بهترین رستوران های ابوظبی

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/10
بازدید: 1123
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

ابوظبی یکی از مناطق ثروتمندان امارات متحده عربی است که علاوه بر داشتن مناظر بسیار زیبا سرآشپز های معروفی را در خود جای داده است. جالب است بدانیم که منوی رستوران های ابوظبی تنها به غذاهای عربی محدود نمی شوند بلکه در اغلب رستوران های این منطقه می توانید از انواع غذاهای چینی، فرانسوی، لبنانی، مراکشی و غیره لذت ببرید. اگر قصد سفر به این ناحیه را دارید پس باید به شما بگوییم به شهر سرآشپز های برتر دنیا خوش آمدید. در ادامه در مورد بهترین رستوران های ابوظبی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

رستوران مراکش (Moroccan)

نام یکی از یکی از مشهورترین رستوران های ابوظبی رستوران مراکش است که بیشتر غذا ها را به سبک آشپزی مراکشی و در کوره طبخ می شود. این رستوران دارای یک فضای اصیل مراکشی می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. اگر به سرو غذا های مراکشی علاقه دارید ما به شما این رستوران را توصیه می کنیم.

خانه استیک مارکوپیک وایت (Marco Pierre White Steakhouse & Grill)

این رستوران توسط یکی از سرآشپزهای مشهور بریتانیایی به نام مارکو پیر وایت اداره می شود. این رستوران مکان مناسبی برای افرادی است که به گوشت علاقه دارند. عموم غذا های موجود در این رستوران بر محور استیک تهیه می شوند. از جمله لذیذ ترین و معروف ترین غذا های این رستوران می توان صدف کلی، ماهی آزاد اسکاتلندی، سوپ خرچنگ آلاسکا و غیره اشاره کرد.

 

بهترین رستوران های ابوظبی

 

رستوران لی بیروت (Li Beirut)

رستوران لی بیروت عامل یک توقف اجباری برای همه کسانی است که از خوردن غذاهای لبنانی لذت می برند. لی بیروت یکی از رستوران های معروف ابوظبی است که چندین بار موفق به کسب جایزه شده است. غذاهای تلفیقی لبنانی و اروپایی، چشم انداز زیبا، فضای داخلی زیبا و غیره از جمله پوئن های مثبت این رستوران به شمار می رود. از جمله پرطرفدار ترین غذا ها و دسر های این رستوران ابوظبی می توان به گوشت بره پوسته زائاتار همراه با سیب زمینی شیرین و ترافل، کباب فوی گراس و دسر فاج عسل و غیره اشاره کرد.

رستوران آل مقام(Al Maqam)

رستوران آل مقام نام یکی از رستوران های معروف ابوظبی است که در صحرای این منظفه واقع شده است. فضای این رستوران بسیار متفاوت تر بافت مدرن اغلب رستوران ها است. در این رستوران علاوه بر سرو غذاهای بین الملل انواع نان های بین المللی نیز سرو می شود. اجرای زنده، فضای داخلی منحصر به فرد، معماری عربی رستوران و غیره از دیگر جاذبه ها و مزایای این رستوران برای مسافران است. لازم به ذکر است که بگوییم در این رستوران آموزش های آشپزی نیز وجود دارد که می تواند برای مسافران جذاب باشد.

رستوران جاز (Jez bar & Dining)

این رستوران با عنوان بهشتی ترین رستوران های ابوظبی شناخته می شود که هرشب دارای موسیقی زنده است. گردشگران می توانند در این رستوران در فضایی باز غذا بخورند و از موسیقی لذت لذت ببرند. از دیگر برنامه های سرگرم کننده این رستوران می توان به تئاتر یکشنبه تا جمعه اشاره کرد. عموم غذاهای منوی این رستوران را غذاهای بین المللی تشکیل می دهند. از جمله برطرفداترین غذاهای یکی از بهترین رستوران ابوظبی می توان به گوش ماهی با سس سرآشپز، سرو میگوهای ببر، دسر ژله لیچی با مرنگ، تارت فرانسوی تمشک، سرو غذا های فرانسوی با انواع پنیر فرانسوی و غیره اشاره کرد.

 

همه چیز درباره ابوظبی - ابوظبی پایتخت توریستی امارات را بشناسید.

 

رستوران اتوال (Etoiles)

یکی از بی حاشیه ترین و در عین حال بهترین رستوران های ابوظبی رستوران اتوال است. در این رستوران عموما شام سرو می شود و برای ناهار می بایست از قبل رزرو شود. کارکنان خوش برخورد و مرتب، موسیقی زنده، دعوت از خوانندگان بین المللی، دکوراسیون داخلی جذاب، غذا های لذیذ و غیره از دیگر دلایل جذابیت این رستوران هستند. بیشتر غذا های سرو شده در این رستوران را غذا های عربی تشکیل می دهند. جالب است بدانیم منوی تلفیقی این رستوران به علت جای دادن چندین غذای تلفیقی اروپایی و عربی توسط میخلین سرآشپز معروف جهانی در مسابقه طراحی موفق به دریافت جایزه شد.

رستوران کوئست (Quest)

Quest نام یکی از رستوران های معروف ابوظبی می باشد که دارای محیط داخلی و چشم اندازی بسیار دلپذیر است. این رستوران در طبقه 63 یکی از بلندترین برج های ابوظبی قرار دارد و در آن انواع غذا های آسیایی سرو می شود. منشا گسترده غذا های این رستوران را غذا های کشور هایی نظیر ژاپن، مالزی، سنگاپور و چین تشکیل می دهد. هم چنین در این رستوران غذا های تلفیقی نیز یافت می شود که می تواند برای برخی از افراد جذاب باشد.

رستوران بوردو (Bord eau)

یکی از بهترین رستوران های ابوظبی رستوران بورودو نام دارد. در این رستوران علاوه بر غذا های عربی غذا های فرانسوی نیز سرو می شود. دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار جذاب و چشم نواز است. یکی از دلایل معروفیت این رستوران به علت واردات مواد اولیه از فرانسه است. از جمله غذا ها و دسر های معروف این رستوران می توان به ماهی قرل آلا وحشی به همراه سس مخصوص سرآشپز، گوش ماهی و دسر شکلاتی مخصوص اشاره کرد. امروزه رستوران بوردو به عنوان یک جاذبه گردشگری در ابوظبی شناخته می شود.

 

رستوران های دبی

 

رستوران هاکاسان

رستوران هاکاسان یک رستوران چینی معروف در ابوظبی است که در آن بسیاری از غذا های چینی و عربی سرو می شود. هم چنین این رستوران دارای چندین غذای تلفیقی عربی و چینی نیز هست که هر یک از آن ها طرفداران مخصوص به خود را دارند. نام سرآشپز معروف این رستوران لی کوک هوآ است. در فضای بزرگ این رستوران هر روزه غذاهایی مانند اردك دلپذیر پن کیک با خاویار، گوشت گاو گوشتی كباب شده آبدار همراه با سویا سس سرو می شود.

رستوران کاتالان

رستوران کاتالان یکی از رستوران های معروف ابوظبی است که در آن علاوه بر غذاهای مدیترانه ای، تخصصی ترین غذاهای اسپانیایی نیز طبخ می شود. متبحر ترین سر آشپز های جهان در این رستوران اقدام به طراحی ایده ها و خلق آثار هنری می کنند. این رستوران برای هر فصل سال دارای منوی غذایی متفاوت است که این موضوع این رستوران سنتی هنری جذاب تر می کند.

جمع بندی

کلیه رستوران های معرفی شده در این بخش به علت وجود برترین سرآشپز ها و متنوع ترین غذا ها به عنوان بهترین رستوران های ابوظبی شناخته می شوند. عموم مهمانان محبوبیت این رستوران ها را دلایلی مختلفی نظیر مواد اولیه تازه، تنوع غذایی، وجود غذای بین الملل در منو و غیره بیان کرده اند. با توجه به این تفاسیر عموم رستوران های ابوظبی من جمله رستوران های فوق از کیفیت خوبی از هر نظر برخوردار هستند. اگر قصد سفر به امارات متحده عربی و ابوظبی را دارید حتما از این رستوران ها بازدید کنید و از وجود لذیذ ترین غذا ها لذت ببرید. کاربران عزیزی که تجربه سرو غذا در یکی از رستوران های فوق را داشته اند می توانند تجربه خود را با ما و سایر مخاطبان سایت لحظه آخر به اشتراک بگذارند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر