معروف ترین سواحل تایلند

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/04/15
بازدید: 3615
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا شما نیز ساحل و دریا را به خیلی از مکان‌های دیدنی ترجیح می‌دهید؟ به راستی که کنار ساحل نشستن و به صدای آب گوش دادن هر انسانی را آرام خواهد کرد. بسیاری از افراد به کشورهایی که دریا و سواحل معروف دارند سفر می‌کنند و از آنجا لذت می‌برند. حال برویم به سواحل کشور تایلند که هوش از سر جهانگردان و گردشگران خود برده‌اند. تایلند سواحل بسیار معروف و زیادی در خود جای داده است. بنابراین در اکثر فصول سال علاقه‌مندان به دریا و کسانی که ساحل و قدم زدن روی شن‌ها را دوست دارند به سمت خود می‌کشانند. شما می‌توانید لحظات لذت‌بخشی را در کنار عزیزانتان در سواحل بی‌نظیر در تایلند بگذرانید. 

سواحل تایلند

ساحل پاتونگ پوکت تایلند

ساحل پوکت از جذاب‌ترین و بزرگ‌ترین سواحل تایلند شمرده می‌شود که گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. یک جزیره محبوب که تایلندی‌ها به وجود آن افتخار می‌کنند. سفر کردن به این مکان دل انگیز برای کسانی که به دنبال تجدید قوا و شارژ کردن خودشان هستند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. طلوع و غروب محشر این ساحل شما را لحظه‌ای در آرامش مطلق فرو می‌برد که تمامی درد و غم‌های خود را فراموش می‌کنید. کلوپ شبانه، رستوران، بار، هتل‌های لوکس، مراکز خرید، فروشگاه‌ها و... فاصله کمی با این ساحل دارند. همچنین برای افرادی که به دنبال هیجان و بازی‌های متنوع هستند چندین بازی جذاب طراحی کرده‌اند. تفریحاتی همچون: چتر بازی، هاوکینگ و جت اسکی نمونه‌هایی از بازی‌های این مکان دیدنی به حساب می‌آیند.

علاوه بر همه این موارد ماسه سفید، آب گرم، شن، خط ساحلی بسیار گسترده، مسیر‌های زیبا برای پیاده‌روی‌های رمانتیک را نیز می‌توانید در اینجا تجربه کنید. قطعاً برنامه‌های موجود در ساحل پاتونگ به قدری زیاد هستند که لحظه‌ای احساس خستگی و بی‌حوصلگی نخواهید کرد. موج سواری و سوار شدن بر روی اسکی جت‌ها سفر شما را پر هیجان‌تر و به یاد ماندنی‌تر می‌نمایند. شلوغی این ساحل نه تنها باعث کلافگی نمی‌شود بلکه با دیدن شور و هیجان دیگران شما نیز به وجد خواهید آمد. آرامش واقعی را در این ساحل و گوش دادن به امواج دریا درک می‌کنید و زندگی را محدود به همان لحظات می‌دانید. به طور کلی اگر به دنبال یکی از شناخته‌ترین سواحل تایلند هستید؛ از ساحل پاتونگ غافل نشوید.

ساحل پاتونگ پوکت

 ساحل رایلی کرابی تایلند

به راستی که هیچ جایی بهتر از سواحل روح آدمی را فارق از مشکلات و نگرانی‌های زندگی نخواهند کرد. ساحل رایلی کرابی از نوادر سواحلی است که برای رسیدن به آن باید از قایق‌ها استفاده کنید، زیرا این ساحل یک جزیره است. همچنین اگر کل تایلند را بگردید هیچ جزیره‌ای به دل‌نوازی این جزیره نخواهید یافت. صخره‌های سنگین و چشم‌نواز، رنگ آبی دریا، خط ساحلی زیبای آن، جزایر کوچک در افق و دیگر دیدنی‌های این ساحل بی‌نظیر هستند. رایلی در این مجموعه هم به عنوان یک بازی و هم یک ورزش کوه نوردی در تایلند به شمار می‌رود و علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند از آن لذت ببرند. 
حتی برای آموزش حرفه‌ای برای شما مدارسی را در نظر گرفته‌اند تا بیاموزند که مبانی و چالش‌های صعود ورزشی چگونه‌اند؟ کوه نوردان مبتدی هم بهترین فرصت برای حرفه‌ای شدن را دارند زیرا به راحتی می‌توانند به صورت انفرادی در عمق دریا بروند. البته باید همواره مراقب خود باشید و محدودیت‌ها را بسته به تجربه خودتان رعایت کنید و سپس به دریا باز گردید. هر چند برنامه‌های زیاد و خیلی خاصی را در ساحل رایلی نخواهید دید اما مناظر زیبا شما را غرق در خود خواهند کرد. بنابراین ساحل رایلی از محبوب‌ترین و دل‌انگیزترین سواحل موجود در کشور تایلند به حساب می‌آید که توصیه می‌کنیم حتماً به آن سری بزنید.

جاهای دیدنی تایلند - آشنایی با 22 جاذبه گردشگری تایلند که ایرانیان عاشق آنند.

ساحل رایلی کرابی

 ساحل لانگ بیچ کوه لانتا تایلند

همان طور که از اسم این جزیره می‌توانید حدس بزنید ساحل لانگ بیچ بسیار طولانی و گسترده است. قطعاً از دیگر سواحل کم نظیر و پهناور تایلند به شمار می‌رود. شما می‌توانید تجربه‌ها و احساساتی را در این ساحل تجربه کنید که تا به حال حس و درک نکرده باشید. دیدگاه‌های دوست داشتنی Koh Phi Phi، رستوران‌های لوکس و ده‌ها حس ناب و عجیب و غریب دیگر را برای خود به ارمغان بیاورید. خیال‌تان از بابت داشتن سنگ‌های تیز و پر خطر و همچنین وجود جوجه‌های دریایی هنگام شنا کردن راحت باشد زیرا فاقد آن‌ها است. به طور کلی ساحل لانگ بیچ بر خلاف دیگر سواحل امن‌تر و بی‌خطرتر و تقریباً خالی از هر گونه اشیاء مضر خواهد بود. شما می‌توانید با وجود شن و ماسه‌های شیبدار و زیبای این ساحل یک شنای رویایی در شب و روز تایلند داشته باشید. قسمت غذاها و خوراکی‌ها در این ساحل بسیار مناسب و همچنین محیط برای جمع‌های خانوادگی درجه یک است. شمال لانگ بیچ نیز در محل اقامت نیز می‌توانید معاملات خوبی را به انجام برسانید. جمع‌های خانوادگی و دوستانه در شب‌های این مکان دلپذیر بسیار عالی خواهند شد. 
همچنین می‌توانید مهمانی‌های خود را مانند یک جشن تولد و یا دیگر مراسمات خود را در فضای ساحل یا در جاده آن به بهترین شکل برگزار نمایید. تمامی امکانات و تجهیزات برای هر گونه جشن و مهمانی برای شما فراهم است. بنابراین می‌توانیم بگوییم که کوه لانتا از دیگر سواحل تایلند بسیار متفاوت و دوست داشتنی‌تر خواهد بود.

ساحل لانگ بیچ

بهترین زمان سفر به تایلند - چه زمانی برای سفر به تایلند مناسب‌تر است؟

ساحل هوآهین تایلند

سواحل تایلند در تمام جای دنیا بسیار معروف و پرطرفدار هستند. هوآهین نام دیگر سواحل مشهور تایلند است که آوازه بسیار زیادی دارد. سواحل هوآهین یکی از سواحل نزدیک بانکوک گفته می‌شود که بازدید کنندگان بومی و غیر بومی زیادی را به خود جذب کرده است. دسترسی آسان به بانکوک، امتداد خط ساحلی و هزاران کار دیگر که قادر به انجام دادن آن هستید بر محبوبیت این ساحل افزده‌اند. ساحل هوآهین مکانی خوبی برای شنا کردن به حساب نمی‌آید اما برای خانواده‌های کم جمعیت فوق‌العاده است. علت مناسب نبودن شنا کردن در این سواحل را دامنه‌های تقریباً آهسته خلیج فارس می‌توان در نظر گرفت. 
زمین‌های گلف در حد جهانی، ورزش‌های آبی و فعالیت‌های ساحلی، حوضچه‌های آب گرم پاکیزه و بین‌المللی این ساحل را خاص‌تر کرده است. پارک ملی کاهو که بسیار هم جذاب و دیدنی خواهد بود در نزدیکی این ساحل قرار دارد که می‌توانید از طبیعت آن هم استفاده نمایید. شلوغی و ازدحام نوار اصلی هوآهین شما را اذیت نمی‌کند بلکه شور و شوق زندگی را به شما نشان می‌دهند. شما با خوردن غذا در وعده شام و ناهار در این ساحل زیبا در کنار آرامش بی‌نظیر دریا خاطره‌ای به یاد ماندنی برای خود خواهید ساخت. حتی اگر باز هم این شلوغی را دوست ندارید و به دنبال یک جای دنج‌تر هستید به سمت جنوب و به سواحل آرام Pranburi می‌توانید بروید. بنابراین جای جای ساحل زیبای هوآهین تایلند روح شما را به وجد و هیجان و نشاط را هدیه می‌دهد.

ساحل هواهین

 ساحل کتا تایلند

کمی که از ازدحام و شلوغی ساحل پاتونگ و همچنین ساحل کارون به فاصله‌ای  حدود دو مایل دور شوید سواحل ماسه‌ایی کتا را خواهید دید. سواحلی بسیار آرام و دل انگیز در جنوب پوکت که از بهترین سواحل تایلند به حساب می‌آید. در واقع اکثر محبوبیت پوکت مدیون وجود ساحل کتا است. آب‌های گرم و مناظر بی‌نظیر، درختان بلند و نخل‌های زیبا بر چشم‌انداز این مجموعه افزوده‌اند. ساحل زیبای کتا از داشتن مراکز خرید و هتل‌های بلند و لوکس در نزدیکی خود محروم است و باید به جایی دورتر برای یافتن آن‌ها بروید.  همچنین یک خط ساحلی بسیار رمانتیک و رزق و برق‌دار را خواهید دید. قدم زدن در آن حتی برای کسانی که اهل پیاده‌روی هم نیستند جذاب خواهد بود. شما می‌توانید در نزدیکی شمال ساحل کتا Snorkeling را نیز تجربه کنید.

به علاوه اینکه قادر به اجاره لوازرمش از مغازه‌های شیرجه و یا خریداری شده در بخش‌های مینی مارک‌های محلی هستید. کسانی که عکاسی و کارهای هنری می‌کنند و به دنبال یک جای زیبا برای منظره‌اند می‌توانند بین ساحل هارون و ساحل کتا بروند. امواج ساحل کتا در برخی از فصول ممکن است کمی شدیدتر باشند و برای گردشگران جذاب اما باید دقت کنید که برای کودکان خطرناک خواهد بود. خط ساحلی پر موج برای بزرگ‌ترها می‌تواند بسیار جذاب و محلی برای گشت و گذارهای به یاد ماندنی باشد. جشنواره گیاهخواری که حداقل 10 روز طول می‌کشد از برنامه‌های خارق‌العاده سفر به پوکت است. توصیه می‌کنیم حتماً از این مجموعه دیدنی و سرگرم کننده دیدن و در مسابقات آن شرکت نمایید تا سفری بهتر را تجربه کنید.

علت مسافرت ایرانیان به تایلند - چرا تایلند برای ایرانی‌ها محبوب است؟

جزیره جیمز باند

جزیره زیبای جیمز باند در شهر زیبای پوکت قرار گرفته است که دلیل زیبایی بیش از اندازه این جزیره، صخره‌های عظیم آهکی است که از آب دریای سبز زمردین بیرون زده است. 

ساحل کتا تایلند

ساحل لامی تایلند

پس از پوکت در تایلند سواحل لامی بزرگ‌ترین و مشهورترین جزیره به حساب می‌آید. ساحل لامی نسبت به دیگر جزایر و سواحل همسایه خود آرام‌تر و زیبا‌تر است. اگر از دست شلوغی و سنگینی کار کلافه شده‌اید می‌توانید به این ساحل آرامش بخش پناه بیاورید. خط ساحلی این مکان از ماسه‌های سفید پوشیده شده‌اند که قدم زدن روی آن را لذت بخش کرده و فضای بی‌نظیر برای گرفتن عکس‌های هنری هستند. رستوران‌های لوکس، کلوپ‌ها، برنامه‌ها و بازی‌های متنوع و دیگر فعالیت‌ها برای سرگرم و جذاب‌تر کردن سفر گردشگران وجود دارند.

هر چند سواحل کوه ساموئی و بانکوک در یک مجموعه در نظر گرفته می‌شوند. اما برای دسترسی به بانکوک باید از یک پرواز کوتاه استفاده کنید. ساحل لامی تایلند برای افرادی که علاقه‌مند به شنا کردن و بازدید از مناظر زیبا و دیدنی و همچنین سرگرمی‌های خارج از آب هستند بهترین گزینه است. ساکنان ساحلی عجیب و غریب، خوشه‌های درختان نخل، آب‌هایی به رنگ فیروزه و... همگی بر جذابیت این ساحل فوق‌العاده می‌افزایند. جسد پادشاه محترم مومیایی وات خونارام این منطقه که در داخل یک شیشه قرار دارد از شگفت‌انگیزترین تفریحات آن است.

ساحل لامی تایلند

ساحل کامالا پوکت

ساحل کامالا مکان خوبی برای تردد توریست‌هایی است که به دنبال یک جای آرام و خلوت هستند. علاوه بر ساکت بودن این منطقه بسیار خوش آب و هوا و سرسبز و جذاب نیز هست و در مقایسه با ساحل پاتونگ، ساحلی غرق در سکوت و لذت بردن از صدای طبیعت است. دلیل انتخاب این ساحل از نظر گردشگران امکان ماهیگیری در خلیج و سواحل کامالا و وجود تپه‌های جنگلی آن محسوب می‌شوند. همچنین هتل‌ها و خانه‌های لاکچری و لوکس و ویلاهای پر امکانات آن‌ها سوق می‎دهند تا زمان اقامت خود را در این مناطق بگذرانند. شما هر گونه غذای فرانسوی و تایلندی را می‌توانید در رستوران‌های مانوبای، ارکیده سفید، رستوران سیلک و رستوران خائونا میل کنید.

همچنین به راحتی می‌توانید خرید‌های روزانه خود را از بازارهای محلی که در روزهای تعطیل برگزار می‌شوند تهیه نمایید. سواحل کاتا پوکت، ساحل کالیم و کامالا هر سه مکان‌های درجه یک در جزیره پوکت برای موج سواری هستند. بهترین و تنهاترین سالن بازی بولینگ نیز در جزیره پوکت و در همین ساحل کامالا قرار گرفته است. ساحل کامالا را جمعی از مسلمانان و بودائیان تشکیل داده‌اند به همین خاطر شما در این منطقه معابدی را نیز مشاهده خواهید کرد.

جزیره فی فی تایلند - زیباترین جزیره تایلند !

ساحل کامالا پوکت

 ساحل کارن پوکت

بیشتر سواحل معروف تایلند در استان پوکت قرار دارند که محیط مناسبی را برای گشت‌وگذار مسافران فراهم آورده‌اند. ساحل کارن نیز یکی از ده‌ها ساحل بی‌نظیر این منطقه زیبا و دیدنی به حساب می‌آید. کسانی که به دنبال یک جای دنج برای خلوت کردن و فرار از شلوغی شهر هستند سواحل کارن بهترین گزینه انتخابی خواهد بود. ساحل کارن با داشتن 4 کیلومتر طول به عنوان سومین خط ساحلی گسترده در منطقه پوکت شاخته شده است. جهت گشت‌وگذار دقیق در این سواحل بهتر است شناخت کافی و خوب از بخش‌های متنوع ساحل کارن داشته باشید. قسمتی به اسم مرکز کارن  (Karon Centre) خود چنان پهناور است که به تنهایی یک شهر کوچک به شمار می‌رود و به طور کلی 3 بخش گوناگون دارد. فروشگاه‌های بزرگ خارو بار و لباس فروشی و همچنین رستوران‌های لاکچری و غذاهای متنوع و خوشمزه آن در طول سفر به شما کمک خواهند کرد.

زیباترین جزیره های تایلند - آشنایی با زیباترین جزیره های توریستی کشور تایلند

پیاده‌روی و قدم زدن در کنار عزیزانتان و یا حتی به تنهایی در جاده کارن بیچ در کنار منظره شگفت‌انگیز اقیانوس آبی هوش از سر گردشگران خواهند برد. حتی برخی از این مراکز خرید و فروشگاه‌های بزرگ می‌توانند علاوه بر برطرف کردن نیازهای خرید و خوراک مجموعه‌های تفریحی نیز تلقی شوند. اطراف خیابان لوانگ پوچوان (Luang Poh Chuan) که جزء سومین قسمت‌های این ساحل به حساب می‌آید همان جایی است که برترین رستوران‌ها و هتل‌ها را می‌توانید در آن پیدا کنید. شب گردی در این ساحل محشر خواهد بود هرگز آن را فراموش نکنید. حمام آفتاب، اقسام مختلف تفریحات آبی همچون شنا، کایاک، پاراسل، ماساژ و... از دیگر برنامه‌های تفریحی این منطقه برای گردشگران هستند. بازدید از معبد کارن هم که در فاصله کمی از ساحل کارن قرار دارد برای عده زیادی جالب خواهد بود.

ساحل کارن

 ساحل نای هارن پوکت

غروب خورشید در ساحل نای هارون پوکت Nai Harn Beach واقعاً که با هیچ منظره‌ای قابل قیاس نیست. آب زلال و با کیفیت و پاکیزگی اطراف ساحل جنس ماسه و شن آن بر هیچ گردشگری پوشیده نمی‌مانند. همچنین شیب کمی که به دریا دارد و روبه‌رو شدن با دریای آندامان و سواحل جزیره پوکت این ساحل را خاص کرده است. سواحل نای هارن به خاطر احاطه شدن با کوه‌های پوشیده شده از جنگل‌های سرسبز آب و هوای بسیار عالی معتدل دارد. همچنین از نظر جمعیت نیز خلوت‌تر و کم هزینه‌تر از دیگر سواحل تایلند خواهد بود. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر از 100 بات تایلندی چترهای آفتاب‌گیر ساحل را برای یک روز اجاره کنید و زیبایی اطراف را از بالا ببینید. رستوران‌های ساحلی این منطقه هم غذاهای محلی و ارزان قیمت تایلندی را با بهترین کیفیت در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.

نمک‌های چسبیده به صخره‌های این سواحل حاصل جز و مدهایی هستند که در جنوب ساحل تالاب‌های آب شور اتفاق می‌افتند. اکثر گردشگران به خصوص کودکان علاقه دارند در این تالاب‌های آب شور بازی کنند باید تمام دقت خود را به پرچم‌هایی که آژیر خطر هستند دقت نمایید و مراقب باشید. موج سواری و غواصی از بهترین تفریحات آبی سواحل نای هارن پوکت به شمار می‌روند. ماه نوامبر تا آوریل و با دمای 29 درجه سانتی‌گراد در طول روز مناسب‌ترین زمان برای شنا کردن است. در ماه‌های می و اکتبر بر خلاف این ماه‌ها جریان آب بسیار تند و شیب‌دار می‌شود و برای شنا کردن مناسب نخواهند بود. ساحل یا نوی بیچ Ya Nui Beach  و آو سانه Ao Sane دو ساحل شنی کوچک در جنوب ساحل نای هارن هستند. شما می‌توانید به راحتی هر گونه وسیله‌های بازی Snorkeling را کرایه و این ورزش را انجام دهید. هتل نای هارن پوکت از لوکس‌ترین و پر امکانات‌ترین هتل‌های پنج ستاره ساحل نای هارن به شمار می‌رود که در هر ساعات از شبانه روز پذیرای شما مسافران گرامی خواهد بود.

ساحل نای هارن پوکت

 ساحل کاتانوی پوکت

ساحل کاتانوی پوکت در نزدیکی تپه‌های کوتا و در پایان ساحل کوچه بن بست قرار دارد که به عنوان یک خلیج بسیار آرام و دنج نام برده می‌شود. شما در ساحل کاتانوی پوکت سراسر چشم‌اندازهای طبیعی و برنامه‌های سرگرم کننده خواهید دید. همین موضوعات باعث شده است که گرشگران زیادی هر ساله و در فصول مختلف به این ساحل بیایند. حس نابی را تجربه خواهید کرد زمانی که پا برهنه بر روی شن‌های نرم ساحل کاتانوی و در یک محیط کاملاً آرام قدم بر می‌دارید. ماه می تا اکتبر یعنی مصادف با ماه‌هایی که باران‌های موسمی در آن‌ها زیاد هستند ساحل مکان بسیار مناسبی برای دوست‌داران موج سواری خواهد بود. شنا کردن در این ماه‌ها به دلیل وجود موج‌های فراوان مخصوصاً برای شناگرهای مبتدی کار خطرناکی است اما در دیگر ماه‌ها مکان مناسبی به شمار می‌رود. سه خلیج کاتا، کارون و کاتانوی مناطق مورد پسند گردشگران بین‌المللی هستند که در فواصل کم از یکدیگر و حدود پنج دقیقه‌ای با نای هارون دارند. خلیج کارون نیز از بی‌نظیرترین مناظر و چشم‌انداز‌های پوکت محسوب می‌شود. 
همچنین شما می‌توانید از خلیج زیبای کارون به راحتی سواحل کارون، کاتا و کاتانوی را ببینید و یک دید کلی نسبت به هر سه آن‌ها داشته باشید. کسانی که به منطقه پوکت سفر می‌کنند مهم نیست در کدام فصل سال باشد یکی از برنامه‌های همیشگی گردشگران بی‌تردید گشت و گزار از خلیج کارون خواهد بود. خاو ساو در واقع نام محلی خلیج کارون است اما نام خلیج توسط شهردار پوکت به طور رسمی به کارون داده شد. امروزه نیز گردشگران و حتی اکثر مردمان این منطقه آن را به همین اسم خلیج کارون می‌شناسند. توریست‌هایی که به این سواحل سفر می‌کنند همواره دوربین به دست هستند تا بتوانند لحظات زیبای خودشان را به ثبت برسانند و عکس‌های یادگاری بگیرند. حتی تا کیلومترها فاصله از این سواحل نیز مناظر زیبایی وجود دارند تا گردشگران از آن‌ها استفاده کنند و لذت کافی را ببرند.

سواحل تایلند

 ساحل phra nang تایلند

ساحل فرا نانگ برای بومیان در تایلند از یک ارزش معنوی خاصی برخوردار است که همین موضوع باشد محبوبیت آن شده است. ساحل Phra Nang  واقع در شبه جزیره ریلی در منطقه کرابی از بهترین سواحل کشور تایلند محسوب می‌شود. فرانانگ در جنوب ساحل مشهور ریلی و در مجاورت ساحل آو نانگ (Ao Nang) قرار دارد. اگر قصد رفتن از ساحل آو نانگ به سمت فرانانگ را دارید باید به مدت 15 دقیقه صبر کنید تا قایق رفته به ساحل بازگردد. تنها راه رفتن به آن از طریق قایق و 20 دقیقه پارو زدن در آن است و همچنین فرانانگ حدود 450 متر طول دارد. پس از رسیدن به آن نیز شما باید حدود 10 دقیقه پیاده‌روی داشته باشید، شن و ماسه‌های نرم و خوب ساحل فرانانگ بسیار فوق‌العاده هستند . آب زلال و پاکیزه این دریا و عمق مناسبی که دارد شنا کردن را برای علاقه‌مندان به این ورزش و تفریح به بهترین نحو امکان‌پذیر کرده است. جزایر زیبا و کوچک Nai  و Koh Rang Nok  در سواحل فرانانگ وجود دارند  که در آن مرجان‌ها و صخره‌های سنگ آهکی را شاهد خواهید دید. صخره‌های بزرگ موجود  در این سواحل و سایه طبیعی که در ساعاتی از بعد از ظهر ایجاد می‌شود مکان را برای کسانی که به دنبال کوه‌نوردی هستند مناسب می‌کنند. در واقع این مکان‌ها از فعالیت‌های جذاب و هیجان انگیز استان کرابی به شمار می‌رود.

غذاهای تایلند - آشنایی با خوشمزه ترین غذاهای کشور زیبا و توریستی تایلند

مناطق بزرگی که در ساحل فرانانگ وجود دارد شنا کردن را برای گردشگرانی که به این ساحل می‌آیند بسیار راحت کرده است. همچنین برنامه‌های جذاب صخره نوردی و دوره‌های صعود را می‌توانند در این مکان شرکت کنند. ماساژ بر روی شن‌های ساحل و در کنار صدای آرامش‌بخش دریا با قیمتی حدود 70 بات یکی از بهترین امکاناتی است که می‌توانید از آن استفاده نمایید  و لذت ببرید. علاوه بر آن درختان سرسبزی وجود دارند که افراد در زیر سایه آن می‌نشینند و استراحت می‌کنند. رستوران‌های بسیار عالی با تمام تجهیزات و امکانات بالا همراه با نوشیدنی‌های خنک و خوشمزه برای گردشگران و همچنین سایرین برای وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی هستند. هتل‌های پنج ستاره‌ای نیز در این محوطه برای اقامت توریست‌ها احداث شده‌اند. ساحل فرانانگ Phra Nang در کرابی از بهترین سواحل تایلند است که پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به این منطقه را دارید حتماً از آرامش این ساحل بهره ببرید.

سواحل تایلند

کلام پایانی

بیشتر گردشگران به قصد رفتن به سواحل آرامش‌بخش تایلند از سرتاسر دنیا راهی این کشور می‌شوند. قدم زدن با پاهای برهنه روی شن‌های سواحل استان پوکت به علاوه شنیدن به صدای آرامش‌بخش دریا زندگی را برای چند لحظه متوقف خواهد کرد. ساحل کاتانوی پوکت، نای هارن پوکت، لانگ بیچ کوه لانتا، پاتونگ پوکت، کارن پوکت و... نمونه‌هایی از سواحل تایلند هستند. وجود رستوران‌های شیک و تمیز و همچنین هتل‌های پنج ستاره و امکانات سرگرم کننده دیگر سفر را برای گردشگران جذاب‌تر می‌کنند. اگر قصد سفر به تایلند را دارید تجربه میل کردن غذایی آرامش‌بخش را در سواحل پوکت از دست ندهید. 

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 100 کاربر