خطرناک ترین پل روسیه

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1397/02/29
بازدید: 391
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
شاید دلیل این استقبال هیجان و ترس از افتادن است که گردشگران زیادی را از سرتاسر جهان با تور روسیه به این پل می کشاند. لازم است که بدانید این پل حفاظ هم ندارد که بتوان از بروز خطر های احتمالی همچون سقوط ماشین ها به داخل رودخانه جلوگیری کند. این پل در ابتدا قرار بود ریلی بر آن سوار شود که گذرگاهی برای عبور قطار باشد و همچنین بخشی از راه آهن 4324 کیلومتری تراورس سیبری و روسیه ی شرقی شود، اما اکنون تبدیل به خطرناک ترین پل روسیه شده است که تنها رانندگان بی پروا و متبحر می توانند از آن گذر کنند. لازم به ذکر است که چندی بعد و کمی آن طرف تر، خط راه آهنی ساخته شد تا راه ارتباطی بین دو طرف رودخانه باشد، اما هنوز افرادی هستند که برای تجربه هیجان این پل را برای رفتن به آن سوی رودخانه انتخاب می کنند. زمانی که پروژه ساخت ریل نیمه کاره ماند، مردم بومی آن منطقه از پل به عنوان راه میانبری برای گذر از رودخانه استفاده می کردند. نزدیک ترین روستا به این پل، روستای کوآندا (Kuanda) می باشد که حدود 1500 نفر در آن زندگی می کنند. تا به امروز بر روی پل هیچ نوع بازسازی صورت نگرفته اما همچنان رانندگان، این مسیر را برای عبور انتخاب می کنند.
ساختار زیرین پل کاندینسکی روسیه که خطرناک ترین پل روسیه نام گرفته از جنس فولاد و سطح روی آن از جنس چوب می باشد. از دلایلی که این پل را به خطرناک ترین پل روسیه تبدیل کرده می توان به لغزنده بودن آن در فصل های سرد و در هنگام بارش برف، عدم وجود حفاظ، عرض کم، پوسیدگی ساختار فولادین و امکان شکستن چوب های سطح رویی پل اشاره کرد.
ساختار اصلی پل فولادی است، البته درباره این پل و فولاد که صحبت می کنیم باید ساختاری از آهن زنگ زده را تصور کنید چون فولاد آن تا اندازه ی زیادی اکسید شده است و اصلا استحکام اولیه خود را ندارند. تخته های چوبی که بر روی آن قرار گرفته اند نیز، نتوانستند کمکی به بهتر شدن شرایط کنند، آن ها نیز شکسته و پوسیده هستند و استقامت ندارد.
وجود رطوبت زیاد در منطقه از دلایل اصلی و مهم پوسیدگی پل کاندینسکی است و هر ساله میزان آسیب دیدگی پل افزایش می یابد.
در فصل بهار و تابستان عبور از پل کاندینسکی روسیه که خطرناک ترین پل روسیه نام گرفته یک چالش بسیار بزرگ است و باید با احتیاط فراوان از آن عبور کرد، این چالش برای اتومبیل های بزرگ تر مانند کامیون ها پر دردسر تر است، اما در این دو فصل بیشترین عبور و مرور از روی پل انجام می گیرد. در فصل پاییز، امکان یخ زدگی پل به دلیل سرمای هوا در برخی سال ها وجود دارد و عبور و مرور در این فصل بسیار خطرناک است.
در فصل زمستان، عبور از پل ترسناک و دلهره آور است، زیرا در این فصل پل از برف پوشیده می شود و خطر بیشتری عابرانی که از این منطقه عبور می کند را تهدید می کند به همین خاطر اتومبیل های کمتری از روی پل عبور می کنند. پل کاندینسکی در کشور روسیه، منطقه ترانس بایکال، رودخانه ویتیم پل کاندینسکی واقع شده است. اگر به هیجان علاقه مندید و می خواهید سفری همراه با آدرنالین را تجربه کنید پیشنهاد می شود با تور روسیه به این منطقه سفر کنید.
 

واحد پول روسیه - همه چیز درباره پول روسیه و ارزش آن در بازار جهانی

 
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 100 کاربر