محبوب ترین جاذبه های گردشگری ساموئی

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1397/09/20
بازدید: 282
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
 
 
پارک ملی دریایی آنگ تونگاین:
این پارک یکی از برترین جاذبه های تفریحی موجود در ساموئی به شمار می آید و اغلب گردشگران برای تفریح به این پارک مراجعه می کنند.
خوب است بدانید پارک ملی دریایی آنگ تونگاین در واقع یک مجمع الجزایر بسیار زیبا و دیدنی می باشد که دارای 42 جزیره کوچک است، در این منطقه محافظت شده موجودات بسیاری نظیر میمون دم دراز، حواصیل کوچک، سمور، حواصیل صخره ای، عقاب دریایی، ایگوانا، لاکپشت های دریایی، پیتون ها و غیره زندگی می کنند که بازدید از آن ها می تواند بسیار خاطره انگیز و مهیج باشد.
چنانچه قصد سفر به ساموئی را دارید توجه داشته باشید که برای رفتن به پارک ملی دریایی آنگ تونگاین تنها می توانید از قایق های مخصوص استفاده کنید که کرایه این قایق ها برای کودکان حدود 100 بات و برای بزرگسالان حدود 200 بات می باشد همچنین باید توجه داشته قیمت بلیط ورودی این پارک حدود 40 بات است.
 
 
کمپ فیل های ساموئی:
در کمپ فیل های ساموئی بیش از 80 فیل تربیت شده وجود دارد که بازدید کنندگان مجموعه می توانند به این فیل ها نزدیک شده و با آن ها بازی کنند، دیدن این فیل های باهوش می تواند تجربه ای بسیار جالب و هیجان انگیز باشد بنابراین چنانچه قصد سفر به ساموئی را دارید رفتن به این کمپ را فراموش نکنید، لازم به ذکر است که هنگام بازدید از کمپ فیل های می توانید با پرداخت مبلغی بین 700 تا 1200 بات (بسته به مدت زمان تور) در تور های فیل سواری شرکت کرده و لحظات بسیار شادی را تجربه کنید.
 
 
باغ وحش و آکواریوم ساموئی:
شهر ساموئی دارای یک باغ وحش بزرگ می باشد که سالانه گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند، در این باغ وحش حیواناتی نظیر پلنگ، میمون، پرندگان بومی و غیره نگهداری می شود، همچنین باید بدانید که در این باغ وحش آکوریومی وجود دارد که بازدید کنندگان می توانند در این آکواریوم به غواصی پرداخته و از نزدیک ماهی ها و آبزیان موجود در این آکواریوم را ببینند. جالب ترین نکته در رابطه با آکواریوم ساموئی طراحی آن می باشد که به شکل یک دهکده ماهیگیری بوده و بازدید از آن گردشگران را با سبک معماری تایلندی آشنا می کند.
باید بدانید که قیمت بلیط ورودی باغ وحش ساموئی بسته به خدمات انتخابی بین 750 تا 2400 بات متغیر است همچنین لازم به ذکر است که ساعت کاری این باغ وحش همه روزه از 9:00 تا 18:00 می باشد 
آدرس: 33/2 Moo 2, Ban Harn Beach, Samui Orchid Resort Koh Samui 84310
شماره تماس: +66 (0)77 42 40 17-8
 
 
باغ جادویی:
باغ بهشت یا باغ جادوئی ساموئی از برترین جاذبه های موجود در این جزیره به شمار می آید که در ساحل لامای واقع شده است.
در این باغ مجسمه های قدیمی بسیاری وجود دارد که به وسیله شخصی بومی و در بین سال های 1976 تا 1991 میلادی ساخته شده اند.
برای رسیدن به این باغ زیبا دو مسیر مجزا وجود دارد که یکی از آن ها صاف و هموار و دیگری بسیار ناهموار می باشد، با این وجود اغلب گردشگران تور ساموئی مسیر دوم را برای دستیابی به باغ انتخاب می کنند، چرا که این مسیر بسیار زیبا و مملوء از مناظر طبیعی بکر می باشد.
 
 
آبشار های ناموآگ ساموئی:
این آبشار ها از زیبا ترین آبشار های موجود در کشور تایلند محسوب می شوند بنابراین اگر از علاقمندان به جاذبه های طبیعی هستید بازدید از این آبشار ها را از دست ندهید این آبشار های زیبا دارای ارتفاع های 18 و 80 متری بوده و در پایین آن ها حوضی از آب وجود دارد که افراد در این حوض ها به آبتنی و شنا می پردازند.
 
 
مجسمه بزرگ بودا در ساموئی:
مجسمه بزرگ بودا نیز یکی از جاذبه های محبوب و نمادین جزیره ساموئی می باشد که بیش از 12 متر ارتفاع دارد و می توان گفت که تمامی گردشگران تور
ساموئی از این مجسمه بازدید می کنند.
گردشگران تور ساموئی باید توجه داشته باشند که برای بازدید از مجسمه بزرگ بودا که در معبد پرا یای واقع شده است باید آداب و رسوم خاصی را رعایت کنند چرا که هم معبد و هم مجسمه از اهمیت بسیاری در میان مردم شهر برخوردار اند.
 
 
باغ پروانه ساموئی:
باغ پروانه را می توان یکی از زیبا ترین باغ ها و جاذبه های گردشگری ساموئی دانست، در این باغ بسیار زیبا بیش از 520 گونه پروانه نگهداری می شود همچنین باید بدانید که علاوه بر پروانه های گوناگون، برخی از حشره های بومی نظیر سنجاقک و کفشدوزک نیز در این باغ زندگی می کنند که می توانید از آن ها دیدن کنید.
در باغ پروانه ساموئی موزه حشرات و موزه زنبور عسل نیز وجود دارد که بازدید از آن ها را به علاقمندان توصیه می کنیم.
امید داریم با مطالعه این مقاله محبوب ترین جاذبه های گردشگری ساموئی را شناخته و در سفر با تور تایلند از آن ها بازدید به عمل آورید.
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 100 کاربر