مراکز خرید تفلیس

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/30
بازدید: 6810
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

تفلیس پایتخت کشور گرجستان و از پربازدیدترین شهرهای این کشور است؛ این امر باعث شده تا مراکز خرید و مال های زیادی در این شهر وجود داشته باشد. در این شهر هم می توانید خرید با قیمت مناسب و ارزان و هم خرید با قیمت های لوکس و گران را تجربه کنید. در این مقاله سعی می شود تا مراکز خرید تفلیس گرجستان به شما معرفی شود. مراکز خرید شهر تفلیس، تنها مرکزی برای خرید نیست بلکه به عنوان مرکز تفریحی نیز برشمرده می شود؛ چرا که اغلب این مراکز، رستوران، محل بازی برای کودکان و ... نیز دارند. ما در ادامه این مقاله به معرفی بزرگترین و بهترین مراکز خرید تفلیس پرداخته ایم، اگر قصد سفر به تور تفلیس را دارید توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ خود را برای چه اجناسی از گرجستان بخرم؟ دریافت کنید!

مراکز خرید تفلیس

 

مرکز خرید تفلیس مال (Tbilisi mall)

مرکز خرید تفلیس مال از بهترین مراکز خرید تفلیس یا به عبارتی کشور گرجستان است. این مرکز خرید دارای بیش از 108 مغازه و فروشگاه است که بیش از 130 برند از پوشاک و کیف و کفش را در برمی گیرند. با فضایی به وسعت 1000 متر مکعب که در بخش قفقاز جنوبی و غرب تفلیس واقع شده است. این مرکز دارای خدماتی مثل سینما، فود کورت، کافه، پارکینگ و هایپرمارکت های متعدد است. با توجه به این که اکثر فروشگاه های این مال برند های مطرح دنیا را به فروش می رسانند، قیمت ها به نسبت سایر مال ها بالاتر است؛ اما گزینه خوبی برای خرید اکسسوری های مناسب منزل، البسه، کیف و کفش، پارچه، زیورآلات و... است. ساعت کار این مرکز خرید شهر تفلیس از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

آدرس: Georgia D. Aghmashenebeli Alley, ۱۶th km, Tbilisi

مرکز خرید تفلیس مال

با کدام تور به تفلیس سفر کنیم؟

مرکز خرید ایست پوینت (East Point)

مرکز خرید ایست پوینت در این بخش قصد معرفی یکی دیگر از مراکز خرید تفلیس گرجستان را داریم؛ مرکز خرید ایست پوینت واقع در نزدیکی مرکز شهر تفلیس حدوداً 150 فروشگاه را خود جای داده است. فروشگاه های این مرکز خرید عرضه کننده انواع کیف و کفش و پوشاک های لوکس است. ساعت کاری این مرکز خرید 10 صبح تا 10 شب است. از سری خدمات رفاهی این مرکز خرید می توان به سالن بولینگ، زمین بازی مخصوص کودکان، سالن های سینمایی، کافه ها، رستوران ها و ... اشاره کرد. قیمت ها در این مرکز خرید نسبت به سایر مراکز خرید تفلیس گرجستان اندکی بالاتر است.

 آدرس: AleKsandre Tvalchrelidze St, Tbilisi:2

مرکز خرید ایست پوینت

راهنمای سفر به تفلیس - راهنمای کامل و جامع سفر به پایتخت زیبای گرجستان

مرکز خرید اوراسیا

مرکز خرید اوراسیا، یکی دیگر از بهترین خرید شهر تفلیس است که در سال 2010، در 5 طبقه افتتاح شد. مشهوریت این مرکز خرید به خاطر عرضه انواع برند های دنیای فشن و مد است. باشگاه ورزشی، محل بازی کودکان، فضای سبز، کافه ها و رستوران ها از دیگر خدمات رفاهی مرکز خرید اوراسیا است. ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 8 شب است. قیمت اجناس این مرکز خرید برای دنبال کنندگان مد و فشن، تقریباً مقرون به صرفه و چندان بالا نیست.

آدرس: Georgia, 15 Omar Khizanishvili St, Tbilisi ۰167

مرکز خرید کارواسلا

در این قسمت قصد معرفی یکی دیگر از مراکز خرید تفلیس گرجستان را داریم؛ مرکز خرید کارواسلا، یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید شهر تفلیس است که در 8 طبقه طراحی شده است که دو طبقه آن پارکینگ و 6 طبقه آن فروشگاه و مغازه است. در طبقه ششم این مرکز خرید، 600 مغازه و فروشگاه عرضه کننده انواع پوشاک، کیف و کفش و لوازم خانگی وجود دارد. عموم برند های H&M، ZARA و Gap محصولات خود را در این مرکز خرید به فروش می رسانند. قیمت ها در این مرکز خرید در مقایسه با سایر مراکز خرید شهر تفلیس متناسب تر است. ساعت کاری این فروشگاه از ساعت 10 صبح تا 9 شب است. گردشگران تور تفلیس باید بدانند که کافه ها و رستوران های این مجموعه جزئی از خدمات رفاهی این مرکز خرید است.

آدرس: Georgia, Nadzaladevi, st. Tsotne Dadiani 7, Tbilisi 

مرکز خرید کارواسلا

کافه های تفلیس | معرفی 4 تا از بهترین کافه های تفلیس 

مرکز خرید تفلیس سنترال

یکی دیگر از مراکز خرید تفلیس گرجستان، مرکز خرید تفلیس سنترال می باشد. این مرکز خرید در اثر باز سازی مکانی دیگر در گذشته نه چندان دور ساخته شده است. در این مرکز خرید فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش و لوازم برقی به فروش می رسد. از خدمات رفاهی این مجموعه می توان به کافه ها، رستوران ها و هایپرمارکت ها اشاره کرد. ساعت کاری این مجموعه از 10 صبح تا 10 شب است. قیمت ها در این مرکز خرید مناسب و متوسط است و بیشتر مردم توانایی خرید از این مرکز خرید در تفلیس گرجستان را دارند. این مرکز در ووکزالی واقع شده و امکان دسترسی به این مجموعه با مترو اتوبوس وجود دارد.

آدرس: Georgia, Station Square or Vukzali, Tbilisi2 

مرکز خرید تفلیس سنترال

بهترین رستوران های تفلیس - آشنایی با بهترین رستوران‌های پایتخت گرجستان مخصوص گردشگران

مرکز خرید گالریا تفلیس

از جدیدترین و بهترین مراکز خرید تفلیس، می توان به مرکز خرید گالریا، اشاره کرد. این مرکز خرید فروشگاه هایی دارد که اجناس گوچی و محصولات برندهایی مثل H&M و Calvin Klein را به فروش می رسانند. قیمت اجناس در این مرکز خرید متوسط بوده، اما کالاهای برند این مرکز خرید، قیمت های بالاتری دارند. این مرکز خرید حدوداً تا ساعت 10 شب باز است. گردشگران و شهروندان گرجی می توانند از خدمات رفاهی دیگر این مجموعه استفاده کنند.

آدرس: Shota Rustaveli Ave, Tbilis4/2

مرکز خرید مرانی (Shopping Gallery Merani)

یکی دیگر از مراکز خرید شهر تفلیس مرکز خرید مرانی است، این مرکز خرید در واقع متشکل از یک ساختمان کوچک 4 طبقه است. مرکز خرید مرانی تفلیس از نظر امکانات رفاهی دارای کافه و رستوران است. قیمت ها در این مرکز خرید بسیار متناسب بوده و ساعت کاری این مجموعه از 10 صبح تا 10 شب است. نکته قابل توجه این است که اکثر برند ها کالاهای خود را در فروشگاه های این مرکز خرید کوچک به فروش می رسد.

آدرس: Georgia, Shota Rustaveli Ave, Tbilisi 

مرکز خرید مرانی

جاهای دیدنی تفلیس | بهترین جاذبه های گردشگری تفلیس که باید ببینید!

سیتی مال گلدانی (City Mall Gldani)

در ادامه به معرفی یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تفلیس، می پردازیم. مرکز خرید گلدانی در یکی از شلوغ ترین نقاط شهر واقع شده است. این مرکز در 7 طبقه با بیش از 100 مغازه و فروشگاه در مدلی ویژه، طراحی شده است. اغلب فروشگاه هایی این مرکز خرید انواع و اقسام برند های معروف را به فروش می رسانند. از خدمات رفاهی این مرکز خرید، می توان به کافه ها و رستوران های متعدد و متنوع اشاره کرد. لازم به ذکر است بگوییم قیمت در این مرکز خرید قیمت ها به نسبت سایر مراکز فروشگاهی تفلیس تقریباً بالا است و ساعت کاری این مجموعه از 9:30 صبح تا 10 شب است.

آدرس: Georgia, Omar Khizanishvili St27, Tbilisi 

سیتی مال گلدانی

کلیساهای تفلیس | معرفی زیباترین و تاریخی ترین کلیساهای تفلیس

مرکز خرید لیلو

مرکز خرید لیلو، از مراکز خرید شهر تفلیس است که دولت گرجستان به آن به طور رسمی اجازه فعالیت داده است و محل فروش کالاهایی مانند پوشاک، لوازم آرایش، جواهرات و... است. نوع فعالیت این مرکز خرید بیشتر در جهت تأمین کالاهای اساسی داخل گرجستان و کشور های همسایه است و به صورت جزئی و عمده کالاها را به فروش می رساند. کاربرد بالای این مرکز خرید باعث شده تا امکانات رفاهی ویژه ای در آن وجود نداشته باشد. ساعت کاری این مرکز از 7 صبح تا 5 عصر است. با توجه به فروش عمده و جزئی کالاها، قیمت در این مرکز خرید متفاوت است.

آدرس: Georgia, str.Kakheti Highway 112 Tbilisi, Tbilisi

مرکز خرید جی تی سی (GTC)

مرکز خرید جی تی سی، از مراکز خرید مدرن شهر تفلیس است. این فروشگاه از نظر امکانات رفاهی، در برابر بیشتر مراکز خرید شهر تفلیس پیشتاز است. امکانات رفاهی این مجموعه شامل سینما، باغ وحش و کافه ها و رستوران های لوکس است. در این مرکز اجناس مختلفی از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، جواهرات و ساعت، اسباب بازی و... به فروش می رسد. قیمت ها در این مرکز خرید به نسبت سایر مراکز خرید تقریبا بالاست و ساعات کاری در این مجموعه از صبح ساعت 11 تا 8 شب است. این مرکز خرید در دو طبقه طراحی شده است.

آدرس: Georgia Vekua st 3 Tbilisi

مرکز خرید جی تی سی

RC-976

بازار دست فروشان درای بریج مارکت (Dry Bridge Market)

از پررفت و آمدترین مکان های تفلیس، بازار دست فروشان درای بریج مارکت است که دست فروشان در آن کالاهای محلی، سوغات گرجستان و گاهی عتیقه جات را به فروش می رسانند. این محل از مشهورترین مراکز خرید تفلیس گرجستان است. گردشگران می توانند کالاهای خوبی با قیمت های بسیار مناسب از این بازار تهیه کنند. ساعت کاری این بازار از 10 صبح تا 5 عصر است و در تمام روزهای هفته برقرار است.

آدرس: Georgia, Dry Market, Freedom Square, Tbilisi 

Dry Bridge Market

RC-1030-

مراکز خرید ارزان تفلیس

تفلیس علاوه بر مراکز خرید برند و گران، دارای مراکز خرید ارزان نیز هست تا بتواند سلائق تمامی گردشگران تور تفلیس را پوشش دهد؛ که از جمله آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مرکز خرید Goodwill
  • مرکز خرید  Lilo Market
  • مرکز خرید Tbilisi Mall
  • مرکز خرید  East Point

مراکز خرید گرجستان؛ خرید از برندهای مشهور دنیا

همانطور که در متن اشاره کردیم، گرجستان به عنوان یک کشور اروپایی دارای مراکز خرید بسیاری است که برای پوشش دادن سلائق و ذائقه های مختلف شهروندان خود و گردشگران تور تفلیس، برندهای مختلفی را میزبانی می‌کند تا به عنوان یک کشور توریستی فضایی را برای مسافران فراهم کند تا بتوانند با نگاه به بهترین قیمت پوشاک گرجستان، مناسب ترین انتخاب را داشته باشند.

کلام آخر: 

شهر تفلیس واقع در گرجستان یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای گشت و گذار در پاساژ‌ها و همچنین لذت بردن از طبیعت بکر و زیبا است. با توجه به رشد اقتصادی و گردشگری گرجستان موقعیت‌های مناسبی برای خرید و حتی کار در این کشور وجود دارد. اگر قصد سفر به گرجستان را دارید پیشنهاد می کنیم از مراکز خرید مشهور آن غافل نشوید، عموم مراکز خرید این تا ساعت 22 شب آماده خدمت رسانی به گردشگران داخلی و خارجی هستند. با توجه به فروش اغلب کالاهای برند بهترین مراکز خرید تفلیس پیشنهاد می کنیم قبل از سفر تبادل ارز انجام دهید.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. مهران باقری مهران باقری 1402/04/21
    2 نفر پسندیدند
    یه مرکز خرید تفلیس که کل روزو توش بگردی و همه چی ام بخری ولی خسته نشی کدومه؟
  2. مهران باقری لحظه آخر 1402/04/21
    1 نفر پسندیدند
    سلام مهران عزیز. تفلیس مال (Tbilisi Mall) یکی از معروف ترین و مجلل ترین پاساژهای شهر است. این مجموعه با داشتن 1500 متر مربع فضای تفریحی، علاوه بر تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم، آن‌ها می‌توانند ساعاتی را به تفریح و سرگرمی بپردازند.
  3. علی عباسی علی عباسی 1402/04/13
    1 نفر پسندیدند
    توصیه می کنم به مرکز خرید اوت لت پارک هم برید واقعا ارزونه
  4. علی عباسی لحظه آخر 1402/04/13
    1 نفر پسندیدند
    سلام علی عزیز. ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی بله اوت لت پارک (Outlet Village) از ارزان‌ترین مراکز خرید تفلیس محسوب می شود.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 102 کاربر