بهترین تفریحات تابستانی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/08
بازدید: 3491
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
بانجی جامپینگ
بانجی جامپینگ یکی از بهترین تفریحات تابستانی بوده و گردشگران بسیاری به این وسیله علاقمند هستند. لذت پرش از ازتفاع بلند و معلق بودن در هوا بسیار زیاد بوده و هیجان بالایی دارد. گردشگرانی که تور کیش را برای سفر خود انتخاب کرده اند، می توانند در بانجی جامپینگ کیش این وسیله را امتحان کنند. البته برای استفاده از این وسیله بهتر است همراه خود شخصی را ببرید که پس از پرش مراقب شما باشد.
گیم نت
گیم نت ها یکی از مکان های مورد علاقه جوانان و نو جوانان می باشند. در فصل تابستان که وقت افراد آزاد تر از سایر فصل های سال می باشد، زمان مناسبی برای مراجعه به گیم نت و انجام بازی های کامپیوتری فردی یا گروهی می باشد. گیم نت ها در تمام شهر ها و محله های ایران حضور دارند. این مکان ها، جای مناسبی برای تخلیه انرژی افراد می باشند.
 
 
 پینت بال
هیجان تیر اندازی با تفنگ های پینت بال در یک میدان جنگ واقعی بسیار بالا بوده و می توان گفت هر شخص لازم است حداقل یک بار پینت بال را تجربه کند. شلیک توپ های رنگی به حریف روش اصلی این بازی است. این ورزش هیجان انگیز یکی از بهترین تفریحات تابستانی محسوب می شود. باشگاه های پینت بال در اکثر شهر های ایران وجود دارند.
پارک آبی
پارک های آبی و استخر ها یکی از بهترین تفریحات تابستانی هستند، زیرا در هوای گرم و آفتابی تابستان هیچ تفریحی بهتر از شنا کردن و پایین آمدن از سرسره های آبی وجود ندارد. از دیگر تفریحات موجود در پارک های آبی می توان به تیوپ سواری در رودخانه مصنوعی، پایین آمدن از سرسره سقوط آزاد، شنا کردن در ساحل مصنوعی و چندین مورد دیگر اشاره کرد. گردشگران تور مشهد می توانند به سرزمین موج های آبی مشهد مراجعه کنند، که یکی از بهترین و معروف ترین پارک های آبی در ایران می باشد. همچنین استخر های بسیاری در تمام شهر های ایران وجود دارند. از خدمات این استخر های می توان به سونا بخار، سونا خشک و جکوزی اشاره کرد.
سینما
سینما ها مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت در تابستان می باشد. با مراجعه به سالن های سینمای موجود در نقاط مختلف شهر ها می توانید فیلم مورد علاقه خود را که در حال اکران است، مشاهده کنید. همچنین برخی سینما ها در ایران وجود دارند که فیلم های خارجی را با زیر نویس یا دوبله فارسی، به نمایش عموم می گذارند. افراد علاقمند به فیلم های هالیوودی می توانند در این فصل با تور اروپا سفر کنند و در سینما های آن فیلم های در حال اکران را مشاهده کنند، همچنین علاقمندان به فیلم های هندی می توانند تور هند را در این فصل انتخاب کنند. مشاهده فیلم در سینما یکی دیگر از بهترین تفریحات تابستانی محسوب می شود.
 
 
شهر بازی
شهر بازی ها یکی از مکان های مورد علاقه کودکان و نوجوانان می باشند. سرگرمی های بسیار متنوعی در شهر بازی ها وجود دارد، از برخی تفریحات موجود در آن می توان به چرخ و فلک، ترن هوایی و سقوط آزاد اشاره کرد. همچنین جالب است بدانید هیجان انگیز ترین ترن هوایی دنیا در شهربازی فراری ورلد شهر ابوظبی قرار دارد، گردشگران تور امارات با مراجعه به این شهر بازی می توانند هیجان و ترس را در کنار هم تجربه کنند. مراجعه به شهر بازی ها یکی از بهترین تفریحات تابستانی به حساب می آید.
کارتینگ
کارتینگ یکی از ورزش ها و تفریحات محبوب در بین افراد علاقمند به خودرو و مسابقه در پیست می باشد. ماشین های کوچک کارتینگ بسیار پر قدرت بوده و سرعت بسیار بالایی دارند. هیجان راندن این ماشین های کوچک در پیچ و خم های پیست کارتینگ بسیار بالا بوده، کارتینگ به عنوان یکی از بهترین تفریحات تابستانی بشمار می رود.
کوه نوردی و صخره نوردی
کوه نوردی یکی از ورزش ها و تفریحات محبوب در تابستان ها می باشد، بالا رفتن از مسیر مشخص شده ی کوهستان جذابیت بسیاری داشته و خود یک ورزش محسوب می شود. همچنین بهتر است برای پیشگیری از مشکلات احتمالی و خطرات موجود، با تور های کوه نوری همراه شوید. امروزه کوه نوردی به عنوان یکی از بهترین تفریحات تابستانی محسوب می شود. صخره نوردی یکی دیگر از ورزش های کوهستانی بوده که برای پرداختن به آن لازم است آموزش ببینید، زیرا خطرناک بوده و ممکن است اتفاقات جبران ناپذیری رخ دهد. یکی از شاخه های صخره نوردی، ورزش بولدرینگ بوده که در آن افراد بدون تجهیزات ایمنی از صخره ها بالا می روند، این ورزش به عنوان هیجان انگیز ترین ورزش های کوهستانی شناخته می شود. 
 
 
زیپ لاین
زیپ لاین یکی از تفریحات محبوب جوانان و علاقمندان به هیجان و یکی از بهترین تفریحات تابستانی می باشد. امروزه افراد بسیاری برای استفاده از این وسیله به شهر هایی که دارای زیپ لاین می باشد، سفر می کنند. مرتفع ترین زیپ لاین موجود در ایران در شهرکرد قرار دارد. گردشگران تور شهرکرد می توانند نهایت هیجان و ترس را در این زیپ لاین تجربه کنند. سرعت این وسیله تفریحی توسط خود شخص قابل کنترل نبوده و بسته به اختلاف ارتفاع مبدا آن از نقطه پایانی سرعت این وسیله متفاوت است.
چتربازی
چتربازی یا سقوط آزاد یکی از ورزش های هیجان انگیز بوده که نیازمند آمادگی جسمانی بالایی می باشد. در این ورزش افراد به وسیله بالگرد ها و هواپیما های مخصوص به ارتفاع بالا رفته و از آن جا به پایین می پرند، آن ها در ارتفاع مورد نظر خود چتر را به وسیله دستیگره ای به نام پاراشوت باز کرده و از چتربازی لذت می برند. از انواع دیگر این ورزش می توان به چتربازی اتوماتیک، پاراگلایدر، پاراموتور و بارریزی اشاره کرد. این ورزش هیجان انگیز یکی از بهترین تفریحات تابستانی محسوب می شود.
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
روز مردگان؛ رقص با ارواح در جشن روز مردگان مکزیک + عکس
روز مردگان؛ رقص با ارواح در جشن روز مردگان مکزیک + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 102 کاربر