بهترین هتل های تایلند

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/07
بازدید: 5078
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

تایلند کشوری محبوب و توریستی است که در جنوب شرق آسیا و در شبه جزیره هند و چین واقع شده است و یکی از قطب‌های گردشگری در دنیا به شمار می‌رود. در این مقاله به معرفی بهترین هتل‌های تایلند می‌پردازیم. از جمله جاذبه‌های مختلف طبیعی و توریستی تایلند می‌توان به جنگل‌های بزرگ و سرسبز، ساحلی با شن‌های لاجوردی، جزایر زیبا و متعدد، صخره‌های بلند و کوه‌های سر به فلک کشیده اشاره کرد. هنگام سفر به تایلند قاعدتاً قصد دارید مدت طولانی در این کشور اقامت داشته باشید و از تک تک شهرهای جذاب آن دیدن کنید. در نتیجه به یک مکان برای استراحت و خواب نیاز دارید.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. هتل سری پانوا، پوکت تایلند | Sri Panwa Hotel, Phuket
  2. بانیان تری بانکوک | Banyan Tree Bangkok
  3. خانه جنگلی، خائو سوک | Our Jungle House, Khao Sok
  4. هتل دابلیو ریتریت کا ساموئی | W Retreat Koh Samui
  5. هتل پنینسولا بانکوک | The Peninsula Bangkok
  6. هتل وراندا های ریزورت، چیانگ مای | Veranda High Resort, Chiang Mai
  7. هتل بانیان تری ساموئی تایلند | Banyan Tree Samui
  8. هتل ماندارین اورینتال بانکوک تایلند | Mandarin Oriental, Bangkok
  9. هتل رایاوادی ریزورت، ساحل ریلای | Rayavadee Resort, Railay
  10. هتل لبوا بانکوک | Lebua Hotel, Bangkok
  11. هتل سیکس سنسس یاو نوی | Six Senses Yao Noi
    1. آدرس  هتل سیکس سنسز ساموئی
  12. هتل کرابی | Rayavadee Krabi
    1. آدرس هتل کرابی
  13. هتل هیوز لنگستون بانکوک | Muse Bangkok Langsuan 
    1. آدرس هتل هیوز لنگستون بانکوک
  14. هتل دی ان ای ریسورت و اسپا | DNA Resort & Spa
    1. آدرس هتل دی ان ای ریسورت و اسپا
  15. هتل فور سیزن تنتد کمپ | Four Seasons Tented Camp Golden Triangle – All Inclusive
    1. آدرس هتل فور سیزن تنتد کمپ
  16. هتل کیمالا | Keemala Phuket
    1. آدرس هتل کیمالا
  17. هتل ساندالوود لاکچری ویلا | Sandalwood Luxury Villas
    1. آدرس هتل ساندالوود لاکچری ویلا
  18. هتل سونوا | Soneva
    1. آدرس هتل سونوا
  19. امکانات هتل های تایلند

از زمانی که تایلند مورد توجه گردشگران بین‌المللی قرار گرفته است، سرمایه‌گذاری‌های زیادی در بخش گردشگری این کشور انجام شده و انواع خدمات رفاهی و تفریحی، ویژه گردشگران در دسترس قرار گرفته است. از جمله این امکانات می‌توان به هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعدد اشاره کرد. این کشور از اقامتگاه‌های ارزان قیمت تا هتل‌های فوق لوکس داشته و هر گردشگری با هر میزان بودجه می‌تواند سفری به یاد ماندنی در تایلند داشته باشد.در این قسمت سعی داریم تا شما را با بهترین هتل‌های تایلند آشنا کنیم.

هتل تایلند

هتل سری پانوا، پوکت تایلند | Sri Panwa Hotel, Phuket

جزیره پوکت از معروف‌ترین مقاصد گردشگری در کشور تایلند بوده که بزرگ‌ترین جزیره این کشور با سواحلی بی‌نظیر است. این جزیره معمولا به عنوان استراحتگاه استفاده می‌شود. از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های این جزیره می‌توان هتل سری پانوا را معرفی کرد. این هتل 5 ستاره معماری فوق‌العاده حرفه‌ای داشته و چشم اندازی زیبا دارد. در نزدیکی این هتل جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید متعددی وجود داشته و همچنین مسافران این هتل به طبیعت ساحلی دسترسی آسانی دارند. در نزدیکی سوئیت‌های این هتل استخرهای بزرگ قوس‌داری ساخته شده‌اند که در فضای بسته شیشه‌ای قرار دارند. مهمانان این سوئیت‌ها می‌توانند به آسانی از اتاق خواب خود بیرون آمده و وارد استخر شوند. همچنین این استخرها چشم انداز زیبایی از دریا دارند. هتل لوکس سری پانوا پوکت دارای هفت رستوران و یک کافه است که غذاها و نوشیدنی‌های متنوعی سرو می‌کنند. به‌ علاوه برای علاقه‌مندان به آشپزی دوره‌های مدرسه آشپزی برگزار می‌شود. این هتل دارای چشمه آب گرم و امکانات رفاهی و تفریحی متعدد و گوناگون دیگری است که ترک هتل را برای مسافران بسیار دشوار می‌کند.

هتل سری پانوا

بانیان تری بانکوک | Banyan Tree Bangkok

بلندترین و لوکس‌ترین هتل شهر بانکوک، پایتخت کشور تایلند، هتلی به نام بانیان تری است که چشم اندازی بی‌نظیر و امکانات رفاهی و تفریحی فوق‌العاده‌ای دارد. این هتل در بخش ساتورن بانکوک قرار داشته و می‌توانید آسمان خراش‌های بسیاری را در این منطقه تماشا کنید. هتل بانیان تری از نظر موقعیت مکانی در بهترین مکان قرار داشته و علاوه بر مرکز خرید و تفریحی بزرگ سیلوم، به تمامی جاذبه‌های فرهنگی بانکوک نیز دسترسی سریع و آسانی خواهید داشت. در طبقه 61 هتل بانیان تری یک کافه زیبا وجود دارد که هنگام لذت بردن از نوشیدنی مورد علاقه‌تان می‌توانید از چشم انداز زیبای شهر بانکوک لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل بانیان تری می‌توان به اتاق جلسه، سالن‌های رقص، ناهارخوری، استخرهای آب گرم و سالن ورزش اشاره کرد. امکانات این هتل لوکس به این موارد محدود نمی‌شود و این هتل امکانات و خدمات متعددی را به مسافران خود ارائه می‌دهد.

جاهای دیدنی تایلند - آشنایی با 22 جاذبه گردشگری تایلند که ایرانیان عاشق آنند.

بانیان تری بانکوک

خانه جنگلی، خائو سوک | Our Jungle House, Khao Sok

خانه جنگلی خائو سوک بهترین اقامتگاه برای افرادی است که تجربه زندگی در خانه‌های جنگلی را نداشته‌اند یا از زندگی در این نوع خانه‌ها لذت می‌برند. این اقامتگاه در جنگل حائو سوک قرار دارد. این جنگل از قدیمی‌ترین جنگل‌های همیشه سبز جهان است. جنگل خائو سوک دارای آبشارهای مرتفع، دریاچه‌های عمیق و صخره‌های آهکی زیبا بوده و بخشی از سرمایه‌های ملی کشور تایلند به‌شمار می‌رود. اقامتگاه جنگلی خائو سوک تعدادی کابین و چند خانه درختی دارد. از جمله تفریحات و فعالیت‌های گردشگران این جنگل می‌توان به تماشای فیل‌ها و پرندگان استوایی، پیاده روی در جنگل و اکوتوریسم اشاره کرد. دیگر امکانات و خدمات خانه جنگلی خائو سوک عبارتند از خدمات اسپا، وای فای، رستوران و کافه.

خانه جنگلی

هتل دابلیو ریتریت کا ساموئی | W Retreat Koh Samui

دابلیو ریتریت نام هتلی 5 ستاره در شهر کا ساموئی تایلند است که امکانات رفاهی و تفریحی متعدد و لوکسی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل ساحل اختصاصی دارد که فاصله هتل تا آن برابر با 9 مایل است. همچنین 74 ویلای خصوصی با امکانات بی‌نظیری همچون فضای خصوصی و استخر اختصاصی در اختیار مسافران قرار دارد. این ویلاها امکاناتی مدرن و بروز دارند. تفریحات آبی، فعالیت‌های متنوع، کلاس‌های آشپزی غذاهای آسیایی، باربیکیوی ساحلی، کلاس‌های تناسب اندام و کافه‌های متنوع با نوشیدنی‌های الکلی و غیرالکلی از امکانات این هتل لوکس هستند.

جزایر تایلند | معرفی 10 تا از زیباترین جزایر کشور تایلند

هتل دابلیو

هتل پنینسولا بانکوک | The Peninsula Bangkok

پنینسولا نام هتلی پنج ستاره در شهر بانکوک، پایتخت کشور تایلند بوده و این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و لاکچری است. هتل پنینسولا بانکوک در حاشیه رودخانه چائو پرایا (Chao Phraya River) قرار گرفته و چشم اندازی زیبا و فوق‌العاده از کاخ سلطنتی و رودخانه چائو پرایا دارد. این هتل توانسته جایزه اولین و بهترین هتل آسیا در داشتن خدمات لوکس را از آن خود کند. هتل پنینسولا به عنوان بهترین هتل شهر بانکوک شناخته می‌شود. 

طراحی و ساخت این هتل دابلیو شکل بوده و این ابتکار در طراحی سبب می‌شود تمامی مهمانان در هر یک از 370 اتاق هتل پنینسولا بتوانند چشم اندازی از رودخانه چائو پرایا داشته باشند. این هتل نیز تورهای سیاحتی و کلاس‌های فرهنگی دارد و مسافران را با تایلند و فرهنگ این کشور آشنا می‌سازد. هتل پنینسولا دارای امکانات رفاهی، تفریحی و همچنین خدمات زیبایی متنوع است. از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به فاصله کم آن از فرودگاه بین‌المللی اشاره کرد.

آشنایی با کشور تایلند - همه چیز درباره کشور تایلند

هتل پنینسولا

هتل وراندا های ریزورت، چیانگ مای | Veranda High Resort, Chiang Mai

هتل وراندا های ریزورت هتلی لوکس در شهر چیانگ مای در شمال کشور تایلند بوده که این هتل در خارج از شهر و در فضایی کوهستانی ساخته شده است. در طراحی و ساخت این هتل از سبک‌های معماری معاصر، تایلندی و سنتی استفاده نموده‌اند. بخش سنتی هتل وراندا های ریزورت چیانگ مای دکوری به سبک شمال تایلند داشته و بخش مدرن این هتل نیز چشم اندازی بی‌نظیر به مزارع برنج و چای و کوهستان دارد. هتل وراندا های ریزورت برای گردشگرانی که تصمیم دارند در کوهستان‌های تایلند کوهنوردی کنند از نظر موقعیت مکانی و امکانات، بهترین گزینه است. این هتل برای کودکان امکانات و برنامه‌های متنوع و جالبی دارد. برای مثال کودکان می‌توانند فعالیت‌هایی نظیر دوچرخه سواری در کوهستان یا کشاورزی در مزارع برنج را تجربه کنند. هتل وراندا های ریزورت چیانگ مای تمامی امکانات و اطلاعات لازم را در اختیار کودکان قرار می‌دهد.

هتل وراندا های

هتل بانیان تری ساموئی تایلند | Banyan Tree Samui

بانیان تری هتلی 5 ستاره در سامویی است که در امتداد ساحل خلیج لامای قرار دارد. این هتل لوکس برای مسافرانی که خانوادگی به تایلند سفر می‌کنند بسیار مناسب است زیرا برنامه‌ها و امکانات متنوعی، ویژه کودکان دارد. از خدمات و امکاناتی که هتل بانیان سامویی ویژه کودکان ارائه می‌دهد می‌توان به استخر کودک و خدمات نگهداری و پرستاری از نوزاد اشاره داشت. ویلاهای این هتل دارای استخرهای بسیار بزرگ اختصاصی هستند. هتل بانیان تری سامویی برای افرادی که می‌خواهند از اسنورکل، غواصی و تماشای جزیره در نقطه اتصال آن به جنگل‌های گرمسیری لذت ببرند، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب است. 
هتل بانیان تری سامویی از روی صخره روی یک خلیج کوچک آویزان شده و معماری محلی دارد. دسترسی به این هتل به علت قرارگیری در بالای صخره و وجود شیب کمی دشوار و سخت بوده و نیازمند بالا رفتن از پله‌های زیادی است. اما از این بابت نگران نباشید، زیرا تعدادی راننده در این مسیر برای کمک به گردشگران و مسافران وجود دارند که می‌توانند شما را به هتل بانیان تری برسانند.

تفریحات تایلند - تفریحات مهیج تایلند را بشناسید

هتل بانیان

هتل ماندارین اورینتال بانکوک تایلند | Mandarin Oriental, Bangkok

از دیکر هتل‌های لوکس شهر زیبای بانکوک تایلند می‌توان به هتل 5 ستاره ماندارین اورینتال اشاره کرد که در حاشیه رودخانه چائو پرایا (Chao Phraya River) قرار دارد. این هتل سابقه طولانی داشته و بیش از 135 سال است که در صنعت توریستی بانکوک فعالیت دارد. این هتل سنت‌های خاص خود را داشت؛ برای مثال مهمانان این هتل پس از ساعت 6 بعد از ظهر لباس‌های مرتب و شیک خود را می‌پوشند. سوئیت‌های لوکس این هتل هر یک به نام یکی از نویسندگان معروفی نامگذاری شده که در این هتل اقامت داشته است. از امکانات هتل ماندارین اورینتال بانکوک می‌توان به کلاس‌های یوگا، کلاس‌های آشپزی، وای فای رایگان و فعالیت‌های متنوع فرهنگی اشاره کرد.

هتل ماندارین

هتل رایاوادی ریزورت، ساحل ریلای | Rayavadee Resort, Railay

هتلی به نام رایاوادی ریزورت در نزدیکی ساحل دریای آندامان و در پارک ملی کائو پانوم پنچا (Khao Phanom Bencha National Park) قرار دارد. این هتل 5 ستاره بوده و کلبه‌های کوچکی برای مهمانان خود دارد. پارک ملی کائو پانوم پنچا تایلند جنگلی بسیار زیبا با درختان انبوه و آبشارهای مرتفع داشته و گردشگران این منطقه و مسافران هتل رایاوادی ریزورت معمولا به تفریحاتی نظیر استراحت درون چشمه‌های آب گرم، پیاده روی در ساحل، یادگیری غواصی، کایاک سواری و تمرین صخره نوردی می‌پردازند. همچنین این هتل دارای رستورانی بزرگ است که غذاهای متنوعی سرو می‌کنند.

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

هتل رایاواری

هتل لبوا بانکوک | Lebua Hotel, Bangkok

لبوا نام هتلی لوکس در شهر بانکوک، پایتخت کشور تایلند است. این هتل لوکس امکانات رفاهی و تفریحی متعددی نظیر کلاس‌های آشپزی، آشپزخانه کوچک برای تمرین آشپزی، استخر، کافه در کنار استخر، سرو صبحانه‌های متنوع، کافه بالای بام و رستوران بالای بام هتل را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل و کافه و رستوران دارای فضا باز با چشم اندازی زیبا از شهر بانکوک است. کلاس‌های آشپزی این هتل تهیه انواع غذاهای تایلندی را آموزش می‌دهند که برای علاقمندان به آشپزی و غذاهای تایلندی تجربه‌ای بی‌نظیر است.

هتل لبوا بانکوک

هتل سیکس سنسس یاو نوی | Six Senses Yao Noi

هتل سیکس سنسز ساموئی Six Senses Samui،هتلی پنج ستاره در جزیره کوچکی در خلیج پهانگ نگا (Phang Nga Bay) تایلند و از هتل های لوکس و کاملاً منحصربه‌فرد در منطقه ساموئی تایلند است. معماری جالب و استفاده از مصالح طبیعی برای تکمیل و ساخت هتل و تزیین آن با وسیله‌های زیبای دست ساز، همه و همه سبب شگفتی شما خواهند شد. هتل سیکس سنسز ساموئی Six Senses Samui فضایی بسیار آرام دارد که بهترین مکان برای ریلکس کردن است. هتل سیکس سنسز ساموئی Six Senses Samui در قسمت جنوبی جزیره ساموئل ساخته شده است و بهترین و جذاب‌ترین مکان برای گذراندن تعطیلات تابستان و سفری عالی خواهد بود. این هتل 66 اتاق دارد، همچنین رستوران ناهار خوری روی سنگ از مشهورترین رستوران‌های این هتل است.برای مهمانانی که اتاق خود را از قبل رزرو کرده‌اند، هلیکوپتری در فرودگاه وجود دارد که آن‌ها به هتل می‌رساند. از دیگر امکانات لوکس هتل سیکس سنسس یاو نوی می‌توان به کشتی سواری همراه با آشپز اختصاصی، ویلای اختصاصی در بالای تپه‌ها، سوئیت‌های دارای استخر اختصاصی، کلاس‌های تمرین یوگا و موارد فراوان و متعدد دیگر اشاره کرد.

آدرس  هتل سیکس سنسز ساموئی

Moo 5 - Baan Plai Laem - Bophut - Koh Samui – Surathani

راهنمای سفر به تایلند - آخرین شرایط سفر به تایلند برای ایرانی ها در سال ۲۰۲۳

هتل سیکس

هتل کرابی | Rayavadee Krabi

هتلی با 5 ستاره که در جنوب شبه جزیره قرار گرفته و به دو ساحل زیبای Tonsai West و Phranang دسترسی کامل دارد. درجه یک‌ترین و منحصربه‌فردترین انتخابی که می‌شود در رابطه با اقامت در تایلند داشت، همین هتل زیباست. سبک ساخت و معماری هتل کرابی Rayavadee Krabi به گونه‌ای است که فضای معماری آن با باغ‌هایی که گرمسیر هستند و در نزدیکی آن قرار دارند هم‌خوانی داشته باشد. این هتل با امکانات خاص از جمله Wi-Fi رایگان، تلویزیون ال سی دی و پخش DVD و... می‌تواند نیازهای گردشگران را تا حد زیادی برطرف کند. رستوران‌های مختلف، زمین‌های تنیس که دو بخش دارند، سالن بازی Spa با جدیدترین کامپیوترها و همچنین تمامی وسایل ورزش‌های آبی از دیگر تجهیزات و امکانات خوب و بی‌نظیر این هتل هستند.

آدرس هتل کرابی

location_on214 Moo 2 T. Ao Nang, Muang, Krabi, 81000 Railay Beach, Thailand

هتل هیوز لنگستون بانکوک

هتل هیوز لنگستون بانکوک | Muse Bangkok Langsuan 

طراحی خلاقانه هتل هیوز لنگستون بانکوک Muse Bangkok Langsuan به یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های تایلند در بانکوک تبدیل کرده است. دکوراسیون و معماری این هتل برگرفته از فیلم‌های تیم بورتون بوده و ترکیب سبک طراحی این فیلم‌ها و سبک معماری نوین هارمون زیبایی ایجاد کرده است. هتل هیوز لنگستون بانکوک Muse Bangkok Langsuan در قسمت مرکز شهر بانکوک قرار دارد. از امکانات ویژه هتل می‌توان به داشتن 170 اتاق و سوییت، داشتن 3 کافه و رستوران، استخر شنا و باشگاه ورزشی اشاره کرد. 
همچنین هتل هیوز لنگستون بانکوک Muse Bangkok Langsuan به جاذبه‌های گردشگری مهمی از جمله پارک زیبای Lumphin نزدیک است. علاوه‌بر همه این‌ها، این هتل به مراکز خرید لوکس در خیابان Sukhumvit نیز نزدیک بوده و بهترین و منحصربه‌فردترین انتخاب برای یک اقامت عالی در تایلند، انتخاب هتل هیوز لنگستون بانکوک Muse Bangkok Langsuan در انبه بزرگ بانکوک است.

آدرس هتل هیوز لنگستون بانکوک

منطقه انبه بزرگ تایلند- مرکز شهر تایلند- در مجاورت خیابان Sukhumvit

هتل دی ان ای ریسورت و اسپا

هتل دی ان ای ریسورت و اسپا | DNA Resort & Spa

در پارک ملی Khao Yai و در 150 کیلومتری بانکوک هتلی 3 ستاره واقع شده است به نام هتل دی ان ای ریسورت و اسپا DNA Resort & Spa. معمولاً این هتل بهترین مکان برای فیلمبرداری فیلم‌های سینمایی تخیلی-علمی است. هتل دی ان ای ریسورت و اسپا DNA Resort & Spa، 45 اتاق با تخت‌هایی بیضی شکل دارد. پنجره هواپیما شکل اتاق‌های هتل دی ان ای ریسورت و اسپا DNA Resort & Spa بسیار منحصربه‌فرد هستند. معمار این هتل، طرح آن را از مولکول‌های DNA گرفته است. محل ساخت هتل دی ان ای ریسورت و اسپا DNA Resort & Spa بهترین و زیباترین منطقه تایلند بوده و از امکانات خوب این هتل می‌توان به رستوران، Spa، استخر روباز اشاره کرد.

آدرس هتل دی ان ای ریسورت و اسپا

150 کیلومتری بانکوک-  نزدیک پارک ملی Khao Yai 

تل فور سیزن تنتد کمپ

هتل فور سیزن تنتد کمپ | Four Seasons Tented Camp Golden Triangle – All Inclusive

هتلی در نزدیکی مرز دو کشور میانمار و لائوس قرار دارد که کمپینگی در سطح بالا و جدید در تایلند مثلث طلایی آسیا ایجاد کرده است. هتل فور سیزن تنتد کمپ در Chiang Saen قرار دارد. فاصله ای هتل تا پارک زیبای Golden Triangle تنها 10 دقیقه است. هتل سیزن به شما تجربه یک اقامت به یادماندنی در محیطی وحشی و باشکوه را می‌دهد. این هتل برنامه‌ای جذاب برای دیدن مناطق بکر تایلند چیده است. شما در این برنامه و گردش می‌توانید با فیل‌های بزرگ و زیبای تایلند ارتباط بگیرید. همچنین شما در این برنامه با گونه‌های گیاهی و رسوم محلی تایلند آشنا خواهید شد. رستوران‌ها و امکانات خوب دیگر این هتل سبب محبوبیت آن شده است. 

آدرس هتل فور سیزن تنتد کمپ

برای رسیدن به هتل  فور سیزن تنتد کمپ باید با پروازهای داخلی شهر بانکوک به فرودگاه Chiang Rai بروید. سپس به سمت مرز میانمار و لائوس حرکت کنید و بعد از تقریبا 2 ساعت به این هتل زیبا برسید.

هتل کیمالا

هتل کیمالا | Keemala Phuket

هتل کیمالا بر روی یک تپه زیبا و در نزدیکی ساحل Kamala با 38 اتاق treehouse ساخته شده است. هتل کیمالا درست در سواحل غربی پوکت واقع شده و طراحی خاص و منحصربه‌فردی دارد. شکل بیرونی هتل کیمالا، روستایی و سنتی است، اما امکانات و وسایل داخل آن کاملاً مدرن و به‌روز هستند. از امکانات هر اتاق کیمالا می‌توان به داشتن وان‌های عمیق، استخرهای روباز و چشم‌انداز بسیار زیبا و دلنواز از ساحل Kamala اشاره کرد. امکانات کلی هتل کیمالا هم داشتن سرویس Spa کامل، دو رستوران و یک کلاب سلامتی هستند.

آدرس هتل کیمالا

10/88 Nakasud Rd, Kamala, Kathu, Amphoe Kathu, Chang Wat Phuket 83120, Thailand 

هتل ساندالوود لاکچری ویلا | Sandalwood Luxury Villas

محل ساخت هتل ساندالوود لاکچری ویلا روی تپه‌ای با زاویه 360 درجه از نمای کامل دو ساحل زیبای Chaweng و Chaweng Noi است. این هتل در شرق سواحل Koh Samui قرار گرفته و 10 ویلای جداگانه و کاملاً مستقل دارد. دکوراسیون این هتل ترکیبی از چیدمان سنتی و محلی تایلند و چیدمانی مدرن است. تراس‌های هر ویلا روبه سواحل زیبای Chaweng و Chaweng Noi هستند. تابستان و یا روزهای تعطیل بهترین زمان برای یک سفر و گذراندن اوقاتی خوش در هتلی لوکس و زیبا خواهند بود. رستوران‌های متعدد و نزدیک به هتل ساندالوود لاکچری ویلا سبب شده‌اند تا بیشتر گردشگران به سمت این هتل جذب شوند.

آدرس هتل ساندالوود لاکچری ویلا

قسمت شرق ساحل Koh Samui.

هتل ساندالوود لاکچری ویلا

هتل سونوا | Soneva

هتل سونوا در نزدیکی مرز تایلند و کامبوج واقع شده است و از ویژگی‌های بارز آن داشتن سواحلی اختصاصی است. هتل سونوا یک هتل سنتی و مدرن بوده که ساخت آن کم‌ترین آسیب را به محیط زیست اطراف آن وارد می‌کند. هتل سونوا دارای 28 ویلای مجزا ریزورتی است. از امکانات خوب و ویژه هتل سونوا می‌توان به سالن سینما روباز، رستوران Benz’ Mangrove، رصدخانه مجهز به دستگاه ستاره شناسی واقعی و رستوران منحصربه‌فرد Treepod اشاره کرد. همه این امکانات تعبیه شده‌اند تا لذت سفری به یادماندنی را برای شما رقم بزنند.

آدرس هتل سونوا

location_on110 Moo 4, Koh Kood Sub-District Koh Kood District , Trat , 23000 Ko Kood, Thailand

هتل سونوا

امکانات هتل های تایلند

هتل‌های تایلند امکانات ویژه و بسیاری دارند. از جمله امکانات هتل‌های تایلند می‌توان به تعداد اتاق‌های بالا که از 20 تا اتاق شروع می‌شوند تا 200 اتاق، تهویه مطبوع، وای ‌فای رایگان، تلویزیون کابلی، یخچال و قهوه ساز،  اتاق‌های رو به باغ یا استخر و یا اتاق‌های رو باز، کرایه خودرو، رستوران، کافی‌شاپ، نزدیکی به مراکز خرید، نزدیکی به سواحل زیبای تایلند و یا نزدیکی به مرزهای کامبوج، لائوس و میانمار، نزدیکی به اقیانوس و چشم‌انداز زیبای اقیانوسی، سالن اجتماعات، کلوب کودکان، صبحانه در اتاق، بوفه، سرویس اتاق، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، باغ، خدمات ماساژ، پرستاری کودک، خشکشویی، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی، زمین تنیس، تنیس روی میز، غواصی، بیلیارد، ساحل اختصاصی، دستگاه خودپرداز، لوازم آرایش رایگان و سشوار و هزاران امکانات دیگر از بهترین‌های تایلند هستند که در هر هتل لوکس تایلندی پیدا می‌شوند.

سخن پایانی 

تایلند از کشورهای توریستی محبوب جهان بوده که سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است. این کشور دارای امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی برای گردشگران خود بوده و سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در زمینه گردشگری در تایلند انجام شده است. این امکانات رفاهی و تفریحی سبب محبوبیت هر چه بیشتر کشور تایلند در بین گردشگران بین‌المللی شده و درآمد زیادی را از طریق صنعت گردشگری برای این کشور به همراه دارد. از مهم‌ترین امکانات رفاهی این کشور که برای گردشگران تدارک دیده شده‌اند می‌توان به هتل‌ها و اقامتگاه‌های این کشور اشاره کرد. برخی از بهترین هتل‌های تایلند عبارتند از هتل سیکس سنسس یاو نوی، هتل لبوا، هتل رایاوادی ریزورت و هتل پنینسولا بانکوک. 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر