بهترین مراکز خرید ازمیر

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/10
بازدید: 28504
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه، ازمیر است؛ که در تجارت، اقتصاد و گردشگری ترکیه نقش بسزایی دارد. پیشرفت این منطقه در مسائل مذکور موجب شده، تا مراکز خرید متنوع و بسیار زیادی در این منطقه تاسیس گردد. البته باید بدانید، این مراکز امکانات کامل رفاهی و تفریحی دارند، که آنها را از یک مرکز خرید معمولی متمایز می کند. در این مطلب به معرفی کامل بهترین مراکز خرید ازمیر پرداخته ایم. برای خرید آسان و ارزان، این لیست را حتما مرور کرده و مراکز موردعلاقه‌تان را ذخیره کنید.

مراکز خرید ازمیر

مراکز خرید ازمیر

ازمیر مملو از بازارهای بدون سقف و پر از کالا های متفاوت است. اگر به دنبال خرید ارزان قیمت و مناسب هستید؛ می‌توانید به بازارهای پر جمعیت ازمیر رفته و از خرید خود نهایت لذت را ببرید. جدا از خرید کردن شما می توانید، تجربه ارتباط با مردم ازمیر را داشته باشید و از سبک زندگی آن ها مطلع شوید. وقتی وارد این شهر می شوید، مراکز خرید ازمیر از همان ورودی شهر شروع می شوند و به چشم می آیند.تعدادی از بهترین های این مراکز را در ادامه مطلب معرفی کرده و شما را با آنها آشنا می کنیم.

مراکز خرید ازمیر

تجربه سفر به شهرهای زیبا و ساحلی ترکیه

مرکز خرید آگورا

 برای کسانی که به دنبال بهترین خرید خود می باشند، مرکز خرید آگورا یک انتخاب عالی می باشد. مرکز خرید آگورا مساحتی در حدود 29 هزار و 400 متر مربع دارد. این مرکز خرید سرپوشیده می باشد؛ که 89 هزار متر مربع فضای باز دارد. مرکز خرید آگورا به دلیل این وسعت بسیار زیاد یکی از بزرگترین مراکز خرید ازمیر به شمار می رود. در این مرکز خرید تمام وسایل مورد نیاز خود را می توانید تهیه نمایید؛ از جمله زیورآلات، پارچه و منسوجات، کتاب، لباس و پوشاک، لوازم منزل، محصولات موسیقی، ابزار آلات، کالای دیجیتال و لوازم الکترونیکی، اسباب بازی و…
این مرکز خرید دارای صدها فروشگاه می باشد که متشکل از 178 برند ملی و بین المللی است، مرکز خرید آگورا بهترین رستوران ها را در خود جای داده، که بتوانید در آن ها طعم غذاهای اصیل ترکی را بچشید و لذت ببرید. جالب است بدانید که جدا از خرید کردن امکانات تفریحی نیز برای بازدیدکنندگان و خریداران در نظر گرفته شده است. حتی کودکان نیز همانند بزرگترها تفریح و لذتی فوق العاده در این مرکز خرید با امکانات تفریحی که برای آنها در نظر گرفته شده خواهند داشت.
آدرس: Mithatpasa Cad. No:1446 | Balçova Merkez, Balçova, İzmir 35330, Turkey

مرکز خرید آگورا

ارزانترین مراکز خرید استانبول - خرید از ارزان ترین فروشگاه‌ها و مراکز خرید در شهر توریستی استانبول ترکیه!

مرکز خرید فروم برنوا

این مرکز خرید در منطقه اژه قرار دارد، که اولین مرکز خرید روباز به شمار می رود. مرکز خرید فروم برنوا حدود 200 هزار متر مربع وسعت دارد و در حدود 128 فروشگاه از برندهای مشهور در این مرکز خرید قرار گرفته است، که نیازهای خریداران را پوشش می دهد. مرکز خرید فروم برنوا پارکینگی با ظرفیت 3000 خودرو و هفت تالار را در کنار امکانات تفریحی زیادی در خود جای داده است. مرکز خرید دارای دو بخش می باشد، که یک بخش این ساختمان مختص مرکز خرید سه طبقه آن بوده و بخش دیگر این مجموعه نیز مسکونی و دارای ۶۰۰ واحد آپارتمان است. این مرکز خرید با ایده جالبی، این مجموعه را به دو بخش تقسیم کرده، که در بخشی از آن یک پارک قرار گرفته، تا بازدیدکنندگان و خریداران اوقات فراغت خود را در این پارک گذرانده و تفریح کنند. در مرکز خرید برنوا علاوه بر این که می توانید برندهای ترک و خارجی را با قیمت مناسب تهیه کرده، همچنین چهارشنبه ها نیز در این مرکز، چهارشنبه بازار برپا می باشد.
آدرس: Kazim Derik Mah. 372. Sok. No:10 | Bornova, İzmir, Turkey

مراکز خرید ازمیر

شهر استانبول - معرفی کامل استانبول یکی از زیباترین شهر های ترکیه

مرکز خرید اوپتیموم

ساخت این مرکز خرید مدت ها به طول انجامید و در آخر در چند مایلی فرودگاه، در پنج طبقه با پارکینگ زیرزمینی به بهره برداری رسید. در این مرکز خرید انواع فروشگاه های زنجیره ای معتبر و برندهای باکیفیت و مشهور داخلی و بین المللی وجود دارند. در طبقات این اوت لت علاوه بر فروشگاه های لباس و دیگر کالاها می توانید از امکانات تفریحی این مجموعه همچون پیست اسکیت، زمین بازی کودکان، رستوران و کافه های متعدد، بودکورت و تراس لذت ببرید. در این مرکز خرید تخفیف های زیادی گذاشته می شوند و می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین قیمت لوازم الکترونیکی در آن مقرون به صرفه می باشد؛ اما برخی کالاها تا حدودی گران محسوب می شوند.
آدرس: Yenisahra Mahallesi, Demokrasi Cd No:2, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey

مرکز خرید اوپتیموم

مراکز خرید شهر وان ترکیه - بهترین مراکز خرید در وان که می‌توانید از آنها خرید کنید

بازار کمرالتی

بازار کمرالتی یک منطقه قدیمی در شهر است، که رفت و آمد زیادی در آن صورت می گیرد و بسیار شلوغ می باشد. این منطقه جزو مراکز تجاری به شمار می رود؛ که مورد توجه گردشگران زیادی قرار دارد و یکی از دیدنی ترین نقاط ازمیر محسوب می شود. در گذشته در این محله کاروان سراهایی برای استراحت تاجران،شترها و کاروان ها وجود داشته، که امروزه به فروشگاه های مدرن تبدیل شدند و در آنها می توانید، اجناس متنوعی مثل: سوغاتی ها، بوتیک های مختلف، خوراکی ها، صنایع دستی، سرامیک و فرش دستباف را پیدا کنید. البته تعدادی از این بناهای قدیمی همچون حمام، مسجد و مهمانخانه در اطراف بازار کمرالتی قرار گرفته اند.
آدرس: Konak Mh. 35250 Konak, İzmir, Turkey

مراکز خرید ازمیر ترکیه

جاهای دیدنی استانبول - لیستی از جاهای دیدنی استانبول را در لینک مشاهده کنید. 

مرکز خرید کوناک پیر

کوناک پیر بندرگاهی واقع در میدان تاریخی کوناک است و مرکز خرید کوناک پیر در ازمیر جزو بخش های نمادین می باشد، نکته جالبی که درباره این مرکز خرید وجود دارد؛ طراح آن یعنی گوستاو ایفل است. این شخص که در سال 1890 کوناک پیر را طراحی نمود همان کسی است، که برج ایفل را طراحی کرد. شما با پنج دقیقه پیاده روی از مرکز خرید کمرالتی و برج ساعت و با عبور از پل چوبی به این مرکز خرید می رسید. مرکز خرید کوناک پیر در سال 2003 بازسازی و بعد از یک سال افتتاح شد. امکانات و فروشگاه های کوناک پیر عبارتند از: برندهای لوکس ساعت، انواع پوشاک مردانه زنانه، زیورآلات، رستوران، کافه و  بارهای متعدد و ساحلی.
آدرس: 300m From The Clock Tower, Izmir, Turkey

مرکز خرید اوزدیلک

یکی از دلایلی که موجب شده، این مرکز خرید مورد توجه گردشگران زیادی قرار بگیرد، تازه ساخت بودن و نزدیکی آن به مترو می باشد. مرکز خرید اوزدیلک دارای 170 مغازه با اجناس مختلف در قیمت های مختلف و مناسب می باشد. در این مرکز خدماتی مانند شهربازی برای کودکان و سینما قرار دارد و البته باید بدانید، مکان هایی که برای مراقبت از کودکان هستند؛ توسط افراد متخصص مدیریت می شود. اگر به دنبال خرید حوله، پارچه، بدلیجات، کفش و ساعت هستید، بهتر است، اوزدیلک را انتخاب و از بهترین برند های ترکی و خارجی خرید کنید.
آدرس: Fabrikalar Mahallesi, Fikri Erten Cd. No.2, 07090 Kepez/Antalya, Turkey

مراکز خرید ازمیر ترکیه

اوت لت نوادا

این مرکز خرید که در 6 کیلومتری ازمیر، کنار بزرگراه ازمیر و همچنین در 15 کیلومتری فرودگاه شهر قرار گرفته، در مساحتی حدود 35 هزار متر مربع  و در سال 2012  بازسازی شد. در طی این بازسازی علاوه بر رسیدن به مساحت کنونی، به مدرن ترین امکانات مجهز شده است. در این اوت لت محصولاتی از جمله اسباب بازی، پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، بدلیجات و لوازم الکترونیک در 3300 مغازه ارائه می شود. در این مرکز خرید که جنبه گردشگری هم دارد، یک هایپر مارکت و رستوران ها و کافه های متعدد قرار گرفته اند.
آدرس: AydIn Cad., Soke 09207, Turkey

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 106 کاربر