19 هتل پرطرفدار سال 2019 از نگاه forbes

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1397/11/06
بازدید: 185
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
پیش از هر چیز باید بدانید که سایت forbes یکی از معتبر ترین و موثق ترین سایت های فعال در زمینه اقتصاد است که همواره گزارش ها و تحلیل هایی در رابطه با موضوعات مختلف منتشر می کند، اکنون زمان آن فرا رسیده است که به موضوع اصلی این نوشته یعنی بررسی 19 هتل پرطرفدار سال 2019 از نگاهforbes ، بپردازیم.
 
1. The Fife Arms:
 
 
 
اولین هتل معرفی شده در سایت فوربس، هتل The Fife Arms واقع در مناطق کوهستانی کشور اسکاتلند می باشد که توسط یک زوج خلاق سوئیسی اداره می شود، The Fife Arms در دسامبر سال 2018 پس از دو سال بازسازی گسترده مجدداً افتتاح گردیده و به سبک داستان های قرن 19 ام میلادی و زمان سلطنت ملکه ویکتوریا طراحی شده است. نکته ای که هتل The Fife Arms را از سایر هتل های دنیا متمایز می کند، مجموعه هنری موجود در آن می باشد، لازم به ذکر است که در این اقامتگاه بیش از 12 هزار اثر هنری از برجسته ترین هنرمندان دنیا نظیر ژانگ انلی و سابود گوپتا نگهداری می شود. طراحی اتاق های این هتل لوکس به گونه ای است که گردشگران با اقامت در آن ها گویی در زمان سفر کرده و به قرن 19 میلادی رفته اند.
 
2. Four Seasons Astir Palace Hotel:
 
 
 
دومین هتل محبوب از نظر سایت فوربس هتلی واقع در اطراف شهر تاریخی آتن می باشد، با دیدن عکس های Four Seasons Astir Palace Hotel ممکن است تصور کنید که این هتل در حال حاضر بهترین اقامتگاه موجود در اروپا است، اما باید بدانید که علت قرار گیری این هتل 5 ستاره در لیست 19 هتل پرطرفدار سال 2019 از نگاه forbes تغییراتی است که مدیریت هتل قصد انجام آن ها در سال جاری را دارد و این تغییرات قرار است که Four Seasons Astir Palace Hotel را به بهترین هتل موجود در شهرهای اروپایی تبدیل کند، البته لازم به ذکر است که این اقامتگاه پیش از انجام تغییرات مذکور نیز از بهترین هتل های آتن به شمار می آید که در منطقه ای ساحلی بسیار زیبا و در فاصله 30 دقیقه ای از مرکز شهر واقع شده است.
 
3. Il Vesconte: 
 
 
 
هتل Il Vesconte واقع در شهر بلستا کشور ایتالیا دارای ساختمانی تاریخی می باشد و از اماکن ارزشمند و گنجینه های نهان ایتالیا به شمار می آید، قدمت بنای هتل به قرن 16 ام میلادی باز می گردد و باید بدانید که در آن زمان اقامتگاهی سلطنتی بوده است، بعد ها یکی از صاحبان این بنا هتلی معمولی را در خانه خانوادگی خود تأسیس کرد اما پس از مدتی با هدف حفظ ارزش تاریخی بنا، هتل را گسترش داده و اقامتگاهی بسیار لوکس و تاریخی را به وجود آورد که در حال حاضر یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین هتل های موجود در کشور ایتالیا محسوب می شود و توانسته است امتیاز 9.6 را در سایت بوکینگ کسب کند.
اقامت در این هتل می تواند یکی از بهترین تجربه های گردشگران علاقمند به اماکن تاریخی می باشد.
 
4. Raffles Singapore: 
 
 
Raffles Singapore یکی از بهترین و محبوب ترین هتل های کشور سنگاپور می باشد که هم اکنون در حال بازسازی است و در اواسط سال 2019 مجدداً راه اندازی خواهد شد و تغییراتی بسیار اساسی در آن صورت گرفته و به سبب همین تغییرات، Raffles Singapore در لیست 19 هتل پرطرفدار سال 2019 از نگاه forbes قرار گرفته است.
لازم به ذکر می باشد که عملیات بازسازی این هتل 5 ستاره از دو سال گذشته یعنی 2017 آغاز شده و از تغییراتی که قرار است در این هتل رخ دهد می توان به تأسیس رستورانی جداگانه با مدیریت سرآشپز های مطرح جهان نظیر آلن دوکاس اشاره کرد.
 
5. Six Senses Shaharut: 
 
 
 
پنجمین هتل معرفی شده در سایت فربس، قرار است که در سال 2019 در کشور اسرائیل افتتاح شود، سبک معماری و ساخت این هتل به گونه ای می باشد که مفاهیم و میراث به جای مانده از کتاب مقدس یهودیان را به نمایش می گذارد و در آن همایش های مذهبی در رابطه با مفاهیم مذکور برگزار خواهد شد، توجه داشته باشید که این هتل در دره arava و در کویر negev قرار دارد و اقامت در دل کویر می تواند تجربه ای بسیار منحصر به فرد و تکرار نشدنی برای مسافران این مجموعه باشد.
 
6. Taj Rishikesh:
 
 
 
در میان 19 هتل پرطرفدار سال 2019 از نگاه forbes هتلی از کشور هند وجود دارد که در شهر مذهبی ریشی کش این کشور واقع شده و آخرین هتلی می باشد که توسط گروه هتل سازی تاج در این منطقه ساخته شده است، باید بدانید که این هتل در سال جاری بازسازی و مجدداً بازگشایی شده و در حال حاضر دارای ساختمانی جدید و نو می باشد.
از دلایل محبوبیت این هتل می توان به امکانات رفاهی متعددی که در اختیار مسافران خود و گردشگران تور هند قرار می دهد و همچنین موقعیت مکانی بسیار مناسب و زیبای آن اشاره کرد.
 
7. Coqui Coqui:
 
 
 
Coqui Coqui در واقع نام یک برند عطر سازی می باشد که متعلق به فردی مکزیکی به نام نیکلاس ملیول (Nicolas Malleville) است، این شخص در اواخر سال 2018 هتلی با همین نام در جزیره بورا بورا واقع در کشور فرانسه تأسیس کرد، وجه تمایز این هتل از سایر هتل های معروف دنیا درختان و گیاهان معطری می باشد که برای خوش بو سازی برخی از بخش های هتل در نظر گرفته شده اند. این گیاهان به صورت مداوم رایحه های دل انگیزی در بخش های مورد نظر پخش می کنند که گردشگران تور فرانسه می توانند با مراجعه به آن بخش ها از استشمام بوی مطبوع لذت ببرند.
 
8. Nukutepipi Island:
 
 
 
 Nukutepipi Island نام جزیره ای خصوصی در منطقه پلی نزی کشور فرانسه می باشد که صاحب آن یک کار آفرین کانادایی است، این شخص در جزیره خود 16 ویلای ساحلی احداث و با این کار امکان اقامت در یک جزیره خصوصی را برای گردشگران فراهم کرده است، هتل Nukutepipi Island در واقع هتلی بی نظیر می باشد که امکانات بسیار ویژه ای نظیر ورزش های آبی و غواصی با نهنگ ها را به مسافران خود عرضه می کند و علت قرار گیری آن در لیست 19 هتل پر طرفدار سال 2019 نیز همین امکانات می باشد.
 
9. Magashi Camp:
 
 
 
این هتل در واقع اقامتگاهی بزرگ در میان یک منطقه محافظت شده بسیار زیبا و مشرف به دریاچه Rwanyakazinga واقع در رواندا می باشد که دارای یک ساحل ، 6 چادر، سالنی مجلل، رستوران و انبار است و اقامت در دل حیات وحش که تجربه ای بسیار متفاوت است را به مسافران خود عرضه می کند.
 
10. Sonop: 
 
 
 
دهمین هتل موجود در این لیست اقامتگاهی بسیار خاص و منحصر به فرد در بیابان های نامیبیا است که دارای 10 آلاچیق بسیار بزرگ می باشد. آلاچیق های این هتل با اشیاء عتیقه زیبا و فرش های رنگارنگ تزئین شده اند و در ساخت آن ها از چوب های گران بها و قیمتی استفاده شده است، در واقع هتل Sonop اقامتی راحت و در عین حال سنتی و محلی را به مسافران خود عرضه می کند و به همین جهت از محبوبیت بسیاری در میان گردشگران تور آفریقا برخوردار است.
 
11. Tuludi:
 
 
 
اگر از علاقمندان به اقامت در دل طبیعت هستید باید بدانید که اقامتگاهی در یکی از کشور های جنوبی آفریقا (Botswana)، به نام هتل Tuludi در تابستان سال 2019 افتتاح خواهد شد، این هتل تنها 7 اقامتگاه دارد و تعداد افرادی که به طور همزمان در آن اقامت می کنند محدود می باشد و در عین حال فضای بسیار زیادی برای این مجموعه در نظر گرفته شده است که گردشگران می توانند از آن استفاده کرده و اقامتی به یاد ماندنی را تجربه نمایند، لازم به ذکر است که هتل مجهز Tuludi در دل حیات وحش قرار دارد و افرادی که در آن اقامت دارند می توانند در طول سفر خود حیوانات مختلفی را از نزدیک ببینند.
 
12. Anantara Maraú Bahia:
 
 
 
شرکت هتل سازی powerhouse تایلند قصد دارد در سال 2019 هتلی در سواحل غربی اقیانوس اطلس تأسیس کند و باید بدانید که این هتل اولین اقامتگاهی می باشد که کمپانی powerhouse در منطقه مذکور خواهد ساخت.
هتل Anantara Maraú Bahia دارای 30 ویلای بسیار مجهز است و جالب ترین ویژگی این مجموعه در واقع موقعیت مکانی آن می باشد، باید بدانید منطقه ای که این هتل در آن قرار دارد یکی از زیبا ترین و بکر ترین سواحل اقیانوس اطلس به شمار می آید.
 
13. Chablé Maroma:
 
 
 
هتل Chablé Maroma، در پاییز سال گذشته در شبه جزیره یاکوتان واقع در کشور مکزیک افتتاح شده است و دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی می باشد، این هتل در میان سواحل شنی سفید و جنگل های گرمسیری قرار دارد و امکانات بسیاری را به مسافران خود عرضه می کند که برخی از آن عبارتند از دوش باران در فضای باز و بسته، استخر های خصوصی، تراس و غیره.
خوب است بدانید که این هتل با مصالح محلی بسیار ارزشمند نظیر چوب جنگل های گرمسیری، سنگ های قیمتی و مرمر ساخته شده است. در این مجموعه اقامتی حدود 70 سوییت وجود دارد و طراحی آن ها به گونه ای است که افراد با اقامت در آن ها می توانند زندگی در دل طبیعت را تجربه کنند.
به طور کلی می توان گفت که این هتل به سبب طراحی بسیار زیبا آن، که تلفیقی از طبیعت و مدرنیته می باشد، در لیست 19 هتل پرطرفدار سال 2019 از نگاه forbes قرار گرفته است.
 
14. Kachi Lodge:
 
 
 
کشور بولیوی واقع در شمال قاره آمریکا به سبب طبیعت بسیار زیبا و حیرت انگیزی که دارد مورد توجه گردشگران سرتاسر دنیا قرار گرفته است، اما با این اوصاف فاقد اقامتگاه یا هتل مناسبی جهت اسکان گردشگران می باشد، به همین دلیل قرار است که در مارس 2019 اردوگاه اقامتی بسیار لوکسی در قالب 6 سازه گنبدی شکل و کاملاً مجهز با هدف فراهم کردن اقامتی دلپذیر برای گردشگران بولوی در این کشور افتتاح شود.
از امکانات موجود در آلاچیق های این هتل بی نظیر و زیبا می توان به استخر اختصاصی و فضای داخلی بسیار شیک اشاره کرد.
 
15. The Hoxton: 
 
 
 
پانزدهمین هتل موجود در میان 19 هتل پرطرفدار سال 2019 از نگاه forbes از شهر شیکاگو واقع در کشور آمریکا می باشد، این هتل توسط کمپانی هتل سازی Travelodge uk در این شهر ساخته شده و مجموعاً دارای 182 اتاق مجهز است. باید بدانید که ساخت این هتل بسیار منحصر به فرد بوده و اتاق های آن دارای سقف های بتنی و پنجره های انباری شکل می باشند.
 
16. Isla Bella Beach Resort: 
 
 
 
در سپتامبر سال 2018 طوفان بسیار ویرانگری به نام ایرما در آمریکا رخ داد و بسیاری از سازه های موجود در منطقه را از بین برد، هتل Isla Bella Beach Resort در واقع اولین هتلی است که پس از رخداد این طوفان، در جزیره Knights Key واقع در ایلات فلوریدا افتتاح خواهد شد، البته لازم به ذکر است که این هتل اولین هتل لوکس و مجهز جزیره Knights Key نیز به شمار می آید.
هتل Isla Bella Beach Resort قرار است که امکانات رفاهی بسیاری نظیر 5 استخر شنا، رستوران های متعدد، خدمات اسپا و غیره را به مسافران خود عرضه کنند، جالب است بدانید که تمامی 199 اتاق موجود در این هتل دارای چشم اندازی رو به دریا هستند.
 
17. TWA Hotel: 
 
 
 
هفدهمین هتل این لیست، هتلی فرودگاهی واقع در شهر نیویورک است که شناخت آن نظر شما در رابطه با هتل های فرودگاهی را تغییر خواهد داد، خوب است بدانید که در سال های اخیر صنعت حمل و نقل هوایی به دوران طلایی خود رسیده است و احداث هتل های فرودگاهی نیز نقش بسیاری در این امر دارد. TWA Hotel که دارای 512 اتاق با دیوار های شیشه ای و مجهز می باشد قرار است در بهار سال 2019 در فرودگاه جان اف کندی شهر نیویورک افتتاح شده و اقامتی بسیار راحت را به مسافران خود عرضه کند. خوب است بدانید پرواز های طولانی که به مقصد فرودگاه جان اف کندی انجام می شود دلیل اصلی تأسیس هتل لوکس TWA در این فرودگاه می باشد.
 
18. W Aspen: 
 
 
 
شهر Aspen واقع در ایالت کلوردا آمریکا یکی از مقاصد گردشگری دنیا می باشد که بافت سنتی خود را حفظ کرده است و احداث هتلی جدید در این شهر اتفاقی شگفت انگیز به شمار می آید، هتل W Aspen با طراحی بی نظیر و امکانات متعدد قرار است در ماه ژوئن سال 2019 در Aspen افتتاح شود و بی شک این اقامتگاه به بهترین هتل این شهر تبدیل خواهد شد.
 
19. hôtel barrière le carl gustaf: 
 
 
 
هتل hôtel barrière le carl gustaf واقع در کشور سن بارتلمی آخرین هتلی می باشد که در لیست 19 هتل پرطرفدار سال 2019 از نگاه forbes قرار گرفته است، این هتل برای سالیان طولانی میزبان گردشگران این کشور بوده و ساختمان آن با گذشت زمان دچار فرسودگی شده بود به همین جهت مدیریت این اقامتگاه تصمیم به بازسازی این ساختمان هتل گرفت و در سال 2019 قرار است که عملیات بازسازی این مجموعه اقامتی به اتمام رسیده و hôtel barrière le carl gustaf مجدداً بازگشایی شود، خوب است بدانید که این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار زیبایی می باشد و نمایی که اتاق های آن به سوی بندر دارند بهترین ویژگی این مجموعه به شمار می آید.
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر