان یکی از بهترین ایرلاین های دنیا شناخته می شود.
از برجسته ترین ویژگی های مثبت شرکت هواپیمایی کوانتس می توان به ارائه خدمات بسیار با کیفیت، ناوگان هواپیمایی به روز و جدید، فراهم کردن سالن های پرواز بسیار راحت و همچنین به کار گیری مهمانداران حرفه ای و چند ملیتی اشاره کرد. توجه داشته باشید که کوانتس در واقع بزرگ ترین شرکت هواپیمایی کشور استرالیا می باشد و در حال حاضر به بیش از 100 مقصد مختلف پرواز های مسافربری و باربری انجام می دهد.
 
 
ایرلاین های برتر دنیا
 
 

قطر ایرویز | Qatar Airways

می توان گفت که قطر ایرویز یکی از جدید ترین شرکت های هواپیمایی موجود در لیست برترین ایرلاین های سال 2019 می باشد، این شرکت به سبب ارائه امکانات و خدمات بسیار با کیفیت در تمامی پرواز های خود به عنوان چهارمین ایرلاین برتر دنیا در سال 2019 معرفی شده است.
همچنین لازم به ذکر می باشد که این شرکت هواپیمایی جایزه بهترین پرواز های بیزینس کلاس را به خود اختصاص داده است و این امر نیز از دیگر دلایل قرار گیری قطر ایرویز در میان ایرلاین های مطرح و برتر دنیا می باشد.
 
 
هواپیماهای برتر دنیا
 
 

مزایا و معایب سفر با هواپیما - اگر می خواهید از اطلاعات مفیدی در مورد سفر با هواپیما مطلع شوید بر روی لینک کلیک کنید.

ویرجین استرالیا | Virgin Australia

هواپیمایی ویرجین دومین شرکت استرالیایی موجود در لیست برترین ایرلاین های سال 2019 از دیدگاه airlineratings می باشد، این ایرلاین در حال حاضر به بیش از 50 مقصد مختلف در سراسر دنیا پرواز انجام می دهد و علت اصلی انتخاب آن به عنوان یکی از بهترین ایرلاین های دنیا، ارائه خدمات بسیار با کیفیت به مسافران در هنگام پرواز می باشد.
لازم به ذکر است که شرکت هواپیمایی ویرجین استرالیا جایزه ارائه بهترین خدمات به مسافران را نیز دریافت کرده است.
 
 
 
 

امارات | Emirates

شرکت هواپیمایی امارات نیز یکی از بزرگترین و برجسته ترین ایرلاین های حال حاضر دنیا به شمار می آید که خدمات بسیار با کیفیتی را به مسافران و مشتریان خود ارائه می دهد، از دلایل قرارگیری شرکت هواپیمایی امارات در میان برترین ایرلاین های دنیا در سال 2019 می توان به ارائه بهترین خدمات سرگرمی در طول پرواز و انجام پرواز های طولانی مدت اشاره کرد، خوب است بدانید که ایرلاین امارات یکی از پیشگامان در زمینه ارائه خدمات سرگرمی بوده و از اولین شرکت هایی بود که صندلی هواپیماهای خود را به صفحه نمایشگر مجهز کرد.
 
 
 
 

آل نیپون ایرویز | All Nippon Airways

شرکت هواپیمایی آل نیپون ایرویز که بزرگ ترین ایرلاین کشور ژاپن می باشد نیز به عنوان هفتمین ایرلاین برتر دنیا شناخته شده است و به گفته مدیر ارشد سایت airlineratings علت قرار گیری این شرکت در میان ایرلاین های برتر سال 2019، ناوگان بسیار جدید، کابین پیشرفته و توجه به جزئیات در ارائه خدمات رفاهی می باشد.
خوب است بدانید که شرکت آل نیپون ایرویز در حال حاضر به بیش از 80 مقصد مختلف در دنیا پرواز انجام می دهد و از نظر امنیت پرواز نیز یکی از بهترین ایرلاین های دنیا به شمار می آید.
 
 
 

 

ای وی اِی ایر | EVA Air

ای وی اِی ایر یکی از شرکت های هواپیمایی کشور تایوان می باشد که با ارائه پرواز های با کیفیت، دارا بودن ناوگان مجهز و برگزاری پرواز در مسیر های جدید توانسته نام خود را در لیست بهترین ایرلاین های سال 2019 ثبت کند، این ایرلاین با توجه به عملکرد بسیار خوبی که در طول سال های فعالیت خود داشته است، همواره یکی از الگو ها و پیشگامان در میان شرکت های هواپیمایی دنیا به شمار می آید.
 
 
 
 

کاتای پاسیفیک ایرویز | Cathay Pacific Airways

کاتای پاسیفیک ایرویز در طول سال های فعالیت خود جوایز بسیاری دریافت کرده است، به طور مثال در سال های 2013 و 2015 جایزه بهترین پرواز های بیزینس کلاس و در سال 2016 جایزه بهترین پرواز های آسیا را به خود اختصاص داده است، به همین جهت نیز به عنوان یکی از برترین ایرلاین های دنیا شناخته می شود، خوب است بدانید که این شرکت به کشور هنگ کنگ تعلق دارد.
 
 
 
 

ژاپن ایرلاینز | Japan Airlines

ژاپن ایرلاینز نیز یکی از معروف ترین و بزرگ ترین شرکت هواپیمایی کشور ژاپن بوده و نقش بسیار مهمی در صنعت حمل و نقل هوایی این کشور ایفا می کند. خوب است بدانید که ناوگان این شرکت هواپیمایی در حال حاضر حدود 279 هواپیما دارد و این شرکت پرواز های بسیار با کیفیتی را به کمک ناوگان مجهز خود انجام می دهد.
به گفته مدیر ارشد سایت airlineratings این شرکت هواپیمایی، در طول سال های فعالیت خود جوایز متهددی در زمینه های مختلف دریافت کرده است و کارنامه درخشانی دارد.
 
سایت لحظه آخر ارائه دهنده انواع تورهای مسافرتی و گردشگری نظیر تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ارمنستان، تور گرجستان، تور لحظه آخری و دیگر تورهای داخلی و خارجی می باشد، برای اطلاع از قیمت و امکانات این تورها می توانید ببه سایت لحظه آخر مراجعه فرمایید.
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.5 از 5 | از 100 کاربر